Lech może wygrać tylko Puchar Weszło. Jeśli KTS wystawi rezerwy
Weszło

Lech może wygrać tylko Puchar Weszło. Jeśli KTS wystawi rezerwy

Lech Poznań zwolnił trenera na dwie kolejki przed końcem sezonu. Moim zdaniem trochę za wcześnie. Działacze klubu mogli poczekać jeszcze jeden mecz, ewentualnie zrobić to w przerwie ostatniego, albo lepiej: na 10 minut przed finiszem rozgrywek! Tego jeszcze nie grali, prezes schodzi z trybun na murawę, w jednej ręce trzyma wymówienie dla Bjelicy, w drugiej spakowaną walizkę Chorwata. Powiecie, że to scenariusz absurdalny, a dla mnie i tak obecnie bardziej realny niż Lech świętujący zdobycie jakiegokolwiek trofeum.

Chyba że poznaniacy wygrają Puchar Weszło. Jak im pozwolimy i wystawimy rezerwy KTS-u.

Łatwo dziś uderzać w Bjelicę, on naturalnie popełniał błędy, natomiast problem Lecha nie zaczyna się i nie kończy na jednym trenerze. Jego zwolnienie ma wymiar tylko i wyłącznie PR-owy. Klimczak usłyszał z trybun, że on i Bjelica mają wypieprzać, ale Klimczak na razie wypieprzać nie chce, więc poświęcił szkoleniowca i liczy, że kibice nie będą drążyć tematu. Paradoksalnie, prezes sam może kręcić na siebie bicz. Co, jeśli Lech w ostatnich dwóch meczach zdobędzie sześć punktów? Przecież wówczas będzie to oznaczało, że prezes zwlekał za długo, a sezon był do uratowania. Mioduski pogonił Jozaka, facet od piłki kobiecej robi mu punkty, czyli są efekty. Nowa miotła działa. Klimczak czekał, czekał i przegapił szansę na zmianę.

Oczywiście ja niespecjalnie wierzę, że Ulatowski z Rząsą wymieniliby wspólnie żarówkę, a co dopiero, jeśli mieliby zdobyć dla Lecha sześć oczek. Jednak w tej lidze żadnej opcji nie można wykluczyć.

Klimczak chciałby mieć klub stabilny. Finansowo idzie mu to dobrze, natomiast sportowo w ogóle. Bardziej stabilny jest domek z kart ustawiany przy halnym wietrze, niż Lech sportowo. Weźmy pod uwagę choćby trenerów. Najpierw był Rumak, człowiek z akademii. Potem był Skorża, czołówka polskich szkoleniowców, gość zafiksowany na punkcie taktyki, którego zmienił Urban, fachowiec klasy średniej, uśmiechnięty i sympatyczny, ale taktycznie raczej nijaki. Gdy nasza myśl szkoleniowa się Lechowi znudziła, przyszedł Bjelica, lecz gdy i chorwacka sztuka gry w piłkę poznaniakom nie podeszła, docelowo planowano ściągnąć Stokowca. Nie widzę w tym sensu, nie widzę w tym ciągu logicznego. W poniedziałek w Lechu chcą wprowadzać młodzież, we wtorek grać skuteczniej, w czwartek ofensywniej. Oczywiście, Legia działa podobnie – raz zatrudni kolegę Żewłakowa z Anderlechtu, raz przeprosi się z Magierą – ale Wojskowi za Leśnodorskiego tak działali. Ryzykowali i patrząc na wyniki, ryzyko się im opłacało.

Lech natomiast chciał pozować na ojca narodów, który będzie robił wszystko rozważnie. O piłkarzach, przed podpisaniem kontraktu, chce wiedzieć wszystko. Niestety, potem się okazuje, że owszem, Lech wie, którą ręką podciera się Barkroth, natomiast nie wie, że Barkroth w piłkę grać specjalnie nie umie. Lech wie, że Rogne lubi naleśniki z dżemem, a nie przepada za twarogiem, niestety nie wie, że te naleśniki wcina u fizjoterapeuty, bo jest ciągle kontuzjowany. Niby budują tam drużynę w sposób rozsądny, ale w ciągu sezonu wychodzi, że bramkarzy do grania jest dwóch, ale napastnik już tylko jeden.

