Będzie nowy trener w Widzewie czy nie będzie? W poniedziałek sytuacja w RTS-ie zmieniała się dynamicznie i choć w pewnym momencie już wydawało się, że Janusz Niedźwiedź zachowa posadę, ostatecznie nic z tego. Daniel Myśliwiec obejmie zespół z Łodzi, co być może zostanie ogłoszone jeszcze dzisiaj.

Jak Daniel Myśliwiec został trenerem Widzewa? Kulisy sprawy

Na zmianę zanosiło się od dawna. W 2023 roku Widzew ma najgorsze wyniki spośród drużyn, które niezmiennie występują w Ekstraklasie, czyli mniej punktów od czerwono-biało-czerwonych – 19 – zdobyli tylko spadkowicze (Lechia Gdańsk, Miedź Legnica, Wisła Płock) oraz beniaminkowie (Puszcza Niepołomice, Ruch Chorzów, ŁKS Łódź). Trener Janusz Niedźwiedź dostał mnóstwo czasu na poprawę gry i rezultatów, ale nie zdołał tego osiągnąć, a jako że dodatkowo popsuły się jego relacje z zespołem, wreszcie wyczerpała się cierpliwość właściciela Tomasza Stamirowskiego, który zgodził się na zmianę szkoleniowca.

Daniel Myśliwiec będzie trenerem Widzewa

Władze Widzewa od dawna przygotowywały się na taką ewentualność, z Danielem Myśliwcem, który wyrobił sobie markę w Stali Rzeszów, kontaktowano się jeszcze przed derbami z ŁKS-em, ostatecznie wygranymi 1:0, co tak naprawdę przedłużyło kadencję Niedźwiedzia.

Ale kolejne spotkania to remis z Górnikiem Zabrze 1:1 po golu w 95. minucie Jordiego Sancheza oraz dwie porażki – ze Śląskiem Wrocław 0:2 oraz Legią Warszawa 1:3. Tak jak pisaliśmy wczoraj, już po rywalizacji z ekipą z Dolnego Śląska zarząd zaprosił Niedźwiedzia na rozmowę i pewnie gdyby nie Stamirowski, wówczas doszłoby do dymisji. Ostatecznie dopiero następna przegrana w Warszawie przy Łazienkowskiej przekonała właściciela do wyrażenia zgody na ten ruch, choć jeszcze w poniedziałek był moment, w którym wszystko wskazywało na kolejne weto.

Dni Niedźwiedzia w Widzewie policzone? Wszystko na to wskazuje

Jak słyszymy, u Stamirowskiego przeciwko kandydaturze Myśliwca optował Paweł Frelik, od czerwca trener mentalny pierwszej drużyny, i to na tyle sugestywnie, że zmiana została wstrzymana, wbrew opinii zarządu. Ale koniec końców Myśliwiec, który wczoraj zjawił się w Łodzi, wywarł na tyle korzystne wrażenie, że właściciel jednak zmienił zdanie i wbrew opinii Frelika zaakceptował roszadę na stanowisku szkoleniowca.

Szczerość, odwaga i konsekwencja. Daniel Myśliwiec, trener warty uwagi

Tylko cud mógłby sprawić, że Myśliwiec nie zostanie trenerem Widzewa, a wręcz prawdopodobnie będzie to ogłoszone jeszcze dzisiaj.

Niedźwiedź odchodzi z Widzewa

Niedźwiedź pracował przy Piłsudskiego od lipca 2021 i nie można mu odmówić zasług w najnowszej historii czterokrotnych mistrzów Polski. Po pierwsze, zdołał zbudować zespół, który finiszował w rozgrywkach I ligi jako drugi i tym samym bezpośrednio awansował do Ekstraklasy. Dla Widzewa był to powrót do krajowej elity po ośmiu latach przerwy i finalizacji odbudowy klubu po bankructwie w 2015 roku.

Po drugie, zapewnił RTS-owi utrzymanie, choć w drugiej części sezonu symptomy problemów były już mocno widoczne. O ile jesienią ekipa z Łodzi punktowała dużo ponad swój potencjał (czwarte miejsce, taki sam dorobek jak Pogoń Szczecin), o tyle wiosną mimo wszystko sporo poniżej, bo tylko Miedź Legnica oraz Wisła Płock zebrały mniej punktów (odpowiednio jedenaście i dziewięć przy dwunastu Widzewa; źródło 90minut.pl). Co więcej, choć w pierwszych pięciu kolejkach (do remisu z Legią w Warszawie) nie można było się przyczepić do gry, tylko do wyników, a później w następnych czterech także jeszcze dało się chwalić czerwono-biało-czerwonych, to po laniu ze Stalą Mielec 0:2 już było tylko źle. Licząc potyczkę z drużyną z Podkarpacia, w ostatnich ośmiu meczach zespół Niedźwiedzia poniósł siedem porażek i odniósł jedno zwycięstwo – z Miedzią Legnica.

To finalnie wystarczyło do utrzymania, tyle że niezmiennie był to dramatyczny bilans.

Latem nie nastąpiła poprawa, mimo zmiany ustawienia i dołączenia kilku zawodników, m.in. Frana Alvareza czy Luisa Silvy.

Jak słyszymy z Łodzi, w obliczu kryzysu Niedźwiedź przyjął postawę „oblężonej twierdzy”. Trochę zrzucał odpowiedzialność na piłkarzy, a trochę na pion sportowy, że nie dostał odpowiednich zawodników, mimo że wszystkich musiał zaakceptować przed finalizacją transferu. Samego siebie postrzegał jako najmniej winnego, a w każdym razie tak odbierało to otoczenie. Naokoło widział wielu wrogów, węszył spiski (znowu – przynajmniej tak wyglądało z boku). O słabych relacjach z drużyną już było (na końcu już nawet najwierniejsi gracze mieli dosyć), a do tego dochodziły inne zarzuty zarządu poza wynikami – brak rozwoju młodzieży i generalnie brak rozwoju zespołu.

Kto chciał odejścia Dróżdża, czym podpadł drużynie Niedźwiedź. Kulisy zmian w Widzewie Łódź

Słowem – ta formuła najwyraźniej się wyczerpała i tak jak nie ma sensu umniejszać dorobku Niedźwiedzia w Widzewie (nikt mu nie zabierze awansu i utrzymania), tak trudno oprzeć się wrażeniu, że zmiana stała się już nieunikniona.

AKTUALIZACJA (godz. 16.05):

Zgodnie z naszymi informacjami Daniel Myśliwiec został nowym szkoleniowcem Widzewa Łódź, podpisując dwuletnią umowę.

