post Avatar

Opublikowane 22.10.2018 21:41 przez

redakcja

Niestety znów przy okazji nadchodzącego starcia Jagi z Legią nie możemy mówić tylko o sporcie, zastanawiać się, kto ma lepszy skład, kto jest w lepszej formie, który trener bardziej ogarnia. Musimy mówić też o otoczce, konkretnie o tej kibicowskiego, bo po raz kolejny kibice z Warszawy wchodząc na stadion w Białymstoku będą mieli utrudnione życie.

Jagiellonia wysłała do Legii następujące pismo (źródło – facebook’owy fan page Nieznanych Sprawców):

zdjecie

Wynika z niego jednoznacznie, że przyjezdni nie będą mogli wnieść na sektor gości flag, sektorówek, transperentów, generalnie wszystkiego, co jest potrzebne do przygotowania oprawy. A wszyscy wiemy, co oprawy dla kibiców znaczą, szczególnie w takim meczu, kiedy oba zespoły się nie lubią i jest okazja zaprezentować kibicowską siłę na obcym obiekcie. Oczywiście w sposób legalny i szkopuł polega na tym, że Jaga o tę legalność ma spore obawy. Porozmawialiśmy ze Zbigniewem Pypczyńskim, dyrektorem ds. bezpieczeństwa Jagiellonii, pytając go o to, dlaczego podobny problem znów się pojawia.

Czego obawia się Jagiellonia, utrudniając życie kibicom Legii?

Mamy do czynienia z meczem podwyższonego ryzyka. W związku z tym, że są przesłanki dotyczące szeregu zagrożeń, nie chcielibyśmy, by powtórzyła się sytuacja z meczu 26. kolejki ubiegłego sezonu. Dlatego wprowadziliśmy obostrzenia, które – trzeba podkreślić – są identyczne do tych, jakie Legia skierowała do nas w 2015 roku.

Tylko że już przy ostatnim meczu były podobne kłopoty i wówczas kibice Legii nie weszli na stadion.

To nie była nasza decyzja. Naszą decyzją i obowiązkiem jest to, by spełnić wszystkie wymogi obowiązujące w prawie powszechnym i związkowym oraz w uchwałach PZPN-u. Te wszystkie wymogi spełniamy i jesteśmy w stanie przyjąć w sposób normalny kibiców Legii, po spełnieniu naszych warunków. Nie są to nadzwyczajne warunki.

Legia wystosowała to pismo trzy lata temu i taka sytuacja się nie powtórzyła.

Nie powtórzyła się, ale sytuacja skutkująca przerwaniem meczu zdarzyła się na stadionie w Warszawie.

To już każdy mecz będzie w takich warunkach rozgrywany? Kiedy stwierdzicie, że tym razem może nie być rac i zadymy?

Nie zastanawiamy się co będzie. Taka decyzja obowiązuje na ten jeden konkretny mecz.

Możemy zakładać, że będzie tak samo.

To pan zakłada, nie ja.

Szukam sytuacji, w której Jaga powie: okej, teraz będzie spokojnie, niech kibice Legii wejdą z oprawą.

Mówię panu wyraźnie: podjęliśmy decyzje dotyczące tego meczu, trudno mi mówić o przyszłości.

A gdy przyjedzie do Białegostoku Zagłębie Sosnowiec, to wówczas też będzie problem, skoro kibice obu drużyn są zaprzyjaźnieni?

Mówimy o czymś, co ma się wydarzyć w rundzie wiosennej. Nie wiem jakie będziemy podejmować decyzje.

Skąd macie przesłanki, że tym razem będzie problem z kibicami Legii?

Nie mówimy o plotkach i spekulacjach. Jako organizator mamy prawo i możemy określić warunki, na jakich mamy podjąć gości.

Mówi pan, że ja spekuluję, a to przecież Jagiellonia spekuluje, co będzie, jeśli powoli kibicom wejść z oprawą.

Nie. My musimy zapewnić bezpieczeństwo i odpowiadamy prawnie, jeśli na stadionie dojdzie do incydentów. Nie spekulujemy, podejmujemy prawne decyzje.

Dlaczego nie podjęto podobnych decyzji co do klubów, które już w tym sezonie w Białymstoku były?

Bo nie było żadnych zagrożeń.

A jak Legia przyjeżdża, to zagrożenie jest?

W przypadku imprezy podwyższonego ryzyka, a tak nam policja zakwalifikowała ten mecz, podejmujemy decyzje. Wszystkie poprzednie mecze były spotkaniami zwykłymi.

Nie obawia się pan, że kibice Jagiellonii będą traktowani na innych stadionach tak samo?

Niczego się nie obawiam. Mówię o konkretnym meczu i o konkretnych decyzjach.

*

Sami widzicie: trudno jest nawet dyskutować z Jagiellonią, bo tam po prostu uważają, że ich działania mają wszelką podstawę. Z jednej strony ich rozumiemy, bo kibice Legii zwyczajnie zasłużyli na miano problematycznych, nie raz, nie dwa doprowadzając do przerywania meczów swojego klubu. Ale z drugiej mańki, takie zachowanie Jagi do niczego nie doprowadzi, impas będzie trwał. Bo kiedy klub z Białegostoku stwierdzi, że tym razem nie ma zagrożenia? Przy okazji następnego spotkania, za pięć, jak w Legii dojdzie do wymiany pokoleniowej fanów?

Szkoda, że obie strony nie potrafią się dogadać. Mecz zapewne nie będzie stał na wysokim poziomie, jak to w ekstraklasie, więc robotę mogły wykonać trybuny. Jednak i tutaj będzie biedniej.

Fot. FotoPyk

Zaloguj się albo komentuj jako gość
Liczba komentarzy: 258
avatar
 
Zdjęcia
 
 
 
Audio i wideo
 
 
 
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
KazimierzZdzislaw
KazimierzZdzislaw

No i co? Świat się od tego zawali? Polskiej lidze coś ubędzie? Tu już nie ma z czego ubywać…
Zawsze jedni i drudzy mogą pobawić się w zdobywanie flag po drodze do Białegostoku, w jakimś lesie… Takie harcerskie podchody…

KML
KML

Ubędzie widowisko na trybunach,ot co!

AndrzejeK
AndrzejeK

chyba „widowisko”, a nie widowisko

Bodek
Bodek

Od widowiska to są piłkarze i boisko, a nie kibice oraz trybuny.

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gino Lettieri vel Wunderwaffe

Wytłumacz to tym, którzy uważają, że ludzie chodzą na mecze „dla oprawy”.

Laguna
Laguna

Z widowiskiem piłkarskim, jest jak z książką. Jednego interesuje treść w środku – drugiego oprawa.

CWKS
CWKS

Czego oni sie boja? Wejdą spalą te flagi, jaga sie ściśnie na jednej trybunie zeby na wszelki wypadek wpierdol nie dostać i po sprawie. I juz kolejnych pism nie bedzie trzeba wysyłać. Sytuacja win-win

pejsbuk
pejsbuk

Niczego nikt się nie boi.
Mecz się odbędzie czy chcecie czy nie….No chyba, ze znowu walkower bo tym razem pilkarze nie zechcą stanąć naprzeciw.
Weźcie szaliki to se pomachacie. Oprawy w domciu se róbcie z Hadajem.
kibice wszyscy WLACZNIE z chętnymi z Warszawy wszystkimi wejdą i obejrzą ciekawy mecz do końca. Huliganeria zostanie wyłapana przed meczem, I tu dziękujemy wszyscy Policji i porządkowym.
Rozróby mogą być w drodze powrotnej lub na miejscu w Warszawie lepiej. Macie flagi Jagiellonii przebierzecie się za kibiców Jagi, inni niech zostaną jako legijni i napierdalajcie się do białego rana. W TVN w śniadaniu z mistrzami powiedzą, ze to pawiany. Mann z Materna nazwa was bydłem.
Ja z rana z kibicami Jagi otworze wyspane oczka i pooglądam was w waszej TV, może coś z parkingów będzie w Legia tv?

szybkiLopez
szybkiLopez

czyli kupa w majtach w skrócie
Pozdro

pejsbuk
pejsbuk

Czyli mecz sie odbedzie na zasadach do ktorych WY doprowadziliscie!
Kibice mile widziani z Warszawy tez. Bandyci na parkingi na l3 i nikt nie bedzie walil Po majtach bo prawdziwi kibice wezma udzial w meczu. Policja bedzie obecna i bedzie filmowac, wylapywac klientow.
Jak ktorys nie rozumie to nie poradze.
Koniec.

KML
KML

Pamiętajmy, że mówimy o standardach klubu z Białorusi, w Białymstoku to już norma. Tam jest normą np. nocne walenie w bębny i wrzeszczenie pod hotelem gdzie śpią piłkarze gości aby uniemożliwić sen. No i cóż, potem w poniedziałek do pracy w Warszawie.

szybkiLopez
szybkiLopez

Pejs ty to jesteś taki nowoczesny, postępowy Ultras, scenę kibicowska będzie nam tu reformował śledzik jeden, myślisz ze co? Ktoś wam brawo bije czy powiela wasze schematy ma stadionach w Pl? Yyy No nie, nikt nie wprowadził i nie zastosował białostockich metod bo to wstyd zwyczajny i tyle. I ty jesteś dumny z tego? Gdzie wasze flagi? Gdzie wasze zgody?
spadasz w dół krzycząc stop bandytyzmowi na stadionach (śmiechłem aż)

CWKS
CWKS

Jaga obsrana i bardzo dobrze. Tak długo jak te flagi nie beda spalone, tak dlugo beda pamietac, że dostali wpierdol od Legii.
Licze ze pilkarze znowu podejdą pod pod pusty sektor gości, bo na pewno jest to ważniejsze niż podanie reki jakims szmatom z bialegostoku co są obsrani ze wpierdol dostana nawet na wlasnym stadionie.

Buncol
Buncol

Nikt się Legii nie boi i dlatego czwarty raz z rzędu nie wejdą na stadion. Pełne gacie w Białymstoku jak co roku.

jaadam
jaadam

Chodzi o to zeby Legia wpierdol nie dostala.
POtem tacy autorzy powyzszego artykulu (bez podpisu)
beda trabic na cala Polske,
jakie to bandziory w tym Bialymstoku.

szybkiLopez
szybkiLopez

To te bandziory może z filmiku poniżej czy może te bandziory co magazynku z flagami strzegli? Jak tak to cała Warszawa bardzo się boi…

pejsbuk
pejsbuk

Lopez
Masz mase ciemna zamiast mozgu

szybkiLopez
szybkiLopez

Ja mam ciemna masę ty kupa w majtach na własnym stadionie to chyba gorzej

I Sekretarz KC PZPN
I Sekretarz KC PZPN

Taaa, Jaga postrach całej Polski. Przecież ci Białorusini dostają już nawet oklep od ŁKSu Łomża. Z czym do ludzi?

Nie chcę się czepiać, ale...
Nie chcę się czepiać, ale...

No, zgadzam się: na ch** ci kibice się w ogóle na te mecze przychodzą: w domu zostać i mecze w TV oglądać. A stadiony zmienić na bazary.

Zawisza Czarnecki
Zawisza Czarnecki

Nie bój się – bez tych twoich agresywnych przygłupów świat się nie zawali. Wypierdalajcie napierdalać się w lesie – TVN będzie miał kolejne gównofilmy o nazizmie w Polsce.

technojezus
technojezus

No i co? Proponuję to samo robić przyjezdnym z Białegostoku w Warszawie.Świat się od tego zawali, co nie?

pejsbuk
pejsbuk

Murzyn
Tam na dole szukajcie dluzszego postu “swango”
A teraz Wypi…ac na druga strone Buga, chamskie ryje!
A mowie lagodnie.

Kismajers
Kismajers

Wiejskie Zoo odmawia wejścia klyentowi z małpą, bo małpy już w tym Zoo zadomowione mogą tego psychicznie nie wytrzymać i rzucać odchodami lub je co gorsza zeżreć.
Podpoweidź – jak nie umieta robić imprez z małpami, zajmijta się tym na czym się znata – np. bimber róbta w lesie, papierosy przemycajta, co ładniejsze siostry i córki wysyłajta do cywilizowanych miast, co by uniknąć chowu wsobnego i ubogacić Podlasje genomem z cywilizowanych regionów kraju.

technojezus
technojezus

Ty jesteś nienormalny chłopie.

pejsbuk
pejsbuk

Co?
Nie umiesz znalezc?
Rozumiesz zwiazek przyczynowo skutkowy?
Wiesz co to jest takiego logika?

technojezus
technojezus

Jeden z nielicznych kto na tym portalu logiką nie grzeszy to ty.
Nawet powiedziałbym że w tym przewodzisz.

Zawisza Czarnecki
Zawisza Czarnecki

Też mam gdzieś oprawy, szczególnie takie (np. wykorzystywanie zapuszczonego przez reżym POPSL patriotyzmu), które są alibi dla agresywnych ćwierćinteligentów.

Bodek
Bodek

No to niech wejdą bez oprawy. Drużynę można też wspierać bez wywieszania flag i dymienia racami ile wlezie.

KML
KML

No to Jaga na mecze wyjazdowe bez flag, żarty na bok

Bodek
Bodek

To chyba Ty teraz żartujesz, jeśli nie wiesz o jaką flagę tutaj chodzi.

KML
KML

Pewnie tę zaszytą he he

Rodzina Sędziego
Rodzina Sędziego

Lutowy wyjazd Jagiellonii na Legię. Widzisz tu gdzieś zółto-czerwone flagi?

o_2e1d6a1948f79d42588cf2c78848990c6271256d.jpg
M.
M.

7. Lenistwo.

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

7 gównianych grzesiów?

pejsbuk
pejsbuk

Zaprzanstwo

KML
KML

Widocznie nie mieli co przywieźć.