Kolejorz pod rządami Klimczaka tak pędzi w kierunku rozsądku, że po drodze przywala we wszystkie drzewa. Według mnie z Bjelicą trzeba było się rozstać już po Pucharze Polski, ewentualnie po Utrechcie. Przecież gdy Chorwat odpadał z tym ósmym sortem holenderskich pomarańczy, miał przegrane wszystko, co było do przegrania. Okej, sezonu ligowego nie zaczynał on, jest to minimalne usprawiedliwienie, ale finał z Arką i wpadka z Utrechtem szły wyłącznie na jego konto. Lech chciał jednak znów pokazać, że jest cierpliwy. Sezon trwał i przy tej cierpliwości poznaniacy zapomnieli, że są w grze tylko i wyłącznie przez beznadziejność Legii. Gdyby ta grała przeciętny sezon – nie dobry, wystarczyłby przeciętny – i miała trzy porażki mniej na koncie, Lecha by nie było. Nikt tego jednak tam nie dostrzegł, piłkarze kompromitowali się na wyjazdach, ale wszystko wyglądało fajnie, bo Legia dostawała w cymbał.

Oczywiście, to dość żenujące, że warszawianie przez jeden sezon mieli trzech gości zatrudnionych na stanowisku pierwszego trenera, ale przynajmniej próbowali coś zmienić. Lech trwał w marazmie. Lub jakby to tam pewnie powiedzieli: był rozsądny.

Teraz pisany jest kolejny epizod tego „rozsądku”, Lech nie chce ceremonii rozdania medali na swoim stadionie. Po pierwsze, gdy Kolejorz wygrywał Superpuchar w Warszawie, odebrał co swoje. Zachowanie poznaniaków pachnie więc małością. Po drugie, a jeśli oni jednak zdobędą to mistrzostwo? Skoro zabraknie ceremonii, gdzie wręczą sobie medale – w kiblu, czy wyślą pocztą?

Rozumiem, że zapomnieli w Poznaniu, jak się wygrywa, ale czasu na naukę przegrywania, mieli przecież aż nadto.

*

Więcej opinii Kowala znajdziecie w magazynie Weszłopolscy.

KOMENTARZE (112)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Cebulak Janusz
legijny kozojebca fan zakolca

Wojtunia czekałem na twoje wypociny. Brawo. Jade na Bródno kupić ci solidnom ćmage. Janusz.

JuanPablo

Lech jest beznadziejny. Legia ciut mniej beznadziejna. Ani jedni, ani drudzy nie mają powodów do dumy.

JesusChristPose
Legia Warszawa

To jest niestety prawda.

cpc

I tylko szkoda, że Górnika w kluczowym momencie dopadł kryzys!

KKS

To nie Lech nie chce dekoracji warszawski pijaczku, tylko Ekstraklasa S.A.

theczarek

Buahhahahhahahhahahahahahhhhaaahaha

KKS

My zapraszamy serdecznie. Mozecie nawet zrobic przejazd otwartym autobusem na Stary Rynek.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Nawet zrobimy szpaler za mistrzostwo. Dla sędziów.

KanielOutis1

Nawet, gdyby sędziowie sprzyjali Lechowi (w tej chwili nikomu nie sprzyjają – mylą się, bo są słabi), to i tak nie zdobyłby mistrzostwa.

Grandal
Legia Warszawa

Was co najwyżej szparę możecie sędziom pokazać.

KanielOutis1

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Teraz spróbuj wyszczekać coś po polsku., :)

Laguna

Słabo.

JackGrand

Wojtuś po pierwsze nie pij. Po drugie mistrzem bedzie Jaga

Skandaloza

w kiblu to Wojciech pisał te wypociny
a kto zrywał medale zawodnikom po zdobyciu PP w 2004 r
sam śmierdzisz kacapską małością……

Szczepek
Legia Warszawa

Prawda w oczy kole?

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Jeśli faktycznie kole, to jesteś już ślepy. :-)

JesusChristPose
Legia Warszawa

ale sugerujesz że to Kowal zrywał te medale?

facemob

A Ty sugerujesz, że to Poznań nie chce wręczania medali Legii ? NIE! To eklasa s.a.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

JesusChristPose
Legia Warszawa

Ale dobry człowieku, gdzie ja to napisałem? Mnie to jest jeden chuj, gdzie, mnie interesuje czy.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Buncol

Skandalazoa od 2004 roku w Warszawie sporo się zmieniło. Ludzie się rozwinęli w przeciwieństwie do mieszkańców pewnego zachodniego miasta.
Dlatego piłkarze Lecha mogli odebrać medale za SP bez przeszkód.
Niestety poznańska publiczność nadal jeszcze w cieniach średniowiecza

footballer7

Gdyby tacy „eksperci” byli w Anglii, to nie byłoby sukcesów United z Fergusonem. Lechowi można wiele zarzucić, ale to, że nie podejmowali pochopnych decyzji z Bjelicą zasługuje na uznanie.