 

WIĘCEJ NA WESZŁO:

Fot. Newspix

Najnowsze

Suche Info

Media: Ponad 600 występów i… dość? Reprezentant Niemiec może opuścić Bayern

redakcja
4
Liga Mistrzów

Jak TikTok nie zrujnował kariery Victora Osimhena

Jan Mazurek
Suche Info

Wawrzyniak: – Myślę, że to czas na Kamila Grabarę

redakcja
16
Ekstraklasa

Zagłębie za wiele nie pokazało, ale na Górnika to wystarczyło

redakcja
Suche Info

Al-Ittihad odmówiło gry z irańskim zespołem w Azjatyckiej Lidze Mistrzów

redakcja
Suche Info

Paweł Dawidowicz opuścił boisko z kontuzją

redakcja

Weszło

Liga Mistrzów

Jak TikTok nie zrujnował kariery Victora Osimhena

Jan Mazurek
Ekstraklasa

Zagłębie za wiele nie pokazało, ale na Górnika to wystarczyło

redakcja
Fuksiarz

Real zmiecie Napoli z planszy? Kurs 50,00 na zwycięstwo „Królewskich”

fuksiarz.pl
Ekstraklasa

Weszłopolscy po 10. kolejce. Gościem Adrian Siemieniec

redakcja
Weszło

Który Lech jest prawdziwy – ten z Rakowem czy z Pogonią? A może żaden?

Paweł Paczul
Weszło

Sebastian Szymański wciąż na fali [STRANIERI]

redakcja
Liczba komentarzy: 109
Subscribe
Powiadom o
guest

109 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Fan Kazimierza D.
Fan Kazimierza D.
28 dni temu

Niedźwiedź, kolejna ofiara wyniku ponad stan posiadania.
Nie da się grać każdego meczu na 120-150 % możliwości. Entuzjazm plus szalony doping kibiców w pewnych momentach nie wystarczy. Jakość zawodników jest po prostu zbyt niska. I jeszcze naiwniak trener chciał aby jego zespół grał ładnie.

NosiKamyk
NosiKamyk
28 dni temu

Z jednej strony to Eklapa, tutaj wszystkie kluby walczą o najwyższe cele.
Z drugiej strony to Eklapa, tutaj zdecydowana większość klubów ma skład papy i węgla i może walczyć desperacko o utrzymanie.

Mam wrażenie, że oczekiwania kibiców i zarządów w Polsce są tak odklejone od rzeczywistości jak propaganda TVP i TVN.

Przecież taki Widzew powinien co najwyżej mieć cel „przede wszystkik się nie spierdolić”. Na nic innego za bardzo nie ma środków. A jak im się uda zająć miejsce w top 8 to będzie cymes malina.

Essa
Essa(@essa)
28 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Tak kurwa, „przede wszystkim się nie spierdolić”, klub z czwartego największego miasta w Polsce z kompletami na każdym meczu i stabilnym, wypłacalnym właścicielem prywatnym.

W sytuacji gdy w lidze są Puszcza, ŁKS, Ruch i Stal Mielec.

I ty coś piszesz o propagandzie xD

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  Essa

A to budżet decyduje o sukcesie?
I dlatego Schalke, Hertha czy HSV się spierdoliły z Bundesligii?

Na marginesie różnica w budżecie Widzewa (40mn) i ŁKS (25mn) wcale taka duża nie jest.
To nie jest różnica jak Lech (90mn) vs Widzew.

Budżetem Widzew jest w przedziale miejsc 8-12, różnice tam są marginalne.

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Ty to piszesz na poważnie xD?

Budżet decyduje o tym, jakich piłkarzy możesz zatrudnić. A pisanie, że budżet większy o 15mln to nic takiego, to jest już beka.

Ktoś wymaga od Widzewa golenia Lecha? Nie.
Ktoś wymaga od Widzewa golenia ŁKSu, Korony, Stali, Puszczy, Ruchu i Warty? Ty nie. Dlaczego? Nie wiem.

Budżetem Widzew jest w przedziale miejsc 8-12, różnice tam są marginalne.

To dlaczego, do cholery, robisz z nich kandydata do spadku? Ty stosujesz jakąś logikę w swoich wpisach czy bycie kibicem jakiejś drużyny automatycznie musi odpinać mózg?

A to budżet decyduje o sukcesie?

No nie decyduje, dlatego Ligę Mistrzów wygrywa co roku FK Cukaricki, a nie Real, Bayern, Liverpool czy Chelsea. (uwaga, ironia).

I dlatego Schalke, Hertha czy HSV się spierdoliły z Bundesligii?

Nom, rób dalej z wyjątków regułę. Same pieniądze nic nie dają, ale trzeba być dzbanem, żeby przez X lat źle nimi zarządzać.

Euzebiusz
Euzebiusz
27 dni temu
Reply to  Essa

Chlopie i co z tego ze z czwartego miejsca jak finansowo to jest ogon ligi. Macie oczekiwania nie przystające do rzeczywistości.

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu
Reply to  Euzebiusz

Człowieku, takie minimalistyczne pierdololo to może uprawiać Puszcza, Warta czy Ruch, które mają budżet poniżej 15 mln zł, a nie Widzew, który ma trzy razy taki.

Widzew z samych karnetów i lóż ma przychód rzędu 10mln zł rocznie. To jest finansowy ogon ligi? Weź się chłopie zastanów.

Euzebiusz
Euzebiusz
27 dni temu
Reply to  Essa

No to chłopie zauważ że Widzew to jest ogon tej ligi, co pokazał w ostatnich rozgrywkach. Więc mierzcie siłę na zamiary, bo z taka drużyną to jest top 13 max.

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu
Reply to  Euzebiusz

No i co, przykładowa Korona też ma tak pierdolić, że mają mało kasy przy przychodach prawie 20mln zł mniej i się położyć czy walczyć o Ekstraklasę, tak jak to zrobili na wiosnę?

Widzew nie wykorzystuje tego budżetu, bo ma problemy przede wszystkim personalne, co idealnie pokazał serial o nich z zeszłego sezonu zrobiony z C+.

Prezes burak, który wygadywał, że „prezesowi się odmawia tylko raz”, darmowy scouting z „programu” i zawodnicy z łapanki.

Ale przestań ich do cholery tłumaczyć brakiem kasy, bo im jej nie brak. Widzew ma mozliwości na top8, realistycznie top10, a utrzymanie przy tej konkurencji to obowiązek. Przestańcie grać w ten durny minimalizm przy takich możliwościach marki, kibiców i sponsorów.