Dymczasem
Dymczasem

skad maja miec zolto-czerwone jak legionisci im wszystkie odebrali 😀

77
77

Odebrać a ukraść to chyba różnica.

Dymczasem
Dymczasem

ok, ukradli, efekt taki sam, nie maja co powiesic. Najfajniejsze jest to ze nie wpuszcza legionistow z oprawa nie dlatego ze oni cos zmaluja tylko z obawy o wlasna trzode, ze sie nie zachowa.

technojezus
technojezus

Inni mogą – nie ma problemu.
Legia nie może – bo to Legia
???
Co tym ludziom przeszkadza że ktoś przyjedzie z flagą/szalikiem czy jakimś płótnem?
W tym Białymstoku to naprawdę dziwni ludzie mieszkają.
Już sobie wyobrażam sobie kwik wszystkich jakby to Legia kogoś na stadion notorycznie nie wpuszczała.

PhoenixLk
PhoenixLk

niektórzy uważają, że to karma za to, że Legia nie wpuściła kibiców Polonii na mecz Legia – Cracovia…

A dokładniej – osób z meldunkiem w mazowieckim na sektory gości…

pejsbuk
pejsbuk

Skad jestes, pytam.

technojezus
technojezus

Podlasie, historycznie Mazowieckie.Do Mazowieckiego mam kilkanaście km.

pejsbuk
pejsbuk

Lomzyk. Mazowieckie
Nie Podlaskie.
Dlaczego nie zrobicie glosowania zeby wyjsc z podlaskiego?
Meczycie siebie i innych?
W warszawie na was tylko czekaja.

Gruby3
Gruby3

Ktos w PZPN powinien cos z tym zrobic bo to jest jakis zart. Nie chodzi o to czy ktos sie umie dogadac czy nie, powinny byc jakies przepisy, i jak wszystko jest ok to Legia wchodzi a jak nie wchodzi to przez jakis przepis – niech pokaza jaki. Nie moze o tym czy kibice wchodza na stadion decydowac jeden imbecyl wedle swojego humoru. Jak nie wpuscil kibicow mimo ze nie zlamali zadnych przepisow to PZPN MUSI im wjebac kare finansowa i to duza bo tu sie jakis chory precedens tworzy.

Król Roastów
Król Roastów

Kolejny, który nie umie czytać ze zrozumieniem. Otóż wyobraź sobie, geniuszu, że nikt nie zabrania Legii wejść na stadion. Mogą sobie wchodzić, tylko bez flag. I powiem ci jaki przepis na to pozwala. Taki sam, w myśl którego do eleganckiego klubu nie wejdziesz w dresach, bo jego właściciel sobie tego nie życzy. Dotarło?

baran
baran

Czyli kibice Jagielloni też nie mogą wejść na stadion bez swoich flag? Bo to jest mecz podwyższonego ryzyka, nieprawdaż?

Psychol
Psychol

no to blysnales cwiercmozgu.too pokaz mi ten przepis geniuszu.to jest wlasnie tylko i wylacznie widzimisie bramkarza a nie przepis kretynie.zaoranie lvl hard

Gruby3
Gruby3

Zaorales lvl hard to niestety tylko swoja inteligencje tym postem.
Jesli bramkarz wedle swojego widzimisie jednego w dresie wpuszcza a drugiego nie znaczy ze jest debilem, ktory nadaje sie do swojej roboty tak jak jaga do organizacji meczow 😀

M.
M.

1. Pycha.

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Prince Polo…

Król Roastów
Król Roastów

To ty mi pokaż choć jeden precedens, że osoba nie wpuszczona przez ochroniarza do klubu przez jego widzimisię poszła z tym do sądu i wygrała. Gdyby to było nielegalne, miałbyś w chuj takich przypadków, byłaby wzywana na miejsce policja, która nakazałaby ochroniarzowi wpuszczenie takiej osoby. Ja o czymś takim nie słyszałem, może mnie oświecisz? Na tej samej zasadzie skoro Jaga jest gospodarzem i ustaliła sobie, że swoich kibiców wpuści z flagami, a przyjezdnych nie, jest to jej pełne prawo. Opiszę to w inny sposób – gdybym był właścicielem klubu nocnego, pozwoliłbym wejść nawet z niebezpiecznym narzędziem, osobie, którą znam i względnie jej ufam, natomiast nie pozwoliłbym osobie, co do której wiem, że była na przykład kiedyś skazana za pobicie z maczetą. Co w tym kurwa dziwnego?

Jeszcze raz – sami jesteście sobie winni. Było nie kraść flag. Ukradliście – to cierpcie. Jak dla mnie możecie nawet do końca świata.

Gruby3
Gruby3

Rozumiem wiec ze Jaga na ten mecz tez nie moze wniesc flag i opraw bo moga sluzyc do prowokacji wszak to mecz podwyzszonego ryzyka? A oni moga… czyli jedni w dresach wchodza a inni w dresach nie wchodza, ale ty nie wygladasz na goscia, ktorego iq pozwoli zrozumiec istote problemu.

drazu
drazu

Oczywistym jest, że klub za wszelką cenę nie chce dopuścić do sytuacji z poprzedniego sezonu gdy zabrzanie prowokowali fanatyków Piasta co w końcu zakończyło się walkowerem. Wątpię byś Ty i inni kibice Legii, tym bardziej włodarze chcieli dopuścić do tego, będąc na miejscu Jagi. Chyba, że osobiście jesteś zadymiarzem i dobro klubu nie jest dla ciebie najważniejsze. Więc albo dzbana udajesz albo nim jesteś.

Gruby3
Gruby3

Kazda ekipa nawet nie musi krasc, moze sobie legalnie kupic szaliki druzyny przeciwnej w sklepie internetowym i zaczac je palic w trakcie meczu na sektorze, zaden problem.
To moze zamknijmy w ekstraklasie sektory dla gosci bo przeciez moga prowokowac i moze byc walkower… nie wpuszczanie kibicow nie jest zadnym rozwiazaniem tego problemu na dluzsza mete i o to tu glownie chodzi.

pejsbuk
pejsbuk

No właśnie.
W końcu zrozumiałeś:
Nie kradnij, nie pal! Powiem więcej, nie pij!

skurminator
skurminator

Tylko, skoro się boją Górnika, to dlaczego problem jest z Legią? Lech też potrafi przerywać swoje mecze, jakoś nie słychać, żeby ich nie chcieli wpuścić.

Buncol
Buncol

Skoro baranie jakiś przepis obowiązuje to dotyczy wszystkich tak samoyniepraedaz? Więc pokaż mi przepis który twierdzi że flagi są zagrożeniem ze względu na barwy klubowe. Skoro Legia wchodzi bez barw to i Jaga wchodzi bez barw.

Król Roastów
Król Roastów

Nie kurwa, nie dotyczy wszystkich tak samo. Poszukaj moich innych komentarzy i poczytaj, bo nie chce mi się ślepemu wklejać tego samego, co napisałem już dziesięć razy. Dla ułatwienia: ctrl + f.

CWKS
CWKS

Co za pierdolenie. Jak jaga zrobi swoją ligę to se może wpuszczać kogo chce. Jak rozumiem gdyby Legia pozwalala kibicom gości wejść ale na bosaka bo w butach im się nie podoba to będzie to ok?

pejsbuk
pejsbuk

Wjebac to możesz swojej grubej pod ogon

jaadam
jaadam

W PZPN-ie chuja wiedza.
Po rozrubach znajda winnych,wpierdola kary dla klubu na ktorego terenie odbywal sie mecz.
Pozawieszaja i pozamykaja boiska.
W tym sa dobrzy.

pejsbuk
pejsbuk

Zgadza sie
Nasraja i pojada spowrotem, “kulturalni”.

Buncol
Buncol

Szczerze to naprawdę nie rozumiem dlaczego jeszcze warszawa wpuszcza tą białostocka dzicz za rogatki miasta.

pejsbuk
pejsbuk

Ech ty “mazowieckokulturny”

Gruby3
Gruby3

No, to sie posmialismy a teraz pilka po stronie komisji ligi, musza cos z tym zrobic bo kazdy 1/4 inteligentny prawnik ich skasuje:

https://legionisci.com/news/75656_Legia_Brak_mozliwosci_wniesienia_flag_jest_nieuzasadniony_i_dyskryminujacy.html

allende73
allende73

Co kilka miesięcy wałkowana jest ta sama sprawa. Mają takie prawo? Jak widać mają, bo niby protesty Legia składa, ale jakoś nic z tego nie wynika. Są organizatorami, obawiają się o bezpieczeństwo i tyle. Podstawy, patrząc na historię starć obu drużyn (a raczej kibiców) mają dosyć solidne, dodatkowo autor sam wspomniał o tym, że kibice Legi w ogóle są problematyczni (ba nawet wczoraj „prawdziwi Polacy” z szalikami Legii pobili nastolatków z Niemiec). Co tu dalej drążyć? Trochę wiochy ze strony Jagi jest, bo przyznają się, że nie potrafią zapewnić bezpieczeństwa, ale co z tym zrobić. Afera to byłaby, jakby w ogóle legionistów nie chciała wpuszczać, ale chce. Tylko bez opraw. To, że legioniści w takiej sytuacji strzelają focha, to przecież nie Jagi problem.

Gruby3
Gruby3

Przeciez kazdy wie o co chodzi….
Jesli maja prawo to tylko dlatego ze w prawie jest jakas luka ktora trzeba zalatac. Wydali tyle baniek na stadion i nie potrafia zapewnic bezpieczenstwa na meczu podwyzszonego ryzyka? To niech ten stadion w pizdu zamkna do czasu az sie naucza – kazde inne rozwiazanie to debilizm

Bodek
Bodek

Gruby, o czym Ty piszesz? Kibice Legii mogą wejść na stadion, ale bez oprawy. Tutaj chodzi o to, że Legioniści chcą wywiesić skrojoną flagę Jagi, a to może spowodować awanturę. Władze Jagiellonii nie chcą dopuścić do ewentualnej przemocy i w sumie mają rację, bo to oni głównie bekną finansowo.

Gruby3
Gruby3

Ostatnio mieli tylko pokazac flagi i po kontroli wejsc, pokazali i znowu nie weszli mimo ze byli pod stadionem. Zreszta co to za argument? Jest jakies przepis o zakazie wnoszenia oprawy? To co teraz nastepne 100 lat nie bede mogli wejsc z oprawa? Jak inna ekipa podjebie im flage to tez nie bedzie mogla wejsc? To nie moze tak dzialac i tyle, macie ochrone niech sprawdza oprawy, upewnia sie ze sa dobre i wpuszcza kibicow – nie umiecie zrobic nawet tak prostej rzeczy to nie nadajecie sie do organizacji meczow i tyle

Bodek
Bodek

Nie weszli, bo strzelili focha. A flagę Jagi mieli zaszytą w innej fladze geniuszu.

Gruby3
Gruby3

A ja pamietam inna wersje i mieli powiadziane ze wejda, pojechali, na miejscu dowiedzieli sie ze nie wejda, a dzbany z jagi przestaly odbierac telefony 😀
Oczywiscie ze kazda szanujaca ekuipa nie zgodzi sie na cos takiego – to cala Polska moze wchodzic z oprawa a my jedni nie bo jakiemus sledziowi sie tak przewidzialo? kibice to nie grupa spoleczna, ktora zgodzi sie na takie cos i nie ma to nic wspolnego ze strzelaniem focha.To jest precedens na skale swiatowa, nigdy nie spotkalem sie z absurdem tego kalibru, nie wpuszczaja kibicow bo Ci X lat temu zajebali komus flage… 😀 Nie jedna ekipa nie jednej ukradla szaliki i flagi, ale nikt nie robil z tego takiego placzu jak Jaga

Bodek
Bodek

Tutaj się z Tobą zgodzę, bo rzeczywiście wzajemne krojenie ekip jest dość popularne. Zastanawia mnie inna rzecz: podobno żyjemy z praworządnym państwie, a ludzie okradają się, często lejąc się przy tym po gębach i jest luz. Nawet Orwell by tego nie wymyślił, a u nas to jest powszechne i nic tylko się cieszyć:)

krzinka
krzinka

A ja pamiętam, że mieli zakaz wnoszenia flag, mimo to przyjechali z. Ktoś tam potem niby pozwolił, ale ktoś się uparł i dupa

pejsbuk
pejsbuk

Widzisz, gruby do czego wasz patologiczny klub kibicowski doprowadził? Widzisz to czy nie?
No zastanów się czy to zauważasz?
Mamy mecz na szczycie i was tutaj nikt nie chce. NIKT! Jesteście niemile widziani tutaj i w wielu innych miejscach. Czy znasz inny klub równie niedobrze postrzegany?
Nie chcemy was tutaj. ROZUMIESZ?
Jesteście odrażający, brudni, źli.

Gruby3
Gruby3

Haha a myslisz ze jak sledziuchy przyjezdzaja do Warszawy na mecz to ktos na was tam czeka? ze jestescie do czegos potrzebni? no kurde tez nie… malo tego mimo ze nie wpuszczacie Legii z premedytacja, robicie pod gorke na kazdy mozliwy sposob to Legia mimo wszystko zamiast sie mscic (bo przeciez mogliby) was wpuszcza (i to z flagami). No taka roznica w kulturze miedzy miastem a wsia xD

pejsbuk
pejsbuk

Gruby
Przeczytaj jeszcze raz bo ch..a mi zawracasz.