Śmieszą mnie te głosy „mądrych głów”, które krytykują, kiedy trenerzy zmieniani są co kilka miesięcy, a jednocześnie krytykują Lecha, że nie zwolnił Bjelicy wcześniej…

facemob

no własnie, raz pierdolą, że za często są zwalniani trenerzy a ten pierdoli, że za późno. To jak tu kurwa dany trener ma coś zbudowac?

KazimierzZdzislaw
FC Grammar Nazi

To niech wezma takiego, ktory powie:
-W tym roku nie celuję w mistrzostwo. Pozwólcie mi zbudować drużynę na majstra, na 2020 rok.
I wszystko jasne!

FC Bazuka Bolencin

Lech nie powinien moim zdaniem zwalniać Bjelicy ani wcześniej ani teraz. Władze powinni się zastanowić nad sposobem działania klubu. Bo skoro mamy naprawdę fajne szkolenie młodzieży (na nasze warunki to wręcz książkowe), to dlaczego ściągamy przed sezonem tabun zawodników z zagranicy (z których większość okazała się „kopaczami”) a nie dajemy szansę ograć się młodym? Trochę cierpliwości i zaprocentowałoby to w przyszłości. Ale przerabiali to już wszyscy, czy Wisła czy Legia. Nauki żadnej, w żadnym klubie. Dlatego potem w eliminacjach pucharów to my jesteśmy „szóstym sortem pomarańczy”…

GooDOMaDOM

Przecież to Bjelica nasciagal najwięcej zagranicznego szrotu w ostatnich latach. Może nawet i w historii Lecha.

Semp

Jak to możliwe, że w 40-milionowym kraju ekspertami są Kowalczyk, Hajto, Adamski itp.? Ja rozumiem, że nie tak całkiem dawno nasze elity zostały powybijane, ale aż tak? Kto tego człowieka puścił za klawiaturę? Niech sobie siedzi w domu i piwo popija – tak będzie lepiej dla wszystkich.

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Właśnie,aż tak.Reszta wyniosła się do Warszawy,i napierdala w klawisze.

pitras

„Kowalczyk, alkohol, pije piwo XDDD”. Jeśli to jest twój jedyny argument dzbanie, to naprawdę weź się w garść. Piwo popija każdy: policjant, strażak, polityk, dziennikarz, więc nie wiem dlaczego miałby tego nie robić Wojciech Kowalczyk. A to że jego felietony są ciekawsze od 95% polskich pismaków, to już inna sprawa.

m_ds1973

Właśnie sęk w tym, że nie są ciekawsze, są pisane na siłe kontrowersyjnie, choć stylistyka wypowiedzi bardziej podchodzi właśnie pod konsumenta sklepu Alkohole24h, aniżeli kogokolwiek opiniotwórczego i posiadającą merytoryczną wiedzę o piłce. Nie wystarczy grać/oglądać piłkę, by ją rozumieć. Dziękuję, że mogłem pomóc.

JesusChristPose
Legia Warszawa

a jak można rozumieć piłkę nożną, w ogóle w nią nie grając? nie zdobywając paru tytułów, pucharów, olimpijskich medali…

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Poza tym, to, że wszyscy ćpają twardy, odmóżdżający narkotyk – alkohol – czego ma niby byc dowodem? Poza tym II: nie każdy nadużywa…

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

No jak to? Nie wiesz, że celebryci znają się na wszystkim? Kowalczyk nawet na polityce! 😀

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Wiesz, że pomawianie o trollowanie to cecha trolla lolu? Nawet VAR nie przeszkadza mazowieckim sędziom w drukowaniu na korzyśc CWKS Drukarza.

KanielOutis1

Wytłumacz mi, co znaczy idiotyczne określenie „lol”? Od kilku lat widzę to na forach, w komentarzach, ale jeszcze nikogo nie zapytałem, co to znaczy. Wiem tylko, że to określenie popularne wśród młodzieży, takie jak xD, które od razu rozszyfrowałem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Perskilis

JAK TO MOŻLIWE ŻE NA TAKIM POZIOMIE ROZGRYWEK
W TAKICH WAŻNYCH MECZACH I PRZY TAKIEJ TECHNICE
NIE POKAZUJE SIE 4 CZERWONYCH KARTEK DLA LECHA?
Coś jest nie tak z tym poznańskim umysłem stanu że akurat popsuł im się ,,odbiór,, faktów.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

A co odpowiesz wyruchanej drugi rok z rzędu Jadze? Też o kartkach Lecha?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Mówię o bilansie Jagi z sędziami – z Legią sporo drużyn ma dodatni bilans. To żadna sztuka.

