post Avatar

Opublikowane 20.05.2018 20:25 przez

redakcja

Dyskusja trwała przez tydzień, możliwych scenariuszy rozpisano tysiąc, a i tak sprawdził się ten najczarniejszy. Kibice Lecha Poznań przy negatywnym wyniku spotkania z Legią wywiesili transparent o treści „mamy kurwa dosyć” (bez przecinków), po czym zakończyli mecz. Najpierw na murawie wylądowała tona pirotechniki, potem na trawę wybiegło kilkudziesięciu idiotów. Lechici udowodnili, że „klub to oni” i w ostatnich akcentach sezonu, podarowali Legii Warszawa mistrzostwo Polski. Przy wyniku 0:2 załatwili swojej drużynie walkower a Legii – 13. tytuł w historii.

Po raz pierwszy w dziejach polskiego futbolu kibice jednego klubu zdobyli dla drugiego zespołu mistrzostwo kraju. Piłkarze mieli jeszcze kwadrans, historia zna milion przypadków, gdzie w takim układzie udawało się odkręcić wynik. W Poznaniu piłkarzom nie dano szansy – sprawy w swoje ręce wzięli kibice, którzy nie chcieli trzymać warszawiaków w niepewności i od razu przynieśli im tytuł mistrzowski na srebrnej tacy. Ktoś może napisać – po prostu postawili kropkę nad i, ale kurczę, to była 75. minuta!

Trudno w ogóle nazwać takie zachowanie – zawsze wydawało nam się, że te hasła „na dobre i na złe” oraz „klub to my” dotyczą właśnie sytuacji, gdy drużynie nie idzie i wówczas to kibice ciągną ją do przodu. W Lechu nastąpiła spektakularna modyfikacja – drużynie nie szło, więc kibice pociągnęli ją jeszcze bardziej w dół.

Idealną sytuacją byłoby nagrodzenie poznaniaków ujemnymi punktami, tak, żeby wypadli w tabeli jeszcze za strefę pucharową. Zamiast wycieczek do Sarajewa, kibice Lecha Poznań mogliby sobie pojeździć palcem po mapie Polski, bo w kraju zakaz wyjazdowy dostaną pewnie co najmniej na 12 miesięcy. Z drugiej strony – nie za bardzo widzimy sens kar dla klubu, który starał się zrobić dużo, by podobnym scenom zapobiec. Prawda jest jednak taka, że w walce z trybunami ma mniej więcej takie szanse, jak w kolejnych starciach z Legią – na razie przegrali 5 razy w ostatnich sześciu sezonach.

Najbardziej jest nam żal legionistów, piłkarzy i kibiców, którym zepsuto fantastyczne święto. Ich drużna nie grała wielkiego meczu, ale dwukrotnie skarciła lechitów, bezlitośnie wykorzystując ich pomyłki. W normalnych okolicznościach, właśnie wszyscy cieszyliby się ze zwycięstwa 2:0 pod wypełnionym sektorem gości. Tymczasem piłkarze świętowali w szatni, po tym, gdy delegat przyniósł im wieści o nadchodzącym walkowerze, a kibice mogli sobie obejrzeć co najwyżej, jak dogasa piro pod bramką przed Kotłem.

W tym naprawdę gównianym sezonie brakowało tylko takiego gównianego finiszu.

Opublikowane 20.05.2018 20:25 przez

redakcja

Zaloguj się albo komentuj jako gość
Liczba komentarzy: 240
avatar
 
Zdjęcia
 
 
 
Audio i wideo
 
 
 
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
LordInfamous
LordInfamous

Ciekawe czy będzie zapowiadany wpierdol za dzisiejszą paradną gre

dyneck
dyneck

W sumie nie rozumiem dlaczego teb mecz nie odbył się bez udziału pobliczności ale Rutkowscy chcieli zarobić to teraz oddadzą cały zarobek na kary i będą zaczynać przy pustych trybunach nowy sezon.
ps. Widać, że craxa z rakietnicami przyjechała czyli liczba złapanych i ukaranych po debach Krakowa w grudniu 2017 = 0

Chata Kumba
Chata Kumba

Jasne, a najbezpieczniej będzie jak wszystkie mecze będą rozgrywane bez publiczności A jeszcze lepiej jak się zlikwiduje ligę.

Mucha
Mucha

Cała liga robiła wszystko by Legia wygrała. Tracili piłkę przed własnym polem karnym, walili samobóje, nie strzelali karnych itp, itd.,

StaszekPrawy
StaszekPrawy

Co rok liga jest ustawiana pod Legię. Komisja, sędziowie. Lecz piłkarze Lecha mieli szanse. Mogli obalić stolik i spieprzyli wszystko.

pad
pad

Tak cała liga pod Legię. Trzy czerwone kartki Legii w rundzie finałowej też baranie jeden.

Stallone
Stallone

A co kogo obchodzą kartki? Bramki ze spalonych bramki z karnych kartki punktów nie dają ośle. Dwukrotnie przerwany mecz z Górnikiem. Rozumiem raz ale jest ostrzeżenie po pierwszym i drugi raz jest koniec

pad
pad

Szkoda mi nawet z tobą gadać

allende73
allende73

A mogło być więcej niż 3 dodajmy, np. Jędza w ostatnim meczu nie obejrzał, a powinien, tak jak Asitz w przedostatnim. Obawiam się, że przyczyna dziwnych i błędnych decyzji sędziowskich, raz na korzyść Legii, innym razem na korzyść jej rywali, może być bardziej prozaiczna niż korupcja, drukowanie, ustawianie, bukmacherka – po prostu niekompetencja. Skoro nasza liga sportowo jest na tak niskim poziomie, to dlaczego sędziowie mają stać na wyższym? Wystarczy spojrzeć nawet na ostatnią kolejkę – Lech nie dostaje ewidentnego karnego po faulu Jędrzejczyka, Majewski pomimo niesportowego zachowania z posiadaną już na stanie żółtą kartką dalej biega po boisku, a w meczu Wisły z Jagą sędzia najprawdopodobniej popełnia kolosalny błąd decydujący o losach tego, kto znalazł się w pucharach. A już dla mnie taką „truskawką” na torcie, nawiązując do Hajto, jest po prostu błędna decyzja Marciniaka, podobno „asa” spośród polskich sędziów, w meczu Śląsk-Cracovia, kiedy korzysta z Varu, a i tak podejmuje ewidentnie błędną decyzję. Takich sytuacji jest więcej, tylko z tego, że nie dzieją się w meczach czołówki, mniej to przykuwa uwagi.

mario77
mario77

No Furman to akurat Legii podarowal zwyciestwo… dzis znowu udowodnil, ze pod koszulka Wisly nosi szalik Legii… schodzac z boiska, wrzasna, ze i tak mistrzem bedzie Legia! Patrzac na takie zachowanie… jego kiks w meczu z Legia moze nie byl przypadkowy… ogolnie szkoda mi Wisly, bo przez takiego pajaca sa poza pucharami.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Momo1100
Momo1100

Tak wszyscy znają śpiewkę, liga ustawiona pod Legię, tylko jakoś zupełnym przypadkiem to Lech miał problemy za korupcję tak jak i Amica, a nie Legia. Jak to powiedział szalony Antek Smoleński ps. szybko uciekający „Przypadek? Nie sądzę…”.

Szyderca
Szyderca

Momo, 6:0 w Krakowie, później przekupiony sędzia w meczu o mistrza z Górnikiem w W-wie coś Tobie mówi? „Przypadek? Nie sądzę….”

DIABLO
DIABLO

w pamiętnym sezonie z 0:6, zobacz tabelę po rundzie jesiennej. Lech na autostradzie do mistrza, na wiosnę totalna zapaść. Przełamanie przychodzi w meczu z Jagiellonią 5:0. Wygrali uczciwie? nie sądzę…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Przem37
Przem37

Poczytaj Kowala o meczu w Krakowie. Wszyscy kupowali i nikt nie był swiety.