Sofronow
Sofronow

Wzruszyła mnie twoja historia pejs, naprawdę. Pokazałeś nam wszystkim, że jesteś wrażliwym „chłopcem”, pełnym emocji i uczuć, z którymi nie możesz się uporać i potrzebujesz mentalnego wsparcia w sekcji komentarzy. Jednakowoż histeria, płacz i moralne rozdygotanie nie rozwiąże twoich problemów z samooakceptacją sprzeczności płciowych, które tobą targają. Ten psychiczny #meltdown, jaki nam tu fundujesz, mówi wiele o tym, jak ciężkiego okresu dostałeś w tym miesiącu.

WieslawWojnar
WieslawWojnar

Zabawne jest takie podejście – Wasza patologia jest bardziej patologiczna od naszej.

Buncol
Buncol

Legia jest tak niemile widziana że nawet jak nie mogli wejść na stadion w Poznaniu to kibice Lecha oddali własne miejsca aby Legia była na trybunach. To wy jesteście jedynymi cipami co się Legii boicie i za ochroniarzami chowacie byleby Legia na stadion nie weszła

Bruno Von Klops
Bruno Von Klops

Kibice Lecha chyba zapominają o cyrku który narobili jak trzeba było uhonorować Mistrza…

Bruno Von Klops
Bruno Von Klops

Kibice Legii na ostatnim wyjeździe do Jagi byli, weszli, zajęli miejsca a jak się okazało, że flagi nie wejdą to strzelili focha i wyszli.

Buncol
Buncol

A co mieli z nimi zrobić? Może zdemontować w magazynie Jagi? Chyba oczywiste że skoro wypuścili legionistów na stadion a flagi kazali zostawić pod stadionem to Nikt by tego nie zrobił. Legia powinna to samo im zrobić. Zaprosić z flagami a potem kazać sledziom zostawić flagi na stadionowym parkingu. Ciekawe co by wtedy zrobili

technojezus
technojezus

Czy tak trudno sprawdzić?
Ostatnio nawet swojej oprawy czy tam flag nie mogli wnieść mimo że nic tam nie było z tych skrojonych rzeczy

Król Roastów
Król Roastów

Pytanie nocnikarza, bo na pewno nie dziennikarza: „Tylko że już przy ostatnim meczu były podobne kłopoty i wówczas kibice Legii nie weszli na stadion.”

A może kurwa warto dodać na końcu: Z WŁASNEJ WOLI?! Przecież nikt im nie zabronił wejść na stadion. Powiedzieli: możecie wejść, tylko bez flag. Analogicznie ochroniarz w klubie może ci powiedzieć, że w dresach nie wejdziesz i jest to w pełni legalne działanie. Dlaczego nikt nie sapie na tę sytuację, a na brak zgody na flagi (i to uzasadnionej, bo istnieje duże ryzyko prowokacji) już tak? Jagiellonia nie życzy sobie opraw w sektorze gości? Ma do tego prawo. Kibice Legii mają z tym problem? Trudno. W ogóle w tych wszystkich artykułach, w których jedzie się po Jagiellonii jakoś piszącym umyka jeden malutki szczegół: gdyby kibole Legii nie zajebali flag z magazynu Jagi, to dzisiaj sprawy by nie było. To kibole Legii zaczęli, więc wcale nie jest mi ich szkoda.

PhoenixLk
PhoenixLk

dla kibiców flagi są święte…

Ochroniarz w klubie powie, że możesz wejść, ale kluczyki od auta zostawiasz w depozycie, bo istnieje ryzyko, że kogoś nimi podrapiesz…

jak rozumiem – grzecznie oddajesz kluczyk, zgadza się?

MrGordon
MrGordon

Wtedy nie jadę autem do klubu i nie ma problemu z kluczykami. Da się? Proste?

PhoenixLk
PhoenixLk

punkt dla Ciebie – muszę przestać komentować po ciężkim dniu w pracy;)

Pozdrawiam

Buncol
Buncol

Tylko tu legioniści mieli zgodę na barwy własne. Rozumiesz że w chuja zagrali i zmienili zdanie jak już Legia była na miejscu? Legia dostaje zgodę na barwy z którymi przyjeżdża a na miejscu się dowiadują że zgoda jest cofnieta i z barwami nie wejdą. Więc to zwykle skurwysynstwo a nie prawo do bezpieczeństwa

Król Roastów
Król Roastów

PhoenixLk, z całym szacunkiem, ale jeżeli dla kibiców flagi są święte, to jest to wyłącznie objaw zaburzenia psychicznego kibiców, a nie argument w dyskusji. Dla mnie i każdego normalnego człowieka święte mogą być co najwyżej takie wartości jak Bóg i rodzina, a nie kawałek szmaty. Względnie, jeżeli kibice determinują swoją obecność na stadionie i wsparcie dopingiem rzekomo ukochanej drużynie od tego, czy wejdą z flagami, to nie są żadni kibice klubu, a kibice… flag?

PhoenixLk
PhoenixLk

Hmm… sugerujesz, że dla normalnego człowieka flaga Polski nie jest świętością, tylko też kawałkiem szmaty? Czy też jest to niedopatrzenie? (albo moja nadinterpretacja…)

Jako świętości podajesz Bóg (pełna zgoda), rodzina (pełna zgoda)… dodałbym do tego też Honor i Ojczyzna…

Dla kibiców – tych bardziej zagorzałych – ważne są również flagi… w pierwszej kolejności te narodowe (stąd ich nietykalność w przypadku różnych akcji), a potem klubowe…

Król Roastów
Król Roastów

Zgoda, honor i ojczyznę można pod to podpiąć również. Szacunek do barw narodowych także. Ale flagi klubowe to nie narodowe. Równie dobrze możesz powiesić flagę coca coli i bluzgać na fanów pepsi. Ma to identyczny sens. Dodawanie ideologii do kibicowania jest zaburzeniem psychicznym i zawsze będzie. Zastanawiałeś się kiedykolwiek po co ludzkość wymyśliła takie dziwne sporty jak piłka nożna, koszykówka, siatkówka i tak dalej? Założę się, że nie. Otóż, wymyśliła je po to, by umożliwić mężczyznom wyładowanie się w inny sposób niż poprzez przemoc. Jeżeli fanatyczny sposób odbierania sportu koniec końców prowadzi do nienawiści i przemocy, to przeczy jego idei.

Skoro według Ciebie honor jest świętością, to super. Chciałbym zauważyć, że człowiek honorowy po tym jak podpierdolił komuś flagi z magazynu oddaje je, przeprasza za błąd i stara się go wynagrodzić. W innym wypadku nawet przy honorze nie stał. I nie ma prawa gadać, że Bóg jest dla niego świętością, bo nie postępuje zgodnie z Jego zasadami. Człowiek honorowy jeżeli najpierw twierdzi, że jebie policję, nie wzywa jej nawet wtedy, gdy ktoś podpierdoli mu samochód lub wyczyści pieniądze z konta. Na tej samej zasadzie kibice Legii nie mają prawa przenosić sporu z Jagą na drogę sądową, bo nienawidzą konfidentów. To jest honor i wierność zasadom, a nie przestrzeganie ich, kiedy akurat jest wygodnie.

PhoenixLk
PhoenixLk

od końca:
– o drodze sądowej nie słyszałem
– jak ktoś jp100%, to zawsze i wszędzie – tutaj pełna zgoda
– co do zdobywania flag – duzi chłopcy mają czasem różne rozrywki… niech się bawią, jak lubią, pod warunkiem wszakże, że trafiają na innych zwolenników takich zabaw
– chleba i igrzysk? Powstanie sportów zespołowych podciągnąłbym raczej pod to hasło… Patrzcie wszyscy – nasza dzielnica jest lepsza od ich dzielnicy!!
– awantura pod flagą coli… hmm… to byłoby ciekawe… mnie to raczej podchodzi pod średniowieczne zdobycie wrogiego sztandaru…

Król Roastów
Król Roastów

„Co do zdobywania flag – duzi chłopcy mają czasem różne rozrywki… niech się bawią, jak lubią, pod warunkiem wszakże, że trafiają na innych zwolenników takich zabaw.”

Oczywiście, niech się bawią jak chcą, pod warunkiem, że natrafiają na innych, którzy chcą bawić się tak samo. Czyli jakbym szedł przez Warszawę w szaliku Polonii, natrafiłbym na Legionistów, który chcieliby mnie najebać i skroić szalik i powiedziałbym, że nie jestem z takich, co wchodzą w kibicowskie gierki, to powinni dać mi spokój. Tak nie jest, nigdy nie będzie i dobrze o tym wiesz.

Zapominasz też o tym, że ta zabawa nie powinna dotyczyć klubów jako podmiotów, które obrywają za nią (także finansowo za burdy i race na stadionie) rykoszetem. Aha, zapomniałem dodać wcześniej, że honorowy człowiek pokryłby również wszelkie straty finansowe klubów, które wynikły z jego zachowania. Które stowarzyszenie ultras to robi? Słucham konkretów?

PhoenixLk
PhoenixLk

co jakiś czas stowarzyszenia robią zrzuty… sam mam bilet na mecz z Anorthosisem, na który trybuny były zamknięte… ale poszło hasło, że w ten sposób chętni mogą zrekompensować część strat

Z drugiej strony… czy taka zbiórka nie byłaby niezgodna z prawem? Coś mi gdzieś tam dzwoni, że mogą być jakieś przeszkody…

Co do zabaw między zainteresowanymi – dlatego tak mnie wkurzają sytuacje w stylu „jechali na ustawkę, ale policja przeszkodziła…” No i po cholerę? Chcą sobie zrobić MMA w lesie (przy okazji… dylemat… czym różni się napierniczanka po 10 w ustronnym lesie według ustalonych zasad od napierniczanki 1 na 1 według ustalonych zasad? Za obejrzenie tej drugiej płacisz i oglądasz w tv… Jest jakaś inna różnica? Pomijam oczywiście kretynów ze sprzętem), to niech sobie robią… a potem płacą za leczenie

az
az

Jakbym był powszechnie znany z tego że lubię drapać ludzi kluczykiem po twarzy, załatwiać się na dywanie, to nie dziwiłoby mnie to że gospodarz życzy sobie oddania kluczyka do depozytu i przychodzenia na imprezę w pieluszce. I albo bym się ze zrozumieniem dostosował albo nie przychodził na imprezę skoro takie ze mnie bydło że nie umiem się nigdzie zachować. Wyjaśniłem?

PhoenixLk
PhoenixLk

prawie… wyjaśnij jeszcze, czemu taka sytuacja ma miejsce tylko w przypadku jednego stadionu… Czyżby Legia nie potrafiła isę tylko tam zachować?

No chyba, że tylko w przypadku spotkań z Legią Jagiellonia zapomina, jak zabezpieczyć mecz…

Racja – zapomniałem, że Legia popruje swoje flagi, by w środek wszyć flagi Jagiellonii, ale Sherlocki z Białegostoku plan ten przejrzały…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Król Roastów
Król Roastów

Tak, tylko Legia w ostatnim czasie planuje wnieść na stadion Jagiellonii jej flagi, by na oczach miejscowych powiesić je do góry nogami i spalić. Mam nadzieję, że wyjaśniłem.
Zresztą i tak na sto procent to już wiedziałeś, ale udajesz głupiego. Jakie to rozkoszne, zupełnie jak Dukat i jego niewiedza, jaką działalność prowadzą Sharksi. 🙂

PhoenixLk
PhoenixLk

powiedz jeszcze, ile tych flag jest… bo – o ile dobrze pamiętam – to jakoś rok czy dwa lata temu PODOBNO żywot skończyła ostatnia z nich (z naciskiem na podobno – głowy ani innej części ciała za to nie dam)

skurminator
skurminator

Nie no jasne, zostaw swoją sektorów w aucie, na parkingu w obcym mieście. Na pewno nikt by jej nie zajebał. Przecież to kurwa wyglądało jak ustawka nawet jakby tak to byłaby flaga Wisły K.

kuras
kuras

Bo Weszlo zachowuje sie jak zawsze. Dzis sie „oburza” ze idioci bez flag nie chca wejsc a po meczu i ewentualnej zadymie pierwsi pojada po Jagiellonii za „brak zabezpieczenia. I jak piszecie, ani slowa o tym dlaczego to wszystko sie dzieje. Weszlo to taka choragiewka na wietrze. Udaja powazny portal a pisza jak kibole bez ktorych mecze byly by fajniejsze w odbiorze.

beninq
beninq

Po co komu te oprawy? Po abyśmy się dowiedzieli kogo już zamordowali, komu życzą śmierci, a może tym razem dowiemy się tylko komu wysyłają PDW?

lion
lion

Bardzo dobrze, że nie mogą wnieść oprawy. Przecież to jebane bydło jest. Przynajmniej normalnemu człowiekowi się nie będzie chciało aż tak rzygać na ich widok. W ogóle powinni ich nie wpuszczać.

PhoenixLk
PhoenixLk

piłka nożna bez kibiców?

az
az

Nie, piłka nożna bez kibolskiego bydła. Kibice są spoko.

PhoenixLk
PhoenixLk

jakie kryterium będzie brane pod uwagę?

Chodzę na mecze, 90 minut zdzieram gardło, pozdrawiam kibiców gości, podobają mi się oprawy z wykorzystaniem rac (pod warunkiem wszakże, że nie latają)…

Jestem kibicem, czy też już nie? Jeśli nie – na jakiej podstawie dostałbym od żyjącego zgodnie ze wszystkimi przepisami aza zakaz wstępu?

Przy okazji – pamiętaj, że przez ulicę tylko po przejściu dla pieszych i na zielonym… bo inaczej też staniesz się bydłem…

lion
lion

Bez kibiców przyjezdnych.

PhoenixLk
PhoenixLk

uściślijmy jedno – żadnych kibiców przyjezdnych? Niezależnie od tego, czy mówimy o Ekstraklasie, czy też o meczu Pucharu Polski na poziomie regionalnym?

lion
lion

Na Pucharze Polski na poziomie regionalnym co najwyżej trzech wieśniaków da sobie po zębach.