0MR0o

Śpiewająco… „tak blisko… tak blisko jak Tyyyyy, nie był mistrza nikt tak blisko, nawet Lech stare piź…sko, jak Ty yy yy yy!!” :)

Buncol

No faktycznie Jaga została nieźle wyruchana w poprzednim meczu z Lechem.
Było o tym na weszło. Ale z punktu kibica Legii stało się dobrze że sędziowie w meczu z wami ich przekręcili. Oni stracili punkty a chujowy Lech i tak nie wykorzystał sędziowskiego wsparcia.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Dokładnie. Drugi rok z rzędu ruchaja Jage, a Legia mistrzem. Cieszę się, że się zgadzamy Ciołku.

Buncol

Ruchanie to się dopiero zacznie ale w pucharach
Jaga tradycyjny wpierdol w drugiej rundzie , Lech pewnie dotrwa do trzeciej

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Krzysiek111
Legia Warszawa

To proste. Bo nie gwiżdże się spalonych których nie ma.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Przeleżałeś 50 lat pod (L)odem? Wam nie gwiżdze się nawet wyjścia z piłką metr poza boisko – kiedy trzeba kogos skręcić.

Buncol

Trzeba być kibicem Lecha aby po ostatnich wyczynach sędziów jeszcze cokolwiek komentować. Gumny, Majewski, Trałka, Dilaver.
Wam nie gwiżdże się nawet ataków rodem z wrestlingu (Dilaver/)
Więc z łaski swojej zamknij jape bo gdyby nie sędziwoie to już byśćie byli poza pucharami.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Perskilis

Jank:Ale za to był Pan Kazimierz i twierdził że on na takie karne się nie zgadza bo to przeciw Lechowi jest…
ERGO:Kompleksy poznańskie,a wynik sprawiedliwy

eneene5

Myślicie, ze Robert Lewandowski tez doprowadzi swoje ciało i umysł do takiego stanu, zeby byc felietonistą na weszło?

JesusChristPose
Legia Warszawa

jak już zacznie odpisywać na posty Janko Buszewskiej to zacznę się martwić…

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Rzeczywiście,jest z czego kpić.Legia przeciętna uciekłaby wszystkim.Już to widzę.A przede wszystkim ta liga jest słaba,a o mistrza walczą trzy przeciętne drużyny,z których okazało się,że Lech dodatkowo jest bez formy jako takiej.Zgadzam się z tym,że Żenada należało zwolnić najpóżniej po Utrechcie.Co do skautingu-jest to trudne zadanie w Polsce,gdyż trzeba wybierać z gości dostępnych finansowo,a wiadomo-z gówna bata nie ukręcisz.Jest to praca na ,,udo,,Udo się,albo nie.Oczywiście,należałoby porażkę przyjąć z klasą,ale chyba u nas w Poznaniu widzę to na razie słabo,Warszawa oczywiście,to też jest temat jak przyjąć porażkę.Przecież tam ostatnimi laty,nawet jak przegrają,to uważają że i tak byli lepsi,a to tak samo brak klasy.Jest takie powiedzenie-widzisz u innego żdżbło w oku,a u siebie nie widzisz belki…

Savalas

Legia wcale nic nie zrobiła lepiej od Lecha. Zwolnienie, czy nie zwolnienie Jozaka nie ma tu żadnego znaczenia. Równie dobrze można rzucać kostką do gry w każdym meczu w tej lidze miernot

FC Bazuka Bolencin

Smutne ale taka prawda.
Śmieszy tylko dorabianie ideologii do kolejnych trenerów, którzy objęli zespół po niby-nieudacznikach i osiągnęli jakiś wynik. Albo kilka lepszych meczów (jak np.Klafurić teraz). I ogłaszanie ich super trenerami. Tu wszystko jest tak losowe, że ja już nawet przestaję wierzyć że to od kopaczy na boisku wszystko zależy (jeszcze niedawno byłem o tym święcie przekonany).
Ręce zacierają tylko: Lotto i bukmacherzy – właściwie główni beneficjenci tej degrengolady, wyzionujący ducha canal+ – główny sponsor, który mami jeszcze ostatnich jeleni emocjami do końca sezonu, czy znane nasze trenerskie nazwiska na bezrobociu – a nuż w tej karuzeli trenerskiej ktoś sobie znów znajdzie ciepłą posadkę za sowitą opłatę.