Szyderca
Szyderca

Przem37 pełna zgoda. Dlatego śmieszy mnie jak jeden kibic innemu wyciąga sprawy korupcyjne, gdy wszyscy kantowali.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Stallone
Stallone

Czy Lech nie powinien mieć karnego za kopnięcie Gytkjeara. Canal+ zapomniał o kamerze z drugiej strony boiska? Wszystkie powtórki zza pleców?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Aerth
Aerth

Podziękowałeś już kolegom z Poznania heroicznej walki o mistrza dla Jagielloni? Chociaż przyznaję, plan mieli doskonały – skoro na boisku chujnia to oddajmy sprawy w ręce kabaretu Komisja Ligi, a nuż stwierdzą, że kibice Legii prowokowali i nikomu się punkty nie należą.

Enik
Enik

Dlaczego tak długo czekali? Za tą frajerską bramkę powinni to zakończyć w 11 minucie. Jeden strzał na bramkę w przeciągu 75 minut…

fan kibolkiewicza
fan kibolkiewicza

spierdalaj idioto

Enik
Enik

Ssij kmiotku

Lebowski
Lebowski

Gdyby nie przerwano meczu, Lech i tak nie wygrałby. Jak więc kibice mogli podarować tytuł Legii? Idiotyczna teza. Z wielkim żalem nad poszkodowanymi Legionistami też przesadziliście. Pozostała krytyka jak najbardziej uzasadniona.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

WujaNieMaEunuchKochany
WujaNieMaEunuchKochany

Weszlo uwielbia gównoburzę, a nic tak nie nakręca gównoburzy jak idiotyczny tytuł

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

bercello
bercello

W historii piłki nożnej nie raz, drużyna która grała totalne siano potrafiła mimo wszystko odwrócić losy meczu. Kibice Lecha postanowili nie dać tej szansy swojej drużynie. To się może zemścić….Komisja ekstraklasy może zastosować środki wychowawcze w postaci ujemnych punktów – tak ze 4 punkty by wystarczyły żeby bydło do Europy nie pojechało (piszę o tych bezmózgich imbecylach przerywających mecz, nie o Lechu jako takim czy normalnych kibicach).

allende73
allende73

Nie sądzę, aby to uczyniła. Po pierwsze, byłaby nieprawdopodobna gównoburza. Po drugie, Lech robił wszystko, aby w ogóle nie wpuszczać kibiców, a jak już zapadła decyzja o ich wpuszczeniu, to raczej wątpię, by nie dopełnił wszystkich możliwych środków bezpieczeństwa, zważywszy, że stadion i jego okolice obsadzone były małą policyjną armią.

StryjekSylweriusz
StryjekSylweriusz

Właśnie tu leży problem. POMIMO takich środków bezpieczeństwa grupie kiboli udało się zrobić burdel. Dlatego kara powinna być duża. Lech nie wywiązał się ze swoich obowiazków jako gospodarz

Sagittarius
Sagittarius

Wystarczyło postawić policję przed kotłem i nikt by nie wbiegł. Poleciałby tylko race na murawę. Niestety nikt nie myśli albo nie chce.

facemob
facemob

To piłkarze Lecha podarowali Legii mistrzostwo

WujaNieMaEunuchKochany
WujaNieMaEunuchKochany

Nie licz na taki tytuł

Stallone
Stallone

Piłkarze mieli jeszcze 15 minut. Widzew wygrał z Legią w dużo mniej

Szyderca
Szyderca

Ale tamtego meczu nie sędziował Stefański.

Kapi
Kapi

Obecny Lech do tamtego Widzewa to jak bryka Flinstona do Tesli S.

Stallone
Stallone

Jagiellonia 5:1
Legia 3:0
Co się zmieniło od tamtego czasu?

Stallone
Stallone

Lech najwięcej bramek strzela w ostatnich 15 minutach 2 – Śląskowi, 2 Górnikowi (w obu meczach w Poznaniu). Płock władował Legi dwie bramki w ostatnich 15 minutach i to w ciągu 4 minut

StaszekPrawy
StaszekPrawy

Kibice nie podarowali mistrzostwa. Wkłady do koszulek nie miały szans wygrać meczu. Przerwali farsę i kompromitację. Brawo!!!!!!!!!!!!

Poznański kibol z gorącą pyrą z grilla w odbycie
Poznański kibol z gorącą pyrą z grilla w odbycie

Lech to są kurwy, z krainy kwitnącej bulwy! Kibice oczywiście.

Kacpair
Kacpair

Bo jebał ją pies
burą suką jest
legia warszawa
kurwa wsza-awa!!!

facemob
facemob

„kurwę Kolejorza Wrzucimy do morza” czy w Warszawie przyśpiewki piszą pięciolatki?

Dareios
Dareios

Nie żadni kibice a kibole. Kibic jest kimś kto chce oglądać widowisko sportowe, a nie przeszkadzać w jego rozegraniu. Kary powinny być bardzo dotkliwe aby kluby przestały się podlizywać temu zwierzyńcowi

The BFIYEH
The BFIYEH

Nim dziennikarze przywłaszczyli sobie słowo kibol (w negatywnym kontekście) to od lat w Poznaniu oznacza to fanatyka Lecha.

Frytkizchleba
Frytkizchleba

To żadna nowość. Kibice sukcesu amiki wronki

technojezus
technojezus

Pyry przerywają spotkanie, mecz nie mógł być wznowiony.Tacy sprytni?
Liczę, że komisja ligi będzie sprytniejsza i narzuci nie tylko walkower i potężna karę finansową ale i to że Lech zacznie kolejny sezon z minusowym dorobkiem punktów.
Bydło trzeba tępić.

StaszekPrawy
StaszekPrawy

Co z honorem klubu i miasta. Jaga wygrywa swój mecz, a piłkarze z herbem Kolejorza dali Legii mistrza, W Wielkopolsce, w Poznaniu, przy Bułgarskiej. Kibice musieli coś zrobić z tym.

jezd
jezd

Ja też liczę na wysokie kary tak z minus 6 punktów na nowy sezon aby za dwa lata nie było żadnych el. do LE i potężne kary finansowe tak aby zabolało Rutkowskiego

Stallone
Stallone

Ale kibole Lech tego chcieli. Po pierwsze teraz mistrz zdobyty przy stoliku po drugie kara a oni chcą dymisji zarządu.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

DIABLO
DIABLO

KUCHY KING!!!!!!

ps. chociaż pół Kucharczyka by się wam przydało

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

qdlaty81
qdlaty81

Pilkarz jest od grania. Messi tez nie udziela wywiadow bo sie do tego po prostu nie nadaje

Transilvanian Nosferatoo
Transilvanian Nosferatoo

Przeciez to bylo wiadomo ze tak bedzie. Kazdy, kto jest choc troche ogarniety to wiedzial. Gdzie teraz sa ci, ktorzy mowili, ze wreczenie medali powinno byc na stadionie Lecha? Jakby taki scenariusz byl mozliwy, to mecz bylby dograny do konca i te pojeby z trybun dalyby do pieca podczas ceremonii. Ci, ktorzy przerwali ten mecz to totalni debile. Ale ci, ktorzy mysla ze wyszlismy juz jako futbolowe srodowisko ze sredniowiecza i ze jest juz normalnie i swiatowo, bo przeciez np. mamy ladne stadiony – to tez niebezpieczni debile. Wiara w idealy jak powinno byc a bycie slepym jak jest naprawde, moze sie kiedys zle skonczyc.
Gratulacje dla Legii.

Dareios
Dareios

Bo powinno być. Co to za uginanie się przed szantażem pospolitych bandytów?

Transilvanian Nosferatoo
Transilvanian Nosferatoo

I wlasnie o tym mowie. Realna ocena versus ideały. Za ideały się płaci wysoką cenę. Nie warto ryzykowac zdrowiem normalnych kibicow/klientow.

Dareios
Dareios

Jak się ugniesz to będą coraz gorsi. Zresztą to właśnie dlatego jest jak jest. Kluby się podlizują, PZPN udawało że nie widzi, jeden czy drugi piłkarz dostał z liścia to udawał że nic nie ma i efekt jest taki, że normalny człowiek nie ma ochoty przychodzić na stadion, bo go jeszcze jakaś małpa w szaliku podpali

Transilvanian Nosferatoo
Transilvanian Nosferatoo

Nie mowie o uginaniu sie. Nalezy waczyc z bandytyzmem stadionowym. Marze o dniu, gdy bedzie sie rozdawac dozywotnie zakazy stadnionowe takim kolesiom w ilosciach hurtowych. Niestety podobno prawo polskie nie pozwala na taki wymiar kary.
Ale osobna sprawa jest radzenie sobie z tym na poczatku walki. Udawajmy ze problemu nie ma i zrobmy idealnie, tak jak powinno byc? Czy jednak oszacujmy ze jest realne zagrozenie i zrezygnujmy z ryzykowania zdrowiem niewinnych osob.