Euzebiusz
Euzebiusz
26 dni temu
Reply to  Essa

Ja ich nie tlumacze brakiem kasy tylko ze są chujowi, a jak mieli trenera co zrobił wynik ponad stan to go wyjebal nie dajac mu narzędzi do pracy. Ot Uć.

qdlatyRTS
qdlatyRTS
26 dni temu
Reply to  Essa

Mój kolega jest darmowym skautem, żeby oni chociaz tych wyskautowanych brali…
On sam proponowal np Franculino (to ten co go wzial Midtjylland i wsadzil uległej 3 gole), a znacznie wcześniej Gifta Orbana (zanim poszedl do Belgii).
A nagle jest zakup jakiegos no-namea na atak ze Slowacji

wiejskie ziemniaczki
wiejskie ziemniaczki
27 dni temu
Reply to  Essa

To może się zastanów, gdzie te pieniądze idą, skoro nie na składanie sensownej drużyny, i czy warto się w takim układzie do tego dokładać (bo zgaduję, że mam do czynienia z kibicem chodzącym na mecze).

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu

No to mi wytłumacz gdzie idą te pieniadze z 40mln przychodów, skoro wydatki sięgają około 45mln, nikt do tej pory sensownie tego nie zrobił.

Na razie widzę tylko jakiś durny minimalizm, absolutny brak ambicji i robienie z siebie Puszczy Niepołomice.

2eerr
2eerr
27 dni temu
Reply to  Essa

Przychody 10mln to nie dochody…

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  2eerr

Ale kolega Essa od dekady fra w Football Managera, i widział „budżety” w artykułach, to wie, zna i się wypowie.

Kolo nie ogarnia jak działa klub piłkarski, czym się różni przychód od dochodu, czy jak wygląda amortyzacja zawodnika w księgach.
Ale pierdolić za to potrafi XD

Essa
Essa(@essa)
26 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Człowieku, ty jedyne co potrafisz, to obniżać wymagania i i wbrew faktom pisać, że WIDZEW to generalnie ma przepraszać za swoje istnienie i nazywać cudem każdy punkt zdobyty w Ekstraklasie.

O jakiej ty amortyzacji chcesz mówić, skoro Widzew praktycznie nie dokonuje transferów gotówkowych? Słońce ci przygrzało mocniej? Przecież ty nie masz absolutnie pojęcia o tym zjawisku.

W jaki sposób nie rozumiem czym się różni przychód od dochodu? Rozumiem, że ty dążysz do narracji, że skoro Widzew wydaje więcej niż zarabia (jak 99% klubów piłkarskich), to teraz można nie mieć wymagań i znowu pierdolić, że Niedźwiedź robił cuda, bo pomimo 40mln przychodów Widzew wydaje 45 xD?

Przy takich PRZYCHODACH (uwaga, zakoduj) Widzew powinien mieć spokojne miejsce w top10, a nie walczyć z biedakami o utrzymanie. Rozumiesz czy jeszcze raz trzeba wytłumaczyć? Stać ich na zawodników, na których nie stać konkurencji.

Czy Puszcza, Ruch, Warta, Mielec, ŁKS czy nawet będący w problemach finansowych Piast mogłyby płacić pensję Pawłowskiego czy Sancheza?
Nie, nie mają środków, które Widzewowi gwarantuje m.in. PRZYCHÓD z karnetów i lóż na stadionie.

Zrozumiałeś czy trzeba jeszcze raz natłuc do łba?

Essa
Essa(@essa)
26 dni temu
Reply to  2eerr

O ja jebie, ty to napisałeś na poważnie xD?

Napisałem o przychodach i wydatkach.

Fan Kazimierza D.
Fan Kazimierza D.
27 dni temu
Reply to  Essa

Na razie piszesz sercem. Włącz mózg i pisz opinie rozumem.
Widzew ma przeciętny skład a chce rozwalać wszystkich grając pięknie. Skład Widzewa to tylko żelazna obrona i laga na Pawłowskiego. Wychodzić to może z Legią , Lechem czy Pogonią. Oni grają wesoły atak pozycyjny i łatwo ich skaleczyć. Z pozostałymi drużynami które murują, Widzew się męczy i stąd te wpadki. Potrzeba jakościowych zawodników i tyle w temacie. Mniej pychy a więcej pokory.

Essa
Essa(@essa)
26 dni temu

Nie piszę sercem, piszę, że Widzew ma środki na bycie lepszą drużyną, a kibice zamiast wymagać POPRAWY od ludzi na stanowiskach w pionie zarządzania i lepszej efektywności w wydatkowaniu kasy, wolą wypisywać idiotyzmy, że klub nie ma pieniędzy. Klub ma pieniądze w porównaniu do konkurencji, po prostu słabo je wydaje.

To w końcu grają lagę na Pawłowskiego czy chcą rozwalać wszystkich grając pięknie? Bo sobie zaprzeczasz zdanie po zdaniu.

Gadochan
Gadochan(@gadochan)
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

A dlaczego propaganda TVP myli ci się z propagandą TVN, KonfoPOjebie?
Prawdy od łgarstwa nie potrafisz odróżnić, czy tylko breszesz tak jak ci każą?

Kandyzowany
Kandyzowany
27 dni temu
Reply to  Gadochan

Przyszedłeś się tu spłakać? Wracaj na politczne grupki na fb, tam możesz baitować do woli i szukać poklasku.

Adam
Adam
27 dni temu
Reply to  Gadochan

Za to ty z pewnością potrafisz odróżnić. Jeden syf,łącznie z twoim pustym łbem.

Sok z Kiszczaka
Sok z Kiszczaka(@sok-z-kiszczaka)
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Trzeba być debilem żeby w TVP, a i w TVN widzieć tylko propagandę,
bądź obie stacje stawiać sobie na równi.
Po prostu, jak ktoś jest debil, nie wie jak działa państwo, jak gospodarka, jakie są dane ekonomiczne teraz, przedtem, WHO IS WHO (z resortowymi dziadkami włącznie), to i imbecyl nie może rozróżnić prawdy od fejku i ordynarnego, powtarzanego codzień kłamstwa i manipulacji.
Poza tym, Polacy nie lubią słuchać prawdy, acz przyznam, że TVP powinna to robić mniej kostycznie, wycinkowo, a pierdolnąć tę hołotę wszystkim tym, co o nich wiedzą.

1908
1908
27 dni temu

przecież gówno wiedzą. 8 lat rządów, miały być mafie vatowskie, tusk za kratami a jedyne, co było to tusk przed komisją robiący wiatraki z pisowskich przygłupów. w tvp nawet baby z pisu muszą pod mikrofon podstawiać, żeby produkować co niby społeczeństwo myśli. za to słowa tam nie ma na temat, jak te pisowskie kurwy kradną i rozpierdalają Polskę

Fan Kazimierza D.
Fan Kazimierza D.
27 dni temu
Reply to  1908

Działaczu polityczny. Spierdalajcie politycy na inne strony. Tu pisze się o piłce nożnej. Wynocha.