AndrzejeK
AndrzejeK

Ojej, ale wielkie halo, będzie mniej bluzgów na trybunach, mniej dymu, mała strata. Brawo Jaga.

technojezus
technojezus

Czy są kibice Legii, czy nie ma i tak większość dopingu Białostoczan to jest wyzywanie Legii.
Jakoś muszą się wyżyć

pejsbuk
pejsbuk

technosloik

technojezus
technojezus

pejbiałoruś

pejsbuk
pejsbuk

Murzyn z afryki

Swango
Swango

Ale pierdolenie. Każdy średnio zorientowany kibic wie, że parę lat temu złodzieje ze stolicy zajebali kilkadziesiąt flag Jagi (zajebali, a nie kurwa zdobyli, to nie jest średniowiecze, zresztą włamanie się do magazynu i wyniesienie czegoś po cichaczu nie ma nic wspólnego z honorem, ale nie o tym temat). Od tego czasu na każdym meczu w Warszawie jakaś flaga Jagi jest prezentowana (do góry nogami), a potem niszczona/palona, dlatego nie od dziś wiadomo, że mokrym snem każdego karczka z Warszawy jest przyjazd do Białego i powtórzenie tego samego procederu przed białostocką publicznością. Pragnienie jest tak silne, że na drugi plan schodzi obejrzenie swojej drużyny w akcji i wspieranie ich na trybunach (chyba o to chodzi w zorganizowanym dopingu, jak nie to niech ktoś mnie poprawi). Albo wchodzimy i palimy flagi, albo nie wchodzimy w ogóle. Inaczej mówiąc jebie nas nasz klub, chcemy tylko dopierdolić Jadze. Wzór kibicowania, nie dziwie się, że każdy stołeczny dziennikarz dla tych wiernych i oddanych fanów skoczyłby w ogień.
——-
Spójrzmy na to z innej strony. Wyobraźcie sobie, że macie w rodzinie wujka – kompletnego pojeba. Gość przy każdym rodzinnym spotkanie rzuca kurwami na prawo i lewo, obraża całą rodzinę, do tego jeszcze pali fajki przy stole (mimo, że nikt się na to nie godzi). Z tego powodu facet (z konieczności) zapraszany jest tylko dwa razy do roku – rodziny się nie wybiera, trzeba jakoś przecierpieć te męczarnie. Ale po ostatniej wizycie okazuje się, że zginęły jakieś rodzinne zdjęcia i pamiątki, a ten pojeb wysyła nam filmiki, na których pali nasze rodzinne zdjęcia, sugerując, że przy najbliższym spotkaniu zaprezentuje nam taki pokaz na żywo. I co, w takiej sytuacji mam rozumieć, że każdy stołeczny kibic przyjmie takiego wujka z otwartymi ramionami i uśmiechem?
——–
Jadze trzeba bić brawo i gratulować, iż pomimo nagonki napędzonej przez stołecznych dziennikarzy, którzy udają, że nie widzą problemu, dalej tkwią przy swoim i potrafią zachować rozsądek i chłodny ogląd sytuacji. Bo gdyby doszło do wniesienia i spalenia flag, a w konsekwencji do przerwania meczu, to te same dziennikarzyny wysrałyby masę tekstów, jaka ta Jaga gupia, że nie przewidziała takich oczywistych rzeczy. Mnie tylko boli, że z jednej strony każdy powtarza, że z patologią na trybunach trzeba walczyć, a gdy ktoś bierze się za to na serio, to jest lżony i mieszany razem z gównem. Smutne.

Uthar
Uthar

Kto beknie za przerwanie meczu? Jagiellonia. Kto będzie miał zniszczony / uszkodzony stadion? Jagiellonia. Nawet jakby Jagiellonia zatrudniła z 2 tysie ochroniarzy to i tak nie wiele by dało. Musieli by chyba swoich fanów na stadion nie wpuścić.
Ja mam propozycje dla włodarzy Jagiellonii i Legii. Niech podpiszą porozumienie, że jeśli kibice Legii spalą/z grilują flagę Jagiellonii w Białymstoku to jaga dostaje 3 ptk z walkowera, oraz jakieś poręczenie majątkowe na naprawę stadionu.

M.
M.

2. Chciwość.

Uthar
Uthar

Jest taka propozycja dla fanów Legii.
1.Spalcie wszystkie flagi Jagii i wyślicie film z tego. Pewnie w następnym sezonie nie będzie wielkiego ryzyka przerwania meczu i was wpuszczą.
2. Oddajcie flagi w geście dobrej woli, zapewne zostaniecie wpuszczeni z oprawą.

P.S
Jako iż żadne nie nastąpi bo chodzi tylko o spalenie flagi w Białymstoku, Zarzad jagi będzie wyszukiwał wszelkich kruczków prawnych.

teka
teka

I bardzo dobrze.

Gruby3
Gruby3

Zwazywszy na fakt ze 10 ogarnietych legionistow potrafilo spakowac 800 chlopa z bialegostoku na 2 metrach kwadratowych to 2 tys ochroniarzy powinno sobie dac rade 😀

KML
KML

Proszę Cię, piękny wywód Ale swoich flag się pilnuje

lion
lion

Czy ty masz w ogóle mózg?

pejsbuk
pejsbuk

….bo warszawa kradnie / genetyczne uwarunkowanie.
Ja gdybym wiedzial kto z was kradnie to bym na Policje was zakapowal, Nowoczesni I PO.
Bez mrugniecia okiem.

zenek_ze_wsi
zenek_ze_wsi

Swango
Kibicuję Legii, ale niestety masz 100% racji.

pejsbuk
pejsbuk

Copy paste

Psychol
Psychol

No Pewnie.inne ekipy ustawiają się w samo południe na honorową walkę na słowa w celu przejęcia flag przeciwnika.najgorsi są tacy jak ty.mądro-głupi

lion
lion

Jak ktoś w ogóle ma zamysł przejęcia flagi przeciwnika (kurwa czego?), honorowo czy nie, z miejsca powinien być poddany przymusowej terapii psychiatrycznej. Humanitarnie, z miłością bliźniego. Lobotomia czy coś w tym stylu.

technojezus
technojezus

XXI wiek, a banda łysych tryglotów dalej ma ból dupy że druga banda łysoli ukradła jakieś szmatki ¯_(ツ)_/¯

GEDANIA
GEDANIA

Zdajesz sobie sprawę z roli symbolu w życiu człowieka czy nie bardzo? Gdybym spalił np. flagę Polski to też byś pisał, że w sumie nic, bo to tylko jakaś „szmatka”?

technojezus
technojezus

Zdajesz sobie sprawę że to jest nie fair kiedy jedni mają na trybunach, oprawy, flagi, a inni nie? Bo nie?
Czy tak trudno jak nawet będzie chciał jakiś debil przemycić coś jagiellonii, zabronić tego?
Równie dobrze można napisać że kibice Jagiellonii będą prowokować swoimi oprawami/transparentami.
Czemu tylko w Białymstoku to przeszkadza i tylko Legia?
Wszędzie Legia robi oprawy czy ktoś inny, ale to w mieście Kononowicza tylko Legia przeszkadza Jagielloni.
Ten śmieszny klubik ma fioła i kompleksy odnośnie warszawskiego klubu.Nie ma innej logicznej odpowiedzi na co co oni wyprawiają.
Czy w Białymstoku jest aż takie ciśnienie na Legię, że ich byle flaga czy transparent legijny nie mający nic kompletnie do Jagiellonii obrazi?

Każdy tylko przypomina co się działo kiedyś na Łazienkowskiej, ale jakoś nikt nie wspomni, że to trygloci z Jagielloni zaczęli rzucając czymś w sektor rodzinny Legii, a potem płacz że inni trygloci zaczęli ich lać i była pamiętna jaga.rar
Wy ludzie ruszcie trochę głową.

pejsbuk
pejsbuk

Nie umiesz sie zachowac, nie wychylaj sie. Ciezko durniu zrozumiec?
Skad ty jestes w tym Podlaskim?
Lomza?

Buncol
Buncol

Dokładnie pejs nie umiesz się zachować nie wchodź na stadion. Jak Jaga nie rzeczy za swoich troglodytow to niech ich na stadion nie wpuszcza. Proste czy za trudne?

technojezus
technojezus

Nie z Łomży, Już Buncol cię wyjaśnił.
Najpierw patrzcie na swoje bydło, a dopiero potem innych wytykajcie.

Murphy
Murphy

technojezus
Może dlatego, że tylko troglodyci mieniący się kibicami Legii ukradli barwy – cokolwiek by to oznaczało Jagielloni. Po czym zaczęli je demonstracyjnie palić, próbując doprowadzić do konfrontacji.
Więc klub z Białegostoku słusznie ich z buta traktuje. Dość jasno są kryteria wejścia określone. I ma to racjonalne uzasadnienie, oparte o przeszłe wydarzenia.
Nie podoba się. Mogą mecz oglądać w Warszawie.

To samo prawo przysługiwać powinno każdemu innemu klubowi w Polsce. Zniszczyliście nam krzesełka, wyposażenie w łazienkach czy cokolwiek innego. To spierdalajcie na bambus, bo na stadion bydła się nie powinno wpuszczać.
Szczególnie jak przeważnie ma się problem jeszcze z miejscowym.
To przyjezdne tym bardziej nie jest potrzebne.

technojezus
technojezus

Murphy
Ale kto bronił bronić tych barw? Znowu wszyscy winni tylko nie sympatycy Jagielloni?
A to że trygloci rzucali w sektor rodzinny na Legii to czyja wina? Dzieciaków z Legii bo szalikami machali i sprowokowali ,,bohaterów” z Białegostoku?
A potem udawanie ofiary że ,,źli warsiafiacy pobyly nas!”

No słusznie się zachowuje haha ,,nie wpuścimy ich bo prowokacja będzie warszawska!!!” , a to że większość dopingu Białostoczan od kilku sezonów to jest ,,kurwowanie” na Legię czy używanie innych wyzwisk jak i tworzenie opraw na Legię to tutaj prowokacji ani nic złego nie ma!
Podwójne standardy i tyle w temacie.Wszyscy źli tylko nie Jagiellonia, a Legia to zło wcielone.
,,To samo prawo przysługiwać powinno każdemu innemu klubowi w Polsce”
No widzisz, jednak inne nasze kluby nie są takimi wieśniakami jak Jagiellonia i tak się nie zachowują.

Fidel
Fidel

W punkt ale dziennikarze będą udawać ze nie wiedzą o co kaman. Albo faktycznie nie wiedzą co świadczy o nich jeszcze gorzej.

TomAas
TomAas

Nie będzie żadnych zadym bo jaga zrobi w kupe w majtkach i sie bedzie siedziec cicho. Do dzis wspomina jak została spakowana

Gruby3
Gruby3

Prostujac kilka spraw to – nikt sie nigdzie nie wlamywal i nie wyniosl zadnych flag po cichaczu. Ekipa Jagi przyjechala do magazynu po flagi, czekala na nich ekipa Legii, spuscila im wpierdol, zabrala flagi i pojechala do domu, i tyle.
Nie chodzi tez tylko o oprawy bo Jaga zyczyla sobie wejscia na sektor takze bez barw i symboli klubowych (bez koszulek, szalikow, niczego – to juz jawne pluniecie w twarz).
W tym meczu gdzie Legia nie weszla na stadion na sektorze Sledzi byly wywieszone flagi Jagi a na plotach majtaly sie szaliki Legi (to nie prowokacja? to juz nie przeszkadzalo? 🙂 )
Ale czego wymagac od klubu, ktorego kibice kolaboruja z ruskimi i napuszczaja ruskich kibicow na Polaków 🙂

technojezus
technojezus

@Swango
Po pierwsze ,,bohaterzy” z Jagielloni skompromitowali się kiedy napinali się i rzucali w sektor rodzinny Legii.Potem płacz że dostali od kiboli Legii, no ale wszyscy źli tylko nie jaga!
Po drugie, ja wiem że kibolstwo nie grzeszy rozumem, ale jakim cudem ci trygloci z Jagielloni nie przypilnowali swoich transparentów przed tryglotami z Warszawy? Toć to jest parodia.
Znowu wszyscy źli tylko nie my!
——–
I co ty za farmazony piszesz? Toć jeżeli się wszystko sprawdzi i nie znajdzie się nigdzie rzeczy ,,Jagiellonii” to gdzie ty widzisz jakikolwiek problem aby Legioniści kibocwali?
Co komu przeszkadza jakaś oprawa Legii nie związana z Jagą? Czy w tych białostockich łbach jest aż taki ból dupy i nienawiść do Legii, że u nich nawet symbol czy slogan Legii powoduje padaczke?
———
Jak to jest że w ostatnich latach dość często kibice z Białegostoku robią oprawę na Legię, a większość dopingu polega na ,,kurwowaniu” i innym wyzywaniu Legii?
Czy to nie jest prowokacja? Co to za podwójne standardy? Jedni to robią i nic nie ma, a drugich się nie wpuszcza bo ,,mogą to robić”.Gdzie tu sens???
No ale dla Jagiellonii prowokacją będzie jak Legioniści wejdą z flagami, transparentami o Legii i będą kibicować swojemu klubowi….. Ludzie czy wy czytacie co wy piszecie?
———
Nie pamiętasz co się działo w poprzednim sezonie? Jak to Jagiellonia się skompromitowała po całości gdzie zarządała braku jakichkolwiek barw klubowych ze strony kibiców Legii?
Potem po tej kompromitacji zamienili na brak wielkich opraw.Przed meczem kiedy już Legioniści byli na parkingu powiedziano im że na stadion nie wejdą bo nie chyba że nic nie wniosą.Czy tak postępują normalni,cywilizowani ludzie?
———
Czemu Jagielloni nie przeszkadzają kibice innych klubów? A no dlatego że nie dostali wpierdolu i jakiś klub nie skompromitował ich tak jak Legioniści z wykradzeniem tych materiałów.
———-
Jagiellonia, w ogóle cały Biaystok ma taki kompleks Legii i Warszawy że to jest nienormalne.Niech tak ciągle robią takie szopki i jak to ktoś napisał ,,nadchodzi mecz z Legią, trzeba zdjąć kalosze i szturmować trybuny”

pejsbuk
pejsbuk

Pala tobie, i pala przez ten zakuty twoj leb, palant!
Koncze z toba bo oslabiasz swoja entelygencjom

szemrany
szemrany

I tak spłoną te wasze szmaty, to tylko kwestia czasu.

Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii
Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii

Dlaczego wspominasz o swojej matce pod tym artykułem?

Uthar
Uthar

Niech je spalą. Tylko nie muszą tego robić w Białymstoku.

Szaweł Littletailor wyjaśnia i rozlicza oponentów
Szaweł Littletailor wyjaśnia i rozlicza oponentów

co ty pierdolisz?! przecież napisał „szmaty”, liczba mnoga. Oczywiście, że chodziło mu o jego mamę i siostrę

pejsbuk
pejsbuk

Dla mnie to ty masz szmatlawca wyglad

M.
M.

6. Gniew.

pejsbuk
pejsbuk

Zmarszczone czoło….po gniewie strach.
Jojojoj

shav0
shav0

Weź się chłopcze uspokój. Już Gmoch was podsumował idealnie 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=wZrvLjknEig

crespo1
crespo1

Kiedy ostatnio Legia doprowadziła do przerwania swojego spotkania? O ile mnie pamięć nie myli, było to właśnie w 2014 roku podczas spotkania z Jagiellonią. Idą tą logiką dlaczego kibice Lecha są wpuszczani na stadiony skoro oni w ostatnich latach doprowadzali do przerwania spotkań na swoim stadionie oraz na obcych (Stadion Narodowy).

PhoenixLk
PhoenixLk

co więcej – starczyło, że Lech zaczął mocniej płakać, a PZPN zawiesił im zakaz nałożony po tym, jak racami obrzucili Malarza w czasie finału PP…

jeremy
jeremy

Kibice Lecha mają zakaz wyjazdowy. A że prawo jest takie jakie jest to inna sprawa.

PhoenixLk
PhoenixLk

mowa o sytuacji jakiś czas temu…

Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii
Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii

Gdyby małpa Szelidżka wszędzie nie srała, to by zakazu nie miała!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii
Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii

Dokładnie! Każdy popada w kompleksy kiedy widzi twoją twarz discopolowego buraka z bieszczadzkiego zadupia i modny 20 lat temu w remizach irokez. xDDDDDD

Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii
Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii

BRAWO JAGA!!! Prolegijne trolle typu @13mistrz13 już zalewają się łzami. xDDDDDDDDDD

M.
M.

3. Nieczystość.

Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii
Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii

Właśnie idę się wykąpać…

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Nieczystość? A weś wytłumacz to Kazowi i Mielcorzu….

szybkiLopez
szybkiLopez

klub porażka na usługach rosyjskiego spartaka

M.
M.

5. Zazdrość.

Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii
Groźny gangster z Bieszczad kibicujący Legii

To twoje nowe multikonto?

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Cicho, to multi-god!

M.
M.

Na kolana chamie.

pejsbuk
pejsbuk

Buszewska Wali cie w czolo, az zal czytac i patrzec

WieslawWojnar
WieslawWojnar

Ty uważaj, bo jeśli „Buszewska” w rzeczywistości jest „Buszewskim” to okaże się, że masz słabość do faceta.

pejsbuk
pejsbuk

Ty to masz wyobrazenie. 🙂
Konia walisz jak czytasz i wyobrazasz sobie.,wieslawie .

WieslawWojnar
WieslawWojnar

Gdyby to nie było absurdalne, a przy tym zabawne, to poczułbym się urażony 🙂

teka
teka

Nie doczytałem nawet do końca tych wypocin, rozumiem, że portal jakim jest Weszło jest niedoinformowany no, bo to przecież nic złego więc może rozjaśnię Panom tę sytuację. Barwy Jagi były skradzione przez złodziejaszków spod znaku „L” dawno temu, do tej pory szalikowcy z Łazienkowskiej bardziej lub mniej sprytnie próbują je przemycić na mecz do Białegostoku pod pozorem spalenia i nikt nie wie co by się wtedy wydarzyło podczas meczu obu drużyn w Białymstoku. Normalne jest, że jak się pokracznie próbowało wnieść czyjeś barwy (np wszyte bezczelnie we własne), żeby je potem pohańbić i o ile tych barw skrojonych Jaga nie odzyskała to nikt o zdrowym rozsądku nie pozwoli na takie numery aż do czasu wyjaśnienia czyli może i do końca świata. Kibole z Łazienkowskiej sami są sobie winni i nie ma co się tu zbytnio spuszczać w takich artykułach.

albercik90
albercik90

Dowody?

pejsbuk
pejsbuk

Albercik, dziecię ty nasze.

kotkameleon
kotkameleon

Białystok
Niby na salonach, ale…
ostatnie sekundy – epilog.

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Zawsze uwielbialam ten zydowski hjumor….

KanielOutis1
KanielOutis1

„ZCDCP” to Ty szanuj.

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Tylko jakoś nie udaje mi się to w materną,
wyjątkowo plugawą postacią….

pejsbuk
pejsbuk

Poczytaj wywody mazowieckie teraz tutaj.
Takie zakaly siedza Po ministerstwach.

WieslawWojnar
WieslawWojnar

Czyli Stuhr w Seksmisji albo w Kilerze już nie jest fajny, bo jest przeciwnikiem rządu?

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Stuhr to nawet w swoim i krakowskim środowisku
uważany jest za wyjątkowo nadętego bufona
(a przecież w Krakowie ma ogromną konkurencję) i
kretyna, co oznacza, że niewiele sie zmienił przez te dekady.
To co teraz wygaduje ten psychol kwalifikuje go wyłącznie do zakładu zamkniętego, i nie dlatego że jest przeciwnikiem rządu, tylko świrem i kanalią.
Co tam zresztą rodzinne…
Ostatnio też odkrył swe rodzinne korzenie w Austrii,
Polakiem się juz nie czuje…. tyle że o dziwo, jak wielu innych, jakoś stąd nie wypier….

WieslawWojnar
WieslawWojnar

To nie była odpowiedź na pytanie 😉

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Tu nie chodzi o przeciwników rządu PiSu, a o całe klany żyjące z grantów niemieckich (np., dziś na Metro.TV masz film o tak wybitnej osobowosci jak Jaroslaw Kuzniar), czy wiecznych zaproszen na ferstiwale, konferencje.
Swiatowcow co przerosli ten kraj, jego historię, tradycje, kulturę i wiarę, a prezentują swe poglądy jak ostatnie ćwoki.

WieslawWojnar
WieslawWojnar

OK, świetnie. To śmieszy Cię ten Stuhr w komediach, czy już nie? Potrafisz oddzielić Stuhra aktora od Stuhra człowieka?

pejsbuk
pejsbuk

Ty, Wieslaw tylko seeks, seks I seks.
Kon wierzga I kopie?

kotkameleon
kotkameleon

Szkoda tylko, że w tym wszystkim zapominamy o genezie zamieszania.
Paru yntelygentów z Białegostoku stworzyło sobie z Legii wroga publicznego numer 1 – zasadniczo tak z dupy albo z potrzebny, bo w tym kraju wielu bez wroga żyć nie może.
Potem był mecz przy Łazienkowskiej – słynne jaga.zip. Tylko kto wtedy prowokował jako pierwszy? No…
Tylko przypomnę, że na Legii sektor przyjezdnych jest przy sektorze rodzinnym. Ale to nic dla bohaterów z Białegostoku, którzy i tak w końcu zostali pogonieni.
To właśnie po tym wydarzeniu Legia wystosowała owe pismo. To właśnie po tym zajściu charakterni wybrali się na Podlasie, aby yntelygentom utrzeć nosa i podebrać barwy.
I się zaczęło. Urażona duma.
Normalnie rzecz biorąc, obydwie strony mogły dać sobie po razie. Ok, chcieliście wnieść nasze barwy, ale was nakryliśmy – nie róbcie tego więcej.
Ale urażona duma… I tak teraz będzie po wsze czasy, bo chłop żywemu nie przepuści.

baran
baran

To jak na dyskotece w Bolminie. Szermierka na sztachety i podarte koszule. Wiocha na wiochę. Kogo to tak naprawdę obchodzi?

kotkameleon
kotkameleon

Opisuję tylko fakty – moim skromnym zdaniem.
Osobną kwestią jest zabawa w maczo.
Tylko w tym przypadku, do wojenek podjazdowych włączyli się działacze i aktywnie w tym uczestniczą.
Załóżmy, że kibice Legii wnoszą barwy Jagiellonii i zaczynają zabawy z ogniem. Co się dzieje?
Wpada policja, robi porządek. Za szkody płaci klub przyjezdnych, zakazy, a przy okazji afera na całą Polskę o kibolskich klimatach.
Tylko w całej tej sprawie chodzi o wywijanie kutasem, która ze stron ma większego. W polskiej kulturze opisywano ten stan niejednokrotnie.
Dla mnie, włodarze Jagiellonii sformalizowali wywijanie kutasem.
I to jest paradoks.

Szeryf z Astany
Szeryf z Astany

Bo tak sie stalo w Warszawie podczas tego pamietnego meczu????? zanim policja wtargnela do sektora to bylo juz wiadomo ze zawody sa skonczone. Przestan pieprzyc i idz powywijaj kutasem przed swoim kolega

Szeryf z Astany
Szeryf z Astany

Pomyliles daty najpierw skroili flagi a pozniej odbyl sie wyzej opisany mecz, jak czegos nie wiesz to nie komentuj lepiej nic nie napisac niz pisac idiotyzmy obrazujace tepote warszafska

Sofronow
Sofronow

Pomyliłeś chronologię konfliktu.
Najpierw Jaga się skurwiła robiąc za pachołków Spartaka w Warszawie.
Potem nastąpiło pokorne przekazanie flag. Następnie sformatowanie groźnych chuliganów, którzy się napinali do dzieci z sektora rodzinnego, w plik typu jaga.rar. Od tamtej konwersji śledziuchy są na własnym stadionie obsrani aż do dzisiaj.

technojezus
technojezus

Ci z Białegostoku to są chorzy ludzie.Zaczeli sami,nieprzypilnowali transparentów potem pamiętna jaga.rar bo wojownicy z Białegostoku napinasli się na rodziny z dziećmi, a teraz się muszą wyżyć bo jak to? NASZA DUMA NIE MOZE BYC URAŻONA!
Nie popieram tego co się działo u jednych i drugich, ale to Jagiellonia tylko coraz bardziej się ośmiesza bo dupsko najwyraźniej dalej boli.

pejsbuk
pejsbuk

“Logik” z mazowsza.
Nie zostawiac rzeczy wokol tych z mazowsza, nawet zamknietych. UWAGA Kradna! I to nasza wina, ze oni kradna!
Nowa logika

xXx: ReMontada
xXx: ReMontada

Chamstwu mówimy Nieeeeee!
Nareszcie!

pejsbuk
pejsbuk

🙂
i tyle w temacie.

Szeryf z Astany
Szeryf z Astany

Czy redaktorzy Weszlo wraz z kibicami Legii to az takie tepaki czy nie wiecie ze kibole Legii skradli flagi czy znow trzeba przytaczac przyklady chocby meczu Piast – Gornik czy warszawski redaktor Weszlo jest smieszny jak kibice Piasta i nie potrafi przewidziec co beda chcieli zrobic kibole Legii z tymi flagami, to zobaczcie co robili chocby kibice Gornika z flagami Piasta i wezcie ze soba do Bialego kielbaski. Tepe dzidy znow przyjada z flagami, postoja na parkingu pol godziny i wroca z placzem jak to w Bialymstoku okrutnie ich potraktowano nie wpuszczajac na stadion a przeciez zaszyli flagi Jagi w swoich szmatach. Coz za wspanialy pomysl. A tu nie chca biedakow wpuscic. Lepiej zapobiegac niz leczyc wiec brawo zarzad a kiboli 7egly i redaktorow do lekarza psychiatry i psychologow zapraszam. Kurtyna

lion
lion

Oprawy nie mogą wnieść? Kurwa, naprawdę? No i bardzo dobrze, niech spierdalają na szczaw. Niech się jebane bydło cieszy, że w ogóle ktoś zamierza ich tam wpuścić. To są jakieś jaja. Zapewnienie bezpieczeństwa, podwyższone ryzyko? O co tu w ogóle chodzi? Przecież to jest mecz piłkarski. Taka zabawa, gra. Kurwa, miejsce małp jest w dżungli albo zoo.

PhoenixLk
PhoenixLk

jak rozumiem uzurpujesz sobie prawo do decydowania, kto może wejść na stadion, a kto nie… kto następny dostanie od ciebie zakaz? Pięcioletnie dziecko z sektora rodzinnego, bo ojciec dał mu szal, a wiadomo, że jak szalikowiec, to bandyta?

lion
lion

Moim zdaniem kibice drużyny przyjezdnej są zupełnie niepotrzebni.