Bbfan

nie nowa miotła działa tylko grojki zwolniły Jozaka, a potem zaczęły grać.

JesusChristPose
Legia Warszawa

zacząć zaczęli, ale ważne będzie jak zakończą te granie. Jeszcze jest 6 punktów, a liderem jest tylko słaba Legia.

Olala
Widzew POLSKA Liverpool (L) Polonia Kotwica ŁKS Szerszenie Weszło

Pomijam aspekty sportowe. Lech, a właściwie całe jego środowisko ma problem z kompleksami. Mają taką bazę że powinni być PONAD teorie spiskowe, małostkowe ustykiwania, zgrywanie zgwałconej dziewicy. Nie wyszło – wieczna trauma – trudno. Ale drobne gesty i wręcz widocznie podprogowo kompleksy powodują, że ta dobra w końcu jak na polskie warunki – marka, rozpada się przy każdym niepowodzeniu. Np. Wisła Kraków – nie jest tak silna jak 10 lat temu, a zapewne mocne ambicje nieco tłumione, jednak trzyma klasę i nie jojczy jak zarzynany prosiak. Apeluję do piszących tutaj Lechitów – ludzie, w tej chwili, od kilku lat jesteście tylko i aż drudzy w tym kraju. Wiadomo że ESA to chujnia nie rozgrywki, bo poziom weryfikuje Europa, ale innej ligi nie mamy. Nie psujcie jej podważając wartość sukcesów waszych przeciwników. Można z tym żyć. A jak przyjdzie wasza kolej, to przyjemniej wam będzie, jeśli ogół odda wam cześć jaka jest należna zwycięzcom. Tyle w temacie frustracji.

FC Bazuka Bolencin

Mnie się wydaje że w Lechu jest wszystko w porządku w wielu kwestiach. Tylko zarządców pasowałoby zmienić, bo trąci amatorką jak na jeden z czołowych naszych klubów.

m_ds1973

Smutne życie schorowanego grubasa z bródnowskich blokowisk.

The BFIYEH

Pijesz nie pisz 😀

Gwapel

Zapijaczony menelu! Nie wycieraj sobie tłustej mordy lechem bo sam się prosiłeś żeby tam grać tylko kibole odpalili cię na drzewo. Ciesz się że masz kolegów w telewizji bo bardziej lub mniej umyty co jakiś czas się pokażesz i z masz zawsze na bułe i flache.

Kobolt

Ostatnio był bardzo modny wpis na twiterze, gdzie P. Krzysio przesłał dalej twita, który pokazywał, że na ostatnie 25 lat Lech był wyżej w tabeli 2 razy od Legii. Dzisiaj straciłem 40 minut życia i sprawdziłem jak ta zabawa ma się do 80 sezonów Legii w najwyższej klasie rozgrywkowej. ( przepraszam, że nie analizowałem sezonów kiedy oba kluby były po za najwyższą klasą – jak ktoś jest bardziej ambitny zapraszam;) ) Wynik jest taki 67:13 dla Legii ( 93 na korzyść Lecha;) ) torchę lepiej niż ostatnie 25 lat…

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

I?

0MR0o

I jeszcze jeden i jeszcze raz…

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

W tym sezonie bilans to gładki wjeb 3:0 w Poznaniu i remis w Warszawie + dwa punkty tradycyjnie podarowane Legii przez czołowego warszawszkiego drukarza Marciniaka. Zobaczymy ostatnią kolejkę. Legia jest tak słaba, ze może znowu potrzebowac pomocy sędziów, nawet z rozbitym, skłóconym Lechem. Jesli miałbym cos sugerować, to postawcie autobus i konterki – to w miare potraficie, bajernie dla ubogich Azjatów. :-)

0MR0o

W tym sezonie znowu będziecie za nami :) teraz rozumiesz co Ci odpisałem wyżej?

KanielOutis1

Jaka Legia by nie była słaba, to zawsze okazuje się, że Lech jest jeszcze słabszy. Psipadek?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Pasta

Nie rozumiem w sumie o co jest podjazd do lecha i do innych druzyn ktore ‚nic nie wygraly’. Tylko 2 druzyny moga cos wygrac. To co reszta druzyn ma sie rozwiazac? Dzisiaj jakis cielak jechal w felietonie na weszlo po manchesterze united bo byl tylko drugi. Ja sie nie podpisuje pod tym hejtem na drugiego, trzeciego i entego. Kazdy uczciwy ma u mnie szacunek, jebac sprzedawcow.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Jest też prawda nieszczera ćwierćinteligencie?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Podjazd sportowo i organizacyjnie jest.Pokazuje to prawie każdy sezon.Legia z tym budżetem w rękach Klimczaka,byłaby lata świetlne dalej niż dziś. A półka niżej jest dla ciebie i tobie podobnych,gówniarzu

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Popracuj nad polszczyzną przygłupie.