1908
1908
26 dni temu

nie zauważyłem. głównie się tu bluźni i obraża interlokutorów, z piłką nożną ma to tyle wspólnego, że obraża się też kluby którym kibicują xD

Essa
Essa(@essa)
28 dni temu

Co to za zmyślanie? Widzew ma 7-8 budżet w lidze, nie są żadnym kopciuszkiem jak sugerujesz. Stać ich na pensje konkurencyjne lub lepsze niż dolna część finansowej tabeli – Radomiak, ŁKS, Ruch, Puszcza, Korona, Warta czy Mielec.

Jeśli Niedźwiedź ma być ofiarą, to co najwyżej swojego braku umiejętności wydawania pieniędzy i konfliktowego charakteru.

Oczywiście, nie sam podejmował te decyzje, ale jeśli prezes został wyjebany, to Niedźwiedź też powinien, bo sam opiniował i zatwierdzał wzmocnienia i według doniesień nie ma dobrego kontaktu z szatnią.

oglądałem wszystkie mundiale od 1982 rou
oglądałem wszystkie mundiale od 1982 rou
28 dni temu
Reply to  Essa

A to Niedźwiedź źle wydaje pieniądze? Serio? Tam nie ma pieniędzy,ten twój mityczny budżet zapisany w skarbie kibica to sobie wsadź w cztery litery. Widzewem rządzi golas który próbuje wyciągnąć z klubu ile się da bo już wie że utrzymanie tym szrotem graniczy z cudem. A w I lidze już nie będzie pieniążków z TV ,trzeba będzie dokładać ze swojego a przecież nic nie ma golasisko. Więc szuka ostatniego ratunku w zmianie trenera bo co mu innego pozostało .Typowo prowadzony polski klub,długi więc bierze go za bezcen golas ,liczy na cud czyli wejście do ekstraklapy,tu cud się akurat wydarzył między innymi dzięki temu trenerowi i baja bongo.

Essa
Essa(@essa)
28 dni temu

Taaak, może jeszcze Widzew ma mniej kasy niż Warta i Puszcza. Prawdziwy kopciuszek. Panattoni też im nic nie daje.
Większość klubów w tej lidze funkcjonuje od pierwszego do pierwszego, kasa z canalu i to co wyżebrają od miasta.
Sytuacja Widzewa w porównaniu do np. ŁKS’u czy Mielca i Ruchu to dwa bieguny.

Pawłowski i Sanchez to rozumiem za darmo grają?

Po co tak zmyślać? Widzew według słów Dróżdża z wywiadu na weszło (https://weszlo.com/2023/05/25/mateusz-drozdz-widzew-lodz-zwolnienie-wywiad/) ma przychody na poziomie 40mln zł rocznie, czyli takie, o których większośc klubów może pomarzyć.

Nie wydarzył się żaden cud, Widzew to marka z ogromną bazą kibicowską dzięki latom 90-tym i silnym sponsorom lokalnym, robienie z nich jakiegoś underdoga w skali kraju to nieporozumienie.

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  Essa

Tja a Legia miała wg Korala ile 250mn budżetu, z czego połowa to były rollowane długi i potencjalne zyski z LE (skromne 20mn XD).

Widzew ma budżet płacowy poniżej 18mn pln.

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Widzew ma budżet płacowy poniżej 18mn pln.

Poproszę o źródło takiej informacji, tak jak ja wrzuciłem źródło swojej.

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  Essa

Widzew to my.
Masz wyżej

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Jak wynika z raportu Deloitte, tak samo było też w sezonie 2021/2022. Widzewiacy na pensje przeznaczali 38% przychodów. To drugi najniższy wynik w całej lidze.

Łódzki klub zanotował bowiem przychód w wysokości prawie 23 mln złotych, co oznacza, że na wynagrodzenia wydał ponad 8,7 mln złotych.

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Rozumiesz co to znaczy ŹRÓDŁO?

Tak, wklej jeszcze dane z sezonu w 1. Lidze XD Niepoważny jesteś, gościu.

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  Essa

Umiesz czytać, ze zrozumieniem?

Budżet na ten sezon to 43mln pln z czego na płace przeznaczono niespełna 42%.

Taka Puszcza czy Stal na płace przeznaczają blisko 80% budżetu.

Matematykę pozostawiam tobie.

Essa
Essa(@essa)
27 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Umiesz czytać, ze zrozumieniem?
Budżet na ten sezon to 43mln pln z czego na płace przeznaczono niespełna 42%.

Rozumiesz co to znaczy – wklej źródło? Albo wklejasz link do raportu z danymi (przykładowo Deloitte) albo to nie jest żadna matematyka, tylko twoje domysły.

Większość klubów piłkarskich przeznacza na pensje 60-70%.

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  Essa

Przecież to są oficjalne komunikaty Zarządu.
Nikt ci kurwa nie da kopii ksiąg klubowych.

Wkleiłeś jakieś smęty kolesia na Weszło jako ŹRÓDŁO, ale nawet nie zrozumuałeś o czym mówi.

Przychód to nie dochód.
Kwota budżetu obejmuje również nie zrealizowane przychody np. z transferów, które często są w ratach albo jak było z Robakiem wcale się nie realizują, bo ktoś nue zapłaci.
Wydatki obejmują wszystko, od utrzymania pierwszego zespołu, przez juniorów, stadion, bazę treningową, po spłatę zwolnionych trenerów czy członków zarządu.
Budżet płacowy w zdrowo zarządzanym klubie rzadko przekracza 70% budżetu całkowitego, a za „idealny” przyjmuje się wskaźnik ok.60%.
I to są płace nie tylko piłkarzy, ale wszystkich praciwników klubu.

Legia ma ok. 140mn budżetu, ale na płace ma „tylko” ok.90 mn.

Te dane nie są ogólnodostępne, ale przy odrobinie wysiłku ktoś ci wyjaśni jak to działa w praktyce.

Essa
Essa(@essa)
26 dni temu
Reply to  NosiKamyk

Człowieku, ty „tłumaczysz” absolutne banały. Po co ty to piszesz? Inne kluby to rozumiem nie wydają na juniorów, drugą drużynę i zwolnionych trenerów?

Po co ty piąty raz piszesz o Legii? Nikt nie oczekuje od Widzewa wyników na poziomie Legii.

Ty z kolei oczekujesz wyników na poziomie Puszczy. Ile jeszcze razy mam ci tłumaczyć, że to idiotyzm?