PhoenixLk
PhoenixLk

Moim zdaniem masz nie do końca dobre podejście – według mnie można byłoby wypracować ogólnopolskie zasady i skończyć z niektórymi patologiami (z jednej strony – działko dźwiękowe i armatka wodna na meczu, na którym nie będzie kibiców gości… z drugiej pokrywanie z kasy stowarzyszeń wszelkich szkód i kar… dyskusja polega między innymi na obustronnych kompromisach…) … ale widzę po kilku komentarzach, że jesteś ogólnie antykibice gości… cóż – Twój wybór;) nie przekonamy się do swoich stanowisk, wiec chyba w tym momencie śmiało możemy zakończyć naszą dyskusję

Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru

lion
lion

Dzięki i wzajemnie. edit: Dodam tylko, że jeszcze nigdy nie byłem na meczu na którym by był jakiś dym, a nie było kibiców gości.

technojezus
technojezus

No tak, a jak Jagiellonia na meczach z Legią większość opraw robi na złość Legii to nic nie ma! Piękna sprawa! Jagiellonia może oprawy czy inne rzeczy mieć ale Legia nie! Podwójne standardy Białegostoku.
Inni przyjeżdżają z transparentami, oprawami na Jagiellonię czy gdziekolwiek z ale to w na Białorusi przeszkadza tylko jeden klub – Legia, dlatego że flagi ich ukradli, a potem płacz że jedni trygloci dostali wpierdol od drugich tryglotów bo ,, bohaterzy” z Jagielloni rzucali czymś i napinali się na rodziny z dziećmi.
Czy w tym mieście nawet byle jaki transparent legijny niedotyczący Jagii powoduje u Białostoczan ostrą kurwice i ból dupy?
Czy tak trudno sprawdzić dokładnie to co chcą Legioniści wnieść?
Już Jagiellonia się popisała ostatnio gdzie najpierw zakazała byle jakiego symbolu Legii na mecz, potem po gówno burzy zamienili na brak dużych opraw, a potem co do czego bez wiedzy nikogo powiedziano na miejscu że nie wejdą na trybunę z czymś tam mimo że nie mieli nic z Jagiellonii, kilka osób wpuścili, ale potem i tak wyszli.
To jest właśnie III świat w wykonaniu Białegostoku.
Napinają się na tą Legię jakby od tego zależało ich życie.I znowu będzie, na mecze z innymi pustki, ale na Legię to trzeba kalosze zdjąć i szturmować stadion bo ,,BO LEGIJA WRÓG NAJWIĘKSZY PRZYJEŻDŻA DO NOSZEGO MIASTA!”

pejsbuk
pejsbuk

Pewnie nie wiesz alejestes zakala czlowieka jako gatunku.
Kali z afryki.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Voitcus
Voitcus

Ja się tylko dziwię (chociaż ja już stary jestem i w zasadzie nie powinienem): gdybym ja jechał na mecz swojej drużyny tyle czasu (drogę ekspresową ukończono dopiero tydzień temu), to bym chciał go obejrzeć. Bo ja chcę wspierać swoją drużynę. Rozumiem, że panowie Malarz czy Szymański najlepiej grają, jak są flagi, ale też lepiej grają, gdy są kibice niż ich nie ma. Tak sądzę, bo może nie.
Skoro nie mogę tych flag wnieść, to chociaż coś pokrzyczę, wyjaśnię sędziemu, że podjął nieprawidłową decyzję czy przedstawię drzewo genealogiczne kibicowi gospodarzy, tłumacząc, kim z zawodu była jego matka. Na pewno to pomaga moim zawodnikom i na pewno bardziej niż pusty sektor. Staram się we wszystkim widzieć jakiś sens i tak mi wygląda, że w ten sposób pomagam. Jak umiem.
Jak lecę samolotem i pan ze straży granicznej mi mówi, że mam szampon wyrzucić, bo ma więcej niż 100 ml, to grzecznie wyrzucam, chociaż nie rozumiem, bo zależy mi na wejściu do samolotu.
Cała ta afera jest wyraźnie na rękę „kibicom Legii” (co z nich za kibice, skoro nie kibicują?), bo dzięki temu są pokrzywdzeni, bo tamci to słoiki, a my lepsi, bo prawdziwi warszawiacy z Nowego Dworu, Sulejówka i Piaseczna. Równie żałośnie wyglądają fora Polonii – tzw. Dumy Stolicy, wiecznie pokrzywdzeni, miasto ich nie lubi, a tym z Łazienkowskiej dali a nam nie. To wygodna postawa, bo zwalnia z obowiązku pracy nad sobą, kiedy winny jest zawsze ktoś inny.

Juri
Juri

niewiarygodne żałosne zachowanie Jagielloni, takie małe

Bruno Von Klops
Bruno Von Klops

i znów się dzieci będą mazać, że zabawki w piaskownicy muszą zostawić… Smutne to jest ale takie prawo organizatora. Niestety niektórym trudno zrozumieć, że nie wpuszczają w sportowych butach o będą się pchać na siłę w adidasach choć byli wcześniej poinformowani o zasadach. Przyjadą pod stadion pokrzyczą, popłaczą i z podkulonym ogonem obrażeni wrócą do domu. Och ta niedobra Baba Jaga znów nie dała nam narozrabiać.

Szewcu
Szewcu

Weszlo gdzie byliście jak Legia nie pozwalała wpuszczać kibiców z woj. Mazowieckiego (Polonii) na sektor Cracovii?

PhoenixLk
PhoenixLk

zagadka…

Osoby z Legii kupują bilety na sektor gości na mecz Legia – Cracovia…

Weryfikacja? Mówią, że kibicują Polonii – województwo się zgadza…

Jak myślisz – jakby się cała sytuacja skończyła?

Szewcu
Szewcu

Ale gdzie kupuja te bilety kibice Legii? Dystrybucja biletów na mecze wyjazdowe leży po stronie gości, dostają pule biletów i rządzi nimi stowarzyszenie. Nie wiesz nie pisz.

PhoenixLk
PhoenixLk

w Cracovii też odpowiada za to stowarzyszenie? Zwłaszcza w obecnej sytuacji, kiedy to kibice tak bardzo kochają szefa klubu? Już widzę, jak Filipiak daje stowarzyszeniu wolną rękę w dystrybucji biletów, a potem płaci kary za odpalenie piro…

W sumie to ciekawe pytanie… Oficjalnie za dystrybucję biletów na mecz wyjazdowy odpowiada klub i to klub właśnie ponosi wszelkie konsekwencje… jak to wygląda w sytuacji, gdy jest konflikt na linii kibice – zarząd?

Szewcu
Szewcu

Dokładnie tak. Stowarzyszenie zbiera zapisy na wyjazdy która potem przekazuje organizatorów meczu, nie wiem czy bezpośrednio czy za pośrednictwem zarządu

PhoenixLk
PhoenixLk

ok – myślałem, że w okresie konfliktu wygląda to inaczej (patrz Legia za czasów ITI i pierwszych rządów Zygo, gdy klub odsyłał gospodarzowi bilety, bo nikt z Legii na mecz nie jedzie…)

HWDP
HWDP

Każdy wie o co tutaj chodzi i nie ma co tego ukrywać.
Ciekawe tylko czy w białostoku mają policzone ile flag im zajebali, i czy wiedzą ile już zostało zniszczonych? No bo w takiej sytuacji to się będzie powtarzać w nieskończoność.

technojezus
technojezus

Przecież jest sprawdzanie kto co chce wnieść, czy tak trudno to zrobić? Czy dla ochroniarzy z Białegostoku taka czynność jest zbyt trudna?
Co oni myślą że jak w którejś paście, kibolstwo będzie w dupach oprawy Jagielloni przemycało?……

jeremy
jeremy

I właśnie, z tego pisma wynika, że będą kontrolę. Jaga po prostu uprzedza, że kontrola przed meczem uniemożliwi wniesienie elementów oprawy. Czego tu nie rozumiesz? Przeczytałeś tylko komentarze i nagłówek??

technojezus
technojezus

Kontrole były też ostatnio i legionistów nie wpuścili, nie wiem czy dlatego że mieli swoją oprawę czy coś chcieli przemycić związanego z Jagiellonią.

Uthar
Uthar

Poszło o jedną flagę, w której prawdopodobnie była zaszyta flaga Jagii (ostatnio).

shav0
shav0

W Weszło to naprawdę pracują jakieś półgłówki bo innego wytłumaczenia nie ma. Nad czym tutaj dywagować ? Bandyterka z Legii jest znana nie tylko w Polsce ale i w Europie z robienia problemów więc po jaką cholerę Jaga ma ich wpuszczać ? I jaki impas trwa o którym autor niepodpisany pisze ? Zwyczajnie nie wpuszczać ich wcale przez kolejne 10 lat i takie pismo powinno być napisane. Dziwne że w ogóle ktokolwiek chce ich wpuszczać jak wiadomo że jadą po to żeby komuś zrobić krzywdę i robić syf na stadionie. Nie promować bandyterki i koniec kropka ale w Weszło pracują młode szczyle których to pewnie strasznie kręci i sami by tak chcieli ale się boją.

powerbank
powerbank

Skoro Jagiellonia przyznaje sie ze nie potrafi zapewnic bezpieczenstwa na swoim stadionie to moze Legia powinna wystapic o rozegranie meczu na neutralnym stadionie? 😀

Marcin_M
Marcin_M

Podoba mi się konsekwencja działaczy Jagielloni.

Redmond
Redmond

Niczego więcej nie można było oczekiwać, po tych prowincjuszach bez kultury.
Dziwią trochę głosy innych „kibiców”, którym tak jawne kurestwo ewidentnie pasuje.
Wstyd, wstyd i hańba

krzinka
krzinka

Nie pamiętasz, jak w bodaj 2015 roku Twój klubik wysłał dokładnie takie samo pismo do Jagiellonii? Jak nie pamiętasz, to poszukaj w internecie. Doskonale wiecie co będzie się działo, jak wejdziecie z flagami, Jagiellonia po prostu chce zawczasu zażegnać niebezpieczeństwo przerwania meczu, kar finansowych (samej kary + zamknięcia sektoru/stadionu) oraz walkowera na rzecz Legii.

Redmond
Redmond

Ta informacja się pojawiła w artykule, więc jakbym nie wiedział to bym się dowiedział, chociaż brakuje tej wzmiance kontekstu.
Od tego czasu pamiętamy chociażby bydło na Lechu, czy strzelanie w Krakowie, a nic nie wiem o listach do kibiców tych klubów wysłanych „zawczasu”.
I nie wiem co się będzie działo, tak jak nikt tego nie wie. Co wiem, to to, że permanentna obstrukcja skierowana przeciwko jakiejś grupie kibiców, darcie flag to zwykłe k…stwo i małostkowość, leczenie kompleksów kresowiaka, którego sufitem jest miejsce nr 2.
Z tego też powodu śmieszy mnie twój pobłażliwy komentarz o „klubiku” i smucą mnie wpisy, że ta patologia jest ok. Spory sporami, ale czasami środowisko kibiców potrafilo się ponad podziałami zjednoczyć. Okazuje się, że już to tak nie działa.

Fidel
Fidel

Straszni cierpiętnicy z tych kibiców Legii. A to nie wejdą na Jagę bo nie mogą wnieść oprawy, a to nie wchodzili na Polonię bo stadion za mały (ale rozbudowę oprotestują). No ale „jesteśmy zawsze tam…”.

Kris1985
Kris1985

Czy słynne owczarki podlaskie będą używane w trakcie operacji „Sramy pod siebie ze strachu przed kibicami z Warszawy”???

IfbZZwngk5uWTQPO.jpg
pejsbuk
pejsbuk

Bedziesz tam?
Czy tylko szczekasz mazowiecki pizdo?

Kris1985
Kris1985

Szczekania cipko to od Ciebie by się tylko można uczyć…

lupi45
lupi45

Jaga to taki zacofany prowincjonalny klub w którym nikt nie ma rozumu. Nawet nie stać ich było żeby karę zapłacić. Co będzie jeśli kibice Legii wejdą, a to kibice Jagi zaczną palić flagi i szaliki Legii. Jeśli klub nie potrafi zapewnić bezpieczeństwa to niech mecz się odbędzie bez kibiców jednej i drugiej drużyny. Będzie sprawiedliwie. Ale tak się nie stanie, bo to jedyny dzień w roku kiedy stadion będzie pełny. Dla Jagi i jej kibiców ważniejsze jest pokonanie Legii u siebie, a nie zdobycie MP. To jest patologia i nigdy to się nie zmieni. W piątek wszyscy z Białegostoku, pracujący w Warszawie już biorą wolny dzień. U mojego kumpla pracuje 12 osób z Białegostoku i złożyli podania o wolny dzień i nawet w niedzielę chcą odrabiać. Kumpel się zgodził bo jest normalny. Ale ta normalność działa tylko w jedną stronę. Jak zwykle dużo szumu o nic. Z dobrych źródeł wiem że piłkarze Jagi za pokonanie Legii otrzymają dodatkowe premie. O czym to świadczy. Sami sobie odpowiecie. Czołem.

lisiec
lisiec

Dla mnie sprawa jest prosta. Jeżeli ktoś organizuje urodziny pod krawatem, a dla mnie szczytem mody są nowe dresy, albo odwrotnie- ktoś organizuje imprezę w dresach, a ja nie wyrzucę śmieci bez krawata, to nie kupuję prezentu, flaszki i nie pcham się tam, gdzie mnie nie chcą. A kibice Legii kupują bilety (dają zarobić Jagielloni), jadą do Białegostoku z flagami (wiedzą, że nie wejdą) i, potem, jest wielkie halo, że nie mogą obejrzeć meczu. Ja bym zarezerwował bilety, nie wykupił żadnego i, wtedy, może coś się zmieni. Bo mecz i tak będzie podwyższonego ryzyka (dużo większe koszty organizacji), a brak zarobku na biletach kibiców przyjezdnych dodatkową stratą dla Jagiellonii.