0MR0o

Jest! Ta Wasza o sędziach.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

kibol

Wojtuś napisz czy w zeszłym roku ,Lechia w przypadku zdobycia mistrzostwa , odebrałaby medale w Warszawie czy nie :-)
I tak to niestety jest jeśli ktoś przedkłada miłość do trunków z nauka czytania….M.Szczesny…
Te ogórki są na piątym miejscu w tej słabiutkiej lidze holenderskiej.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

A wczoraj na weszlo jakis pato(L) wymieniał Utrecht jako jedna z wielkich druzyn ogranych przez Legie. 😀

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Utrecht to ani wielki klub, a nie Astana czy Szeryf. Poczekam aż wyeliminujecie Juventus lub osiagniecie remis w dwumeczą z Barceloną czy Manchesterem City czyli poczekam do końca świata, a nwet dzień dłużej. Prawda jest taka, ze najpotęzniejsza ekipa jaką wyeliminowaliscie jest Utrecht. Z przecietnym BVB 4:14. 😀

KazimierzZdzislaw
FC Grammar Nazi

Jest taki program na TVN – „FAKTY PO FAKTACH”.
I własnie Kowalczyk to zrobił – przedstawił sytuację po przedostatniej kolejce.
Jest takie powiedzenie: Gdyby babcia miała koła, to by była rowerem.

KazimierzZdzislaw
FC Grammar Nazi

Jest taki program na TVN – „FAKTY PO FAKTACH”.
I własnie Kowalczyk to zrobił – przedstawił sytuację po przedostatniej kolejce.
Jest takie powiedzenie: Gdyby babcia miała koła, to by była rowerem… i tyle w tym mądrości Kowalczyka.

JuvePerSempre

nie ma takiego powiedzenia…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sokrates

Panie Wojciechu – w piłkę grał pan nieźle, ale felietony pisze pan na poziomie umiejętności piłkarskich Piesia . Panu się felieton myli z onetowymi wpisami trolli – i tam proszę dzielić się swoim grafomaństwem. A swoją drogą ciekaw, co Pan napisze po 20-tym maja, kiedy przebojem w Polsce będzie przyśpiewka: „gdzie twoje berło, gdzie twoja korona, Legio…. ”
I tym optymistycznym akcentem…
Nie pozdrawiam.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Grał nieźle, ale tylko w ogórkowych ligach jak polska czy cypryjska – od poważnych lig odbił sie jak prawie każdy legionista (z wyjatkiem bramkarzy) z Deyną na czele.

0MR0o

Ktoś tam z Lecha grał w Man. City kiedyś? Teraz bez szydery bo nie wiem, a nie chce mi się sprawdzać?

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Nie i w San Diego Sockers też nikt nie grał.

0MR0o

To dopiero jak ktoś zagra sobie porównamy, będę oczywiście próbował o tym pamiętać ale prośba, przypomnij się jak kogoś Man. City od Was weźmie. Może Bednarek? Wiem, wiem że w razie gdyby to on nie z Lecha by tam poszedł i pozycje różne, ale „dla zabawy” przymkniemy na to oko :)

Tomasz Kurzak

Zarząd i właściciele Lecha powinni działać tak jak działają do tej pory. Nie wszystko może wypala tak jakby tego chcieli, ale jest pewna linia której się trzymają i moim zdaniem klubowi wychodzi to na dobre. Łatwo jest obrażać Rutkowskich i Klimczaka, że „przy takim budżecie” powinni walczyć o mistrza. Po pierwsze, ten budżet i możliwości klubu z Poznania są właśnie konsekwencją mądrze obranej drogi, a nie tego, że tam kasę dokłada jakiś możny właściciel. A po drugie ten Poznań przecież regularnie w walce o tego mistrza jednak jest.