Nie ma raportu Delloite za 22/23,nie ma raportu finansowego klubuza ten okres, więc tak, najbardziej aktualną POTWIERDZONĄ informacją o budżecie Widzewa były słowa Dróżdża z wywiadu na weszło.
Ty wolałeś raport z czasów 1. Ligi i na tej podstawie snuć domysły xD

Tobie ktoś powinien wyjaśnić w praktyce, dlaczego oczekiwanie od Widzewa tylko utrzymanie przy jego PRZYCHODACH to głupota i minimalizm. Rozumiesz już czy za 3 komentarze dalej będziesz w tym samym miejscu?

wiejskie ziemniaczki
wiejskie ziemniaczki
27 dni temu
Reply to  Essa

Twoje źródło jest tyle samo warte, co jego – były prezes w wybielającym siebie wywiadzie to sobie mógł wszystko opowiadać. Jakby pokazał na to jakieś dokumenty to wtedy można porozmawiać.

Essa
Essa
27 dni temu

prosze o źródło, posze o źródło, pose o zródlo, plose..

qdlatyRTS
qdlatyRTS
26 dni temu
Reply to  Essa

Gość napisał że Stamir po prostu chce wyprowadzać kasę a nie budować.
Poza tym to jest golas, bo zainwestował w klub połowę majątku a nie frytki jak szejkowie.
A co do chujowego zarządzania to święta prawda ale jednocześnie dotyczy całego naszego rynku pilkarskiego (z wyjatkami typu Lech, Raków, Warta, moze Pogoń i Zagłębie L)

Essa
Essa(@essa)
26 dni temu
Reply to  qdlatyRTS

No to mi pokaż, gdzie niby „Stramir” wyciąga kasę, bo na razie to są mało znaczące frazesy. Mógłby nie budować akademii, mógłby nie dosypywać przy dziurze w budżecie. Mimo wszystko poświęcił prywatne środki.

Generalnie z S.A. jest niezwykle ciężko „wyprowadzać kasę” przez jawność wydatków i sprawozdania finansowe, musiałby się grubo napocić przez jakieś lewe umowy, ale przecież każdy rewident czy księgowy ci to złapie w 5 minut.

Pewnego dnia po prostu powie, że nie da ani złotówki więcej, bo na klubie się nie da zarabiać i ciężko, żeby klub się samofinansował (chociaż Widzew ma takie możliwości dzięki kibicom i sponsorom) i komuś odda klub (pewnie miastu).

W Polsce na zarządzaniu w piłce zarobiły może dwie osoby – Wandzel i Leśnodorski. Cała reszta topi kasę, tak jak Stramirowski, Mioduski czy inni. Nawet owiani sławą centusiów Rutkowscy per saldo dosypali do Lecha. Nie mówiąc już o np. Cupiale.

A Widzew cierpi tak jak większość klubów ESA – szkoda im 10k na analityka i programy, lepiej robić transfery z polecenia za prowizje i po znajomościach niż wypracować proces, który zwiększy skuteczność transferów i oceny zawodników.

pierwdzew byczyna
pierwdzew byczyna
27 dni temu

ten szalony doping to chyba jak buraki z trybun rozdawały liście piłkarzom xdd

ADI
ADI
27 dni temu

Widzew ma przynajmniej jakis doping w przeciwienstwie do kałesu

azet
azet
27 dni temu

To jeśli Niedzwiedz chciał grać ładnie to z Myśliwcem będzie jeszcze gorzej… Jak zaczynał w Stali to dostawał po 5:1 od rezerw Lecha. Wypaliło dopiero w kolejnym sezonie kiedy Stal miała najlepszy skład w całej 2 lidze, rozpędem udało się zrobić dobry wynik w 1 ale moim zdaniem bardziej dlatego że grali tym samym mocno zgranym składem i podłapane automatyzmy + niedocenianie beniaminka przykryły różnicę umiejętności. Taki trener się nadaje jak masz kim grać, a jak nie masz jakości to kończysz jak ŁKS albo Miedz Legnica w Ekstraklasie, czyli niby „ładnie grajo” ale punktów z tego nie ma bo co z tego że popykasz i strzelisz dwie jak i tak wbiją ci 4…

ziutek
ziutek
27 dni temu
Reply to  azet

W polskiej lidze „zgrany skład” + „automatyzmy” = sukces. Patrz Raków, Piast, a w mniejszej skali Puszcza.
…To są te dwie rzeczy, których 3/4 klubów nie ma i nie potrafi ogarnąć. Jeżeli Myśliwiec bazuje na automatyzmach, Widzew ruszy do góry.

Essa
Essa
27 dni temu
Reply to  azet

Stal Mysliwiec przejął od Niedźwiedzia, tutaj podobnie xD, moge podać źródło jesli trzeba

Kandyzowany
Kandyzowany
27 dni temu

Przecież nie został wypierdolony przez wyniki, a przez to że skłócił się z całym klubem. Gdy widzisz że dalej to nie pociągnie to lepiej zareagować w porę (nie za wcześnie, bo już kilka razy można było go zwolnić, a nie może narzekać że nie dostał szansy) niż za późno i obudzić się w Łęcznej czy Sosnowcu w I lidze.

Łajt
Łajt
27 dni temu

Jaka ofiara? Gość nie ma słabego zespołu. Serial dobitnie pokazał, że jest miałkim gościem. W tym fachu potrzeba charyzmy,a widać że z tym było różnie. I ten prezesik w łokularach nie powinien odejść. Bear,guru polskiej trenerki statystyką nie powalał w tym roku, więc to musiało się wydarzyć. Dziwne, że taki klub z takim potencjałem kibicowskim przędzie słabo. Z drugiej strony ŁKS o wiele mniej medialny ma stadion duży , chyba za duży,a Widzew dostał domek na drzewie. Ktoś powinien pogonić tę Hankę

śmiechu warte
śmiechu warte
28 dni temu

„Porównań do trenera Papszuna nie uniknę, ale podążam swoją drogą” https://weszlo.com/2023/01/21/janusz-niedzwiedz-widzew-wywiad/

Kaneki
Kaneki
28 dni temu

Dla mnie Niedźwiedź to trochę taki casus trenera Tworka z Warty. To nie jest tak, że zrobił coś strasznie źle, i nikt nie oczekiwał od niego powtórzenia oryginalnego sukcesu, walki o mistrzostwo, czy puchary. Ale przyszedł kryzys i nie bardzo ma pomysł jak się z niego wykaraskać. Może rzeczywiście brakuje tylko tego spojrzenia świeżym okiem.

Essa
Essa(@essa)
28 dni temu
Reply to  Kaneki

Co Ty w ogóle porównałeś 🙂 ?