Dareios
Dareios

PZPN powinien dawać za takie rzeczy większe kary. 200 czy 300 tys to jest śmiech. 2 mln kary + 10 meczy bez publiczności. Szarpnie klub po kieszeni to przestaną się podlizywać 2-3 tys kiboli. Takie zachowania skutecznie przepędzają ze stadionu normalnych ludzi zwanych przez kibolstwo „piknikami”. Idź z dzieckiem na mecz, niech się nasłucha przekleństw, naogląda napitych tanim piwskiem meneli, nawdycha dymu a i nie wiadomo czy kogoś nie podpali.

PiotrekB
PiotrekB

Kary typu 200-300 tys. to powinny byc dla tych osob a idace w mln dla klubu

komentator
komentator

dla bandytów to kara może być i 100 mln, oni mają to gdzieś, w końcu nie idzie to z ich kieszeni. A jak klub przez taka karę będzie musiał sprzedać najlepszych graczy i wyląduje 5 miejsc niżej w tabeli? Dla nich lepiej, wiecej powodów do zadymy

GRAND_CHAMP
GRAND_CHAMP

PZPN tak naprawdę niewiele może zrobić, politycy muszą ruszyć dupę
zapewne teraz temat trafi do mediów, ale skończy się na gadaniu albo PiS wprowadzi kolejną kretyńską ustawę, która uderzy we wszystkich

qdlaty81
qdlaty81

Dopóki jebana policja z jebanymi sądami nie zaczną wsadzać troglodytów w trybie natychmiastowym, dopóty nic się nie zmieni. Co z tego że klub zidentyfikuje winowajców jak organa ścigania chuja zrobia

Stallone
Stallone

No to się ugięli kibole Lecha chcieli mistrza przy zielonym stoliku walkower a nie na boisku w Poznaniu teraz każdy inny kibol w Polsce jak nie będzie chciał koronacji Legi u siebie to zrobi to samo. Wystarczyło uznać wynik z boiska. I jeszcze koronacje zrobić w Poznnaiu

Stallone
Stallone

No to się ugięli kibole Lecha chcieli mistrza przy zielonym stoliku walkower a nie na boisku w Poznaniu teraz każdy inny kibol w Polsce jak nie będzie chciał koronacji Legi u siebie to zrobi to samo. Wystarczyło uznać wynik z boiska. I jeszcze koronacje zrobić w Poznaniu

Murphy
Murphy

Odkręcić wynik z zero dwa. Chyba żartujecie.
Lech w tej sytuacji wygrać mógł tylko gdyby sędzia przerwał mecz bo drużyna Legii była zdekompletowana z nadmiaru czerwonych kartek.
Lech dziś grał tak słabo jak grał całą rundę finałową. Poza pojedyńczymi przypadkami, i akcjami. I to na tle tylko trochę lepszej Legii.
Sportowy poziom Lecha w tej rundzie to dramat.

A cały mecz wyglądał jak wyglądał Lech nie umiał. Legia nie musiała, ale potrafiła skorzystać z tych okazji które stworzył jej Lech – przy pierwszej bramce, albo stworzyła sobie sama. Przy drugiej.

Co do wydarzeń poza sportowych mam nadzieję, że władze Lecha będą potrafiły zareagować, jak władze Cracovii, i zamknąć trybunę, i pogonić przynoszące wstyd i straty bydło ze stadionu.

Lluc93
Lluc93

Jakie kurwa kibice podarowali, jak Legia miała pewny wynik?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Ulan
Ulan

chory tytuł, w meczu był wynik 2:0 dla Legii, mówienie ze kibole Lecha podarowali Legii mistrzostwo to skur..syństwo

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

bercello
bercello

Finał LM 2005. Milan – Liverpool 3:0 do 54 minuty….W 61 minucie już 3:3. 6 minut wystarczyło na strzelenie 3 bramek i totalne odwrócenie meczu.
Finał LM 1999 – Manchester – Bayern. Dwie bramki strzelone w 1 i 3 minucie dogrywki odwracają losy meczu.
Puchar Narodów Afryki 2010. Angola prowadzi z Mali 4:0 do 79 minuty ! Mecz kończy się wynikiem 4:4. Wiem że Lech to nie Man Utd czy Liverpool, ale Legia to nie Milan ani Bayern. Jeśli żaden z was nie widział meczu kiedy dużo słabsza przez większość czasu drużyna potrafiła odwrócić losy meczu, to znaczy że śledzicie piłkę nożną od wczoraj. To jest ekstraklasa! Legia na wyjeździe przegrała z BBT i Zremisowała z Sandecją…W 15 minut mogła przerżnąć to spotkanie nawet z Górnikiem Łęczna. Kibice Lecha podarowali mistrzostwo Legii na talerzu, zabrali mnóstwo pieniędzy swojemu klubowi i zaryzykowali brakiem startu Lecha w pucharach i utratą trzeciego miejsca w lidze. Totalne dno i pod kilkoma metrami mułu leżą te bezmózgi i pewnie jeszcze są zadowoleni z siebie. To są wkłady do koszulek kibiców a nie kibice.

technojezus
technojezus

Lech w rundzie finałowej był gorszy niż siki węża.Tym meczem to tylko potwierdzili.
Bardziej prawdopodobne by było że Vujadinović strzeliłby samobója po przewrotce z 20 metrów, niż to że Lech doprowadził by do remisu, a o wygraniu nie wspomnę.

bercello
bercello

W takim przypadku przypomnę inny, mniej sławny mecz. Premier League, 2003 rok, Sunderland przeciwko Charlton. Sunderland strzeliło 3 samobóje w ciągu 7 minut. Legia miała znacznie więcej czasu na strzelenie 3 samobójów , a umówmy się poziomu Premier League nie prezentuje. To jest sport. W 15 minut wszystko może się zdarzyć….jeśli kibice nie wierzą że w 15 minut da się strzelić 3 bramki, to niech nie przychodzą na mecz tylko zajmą się sprzedażą kiełbasek…wiem, wiem Lech grał słabo jak siki węża, ale to też jest sport i to na dodatek ekstraklasa – prawie co kolejkę mamy jakiegoś Janusza futbolu który cieni cały mecz a potrafi i tak go wygrać…szczególnie w ekstraklasie. Tak naprawdę kibice Lecha powinni mieć wpie…ol od kibiców Jagi. Nie dali Jagiellonii żadnych szans.

Stallone
Stallone

Górnik w Poznaniu 4:0 prowadził a Legia tylko 2:0 i Lech dwie wcisnął skończył 2:4

GRAND_CHAMP
GRAND_CHAMP

Kibice nie są żadnym problemem, w tym sezonie było dosyć ostro, ale zobaczcie sobie na obrazki w Turcji. Nie przeszkadza im to mieć 10 pod względem siły ligi w Europie.
W ogóle burdy w trakcie meczów to są skutki problemów beznadziejnego zarządzania i może tym się zajmijmy, z korzyścią dla trybun i poziomu ligi.

Dareios
Dareios

Co to w ogóle za myślenie? Że jak zarząd się nie spisuje to można wpuszczać zwyczajne ZOO na stadion? Jak komuś nie pasuje polityka klubu to nie musi chodzić na mecze. Bydlęce zachowania trzeba tępić wg zasady że z terrorystami się nie negocjuje.

GRAND_CHAMP
GRAND_CHAMP

Taka jest nasza polska natura i nie piszę że to dobre, ale o wiele lepiej (nie znaczy łatwiej) zacząć zmiany od góry, niż od dołu, kibiców jest za dużo żeby z nimi wygrać.

krUl
krUl

.