To wszystko jest niewiarygodnie krótkowzroczne co pieprzą ostatnio dziennikarze. Lech zamiast być drugą siłą i mieć drugi budżet równie dobrze mógłby być dziś w drugiej lidze, albo być takim stałym ekstraklasowym gościem, który jest, ale nie gra, jak Szczecin, czy Wrocław. Tam możliwości też są podobne, ale nic NIE WYPRACOWANO, dlatego dziś się tam wymaga najwyżej utrzymania i… jest ok. Poznaniacy sobie zapracowali na ten ciułany budżet, na pozycję w rodzimej piłce i są ganieni, że nie wydają ponad stan, żeby tylko zdobyć jedno pieprzone mistrzostwo i popaść w długi. Oczywiście, że popełniają błędy, ale nie popełnia ich tylko ten kto nic nie robi. Jednak tych błędów jest znacznie mniej niż w innych klubach. Poznań nie ma obecnej pozycji „z dupy”. Jako, że nie jestem kibicem Lecha, ale wkurwiają mnie te opinie – z chęcią zobaczyłbym teraz zmianę właścicielską. Ciekawi mnie jak szybko klub popadłby w przeciętność, a z czasem w problemy finansowe. Punkt widzenia zależy od – każdy wie od czego. Można robić nasze polskie zastaw się, a postaw się i potem zbierać klub z trzeciej ligi, a można powoli coś budować. Na ten moment zbudowali to, że są drugim najlepszym klubem w tym kraju i nikt nie będzie tego negował nawet po jednym słabszym sezonie. To jest kapitał, który mają. Także NIE, nie będę ganił prezesów, bo działają w lepszym środowisku niż Górnik Zabrze. Sorry, sami sobie to zapewnili, a Górnik sam sobie spierdolił to, że dziś dla nich 5 miejsce w lidze to bycie „rewelacją”, a dla Lecha trzecie to porażka.

Szynkers88

Dokładnie. Jednak mam wrażenie, że ta burza to nie tyle efekt porażki z Jagą, co zwolnienia Bjelicy. I w tym Lech mnie zawiódł – że żegna trenera na 2 kolejki przed końcem. To jest po prostu brzydkie i nieprofesjonalne. Gdyby to zrobiono po sezonie, w którym Lech byłby dajmy na to 3., to bym pochwalił Lecha, że dał trenerowi skończyć robotę, dokonał analizy sezonu, zakończył pewien etap w budowie klubu, a tak…. Lech zawalił koniec sezonu, nie wytrzymał ciśnienia i okazał się tak samo buraczanym klubem w kwestii podejścia do trenerów jak cała Ekstraklasa… Czemu ma służyć ta decyzja? Mogli ewentualnie po tej porażce powiedzieć zawodnikom, że Bjelica odejdzie, a im się bacznie będą przyglądać w dwóch ostatnich meczach w kontekście nowych kontraktów. Swego czasu tak zrobiła Barca z Luis Enrique i mimo, że nie było chemii między nim a szatnią, Barca zaczęła w końcówce sezonu grać lepiej (nikt nie będzie grać „przeciwko trenerowi”, bo wiadomo, że on już został zweryfikowany negatywnie).

Obel

Wara od Kowala, dobrze pisze

FC Bazuka Bolencin

Zgadzam się w wielu kwestiach, poza tym, że nie poganiał bym tak wcześnie Bjelicy (np. lato’2017). Ta liga mnie już nauczyła, że często sprawdza się powiedzenie: „zamienił stryjek siekierkę na kijek”. I po początkowym „efekcie nowej miotły” w 2-3 meczach, potem przychodzi jeszcze większy marazm niż za poprzedniego trenera, do którego się wtedy tęskni.
Tak samo jak nie uważam, że w odniesieniu do naszej ligi, taki Utrecht jest „ósmym sortem holenderskich pomarańczy”. Liga Holenderska zanotowała co prawda spory zjazd w ostatnich latach, ale w odniesieniu do nas, Ci ludzie naprawdę potrafią grać w piłkę i mają wypracowane jakieś schematy. Zresztą przygody pucharowe w ostatnich latach z klubami z : Macedonii, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Macedonii (o Szwecji czy Danii nawet nie wspominając), pokazują że pomimo fajnej infrastruktury i dostępności, sami mamy wiele do myślenia w kwestii czysto sportowej.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Jest i krUl azjatyckich matematyków – ale masz rację – IQ podobne masz jak Kowal.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Frodo Baggins
Drużyna Pierścienia

Dziwne, że koło po 6 klasach … ja pierd…le

Frodo Baggins
Drużyna Pierścienia

Wojtuś, jak ty szybko opanowaleś interpunkcję, składnię. Brawo Ty.

theczarek

Ok jako liga wszyscy mówią ze wpadliśmy na dno dna. Znając logike eklapy oznacza to, ze ns jesieni będziemy mieli dwa kluby w rozgrywkach grupowych a za rok trzy. I wszykim januszom pękną tyłki.