5 miejsce Tworka w 20/21 z beniaminkiem z budżetem rzędu 10-12 mln, punkty ex eaquo z 4. miejscem – do utrzymania Widzewa w przedostatniej kolejce po tragicznej rundzie wiosennej w klubie, który miał budżet około 32-35mln zł, czyli 7-8 w lidze. To jest na poważnie?

Jaki był oryginalny sukces Niedźwiedzia? Runda to jest sukces? Ty kibicem Wisły Płock jesteś, że chcesz mieć jakieś trofea i sukcesy po rundzie jesiennej?

Bez żartów. Nawet Ojrzyński miał jeden dobry CAŁY sezon.

A wracając do pierwszej ligi 21/22 – Widzew zdobył w ostatnich trzech meczach trzy punkty i awans może zawdzięczać temu jak bardzo Arka (z którą de facto dostali w pizdę 5-2) i Korona spierdoliły finisz – bardziej niż swojej sile, bo chwalić za tamten sezon to można Miedź.
Już wtedy po dobrej jesieni mocno zjechali z poziomem, co sugeruje powtarzalność w procesie.

Kaneki
Kaneki
28 dni temu
Reply to  Essa

Zaraz zaraz, ja nigdzie nie porównuję ich osiągnięć, tylko sytuację z jaką mierzyli się w klubie.

Ani od jednego, ani od drugiego nikt nie oczekiwał wielkich sukcesów. Sam napisałeś, że Niedźwiedź miał tragiczną rundę wiosenną. A mimo to władze klubu zdecydowały się go zatrzymać. To znaczy, że nie wywierano na nim wielkiej presji na sukces. Taką samą sytuację miał Tworek po rozpoczęciu sezonu 21/22 – po bardzo dobrym zakończeniu na 5 miejscu wszyscy nadal byli gotowi na „walkę o spadek”.

I w jednym i w drugim przypadku trenerzy długo cieszyli się zaufaniem właścicieli, a koniec końców wylecieli, moim zdaniem, bardziej za brak wizji wyjścia z kryzysu, niż za sam fakt braku wyników. Tą sytuację porównuję, nie status finansowy czy osiągnięcia klubów.

Essa
Essa(@essa)
28 dni temu
Reply to  Kaneki

Yyyy co?

Chyba trener, który zajął 5. miejsce zasługuje na większy kredyt zaufania niż ten, którego zespół zajął miejsce 12-14 po tragicznej rundzie wiosennej z trzy razy wyższym budżetem.
Niedźwiedź nie osiągnął żadnego sukcesu, a jedynie spełnił cel minimum w postaci utrzymania, dodatkowo był skonfliktowany z prezesem.

To są absolutnie nieporównywalne sytuacje, nie wiem w jakim celu robisz te fikołki.

Kaneki
Kaneki
27 dni temu
Reply to  Essa

Żeby cię ośmieszyć i twoja „logikę” i spójność wypowiedzi

Ajax
Ajax
27 dni temu
Reply to  Kaneki

Masz rację, umiejętność radzenia sobie z kryzysem i sukcesem jest wyznacznikiem kompetencji managera.

EDEBEDE
EDEBEDE
27 dni temu
Reply to  Kaneki

Ale jaki kryzys, kryzys to ma Lechia

Kaneki
Kaneki
27 dni temu
Reply to  EDEBEDE

Lechia nie ma kryzysu. Lechia jest kryzysem.

Boa
Boa
28 dni temu

No rzeczywiście Szok, że Widzew z tym swoim składem szrotu przegrał w Warszawie. Trzeba trenera zmieniać.

Marian Marianowicz
Marian Marianowicz
28 dni temu
Reply to  Boa

Z Warszawy nie takie ekipy wywoziły 3pkt

zakapior
zakapior
28 dni temu

Kiedys tak. Od wielu miesiecy Legia na Ł3 w lidze nie przegrywa.

Niebieskie Pionki
Niebieskie Pionki
27 dni temu

Za Kosty? Z polskich klubów jeszcze nikt. Cały poprzedni sezon i teraz 4/4 wygrane.

Marian Marianowicz
Marian Marianowicz
27 dni temu

Z kim te 4/4? Terminarz dostała Legia taki, jakby sama go sobie ustawiała.

Specjalista
Specjalista
27 dni temu

Spoko to możemy wyjść z założenia, że trzeba zwolnić każdego kto nie jest top 3 w tabeli

ziutek
ziutek
28 dni temu
Reply to  Boa

Widzę że kolega ma krótką pamięć do przeczytanych artykułów na Weszło z 22r jesień, wirtuozi piłki skład na pierwszą 3 no 4 i co się stało zapomnieli nie oni byli tacy sami jak dziś ,tylko dziennikarze pisali bo to Widzew tylko z tego bedą herosami o trenerze nie piszę bo gdzie on nie był przymierzany.

wiejskie ziemniaczki
wiejskie ziemniaczki
27 dni temu
Reply to  ziutek

A prawda jest taka, że jakby Ravas w rundzie jesiennej grał na poziomie swoich występów z wiosennej, to by owi wirtuozi ścigali się o mniej słaby dorobek punktowy z Miedzią.

Jebać zdRadzieckie mordy z PO
Jebać zdRadzieckie mordy z PO
28 dni temu

Robi się ciekawe dla mnie zmiana trenera na tego myśliwca stawia Widzew w gronie faworytów do spadku i jeszcze ten ich ostatni transfer Ibizy no teraz to narodu klekajcie, śmieszny klubik co najgorsze oni w tej śmieszności zaczęli się urządzać.

Jebać zdRadzieckie mordy z PO
Jebać zdRadzieckie mordy z PO
28 dni temu

To jest dobre
„Trener Janusz Niedźwiedź dostał mnóstwo czasu na poprawę gry i rezultatów, ale nie zdołał tego osiągnąć, a jako że dodatkowo popsuły się jego relacje z zespołem, wreszcie wyczerpała się cierpliwość właściciela Tomasza Stamirowskiego, który zgodził się na zmianę szkoleniowca”

A kibole to tam są wpierdoll spuścić tym co sabotażują ,odrazu im się zachce grać, co to za patologia żeby szatnia rządziła a nie trener jak komuś się nie podoba trener to wyjebać, jak to się nie zmieni w naszym piekiełku to co chwilę będziemy o takich akcjach słyszeli.

ziutek
ziutek
28 dni temu

na pewno to są zdradzieckie mordy z PO ci piłkarze

Jebać zdRadzieckie mordy z PO
Jebać zdRadzieckie mordy z PO
28 dni temu
Reply to  ziutek

A skąd ja mam wiedzieć POjebie, może oni są z PISuaru kto wie. Wiem tylko że zdRadzieckie mordy są z PO od rudego chuja który niszczył kraj i ma dej taki zamiar.