DdqO573VwAAWXwR.jpg
Astana-Scherife
Astana-Scherife

To nie kibole Lecha darowali Legii MP to slabi pilkarze,beznadziejny zarzad i kiepski trener.Legia ma dublet i jako kibic Lecha gratuluje im.Coz wygrali kiepska bo kiepska lige,ale kto bedzie pamietal to za lat kilka.Mi jest tylko wsyd,kibole juz poprostu nie wytrzymali tejplytkosci i oszostw Klimczaka I Rutkowskiego jr

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

JacekDydynski
JacekDydynski

A mnie w tej chujowej lidze właśnie najbardziej cieszą wyrwane płoty, race na murawie, zadymy. To jest niezłe widowisko, a nie ta kopanina. Kibole nadają lidze kolortu.

greg1979
greg1979

Komisja Ligi oraz PZPN Powinni przykładnie ukarać Lecha najmocniej jak można. Łącznie z wyrzuceniem z pucharów oraz graniem na pustym stadionie np. przez cały najbliższy sezon. Może do tych Poznańskich debili wreszcie coś dotrze.

NenadBjelica
NenadBjelica

Piszesz tak jakby co mecz w Poznaniu były burdy. A tu tylko kilka rac dymnych nie „tona” jak to napisał debil w tym artykule

Dysk Dzokej
Dysk Dzokej

Te zwierzęta, które wrzucały race na boisko powinny być odizolowane od społeczeństwa. Jak w tym kraju ma być dobrze jeśli dorośli faceci zachowują się w ten sposób jak ta banda idiotów.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

GRAND_CHAMP
GRAND_CHAMP

w USA i WB bywają i gorsze sceny, a na standard życia nikt jakoś nie narzeka??

Dareios
Dareios

Tylko że u nas non stop dochodzi do takich scen. W końcu komuś coś się stanie to wtedy będzie płacz i drapanie się po głowie „jak mogło do tego dojść”. Słowo stadion dziś nie kojarzy się ze sportem, tylko z patologią.

Wacław Grzdyl
Wacław Grzdyl

to chyba tobie, bo mi to słowo kojarzy się z bazarem

adrian92
adrian92

W Stanach też ciągle ktoś do kogoś strzela, ale spróbuj im wyperswadować prawo do noszenia broni… Moim zdaniem pewne zwyczaje i tradycje wykraczają poza logiczne pojmowanie. Nie jest łatwo to zmienić

NenadBjelica
NenadBjelica

non kurwa stop?????? jebnięty?

The BFIYEH
The BFIYEH

Dobrze prawisz! Dodatkowo za przejście na czerwonym świetle powinni nogę ucinać a za jazdę po pijaku publiczne powieszenie!

pad
pad

Nikt nikomu niczego nie podarował. Legia wyszarpała sobie to mistrzostwo, pokazała że ma jaja w przeciwieństwie do Lecha. A to, że uniemożliwiono jej normalną celebrację zasłużonego tytułu to jest totalna żenada. Trzeba umieć przegrywać. Koledzy z Poznania pokazali „klasę”.

StaszekPrawy
StaszekPrawy

Sędziowie i komisja wam dają mistrza.

pad
pad

Weź idź do psychiatry. Złotek wyrzuca z Krakowa Niezgodę za nic. Legia przez pół godziny gra w 10 przy 1-0. Gdyby Wisła w tym meczu wygrała Legia nie była mistrzem. Potem jeszcze 2 czerwone. Mimo to Legia dała radę. Tymczasem dla Lecha sędziowie nadzwyczaj łaskawi. Gumny z Zagłębiem, Majewski i Dilaver z Górnikiem, Ale pocieszaj się – tak sędziowie, Komisje, dziennikarze, Pan Sławek i kto tam jeszcze 🙂

Stallone
Stallone

Karna była słuszna dla Niezgody gość zrobił susa w pole karne wiec jak mógłby faulowany przed polem karnym? Karna z Płockiem ale o golu ze spalonego już nie napiszesz, o karnym dla Legi w meczu z Lechem w Warszawie tez nie? A ty o czerwonych kartkach to może przypomnij kartkę dla Loski z Górnika w półfinale PP?

pad
pad

Jak słuszna ? Wasilewski go faulował ewidentnie co wszyscy widzieli chyba z wyjątkiem Ciebie. karny z Lechem ? Kostewycz ruszył piłke nienaturalnie rozłożona ręką i chcący czy nie utrudnił legionistom atak. Takie karne przeciwko Legii też odgwizdywano tylko oczywiście dla takich jak Ty takie sytuacje nie istnieją. Co powiesz o karnym przeciwko Legii w meczu z Zagłębiem na wiosnę bodaj w 89 minucie przy stanie 2-1 dla Legii ? A gol dla na 3-2 dla Korony po ewidentnym spalonym jesienią ? Przyjmijcie zakute łby do wiadomości, że w sezonie suma pecha i farta dla każdej drużyny mniej więcej wychodzi na zero. Tylko słabi tłumaczą swoje porażki sędziami, i czym tam jeszcze

Stallone
Stallone

Gdzie go faulował skoro kontynuował grę? Przejedz sobie na zwolnionym tępię całą akcje. Ja to zrobiłem gdyby go faulował padłby jak długi. Co do reki Kostewycza się takich nie dyktuje zawodnik pokazuje ręką ze nie dotyka rywala sytuacje nie jest w świetle bramki. .

Aerth
Aerth

Ty masz jakieś autorskie interpretacje przepisów nie mające wiele wspólnego z faktycznymi.

Stallone
Stallone

No chyba Ty. Zamiar dotknięcia piłki ręka, korzyść z zagrania piłki ręką (czy przypadkiem nie było rzutu rożnego dla Legi po tym zagraniu?) celowość zagrania piłki ręką oraz ruch ręki do piłki a nie piłki do reki. Dwa w przypadku Niezgody mamy wymuszenie rzutu karnego bo faul był przed polem karnym on gra dalej i wywraca się dopiero gdy stwierdzi że to może być lepsze rozwiązanie. Może było muśniecie ale Wasyl trafił w piłkę

Aerth
Aerth

Jak Ty uroczo pierdolisz farmazony, aż miło się te bzdury czyta 🙂 Wasilewski w tamtej sytuacji piłkę to by trafił chyba tylko jeśli byłby rycerzem Jedi i użył Mocy.

Stallone
Stallone
PiotrasL1960
PiotrasL1960

tak sobie tlumacz przygłupie

StaszekPrawy
StaszekPrawy

„Zejdźcie z boiska, nie róbcie z nas pośmiewiska”
A Klimczak i młody Rutek niech spadają na dział AGH. Kuchenki sprzedawać, nie piłkę robić. Stary prezes znał się na piłce. Młody dostał ciepły dołek jak Bolec i chu robi.

Bednar19951
Bednar19951

Zamieszki w poznaniu wyszły na ulicę, kibole palą samochody i niszczą miasto. Co za nostalgia i powrót do pięknych lat 90. Ten dzień przejdzie do historii ligi. Jeszcze okaże się że piłkarze otrzymają nie tylko spadające liście po meczu. Wszystko jest możliwe…

Stallone
Stallone

W mediach cisza o tym za to mówi się o kibolach Legi zatrzymali pociąg w Kutnie.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kapi
Kapi

Jak wy tak ciągle krzywdzeni, biedaczki, robaczki malutkie, to może zróbcie sobie jakąś ligę miejscowa, bo do Bundesligi to was raczej nie wpuszcza. Zaproście sobie tylko Zakład Karny Wronki i reprezentacje fabryki kuchenek do tej ligi i może co roku jakiś tam tytuł zdobędziecie. Warty do ligi nie bierzcie bo jeszcze wam wpieprzy i będzie płacz znowu.
A tak na poważnie, to skończcie już z tym płaczem o korupcji, sędziach i wielkim spisku. Poznan to nie jest oblężona twierdza, po prostu ch*jowo gracie w piłkę i tyle. Tak słabiutko grającej Legii nie przegonić to jest śmiech na sali i tyczy się to całej ligi.

gryf01
gryf01

Kara dla Lecha powinna być za to, że dobrze wiedzieli, że nie są w stanie zorganizować bezpiecznego meczu a i tak zdecydowali się na jego organizację.
Natomiast kary przede wszystkim powinny być dla kiboli. Proszę, ukarzcie ich przykładnie! Niech Poznań chociaż raz da przykład Warszawie, która również ekscesy własnych kiboli zamiata pod dywan. Wszystkim to wyjdzie na dobre.