Gruby3
Gruby3

Tylko ze to nie liga bialostocko-bialoruska gdzie Jaga ustala warunki gry, patronem tego meczu jest Ekstraklasa SA, wedle standardow ekstraklasy od zawsze obowiazkiem gospodarza jest przyjecie ekipy dryzuny przeciwnej i zapewnienie bezpieczenstwa na meczu. (i nie mowic tu kurwa ze nie bo posiadanie sektora dla gosci jest warunkiem otrzymania licencji na gre w eklapie). Jaga robi na zlosc co wie kazdy, znalezli sobie pretekst flag zeby do konca zycia i jeden dzien dluzej nie wpuszczac Legi na stadion a gamonie z eklapy glowia sie jak by tu wybrnac z tego debilnego pata i nic im do glowy madrego nie przychodzi.

technojezus
technojezus

W czym będą prowokować Jagiellonię flagi/transparenty nie dotyczące Jagiellonii?
Proszę mi to wytłumaczyć konkretnie.
Ale za to transparenty/flagi Jagielloni W OGÓLE nie prowokują Legionistów!
Co z tego że ostatnio co chwila są oprawy na Legię?, ale to tylko Legia stwarza zagrożenie i prowokuje.
Co z tego że palą na meczach Legii jakieś szaliki czy inne rzeczy Legii? ale to tylko Legia stwarza zagrożenie i prowokuje.
Większośc dopingu na spotkaniu z Legią to jest kurwowanie Legionistów, no ale to Legionistów się trzeba bać, bo jakby wnieśli flagi/transparenty/szaliki to by sprowokowali biednych Białostoczan.
Kto ma szaliki ,,dziękuję ci tato że nie jestem z Warszawy” ? Toć to ewidentnie pokazuje kto ma kompleksy do Warszawy jak i do Legii.W tym Białymstoku to chyba się wysysa z mlekiem matki.
Jeszcze raz napiszę, wytłumacz mi czym Legioniści mogą sprokować Białostyoczan.

pejsbuk
pejsbuk

Tobie sie wydaje ze nie ma sprzedazy biletow przed samym meczem
Rezerwacja moze obowiazywac do jakiegos czasu

az
az

Dla mnie jako kibica Legii z trybuny wschodniej postawa Jagiellonii jest wspaniała i godna naśladowania. Pani Syczewskiej dałbym jakiś państwowy order za walkę z bydłem kibolskim. Nie wiem czemu się tak rozczulacie wszyscy nad tym bydłem z żulety. Przecież ci ludzie pokazali w ostatnich latach że wszystko mają w dupie, przepisy, swoich własnych kibiców, własnych piłkarzy i własny klub nawet. W latach 2013-16 to bydło doprowadziło to 4-krotnego zamknięcia całego stadionu przez UEFA w tym na takie hity jak mecze z Ajaxem czy Realem. Sezon w sezon regularnie. O regularnych karach za race i inne wybryki nie wspomnę. Straty z tytułu grzywien wyniosły w tamtym czasie około 2,5 mln zł, z tytułu pustego stadionu – 8 mln zł. Nie wspominając o tym ile Legia straciła w oczach sponsorów, do dziś następca Pepsi dla nazwy stadionu się znalezc nie może bo nikt poważny nie chce być kojarzony z kibolstwem. Przed meczem z Dundalk bydło pobiło faceta w średnim wieku na trybunie w biały dzień przy zapełnionych sektorach, tacy czują się kompletnie bezkarni i nawet nikt o tym nie pisze w mediach. I nie były to jakieś przepychanki czy kopniaki tylko cała grupa łysych misiów waliła z pięsci gościa który móglby być ich ojcem po twarzy do krwi, musiało interweniowac pogotowie. Skopało pół roku pozniej kibica po głowie na fecie. Wpierdoliło własnym piłkarzom na parkingu. I za takimi szmaciarzami się tak wstawiacie? Nikt temu bydłu nigdy nie może nic zrobić, ani go powystrzelać, ani zabronić mu wchodzić, nic nie pomaga monitoring, policja, sądy, wzmocniona ochrona o czym przekonał się PZPN niedawno na finale PP, właściciele klubów są bezradni w bezpośredniej walce. Robią zawsze co chcą i wszystko mają w dupie, nawet to że za nich beknie ich klub. I nagle zjawia się Jagiellonia która pomimo tego płaczu i skamlenia znalazła spoób żeby tym szmaciarzom zagrać na nosie i pokazać że możecie nas w dupę pocałować, nie pasuje na naszych warunkach to wypad, hołoto. Bardzo dobrze. Trzymajcie się tam w tym Białymstoku i nie ulegajcie presji. Jak dla mnie reszta klubów powinna z tym bydłem z żulety postępować tak samo i traktować ich jak wyjątkowe ścierwo, bo zasłużyli sobie na to ciężką regularną wieloletnią pracą. Nikt tyle akcji co legijne kibolstwo nie odstawił w ostatnich latach, wszystkie ekipy kibolskie innych klubów w Polsce razem wzięte tyle nie nabroiły co oni sami, więc zasługują na specjalne traktowanie, inne niż kibole innych drużyn. Nie rozumiem tylko tego współczucia dla tych bydlaków, trzeba być chyba jakimś masochistą, dzieckiem z syndromem sztokholmskim. Brawo Jagiellonia, niech inne kluby biorą z was przykład. Dla mnie mogą robić tak jak wy wszystkie pozostałe kluby w ekstraklasie wyłącznie wobec kiboli Legii przez kolejne 10 lat. Pokażcie im w końcu miejsce w szeregu.

Redmond
Redmond

Gdybym mógł, dałbym ci zakaz stadionowy. Nie jesteś kibicem Legii tylko co najwyżej gościem, który kilka razy był na Ł3.

az
az

Misiu, 20 meczów w sezonie to dla mnie standard na Legii. Jak nie masz tam statusu pułkownika tak jak ja to zamknij waść mordę z takimi insynuacjami i nie rób ze mnie janusza. Mnie zależy na klubie żeby był jak najsilniejszy, a dla was żulety kibicowanie to tylko wymówka na spędzenie czasu z podobnym elementem do siebie i odpierdolenie czegoś głupiego bo u siebie w pracy w jakimś magazynie czy w szambie macie gówno do gadania. Do takich jak ty bym strzelał z ostrej i krzyczał na widok padających ścierw na glebę tak jak wy kiedyś o właścicielu, że „jeszcze jeden”. Jesteście wrzodem na dupie tego klubu i całej ligi i głównym hamulcem marketingowym dla całej polskiej piłki. Mam nadzieję że wytępią was wkrótce jak robactwo jakimikolwiek metodami, bo do takiego bydła jak wy nic nie dociera i już nie dotrze.

Redmond
Redmond

Pułkowniku, nie bronie bandytów, ale takim komentarzami kalasz własne gniazdo. Chuj mnie obchodzi ile razy jesteś w sezonie na stadionie, tak jak w dupie miałem wszystkich kolejnych wlascicieli, chociaż bywali równie często.
Klub to kibice, a ci są różni. Są patole ale są też normalni ludzie, którzy mają swój honor i nie zgadzają się na burackie traktowanie swołoczy z Białorusi.
Najgorsze jest to, że co do zasady się z tobą zgadzam, też mnie wkurwiają kolejne kary, zakazy i akty bandytyzmu, o którym piszesz. Ale z tą różnicą, że nigdy bym czegoś w podobnym duchu nie napisał, bo w ten sposób budujesz fałszywy obraz całego środowiska.
Nasi kibice to tylko napierdalają staruszków i robią zadymy, to zostaje z lektury twoich wypocin, a prawda jest taka, że poza tym malują szpitale, zbierają krew i kupują karetki, ale o tym to nic nie napiszesz.
Dlatego dalej klaszcz jak Nam wszystkim plują w twarz, ale nie nazywaj się Kibicem Legii Warszawa

az
az

Ja jestem kibicem Legii Warszawa a nie bydła kibolskiego z żulety z której głównie pochodzi ekipa wyjazdowa i bardzo się cieszę jak plują im na mordę i sam się do plucia na nich dołączam dla dobra tego klubu.
Legia to nie oni, bo jak się kogoś kocha to się go nie krzywdzi co te zjeby robią regularnie od lat. Dla mnie nawet wystrzelanie tych pajaców przez Syczewską na sektorze gości nie będzie podniesieniem ręki na nasz klub a tylko i wyłącznie wyczyszczeniem śmieci które się do niego przykleiły. Te łajzy zbudowały tak fatalny obraz kibiców Legii i obniżyły wartość całego klubu w oczach ludzi którzy mogą jej pomóc że żadne malowanie szpitali nic nie pomaga i nikt z tego kibiców Legii nie kojarzy, tak więc bardzo dobrze że dostają kolejnego plaskacza od Jagiellonii. Wolę żeby w ogóle nikt na sektor gości tam nie jechał jak tak ma być jak jest.

lupi45
lupi45

Ty jesteś chory. Bydło jest w każdym klubie, dobrze że w mniejszości. Też nie popieram zadym na stadionie. Ale w każdej grupie społecznej są patologie. Każdy klub dostaje kary, nie tylko Legia. Nie na każdym wyjeździe są zadymy. Jakoś inne kluby nie mają problemu, zawsze ma Jaga. Też nie toleruję chamstwa, ale nie pozwolę wszystkich kibiców z zalety wrzucać do jednego wora. Wiesz czemu jest taka opinia o zylecie? Bo media piszą tylko o zadymach. To co robią dobrego kibice, to się w mediach nie sprzeda. Zbiórki na schroniska, pomoc seniorom, opieka nad powstancami, oddawanie krwi. Pracowałem na Legii i znam też kibiców z zylety. Nie wszyscy to debile. Ale garstka idiotow wszędzie się znajdzie. Jak tak kochasz Legie, to pisz też o dobrych rzeczach, nie tylko o patologii. Na Legie chodzę od 40 lat i widzę jak zmienia się na lepsze. A jak chcesz zwalczyć patologię, to pisz do rządu, bo żaden klub sobie z tym sam nie poradzi.

pejsbuk
pejsbuk

Pala was przez lyse lby

Redmond
Redmond

Gejsbuk naucz się pisać po polsku, albo wprdlj na jakieś białoruskie weszło.

pejsbuk
pejsbuk

pierdoli ci sie w tej zydo-glowinie.
bede was napierdalal gdzie chce.

Redmond
Redmond

Szalom, Chuju!

pejsbuk
pejsbuk

tfu!

lupi45
lupi45

Bohaterze ze wschodniej. Jeśli widziałeś takie akcje gdzie kibic Legii na własnym stadionie bije swojego kibica, to czemu tego nie nagrales, nie reagowales. Ty nawet nie wiesz gdzie jest wschód i zachód. A stadion Legii widziałeś w necie. Jeśli taka sytuacja miała miejsce to napisz na jakim to było meczu, podaj datę. Siedziales na wschodniej i widziałeś dokładnie co się działo na zylecie, gratulacje. Wiele firm się zglaszalo jeśli chodzi o nazwę stadionu, ale za mało płacili lub nie mieli nic wspólnego z Warszawą. Żenada to co piszesz. Jeśli chodzisz na Legie to zapewne widziałeś jak kibice Jagi rzucali race na sektor rodzinny. Czy mają zakaz wstępu na Legie, nie mają. Więc pomyśl zanim coś napiszesz. Legia wysłała monitoring do Jagi tych którzy rzucali te race. Nic z tym zarząd Jagi nie zrobił. Czołem.

az
az

Napisałem Ci że tuż przed meczem z Dundalk to było, nic nie pisałem że to było na żulecie, sam widzisz – nie czytasz uważnie, sam sobie dopowiadasz a już mnie atakujesz, adresatem się poczułeś i tak zabolało czy co? Przylazła banda z żulety na wschodnią na górny sektor z transparentem Champions Legia. I nad tym transparentem to się wydarzyło jak chcesz konkret, sprawdź na monitoringu jak masz takie dojścia czy to prawda czy sobie z palucha to wyssałem. Wszystko trwało moment jak zwykle w takich sytuacjach, minimum kilkuset ludzi się przyglądało, najlepiej było widać ze 113-114 patrząc w górę bo to przy samym transparencie było, ja siedziałem wtedy na 114 więc co miałem zrobić latać nie umiem i nie mam nawyku kręcenia filmików w takich sytuacjach, pewnie masz w tym wprawę to mnie nie zrozumiesz. Byłem w szoku że coś takiego przy tylu ludziach, stewardach, ochronie, monitoringu, w biały dzień się odpierdala. Widać można było to przebić pół roku później na płycie boiska…
Mało płacili bo nie będą dużo oferować klubowi z takim wizerunkiem jaki mu to kibolskie bydło zrobiło.
Tak wszędzie rozrabiają ale skala tego co odpierdala regularnie bydło kibolskie z Legii jest nieporównywalne, więc zasługują na specjalne traktowanie. Jak raz ukradniesz batonik to takiej kary Ci nie dadzą co regularnemu złodziejowi więc komisja ligi jest usprawiedliwiona i kierownictwo Jagi też. Jak kibole jakiegokolwiek innego klubu w Polsce zrobię tyle na raz ekscesów w parę lat co kibole Legii to wtedy pogadamy, póki co ani myślę się nad tym bydłem rozczulać i płakać że innym tak nie dowalili. Zasłużyli sobie na to jak nikt inny w Polsce.

OzjaszGoldberg
OzjaszGoldberg

Mała podpowiedź dla kumatych Legii. Pamiętacie mecz Serbia-Albania z 2014 roku. Życie pisze najlepsze scenariusze.

tadzrym
tadzrym

Jakoś nikt nie pamięta jak Legia nie wpuszczała Jagi z bębnami, oprawami, flagami na kijach. To jest po prostu zemsta 🙂

AmoN
AmoN

Dziewczeta i chlopcy z Biedastoku poprostu boja sie powtorki „jagielonia.rar”.