XXX
XXX
28 dni temu

Nie, oni są od zboczenia Korwin-Mikke który na widok dziecka ma taki uamieszek..

gnuj
gnuj
28 dni temu

Tak niszczył, że PKB rosło xd

Bayraktar
Bayraktar
27 dni temu
Reply to  gnuj

I w dodatku byliśmy jedyną zieloną wyspą w całej Europie. Ale było zajebiście!

Sok z Kiszczaka
Sok z Kiszczaka(@sok-z-kiszczaka)
27 dni temu
Reply to  gnuj

WSZYSTKO UROSŁO… no może poza długiem, co zmalał,
acz opozycja robi wszystko żeby stale wymuszać ROZDAWNICTWO,
skoro normalne fakty już na tym, ocipionym przez zaborców społeczeństwie nie robią wrażenia.
Nie mówiąc już o młodocianych debilach ze smartfonikami, których lewackie kadry w szkołach uczyniły, nie tylko przygłupami, ale i aktywiszczami każdej komuszej utopii, jak ta ściema z ratowaniem klimatu. Potem ich nauczono że podatki (od prawicy) są złem, a jak powybijać starych, zabrac im, to będą żyli w raju. Już nigdy nie będą, bo będzie to KALIFAT!

ziutek
ziutek
27 dni temu

A ty wierz że twój stary nie rozmawia z sąsiadami jak się dowiedział co mu kobieta ulęgła takiego kofjeba

Sok z Kiszczaka
Sok z Kiszczaka(@sok-z-kiszczaka)
27 dni temu
Reply to  ziutek

Jak już, to też pisz… radzieckie, bo te szwaby bardzo tego nie lubią!

Cymbale
Cymbale
27 dni temu

Zdradziecki, to jest twój nadprezes, kryptogej, który podzielił Polskę.

Sok z Kiszczaka
Sok z Kiszczaka(@sok-z-kiszczaka)
27 dni temu
Reply to  Cymbale

Jak i na co? A ten przemiły, jednoczący wszystkich wokół Berlina rudzielec
nie dał rady swym szczerym uśmiechem, sercem na koszuli, programem dla Polski, życzliwym słowem połączyć wszystkich w jedną europejską familjen?

Waligrucha
Waligrucha
28 dni temu

No fajny aktor, fajnie się pokazał w serialu, ale to wszystko. Maks Stal Stalowa Wola i to wszystko. Ewentualnie studio Polsatu już czeka.

RaMa
RaMa
28 dni temu

Niedźwiedź do wora, a wór do jeziora.
Następny w kolejce Gustafson, a po nim Bromek.

NosiKamyk
NosiKamyk
28 dni temu

Jak patrzę na Eklapę to się zastanawiam, co w tych gabinetach się od janiepawla.
Przecież gdyby tacy Adolf Hütter czy Oliver Glass ze swym Eintrachtem bujali się od 5 miejsca po walkę w następnym sezonie o utrzymanie (do ostatniej minuty!) by potem dojść do półfinału LE, by potem zaliczyć 8 miejsce zdobyć Puchar Niemiec i wygrać LE.
Przecież jeden i drugi by wykecieli na zbity pysk po serii 5 porażek z rzędu.

No ale w Polsce wiedzą lepiej, przecież ten widzewski skład papy i węgla to powinien walczyć o pudło XD.

Widzew ma skład na zaciętą walkę o utrzymanie. To są jego realia na chwilę obecną. Żaden trener z tych piłkarzy czarodziejów nie zrobi.

Profesor zwyczajny Piotr Stefaniak
Profesor zwyczajny Piotr Stefaniak
28 dni temu

Czy ten psycholog jest umocowany ponad prezesem czy tylko ponad dyrektorem sportowym? A może pójść na całość i zatrudnić astrologa i chiromantę?

tolep
tolep(@tolep)
28 dni temu

Doskonałe pytanie. TRENER MENTALNY oponował przeciwko zmianie trenera? BTW. zajrzałem na jego stronę internetową i nie widzę by się przedstawiał jakimkolwiek wykształceniem nawet typu psycholog.

Ajax
Ajax
27 dni temu
Reply to  tolep

Jeszcze nie klub mem, ale na dobrej drodze 😉 Kiełbasiarze rządzą zarządem i „właścicielem”, a wszystkimi ” trener mentalny”.

agt
agt
27 dni temu

też mnie to zdziwiło, że pan trener mentalny coś tam ma przeciwko. chłop był z niedziedziem to w ramach solidarnosci i lojalnosci powinien odejś a tu będzie wybierał kto ma zostac trenerem. na miejscu myśliwca od razu bym go skasował.

Tomasz
Tomasz
26 dni temu
Reply to  agt

Masz rację, jak oni mieliby niby współpracować? Na dzień dobry taki afront…Na jakiej podstawie trener mentalny odradzał zatrudnienie Myśliwca? Coś mi się wydaje, że ten tajemny algorytm, to zdanie któregoś z piłkarzy, który z nim wcześniej współpracował lub jego kolegi z innego klubu…

Jebać zdRadzieckie mordy z PO
Jebać zdRadzieckie mordy z PO
28 dni temu

Hej Weszło wchodzę na strony Widzewa i nie widzę komunikatu o zmianie trenera co wy znowu odpierdalacie?

onucekowala
onucekowala
28 dni temu

Jako Legionista też uważam, że komuś tam w Łodzi sufit na głowe spadł. Moze jest i ten budżet, ale skład jest bardzo przeciętny, może to i wina Niedźwiedzia nie wiem (jeśli tak to obw). Co nie zmienia faktu, że wyniki 2023 pokazują , ze z takim punktowaniem za rok mozna obudzić się w I lidze, więc zmiana zrozumiała no dostał dużo czasu.
Wiem jedno z pewnością Widzew ma potencjał na bycie mocną drużną, ale na dziś są jak wiekszość tej ligi, przeciętni/słabi na większości pozycji. Pewnie też renoma dużego kraju przeszkadza szczególnie w PL i nowi troszku dużo oczekują, ale dalej ten skład jest do gruntownego wzmocnienia jak się chce coś więcej znaczyć.

onucekowala
onucekowala
28 dni temu
Reply to  onucekowala
  • dużego klubu, jakim bezwątpienia „podmiejscy” są 😛 Łodź jest pod Warszawą przecież.
NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  onucekowala

Z tym punktowaniem to lekka przesada.
Za ostatnie dwa sezony do spokojnego utrzymania wystarczało 1.2 pkt na mecz.

Widzew póki co ma dokładnie taką średnią.