Murphy
Murphy

Żaden klub w Polsce nie jest w stanie zorganizować bezpiecznego meczu.
Wszystko opiera się na założeniu że do pewnych zdarzeń po prostu nie dojdzie.
Dlatego też pierwszą linią obrony jest zwyczajne nie wpuszczanie pewnej kategorii bydła na trybuny.

gryf01
gryf01

Pełna zgoda.
Mój post odnosił się oczywiście do ceremoni wręczania medali. Władze Lecha powiedziały: Zapraszamy kibolstwo na stadion i zrobimy co możemy żeby was nie drażnić.
A kibole odpowiedzieli: A my zrobimy to co zwykle.
I tak zrobili.

Murphy
Murphy

A z tym to oczywiście zgoda.

Murphy
Murphy

AHa.
Tak jak piszą inni.
Legii nikt niczego nie podarował. Dziś Legia po prostu wygrałaby ten mecz. Może i nawet też 3-0

Stallone
Stallone

Jasnowidz? Nie byłbym taki pewny po tym jak z Płockiem stracili 2 bramki w 4 minuty. A Lech w końcówce strzelał dużo goli ze Śalskiem z Górnikiem w wygranym 3:1 i z Górnikiem przegranym tez zaczęli strzelać w ostatnich minutach, z Jagiellonią 3 z 5 bramek 78, 85 i 89

PiotrasL1960
PiotrasL1960

ale ty śmieszny jesteś synku

WieslawWojnar
WieslawWojnar

Bez kitu, on naprawdę myśli, że to dobra drużyna piłkarska jest!

Murphy
Murphy

Stallone
Ty widziałeś jak WP grała w Warszawie, a jak Lech grał ostatnie mecze?
Przecież wczoraj to był obraz nędzy i rozpaczy, tak jak zresztą praktycznie przez całą rundę finałową. Z lekkim wypadkiem przy pracy w Lubinie.
Gdzie tylko dzięki temu że sędzia był wyjątkowo pobłażliwy Lech nie kończył meczu w 10 tkę. I Gytkjearowi udało się wcisnąć gola kolanem.
Cała reszta rundy to po prostu tragedia jest.

Stallone
Stallone

Za to Legia pewnie wygrywała bramkami fuksiarskimi bramkami podarowanymi przez rywali z Jaga zero celnych strzałów na bramkę, .

Uśmiech Koali
Uśmiech Koali

Bardzo dobrze, ze mecz zostal pokazany TVP 😉 Jest szansa, ze mistrzom propagandy z PiS wyjdzie w kalkulacjach, ze walka z boiskowa patologia to dobra okazja na ugranie kilku punktow % w zblizajacych sie wyborach 😉

GRAND_CHAMP
GRAND_CHAMP

zdecydowanie nie, temat kiboli poza kibolami niewiele kogo obchodzi
zwolenników PiSu wśród kiboli jest pewnie sporo (choć nie tak dużo jak to się przedstawia), także prędzej stracą na tym
w dodatku dostanie się jak zwykle i zwykłym kibicom, byle zamieść temat

Uśmiech Koali
Uśmiech Koali

kwestia wlasnie tych kalkulacji, w ktorej grupie kibicow mozna ugrac wieksze poparcie 😉 co do tego, ze temat malo kogo interesuje to masz racje, tylko wszystko mozna zmienic 😉 Tak to przeciez dziala, prowadzisz w telewizji propagande i wkrecasz ludziom, ze cos jest wielkim problemem, a potem bohatersko go rozwiazujesz 😉

Dareios
Dareios

Przecież to dresiarze wyklęci, ideologiczni kumple PISu

Uśmiech Koali
Uśmiech Koali

Wydaje mi sie, ze nawet wsrod kiboli istnieje dosc rowny podzial na fanow PiS, PO itd 😉 mnie to kompletnie nie grzeje, staram sie tylko pokazac, ze przy odpowiednim nakreceniu tematu przez media (sportowe, TRWAM, TVN, TVP, bez roznicy) partia rzadzaca moze sie pokusic o glosy wyborcze 😉

McFly12
McFly12

Zachowanie kibiców skandaliczne. To nie podlega żadnej dyskusji. Chciałbym tu poruszyć jednak trzy wątki, które pewnie zostaną pominięte w tym zamieszaniu.

1. Żenujący poziom sędziowania. Niestety ale pan Stefański z ekipą plus sędziowie VAR wypaczyli wynik tego spotkania. Lechowi należał się przynajmniej jeden rzut karny jeśli nie dwa. Pierwszy po faulu przy rzucie rożnym. Drugi przy ręce Hamalainena. Plus pomniejsze błędy w przyznawaniu żółtych kartek. W podobnych sytuacjach gracze Lecha dostawali kartki, a gracze Legii już nie.
Pytanie brzmi: czy było to celowe czy wynikało to raczej ze słabości sędziego?

2. Co by się stało w takiej sytuacji? Lech prowadzi z Legią, a Jaga z Wisłą Płock. Czyli Jaga idzie na mistrza. W tym czasie lecą petardy z trybun oficjalnie przeznaczonych dla kibiców Lecha ale rzucane przez kibiców Legii (przebranych np. w barwy Kolejorza). Co wtedy? W ten sposób można przerywać dowolne mecze w zależności od sytuacji na boisku.

3. Dlaczego mecz przerwano na wniosek wojewody, a nie np. organu związanego z Ekstraklasą?
Rozgrywki organizuje Ekstraklasa, a nie Państwo. Czy w związku z tym decyzja wojewody jest wiążąca? Jeżeli tak, to w byle rozgrywkach, byle sołtys może w dowolnej chwili przerwać mecz.

Szyderca
Szyderca

Przecież Stefański i Marciniak to są prymusy w drukowaniu.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Versteinert
Versteinert

Mistrza przy stole, ja p…!!!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Leon Kameleon
Leon Kameleon

Zapomniałeś o nieuznanej niesłusznie bramce dla Wisły Płock i wywaleniu Furmana za „niby-faul”….i oczywiście o zachowaniu Majewskiego w stosunku do sędziego , gdy miał już żółtko…tak dobrze myślisz powinna być czerwona..
Czy Jędrzejczyk faulował? tak, powinien być karny
Czy powinien być karny za rękę Hamalainena ? nie ..obejrzyj powtórki…
Czy Legia dostała 3 czerwone kartki w rudzie finałowej? tak..Czy Amice sedziowie NIE podyktowali 4 czerwonych ? tak
Jak został ukarany Dilaver za bandycki faul….??
Amika ( zarząd) nie panuje nad kibolami i dla nich nie ma znaczenia czy jest dekoracja, czy nie…po prostu NRDowska patologia…

Stallone
Stallone

Jakiego zachowania Majewskiego w stosunku do sędziego? Podobne zachowanie bardzo często można zobaczyć u Jędrzejczyka z Legi, Co wy macie z tymi kartkami kartki to nie bramki ze spalonych czy niesłusznych karnych. Czerwone kartki nie dają punktów. poza tym obie były po 2 żółtych a Korona dostała czerwień w meczu z wami od razu Górnik w PP dostał czerwień tez od razu. Czy któryś mecz został wypatrzony na niekorzyść Legi? Bramka ze spalonego z Wisłą Płock, wyrzucenie Loski mimo ze Kucharczyk doszedł do piłki w PP.

Kapi
Kapi

Nie chce mi się pisać od nowa to ci tu wkleję:
Jak wy tak ciągle krzywdzeni, biedaczki, robaczki malutkie, to może zróbcie sobie jakąś ligę miejscowa, bo do Bundesligi to was raczej nie wpuszcza. Zaproście sobie tylko Zakład Karny Wronki i reprezentacje fabryki kuchenek do tej ligi i może co roku jakiś tam tytuł zdobędziecie. Warty do ligi nie bierzcie bo jeszcze wam wpieprzy i będzie płacz znowu.
A tak na poważnie, to skończcie już z tym płaczem o korupcji, sędziach i wielkim spisku. Poznan to nie jest oblężona twierdza, po prostu ch*jowo gracie w piłkę i tyle. Tak słabiutko grającej Legii nie przegonić to jest śmiech na sali i tyczy się to całej ligi.