SLH
SLH

Derby Podlasia bez oprawy ? Bez sensu ….

HarryCallahan
HarryCallahan

Z jednej strony jebać tych białoruskich pajaców z jagi, z drugiej patrząc na wyniki Legii u siebie to może te oprawy jej szkodzą? Doping na Ł3 jest chujowy i chyba każdy to przyzna ale boi się powiedzieć głośno. 90 minut „nie poddawaj się…” czy innych gówno przyśpiewek nawet jak przeciwnik jest przy piłce. Kiedyś rywale srali po gaciach jeszcze w szatni, teraz wychodzą na ten piknik i grają jak u siebie.

pyra
pyra

Kurwa czy te debilne słoiki nie rozumieją że Jaga nie chce miec zadymy na własnym stadionie? Że nie wpuszcza sie bydła do koscioła bo może osrać ołtarz? A te pojeby myślą że wejdą na stadion i spala zajebane fany? Czy wy pojeby znad Mławy macie cokolwiek pod tymi beretami? Pytanie retoryczne.

kupsobiemasc
kupsobiemasc

ale w czym jest problem ? jak kibice Legii nie akceptują regulaminu to niech nie jadą. co to za żądania, że ma być tak jak oni chcą ? komentarz nieznanych sprawców również idiotyczny, cytuję: „Nie żądamy niczego specjalnego oprócz możliwości oglądania meczu naszej drużyny” – po czym następuje cała litania żądań i ból dupy że nie można wnieść nagłośnienia, oprawy itp itd. Problem jest taki, że oni nie jadą tam oglądać meczu bo jak każdy kibol wie, mecze ogląda się w domu a nie na stadionie. Bardzo dobrze że jest ktoś ,kto walczy z tą patologią

lupi45
lupi45

A Ty oglądasz w domu, czy na stadionie? Według Twojego mózgu, to powinno się budować boisko bez trybun. Niech Jaga gra na łące pod miastem, wtedy nie będą potrzebni kibice.

Filet
Filet

Ojej nie będzie oprawy. Tragedyja. I na co teraz mamy paczeć, na Kucharczyka?!

Gruby3
Gruby3

No, to sie posmialismy a teraz pilka po stronie komisji ligi, musza cos z tym zrobic bo kazdy 1/4 inteligentny prawnik ich skasuje:

https://legionisci.com/news/75656_Legia_Brak_mozliwosci_wniesienia_flag_jest_nieuzasadniony_i_dyskryminujacy.html

Szeryf z Astany
Szeryf z Astany

Ilu jeszcze tępych chłopków z warszawki zapyta dlaczego tylko w Białymstoku, a to dlatego , że wszyscy mają łep na karku i wiedzą, że chcecie wnieść i spalić skradzione flagi, tu nie trzeba być wielkim geniuszem, by domyśleć się co tępy kibol zaszył w swoich szmatach. I by nie powtórzyło się to pod stadionem uprzejmie was informujemy, że nie przejda żadne chytre plany przemycenia barw w bębnach własnych szmatach itp. I albo to zrozumieją tępe chłopki albo zostańcie w domu. Więc zostańcie w domach tępaki.

tolep
tolep

Warszawskie złodzieje oddajcie im te szmaty i po kłopocie

Morlock
Morlock

O co ten cały szum? Kibice wejdą na trybuny? Wejdą. Jak się nie podoba, że opraw i rac nie będzie można wnieść mam radę – nie jechać.

Weszło
29.03.2020

Koniec kawioru i szampana, czas na suchy chleb dla konia. Angielski futbol w potrzasku.

Legendarny menedżer Liverpoolu mawiał: “Niektórzy ludzie uważają, że piłka nożna jest sprawą życia i śmierci. Jestem rozczarowany takim podejściem. Mogę zapewnić, że to coś o wiele ważniejszego”. Choć przez lata te słowa były dla miłośników futbolu swoistym credo wyrytym w głębi serc, dziś stały się tylko groteskowym wspomnieniem czasów minionych. Powiedzenie Billa Shankly’ego to jednak […]
29.03.2020
Inne sporty
29.03.2020

O, to jest ten Olejniczak – miło się na niego patrzy!

Kibic polskiej piłki ręcznej zachwycał się retro meczami dużo wcześniej niż kibic piłki nożnej, zmuszony od kilku tygodni do oglądania powtórek w związku z koronawirusem. Od MŚ 2017 nasz handball dołuje, więc niedługo później można było wejść we wspominkowy tryb pt. „Kiedyś to było”. Jeśli mielibyśmy wytypować jednego szczypiornistę, który może sprawić, że przestaniemy żyć […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

KOWAL MANAGER 10 | Czy NAPRAWDĘ nie zakwalifikujemy się na EURO 2020?!

Ostatni odcinek skończyliśmy typowym cliffhangerem – 0:2 z Izraelem, druga połowa, jedna bramka od wylotu z Euro 2020 (w grze nie ma wirusa, chociaż tam). Czy uda się dowieźć ten cudowny rezultat? Podpowiedzi szukajcie w miniaturce u góry. Ale przede wszystkim – oglądajcie! 
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

Dlaczego nieszanowani przez kluby mogą nie zgodzić się na obniżkę pensji?

Wyobraź sobie, że pracodawca nie ma szacunku do twojej pracy i przez wiele miesięcy nie wypłaca ci regularnie pensji. Tłumaczenia są różne – bo trzeba czekać na pieniądze od miasta, bo jeszcze nie teraz, bo potem, bo jutro, które jutro zastępuje nowe jutro, bo jeszcze pierdyliard różnych rzeczy. Człowiek długo zaciska zęby, czasami ubiega się […]
29.03.2020
Bukmacherka
29.03.2020

Egzotyczne pojedynki w eWinner – wysokie kursy na Nikaraguę!

Co tam panie w egzotyce? Nikaragua wciąż kopie, a my korzystamy z atrakcyjnej oferty eWinnera na tę ligę! Dzięki niej obstawimy pojedynki między poszczególnymi drużynami po bardzo korzystnych kursach. Na czym spróbujemy dziś zarobić? Sprawdźcie naszą analizę! Pojedynek: Juventus FC – Chinandega FC Jedne z najgorszych wyjazdowych drużyn w lidze w korespondencyjnym pojedynku? Brzmi jak […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

„Bez dystansu człowiek nie poradzi sobie w zawodzie sędziego”

– Jak ktoś chce być sędzią, musi wyłączyć potrzebę bycia docenionym. To może zabrzmi dziwnie, ale naprawdę rzadko docenia się nas za cokolwiek. Albo przechodzimy niezauważeni, albo się nas krytykuje. Jeśli ktoś sobie z tym nie radzi, jeśli ktoś nie ma dystansu do tego co się wydarzyło, jaką decyzję podjął, jak przeprowadził zawody, przepadnie – […]
29.03.2020
Bukmacherka
29.03.2020

Liga białoruska z Totolotkiem – zarób na golach i kartach!

Legalny bukmacher Totolotek oferuje graczom ciekawe zakłady na ligę białoruską! W ofercie znajdziemy m.in. typy na strzelców bramek czy ilość żółtych kartek. Sprawdźcie, na czym można zarobić, obstawiając mecz Niomana Grodno z FK Witebsk! Nioman Grodno – FK Witebsk Ostatnie mecze bezpośrednie: RWPRR Poprzednie spotkania Niomana: PPRPW Ostatnie mecze Witebska: WPPPP Nioman Grodno ostatnie zwycięstwo odniósł […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

„Niekochani” w Brzęczku nie rozkochali

Wczoraj premierę miał pierwszy odcinek „NIEKOCHANYCH”, czyli serialu dokumentalnego o reprezentacji Jerzego Brzęczka. Moment, z jednej strony, idealny: cały sport stoi, tegoroczne danie główne, czyli Euro, przełożone, ludzie są spragnieni biało-czerwonych. Ale z drugiej strony, ten film, w trakcie sportowej próżni, nabiera większej wagi, niż nabrałby normalnie. Jest w centrum zainteresowania. Wzbudza sto razy większe […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

QUIZ. Czy jest jakiś klub, którego nie prowadzili?

Dobra, od razu opowiemy na tytułowe pytanie – tak, są takie kluby. Ale faktem jest, że trenerska karuzela kręci się u nas w takim tempie, że kilku szkoleniowców mogłoby zacząć dorabiać jako przewodnicy po kraju – w tak wielu miejscach pracowali. Stąd pomysł na nasz kolejny quiz. My podajemy nazwisko trenera i cztery nazwy klubów, […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

Koronawirus nie oszczędza największych pomników. Óscar Tabárez zwolniony

Był kimś znacznie więcej niż selekcjonerem. Był rewolucjonistą, który jednak zamiast jak jego poprzednicy chwytać za bagnety, chciał przemiany opartej o organizację, mądrość, rozwiązania systemowe. Óscar Washington Tabárez przez ostatnich czternaście lat przemieniał urugwajską piłkę. Wyrugował brutalność i cynizm, nie zatracając po drodze tego, co czyniło Celeste wyjątkowymi – „garra charrua”, wojowniczego charaktery narodu znad […]
29.03.2020

LIGA PL #1 – TRAŁKA, WAWRZYNIAK, ŻEWŁAKOW I KĘDZIOREK

Łukasz Trałka, Jakub Wawrzyniak, Michał Żewłakow i Maciej Kędziorek zapraszają na pierwszy odcinek programu #LigaPL.
29.03.2020
Bukmacherka
29.03.2020

Zakłady specjalne na ligę białoruską w Superbet!

Za naszą wschodnią granicą rozgrywki trwają w najlepsze, więc kontynuujemy naszą serię porad dla graczy. W ofercie zakładów bukmacherskich Superbet znajdziemy specjalne zdarzenia, dzięki którym obstawimy kombinację dwóch dzisiejszych spotkań. Które zdarzenia dadzą nam zarobić? Sprawdźcie naszą analizę! Dzień z ligą białoruską – zakłady specjalne Superbet! Legalny bukmacher Superbet oferuje graczom ciekawą ofertę zakładów specjalnych. […]
29.03.2020
Weszło Extra
29.03.2020

„Służba Bezpieczeństwa mnie nachodziła, dlatego chciałem wyjechać z Polski”

– Nie planowałem, że pozostanę w Austrii na stałe. Chciałem wyjechać tylko na jakiś czas. W Polsce strasznie mnie nachodziła Służba Bezpieczeństwa. Chcieli, żebym zapisał się do partii, tak jak kiedyś Tomaszewski. Gnoje nachodzili mnie i moją rodzinę. Nie wiem, może miałem na kogoś kapować? Utrudniali mi życie, choć trzymałem się przecież daleko od polityki. […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

„50% obniżki to dużo, nie godzimy się na to”. Pierwszoligowcy o cięciach w wypłatach

Mateusz Borek w Kanale Sportowym stwierdził niedawno, że pierwsza liga to najdroższe rozgrywki w kraju, bo pieniędzy z praw telewizyjnych wiele nie ma, a płacić trzeba na poziomie Ekstraklasy. Kluby zaplecza poszły śladem kolegów z wyższej ligi i zapowiedziały, że cięcia płac mogą sięgać 50%, ale zarobki nie będą niższe niż 4000 zł brutto. Jak […]
29.03.2020
Weszło
29.03.2020

Juventus zaoszczędzi 90 milionów euro! Piłkarze i trener nie podbiorą czterech pensji

Jedne kluby ogłosiły już, że wobec kryzysu nie muszą ciąć płac, bo wypracowały zawczasu pokaźną górkę – patrz na przykład Athletic Bilbao. Inne – jak FC Barcelona – redukować będą zdecydowanie, zdaniem hiszpańskich mediów, nawet o 70 procent. Piłkarze lidera Serie A Juventusu wraz ze swoim trenerem Maurizio Sarrim poszli jednak jeszcze o krok dalej – za […]
29.03.2020
Weszło Extra
28.03.2020

Ranking najbarwniejszych postaci XXI wieku (51-60)

Kto krzyczał, że da dupę? Kto latał z giwerą za paskiem? Kto leczył złamane żebra monetą przyklejoną do ciała? Kto po dziesięciu minutach wiedział, że jego piłkarz kupuje prezerwatywy? Kto za swoją porażkę uznawał, że nie walnął z bańki Roberto Manciniego? Kolejna część rankingu, kolejne anegdoty. Szczerze – polecamy!  MIEJSCA 91-100 – KLIK! MIEJSCA 81-90 […]
28.03.2020
Weszło
28.03.2020

„Liczę, że przepuszczą mnie na granicach”. Problemy Polaków z niższych lig zagranicznych

W ostatnim czasie rozmawialiśmy z wieloma Polakami, którzy wyjechali z kraju i chaos spowodowany koronawirusem przeżywają na obczyźnie. Niewiele mówiło się jednak o sytuacji tych, którzy w piłkę grają poza ojczyzną, ale jedynie amatorsko. W Anglii, Hiszpanii, Islandii oraz Norwegii znajdziemy rodaków, którzy wpadli w kłopoty. Niektórzy z nich całkowicie stracili kontrakty w lokalnych klubach, […]
28.03.2020
Weszło
28.03.2020

10 tysięcy złotych za siedzenie w domu to całkiem przyzwoite pieniądze

– Od poniedziałku zaczynamy rozmowy z zawodnikami. Ja nie chciałbym podchodzić do tego w sposób autorytarny. Chcę przedstawić zawodnikom moją strukturę przychodów i to, co się wiąże z tą epidemią, jeśli chodzi o wpływy. 10 tysięcy brutto to jest minimum i uderzmy się w pierś: to są całkiem przyzwoite pieniądze za siedzenie w domu. Jak […]
28.03.2020