Zresztą 8-10 drużyny Eklapy w zeszłym sezonie punktowały 1.3pkt na mecz. Czyli Widzew punktował zgodnie z przewidywaniami.

EDEBEDE
EDEBEDE
27 dni temu

Cos nie ma Stamirowski szczescia do prezesow, kariera i pokazanie swojej sily ponad zdrowy rozsadek i dlugofalowe plany.

asdf
asdf
27 dni temu

Następny magik po Tworku wyjaśniony, gdy wpadł w delikatne perturbacje. Czekam teraz na wyjaśnienie Szulczka.

Janko Buszewska
Janko Buszewska(@janko-buszewska)
27 dni temu
Reply to  asdf

Myśliwiec upolował niedźwiedzia… Biedny miś!

Sok z Kiszczaka
Sok z Kiszczaka(@sok-z-kiszczaka)
27 dni temu

I tak dobrze że nie było to jakieś kur… tzn. aktywiszcze, jakaś MYŚLIWKA xD

rem
rem
27 dni temu
Reply to  asdf

Typowy idiota, czeka na wyjasnienie Szulczka, co z marna Warcina w gorze tabeli.

Damian. R
Damian. R
27 dni temu

Czemu Prezesa gimnazjalisty w okularkach ktoś nie zwolni? Przecież to on jest odpowiedzialny za to, że trener Niedźwiedź grał składem pierwszoligowym w ekstraklasie. Mogę wymienić bez zastanowienia 5-6 drużyn pierwszoligowych, które mają lepszą/porównywalna kadrę od tej Widzewa. Najlepiej to zwolnić trenera i dalej grać na siłę Terpilowskim w ataku, bo przecież jest od półtora roku na sprzedaż.

widzewiak
widzewiak
27 dni temu

Byłem pewien, że będę żałował Jego odejścia. A … niestety nie żałuję.

Odejście Dróżdża zrobiło problem. Spór z Nim zakończył etap wiary w Trenera.

Niedźwiedź to bardzo dobry trener. Będzie miał jeszcze wyniki w Ekstraklasie. Ale zawalił w Widzewie i musi to przemyśleć. Nie rozwijał zawodników, nie widział potencjału (Czubak, Hansen). Pomysły taktyczne dobre. Dbanie o szatnię początkowo świetne. Ale pogubił się i nie umiał sam z tego wyjść.

Specjalista
Specjalista
27 dni temu

Widzew i Pogoń grają na takim poziomie na jakim mają zespoły aktualnie, to nie wina trenerów

Andi
Andi
27 dni temu

Niech wypierdala kolejny „młody” WFista spuści ten klub z ligi.

rem
rem
27 dni temu

Ale burdel. Oni publicznie oglaszaja kto koga chcial. Potem beda zaskoczeni ze w szatni kwas. Zaraz zwolnia tego Frelika, co nie chcial Mysliwca, potem znow dyrektora sportowego i kolo sie zamknie na zwolnieniu Mysliwca. Na koniec przywroca Niedzwiedzia, na 3 kolejki. A od nowego sezonu nowa runda z rotacja na stolkach.

omardiaz
omardiaz
27 dni temu

Zastanawiam się w jaki sposób trener Myśliwiec przekonał do siebie Widzew ? Bo przecież chyba nie tym co pozostawił po sobie w Rzeszowie patrząc przynajmniej na wyniki następcy w Stali . Po przeczytaniu wywiadu z trenerem Danielem przypomniał mi się Zbyszek Smółka. Z jednej strony teoria mówi młody ambitny trener na miarę ambicji legendy ekstraklasy z 4 największego miasta w Polsce z kompletami na każdym meczu . Praktyka mówi że w sumie w czasie kiedy Śląskowi idzie 17 sezon chyba Łodzianie zagrali 3 . 2… To 4 miasto w Polsce jest też nieobecne w 20 pod względem zarobków , w trójce o największej przestępczości , miejscem z którego ludzie chcą wyjechać pierwszym z którego wyjeżdżają . Najbardziej zakorkowanym i jednym z najmniej przyjaznych kierowcom .

Euzebiusz
Euzebiusz
27 dni temu

Chwila, od rozwoju młodziezy to chyba jest trener młodzieży a nie trener pierwszej drużyny. Albo dyrektor sportowy zarządzający tym pierdolnikiem. Nasprowadzali szrotu który notorycznie fauluje i łapie głupie kartki a teraz niedźwiedź winny. I tak cud że się utrzymałz tymi parodystami w drużynie. Żyro Kun Alvares Silva. Mówię to na podstawie tylko meczu z Legią której kibicuję. Z tamtymi ogórami się dostawał do Ekstraklasy, z nimi sie utrzymał a teraz zarząd czego chce? Walki o podium? Popracowałby do zimowego okienka i by było widac czy zagląda widmo spadku czy spokojne utrzymanie na miejscach 10-13. Pojebało kogoś w tej Łodzi.

NosiKamyk
NosiKamyk
27 dni temu
Reply to  Euzebiusz

Zarząd akurat jest racjonalny bo cekem minimum jest 11 miejsce.

Natomiast tam musiał być ostry kwas.

nieżyczliwy Rodowity
nieżyczliwy Rodowity
27 dni temu

Ja tu widzę siostry, że wy niezły burdel macie w tym swoim żydzewku.
Trener przygotowania mentalnego wstrzymuje dymisję trenera? Buahahaha
#ogonmachapsem
#klubmemwszystkichklubowmemow :):):)

0711-zgłoś się
0711-zgłoś się
27 dni temu

Pilnuj swojego wybawcy Napletka bo coś Go nie widać. A długi rosną.

homofob
homofob
27 dni temu

Strasznie dużo komentarzy. Mi się podoba tabela i tyle. Miłego wieczoru.

Miki
Miki
27 dni temu

Kim ten chłop miał zrobić wynik? Ośmioma kolesiami z jedną nogą, trzema ledwo żyjącymi z dwoma i Pawłowskim? Czego chcą prezesi klubów od gości którzy dostają zgraję szrotu do gry w lidze?

Grzesiek
Grzesiek
27 dni temu

Tu nie chodzi o trenera, Widzew ma po prostu za słabą kadrę na ekstraklasę, co piszę z przykrością, jako chłopak z Krosna, rocznik ’82, więc nie trzeba dodawać, że temu klubowi życzę jak najlepiej. A co za tym idzie, Myśliwiec zrobił moim zdaniem błąd, tak się nie wypromuje do Esa, wypadnie najpóźniej na zimowej karuzeli

Frelik
Frelik
20 dni temu

A ja pytam kim jest ten Frelik srelik ze ma czelnośc za czymkolwiek optować. Jego zdanie sie nie liczy.