Karny za faul Jędzy? Tak i to 100%
Reka Hamy? Bez przesady
Ja mógłbym się pytać co musiałby taki Tralka albo taki Majewski zrobić żeby czerwona dostać. O i Gumny również z tego co pamiętam.
Wisłę Płock dziś sędzia wy*uchal bez wazeliny spryciarzu.
Kibice Legii przebrani za fanow Kolejorza w Kotle….hmmm, udam ze trollujesz?
Policja weszła na stadion na prośbę Lecha/Ekstraklasy. To już w tym momencie nie jest sprawa klubu ani Eksy tylko państwa/wojwody. Koniec

Aerth
Aerth

http://www.90minut.pl/mecz.php?id_mecz=959304

Mecz został przerwany przez wojewodę. Wtedy tutaj większosć biła brawo i się cieszyła ze sprawiedliwego wyroku.

Tyle w temacie, punkt 2 to wyższy poziom spiskologii stosowanej, aż szkoda to w ogóle komentować.

zielonywojownik
zielonywojownik

Szczerze to nie wyglądało jakby piłkarze Legii się przejęli że meczu nie dokończono. Dobrze się bawili ze zdobytego mistrzostwa.

Aerth
Aerth

A dlaczego mieli się przejąć? Na boisku zrobili swoje, mieli wynik dający tytuł. To, że bandyterka na trybunach nie wytrzymała ciśnienia to już przecież nie ich wina.

Morlock
Morlock

W tym momencie miałbym niezłą polewkę, gdyby Komisja nie dosyć, ze zamknie stadion przy Bułgarskiej to zasądzi -4pkt. Wówczas Górnik 3, a Wisła Płock 4. Lech zaś poza pucharami i to byłaby najbardziej dotkliwa kara dla klubu.

Grimmy
Grimmy

Napiszę tak: Tych, którzy rzucali race, wyrywali płot, a także wbiegali na boisko, akurat taki rozwój wypadków w ogóle by nie zmartwił.

Stallone
Stallone

A co z Jagą za wtargniecie na boisko? O ile się nie mylę to nie można w ogóle wbiegać na boisko ani w czasie ani po meczu.

QueenBaluli
QueenBaluli

Na wstępie napiszę, że zdecydowanie takie zachowanie powinno się tępić i dążyć do jego wyeliminowania, natomiast te frazesy powtarzane przez komentatorów pokroju Mielcarskiego, żeby ogłupić kibiców np. ” wszystko mamy na najwyższym poziomie, stadiony, organizację tylko kibice sprawiają problemy” tworzą mylne wrażenie, że nasza ESA to jakaś utopia skażona złym elementem jakim są kibole. Natomiast sytuacja wygląda następująco:
-Spora większość tych „pięknych” stadionów jest zbudowana z pieniędzy podatników bez pytania się o jakąkolwiek zgodę
-Większość z nich przynosi straty, nie mówiąc już o zapełnieniu ich w 100%. Dla większości klubów sufitem jest 50%.
-Regularnie, co sezon lub dwa spada jakiś „zasłużony” klub, bo okazało się, że przez ostatnią dekadę udawało mu się utrzymać tylko dlatego, że kantował Komisję Ligi albo dostawał dotację z kasy miejskiej.
-Kluby są niezdrowo zarządzane, większość budżetu opierają na wpływach za transmisję, co sprawia, że po spadku już nie wracają.( Nie licząc kilku przypadków pokroju Zagłębia).
-Akademie z prawdziwego zdarzenia, które naprawdę szkolą mają w zasadzie dwa kluby. DWA KLUBY.
-Ekstraklasa nie ma naturalnego zaplecza, do ewentualnej gry w ekstraklasie na „tu i teraz” powinno być gotowe 3/4 drużyn, a jak jest naprawdę sami wiemy.
-Tak samo zaplecze sędziowskie.
-Płace w naszej lidze są tak wysokie, że dochodzi do absurdów, że junior za mniej, niż 20 tys. nie chce grać.
-Do tego kluby opierają się na zagraniczniakach, co sprawia, że nasza reprezentacja nie ma naturalnego zaplecza.
-Transfery gotówkowe pomiędzy naszymi klubami są znikome, ponieważ Klub A życzy sobie za średniaka 500 tyś. euro.
-Nadal dochodzi do sytuacji, że to piłkarze ZWALNIAJĄ trenerów albo że trenerów zwalnia się po 3 meczach.
-Na koniec dorzucę niezdrowe relacje na linii kibice-kluby-ESA ( niewpuszczenie na stadion w Białymstoku kibiców Legii)
-Trenerzy jawnie wypowiadają się, że puchary to dla klubów nie jest nagroda, a pocałunek śmierci, bo wolą sobie pograć na swoim podwórku, a nie grać 2 razy w tygodniu, bo przecież to nieludzi wysiłek to profesjonalistów. Dlatego odpadamy z prawdziwymi profesjonalistami, którzy mogą udzwignąć to brzemię jak np. drużynami z Mołdawii, Estonii czy z Honolulu.

Więc moim zdaniem usunięcie ze stadionu pseudokibiców wcale nie sprawi, że nagle wejdziemy na poziom światowy, a retoryka komentatorów powinna być wyśmiewana.

Szyderca
Szyderca

Mądry wpis. Większość meczów na stojąco. Jedna z nielicznych drużyn, która normalnie biega, wydaja się, że gra galaktyczną piłkę w tej lidze (Górnik Z.) Zaorać to gówno jak najszybciej, może coś kiedyś wyrośnie. Kibice i trybuny to jest najmniejszy problem polskiej kopanej.

Dareios
Dareios

Weź pod uwagę, że takie zachowanie skutecznie zniechęca zwykłych ludzi do chodzenia na mecze i może odstraszać potencjalnych sponsorów którzy nie chcą być kojarzeni ze scenami zamieszek. I to też się przekłada na politykę klubów i ich budżety.

shav0
shav0

Lech dorównał Legii jeśli chodzi o ilość bydła na trybunach. Gratulacje.

Stallone
Stallone

Jeśli mecz Legi z Górnikiem nie skończył się walkowerem to tu tez nie powinno ostatnio w meczu A klasy [o zdziesiątkowani piłkarzy gospodarzy mecz skończony w 35 minucie przy 0:8 uznano wynik z boiska myślę ze powinni zrobić to samo bo potem kibice pozwiedza a co z Jagiellonią? Ze może Płock tez walkower za wbiegniecie na murawę.

Aerth
Aerth

Mecz Legii z Górnikiem nie został rozwiązany przez wojewodę. Chcesz zobaczyć, jakim wynikiem kończą się mecze, kiedy woojewoda rozwiąże imprezę masową? Proszę:

http://www.90minut.pl/mecz.php?id_mecz=959304

Wujo91
Wujo91

Bydło i tyle…. Jak dla mnie hajs walkower i odebrane punkty nikogo nie nauczą. To ta hołota ma poczuć na sobie kare a nie klub…. wiec może zamykamy tę trybune, wszystkich z niej co byli na dzisiejszym meczy kilkuletnie zakazy stadionowe. I niech nagrania trafią do policji i niech się z nimi nie pieprzą

Szyderca
Szyderca

Jak tam wczoraj frekwencja na polu walki z chuliganami. Dzieci i rodziny tłumnie walą na Cracovię?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Skandaloza
Skandaloza

nie zapomnijcie dać medalu Furmanowi !!!!

Versteinert
Versteinert

Mistrza przy stole, ja p…!!!

Aerth
Aerth

Po 1989 tylko jeden zespół dostał tytuł przy stole. Tyle, że to nie Legia 🙂

Stallone
Stallone

Mecz Jagiellonia – Wisła P. sędzia nie uznają gola dla Jagiellonii sędziuje. Sędzia z Bytomia Wisła Płock walczy z Górnikiem Zabrze o LE czy to jest normalne? Sędziowie z Warszawy na VAR w meczach Legi, z Mazowsza sędziują Legi wystarczy wziąć błędy za poprzedni sezon tam najczęściej się mylą własnie Ci sędziowie z Mazowsza. Przypadek?

