Lech prowadzi z Górnikiem. Czy „Kolejorzowi” należał się rzut karny? [WIDEO]
Mikael Ishak dał Lechowi Poznań prowadzenie w starciu z Górnikiem Zabrze. Napastnik „Kolejorza” trafił do siatki z rzutu karnego w 31. minucie gry. Ale czy „Kolejorzowi” należała się jedenastka? Damian Sylwestrzak w pierwsze tempo nie podyktował karnego po tym, jak Ishak skiksował przy próbie akrobatycznego uderzenia i z najbliższej odległości nabił uniesiony nadgarstek Soichiro Kozukiego. Dopiero sędziowie odpowiedzialni za wideoweryfikację zwrócili arbitrowi głównemu uwagę, że warto do tej sytuacji wrócić. Sylwestrzak […]
Michał Kołkowski
• 1 min czytania
11