ChorzowskiBies

Tiaaaaa, Wojtuś nie pij? Wojtuś może i pije, ale mądrzejszy od tych trzeźwych którzy tylko argument o piciu potrafią przytoczyć. Jak pokazuje historia naszej skopanej, nikt w Eklapie nie osiągnąl trwałego sukcesu idąc drogą Lecha. Jeden „majster” na 10 lat możę się trafić, ale to i tak zasługa raczej marnej jakości rywali. Co by nie mówić o Wiśle Cupiała, czy Legii cygana, to oni nie bali podjąć się ryzyka finansowego. Wisła ery Cupiała zdominowała ligę totalnie, nie tylko liczbą trofeów, ale punktową przewagą nad rywalami w sezonach w których wygrywała. A Lech? Kto kurwa będzie pamiętał za kilka lat, ze 100 razy był drugi?

Miszcz Joda
Der Adler im Flug ;)

Wisla, ktora jeszcze z bankructwa sie nie wygramolila (wciaz taka grozba wisi nad klubem) oraz Legia, ktorej dupsko uratowala kasiorka z LM i efekt skali.
Wole stabilne finansowo kluby jak w Bundeslidze czy Premiership od papierowych tygrysow jak w Polsce czy La Liga (polowa ligii jedzie na kredycie).
A Lech zwyczajnie chujowych zawodnikow nasprowadzal. I widac po zakontraktowaniu Cywki, jaki tam jest trend.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Lech kupił Cywkę? Zanosi się na kolejny komediowy sezon.

Miszcz Joda
Der Adler im Flug ;)

Po zakonczeniu sezonu jako wolny zawodnik przechodzi. Wg mnie dramat.
Niech jeszcze zakontraktuja Robaka i Wolskiego.

ChorzowskiBies

Zapytaj kibiców Wisły, czy zamieniliby te sukcesy na wieczne 2 miejsce w lidze? Jak Ci sie nie chce, to ja mogę Ci odpowiedzieć. Właśnie, Legii uratowała dupę kasa z LM. Dopóki było to w miarę łatwe, należało ryzykować. Z jednej strony: kto nie ryzykuje to w kozie nie siedzi, ale z drugiej: kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.

Quentin

Nie wiem czy to Kowal sam pisał, ale tekst fenomenalny. Przeczytałem dwa razy, co przy tekstach sportowych praktycznie mi się nie zdarza.

Dodam tylko, że jestem kibicem Kolejorza.

kubbak92
Chelsea

Problem w tym ze gdyby Lech byl prowadzony jak Legia to by nawet do grupy mistrzowskiej sie nie dostał. Fajnie ze Nenad pracowal tak dlugo, daje to jasny sygnal iz trener w Poznaniu moze w spokoju pracowac i budować. Niestety projekt Chorwata upadl. Teraz trzeba zweryfikowac swe bledy i znaleźć kogos lepszego. Promowac trzeba rozsądek. A takim przykladem procz Kolejorza jest chocbt Jagiellonia, gdzie Mamrot czy Probierz mogli/ moga ze spokojem tworzyc. Chwalmy pozytywne wzorce, bo inaczej nadal bedzie dziadostwo i dramatyczny poziom ligi.

drake7

ale będą jaja jak lech wygra 2 mecze, Legia
zrobi remis z gornikiem, jaga nie wygra 2 razy i okaże się na końcu, że te wszystkie artykuły o genach porażki, o dawaniu mistrza Legii juz jutro, będą gówno warte i zacznie się pisanie jaki to świetny fortel zrobił klub z Poznania. Wisla bez Carlitosa to będzie grała jakby grała co najwyżej w 9ciu. Legia z kolei ma nad sobą fatum 3 mistrzostw (oficjalnych) z rzędu.

wpDiscuz

INNE SPORTY

Tyson Fury boxing sparring session in Manchester, United Kingdom

Featuring: Tyson Fury
Where: MANCHESTER, United Kingdom
When: 06 Jun 2018
Credit: WENN.com

*****No UK Tabloids & Tabloid Websites*****
FOT. WENN/NEWSPIX.PL
POLAND ONLY!
---
Newspix.pl *** Local Caption *** www.newspix.pl 
mail us: info@newspix.pl
call us: 0048 022 23 22 222
---
Polish Picture Agency by Ringier Axel Springer Poland
18 sierpnia, 23:33