Kapi
Kapi

Twoja składnia, ortografia i sposób myślenia to przypadek;)))
Dobra, dobra, trolluje tylko. Ciężko zrozumieć co ty tu wypociłeś, ale chyba rozumiem przesłanie, co nie znaczy ze się z tobą zgadzam:)

Michal2006
Michal2006

Autor artykułu chyba nie ma pojęcia o sytuacji jaka panuje w LP. Jako kibice mamy dość zgadzających się tabelek w excelu kosztem transferów . Chcemy wzmocnień, budowy zespołu, który będzie mógł zaskoczyć innych w rozgrywkach europejskich. Obecnie sprzedawani są wszyscy wyróżniający się zawodnicy, a ściągany jest szrot, który nie utożsamia się z drużyną i patrzy głównie na to czy przelew doszedł na czas. Od sezonu gdy Lecha prowadził Bakero tak to wygląda i po prostu człowiek ma dość. Jeżeli KL odejmie punkty, to tylko można się cieszyć, może w końcu tabelka klimczakowi się nie będzie zgadzać.

gryf01
gryf01

Dobrze, że wyjaśniłeś. Myślałem, że kibolscy bandyci i bezmózgi skompromitowały dzisiaj swój klub. Okazuje się, że jednak mieli do tego pełne prawo bo klub nie osiągał wyników na miarę ich oczekiwań. Brawo wy!

Andrzej Dudziarz
Andrzej Dudziarz

Dziadkowie tego poznańskiego bydła mordowali w polskich obozach śmierci.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

NenadBjelica
NenadBjelica

Kretyn autor twierdzi, że LEch miał w 77 minucie przys stanie 0-2 jeszcze szanse by wygrac? LOL!!!!!!!

FC Bazuka Bolencin
FC Bazuka Bolencin

Przecież to było wiadome że tak się to skończy w momencie gdy Legia będzie prowadziła w tym meczu. Z drugiej strony, choć nie pochwalam zachowania kibiców Lecha to jestem w stanie ich w pewnym stopniu zrozumieć, oglądając ostatnie popisy wkładów do koszulek.
Zgodzę się z jednym – tak gównianego sezonu w naszej lidze jeszcze w życiu nie widziałem. Nie chodzi o to kto wygrał, kto zagra w pucharach, kto spadł itp. Chodzi o całokształt. Zmierzamy do coraz większej czarnej dupy z tą ligą.

Pawel_Jumper
Pawel_Jumper

Tu nie ma nic do rozumienia w tak żenującej postawie.
Debile chcieli pokazać, że mają dosyć porażek piłkarzy, ale pokazali tylko swoją małość i kompleks stolicy.
I ból dupy widoczny z kosmosu.

Ludzi rzucających racami, żeby komuś zohydzić wygraną, należy wypierdolić na zawsze ze stadionów. I dać grubo po kieszeni za psucie innym życia, jak np. w Anglii – 20 tysięcy funtów minimum.
Co taki baran myśli, że przynosi swojemu klubowi?
Nie umie zaakceptować porażki swojego klubu, to niech ogląda go z dala od cywilizacji i normalnych kibiców Lecha, którzy rozumieją, że to mecz piłki nożnej.

Race, rozróby, bicie piłkarzy i groźby ciągną tę ligę w dół. Bezpowrotnie psują wizerunek klubom.
Kto poważny ma zainwestować tutaj pieniądze, skoro na porządku dziennym są kurwa wyrzutnie rac, strzelanie fajerwerkami, wyrywanie płotów?
Jakikolwiek brak walki z tym problemem ze strony polityków nie wróży poprawy w najbliższym czasie.

A potem toczenie beki z piłkarzy, że są turbocipami, bo dostają w Europie. Mistrz Czech gra w Lidze Mistrzów bez eliminacji. Nie ma tam pięknych nowych stadionów, na które miasta musiały brać kredyty, ale mają lepsze drużyny i parokrotnie wyższe kwoty transferowe.

Pomyślmy ile pieniędzy spierdala klubom przez działalność „kiboli w kominiarkach”, a ile oni im dają.
Bo raz na miesiąc zrobią fajną oprawę?
Bądźmy dalej kurwa liderem Europy w bezkarnym rzucaniu racami na boisko, przynajmniej w końcu jakiś tytuł.

Panowie w kominiarkach mogą się wziąć za statystowanie w klipach Waszki G, zamiast rozpierdalania normalnym kibicom sportowych emocji.

FC Bazuka Bolencin
FC Bazuka Bolencin

Tą ligę wszystko ciągnie w dół: brak szkolenia, olewanie pucharów, zwalnianie trenerów po 3 nieudanych meczach, przepłacanie kopaczy, tworzenie iluzji przez stację pokazującą mecze i władze ligi, wybryki kibiców,brak elementarnych umiejętności piłkarskich wielu zawodników, nieumiejętne zarządzanie prezesów i działaczy klubowych, durne przepisy, PR na pokaz stosowany nawet przez prezesa PZPN i jeszcze mógłbym tak dalej wymieniać. To jest naprawdę chore!
Wybryków na trybunach nie pochwalam w żaden sposób, wręcz przeciwnie. Ale pomimo XXI w. to się wszędzie dzieje – ostatnie akcje: zadyma na Hamburgu, oklep piłkarzy przez kibiców Sportingu Lizbona (to ta „cywilizowana Europa”, gdzie „sobie poradzili”), czy właściciel PAOK-u latający z giwerą po murawie (Europa mniej cywilizowana). Także nie jesteśmy odosobnieni.
Ludzie który robią zadymy na stadionie to ścierwo, ale nie ono jest głównym powodem tego że piłkarsko jesteśmy w czarnej dupie.

Pawel_Jumper
Pawel_Jumper

Możemy rozmawiać jako środowisko o 1 problemie na raz, bo tak to kolejny raz chuj z tego wyjdzie? Skoro masz ich za ścierwo, to może warto pozbyć się choć jednego problemu.

Usprawiedliwianie, że inni tez tak robią to słaba postawa. Hamburg przynajmniej spadł z ligi, race były w 93 minucie. Race na Lechu były zaplanowane na zepsucie Legii świętowania tytułu. Zachowanie na poziomie 3-latka rozpierdalającego innym babki w piaskownicy, bo sam jej nie umie zrobić. Ale robią to, bo się nie boją konsekwencji.

W „poradzeniu sobie” nie chodzi o wystąpienie incydentu, tylko o reakcji na niego.
A gwarantuję Ci, że kibic rzucający racami na Hamburgu dostanie większą i dużo bardziej dotkliwą karę, niż ten z Poznania. O ile „rodaka „zidentyfikują.
Tak samo jak ci ze Sportingu w porównaniu z popisem parkingowym na Legii.

AndrzejeK
AndrzejeK

Kibicom z Poznania dziekujemy, za rok prosimy jeszcze raz

Skandaloza
Skandaloza

a Furmanowi podziękowałeś ??

Balcerek
Balcerek

Dziękuję… pajace zakompleksione z wronek… kiedyś byłem na meczu LEGIA-widzew 2:3 jak by było pięknie gdyby kibice widzewa przerwali mecz w 70 min… mam nadzieję że dodatkową karę dojebie wam pzpn, bo LEGIA WAS UKARAŁA ODPOWIEDNIO… kmiotki

Versteinert
Versteinert

Mistrza przy stole, ja p…!!!

rad
rad

a gdzie nasza Rafalala weszlacka Janko?

Kapi
Kapi

Ostatnio widziano jak spieprza przed policja. Pewnie podpala gdzieś toi toi przy stadionie i rysuje kredkami inwektywy na murze. Ale wróci, jak nie dziś, to jutro:)

JesusChristPose
JesusChristPose

14. W HISTORII

Szyderca
Szyderca

Ile kupionych?

JakubznadWisly
JakubznadWisly

Jedno. W 1993 roku przez amikę… Coś jeszcze, głupku?

Szyderca
Szyderca

A ten remis z Górnikiem 1-1, po którym sędzia zakończył przygodę z gwizdkiem?
Pamięć szwankuje?

JesusChristPose
JesusChristPose

no ale dysponujesz jakimiś aktami sprawy z Wrocławia?

Szyderca
Szyderca

Śledztwo prowadzone przez prokuraturę we Wrocławiu, nie obejmuje lat 90-tych.

Kapi
Kapi

ależ śledztwo w 1993 było prowadzone i je zamknięto z braku dowodów. Remis z Górnikiem to pamiętam i to bardzo dobrze. Polowanie na nogi i twarze piłkarzy Legii i gol dla górnika z metrowego autu.
Ale rozumiem ze jesteś obecnie bardzo roztrzęsiony, bo ciuchcia z kuchenkami znowu nie dojechała. Wyngla zabrakło.

Szyderca
Szyderca

Daleko mi do roztrzęsienia nie będąc w żaden sposób zainteresowany wojenkami plemiennymi między grodem z Poznania i W-wy.
Ja też pamiętam dobrze ten mecz, ale tak się składa, że oglądałem obszerny skrót jakieś 2-3 dni temu i napisałeś prawdę, pół prawdę i gówno prawdę.

Prawda) Mielcarski w pierwszej minucie powinien wylecieć z boiska za brutalny wjazd sankami od tyłu.
Pół Prawda) Obie strony grały brutalnie, ale to głównie jedna była wykartkowana od początku do końca, a już zwłaszcza od stanu 0:1.
Gówno prawda) Jak piłka opuściła o metr linię boczną, to ciekawe jakbyś był wędkarzem, jaką długość ryb przez siebie wyciągniętych byś pokazywał.

Po latach opisano szerzej historię tego sędziego i jego kariery jako menadżera piłkarskiego w kontekście właśnie tego spotkania.

Kapi
Kapi

Ja wojenek żadnych toczyć nie zamierzam.
Napisałem prawdę, prawdę i pol-prawdę:) Juz wyjaśniam.
Mielcarski grał jak jakiś świrus, ale wtedy nie dawano bezpośrednich czerwonych kartek. Trzeba było 2 żółte dostać. Sanki to jedna rzecz, ale tam po achillesach jechali strasznie. Najbardziej to chyba Jalocha wtedy zbierał. Zreszta wyrwał łokieć w twarz od Mielcarskiego w 2 połowie z tego co pamiętam co o mało nie doprowadziło do bitki miedzy zespołami.
Obie strony grały zresztą bardzo ostro, ale zaczęło się to niestety od brutalnych fauli zawodników Górnika co było kontynuacja stylu jakim grali już pare dni wcześniej z PP i to również z Legia. Przełożyło się to na kupę kartek w obie strony.
Co do autu, to oczywiście ze przegiąłem. Aut był ale kilkucentymetrowy.
Tego sędziego wybrano właśnie po to żeby nie było żadnych przekrętów ani powtórki tego co zaprezentował Górnik w PP, czyli brutalność, brutalność, brutalność. To był chyba w tamtym roku najlepszy polski sędzia ligowy o nienagannej reputacji. I na dodatek to miał być jego ostatni mecz w karierze, wiec od razu załatwiono ze obserwator na niego nie mógł już wpłynąć ocena. O ile pamiętam z tamtych czasów, to największa korupcja to była u obserwatorów a nie u sędziów. Zreszta, czy jakby naprawdę chciał cos kręcić to czy by uznał bramkę dla Górnika? Majac wszelkie powody żeby jej nie uznać? Bardzo wątpliwe. Wszystkie czerwone kartki dla Górnika były prawidłowe (faule taktyczne albo brutalne). Sami niestety są sobie winni.
Mecz z ’94 roku mam gdzieś cały na kasecie VHS tak w ogole. Jak odkopie to może gdzieś udostępnię.

whooyemooye
whooyemooye

3 godziny przed meczem Żyleta była pełna, ławki schody, nigdy nie widziałem tylu ludzi na stadionie.

Szyderca
Szyderca

Kapl, po pierwsze chciałbym Tobie podziękować za merytoryczną wymianę zdań i Twój czas. Niestety to rzadkość wśród komentatorów na tym portalu.
Teraz do sedna:)
Dla mnie ten mecz miał 2 etapy sędziowania. Pierwszy etap do momentu strzelania bramki na 0:1 dla Górnika (wynik ten dawał mistrza Górnikowi) i drugi, gdzie Lega musiała gonić wynik.

Pierwszy etap źle rozegrał sędzia. Jeżeli miał przypilnować wyniku na korzyść Legii, to właśnie pierwsza połowa była najlepszy momentem. Wg. mnie sędzia założył, że mecz tak się ułoży, że po sędziuje normalnie, a nawet trochę pod Górnik, żeby nikt nie zarzucił mu stronniczości. Legia, pamiętam była wtedy zdecydowanym faworytem i nikt Górnikowi nie dawał szans. Mógł być też drugi aspekt. Negocjacje nie były zakończone i chciał postawić działaczy Legii pod ścianą.
Druga połowa wraz upływającym czasem, to już był popis sędziego:)

Aut, przy bramce na 1:0 dla Górnika? Piłka opuściła linię boczną, ale czy całym obwodem? Jeżeli nie byłeś sędzią bocznym w tym meczu (ja nie byłem), to nie rozstrzygniemy tego na podstawie ujęć z kamery telewizyjnej.

Pozdrawiam.

Kapi
Kapi

I wzajemnie, i wzajemnie. Ale muszę przyznać, ze mam jednak napady trollerstwa tutaj czasami:)
A wracając do tematu. Największym nieszczęściem było to ze ten mecz się skończył 1-1, przez co rozpoczęła sie ta cala gownoburza, bo jakby się skończył tak ze 3-1 dla Legii, a były ku temu przesłanki, to nikt by teraz o tym meczu nie pamiętał. Zabrzanie maja głownie pretensje o kartki, które w zdecydowanej większości były zasłużone. Większość piłkarzy Górnika twierdzi, ze byli zespołem o wiele mocniejszym od Legii, co samo w sobie jest kontrowersyjne. Legia w pierwszym meczu, tym „normalnym”, w PP się po nich przejechała (chyba 5-2 było) i Górnik doszedł do wniosku ze jedynym sposobem pokonania Legii była gra na pograniczu. W 2 meczu (którego, przyznam się, nie oglądałem) miało dojść do niezłego pokazu brutalności, bo Górnik sankami (a nie na sankach) jeździł. Wtedy nie przegrali, wiec tydzień później pograli to samo. Tylko sędzia był inny. Ten dawał kartki za takie brutalne zagrania no i się po prostu przejechali. Legia wielkiego meczu nie zagrała, to bezsporny fakt, nawet jak grali w przewadze to nie wyglądało to za dobrze. Ale nie można twierdzić ze Górnik był o lepszy. Klarowniejsze sytuacje miala Legia, tylko ich chyba musiała presja zjeść. Jedyne co się Legii tego dnia fuksnelo, to to, ze walkowera dla Górnika nie było za to ze kibice wbiegli w 89 minucie na boisko, który nomen omen obecnie by im się należał, ale nie wiem jak to było w przepisach wtedy.

P.S. Ten nieszczęsny aut – tak 50/50 było, ale subiektywność mnie pcha w stronę ze jednak aut był:)

JesusChristPose
JesusChristPose

no więc kolego szczerozłoty,

Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka
Gdyby się nie przewrócił była by rzecz wielka
Gdyby to najczęstsze słowo polskie
Gdyby baba miała fiuta to by była ojcem

polecam:

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Aerth
Aerth

Ja wiem, że jak się żyje w USA, kraju zbudowanym na mordzie i grabieży, to się przesiąka tamtejszymi klimatami, ale nie cały świat taki jest.

JakubznadWisly
JakubznadWisly

A buszewska właśnie popełnia samobójstwo… Bez szkody dla narodu

fanoskargrass
fanoskargrass

OBYS MIAŁ RACJE 🙂

JesusChristPose
JesusChristPose

Buszewska… no tak. o czym ten twór paranoidalnoschizoidalny mógłby pisać, jeśli by przypadkiem Kucharczykowi zachciałoby się skończyć karierę, a Marciniak zmieniłby fuchę…

Weszło
03.07.2020

Arka zostaje w lidze! Może aż do poniedziałku

Nie żeby Arka, gdyby wygrała w Kielcach, miała jakieś szczególnie większe szanse na utrzymanie. Ale przynajmniej mogła odrobinę dłużej się połudzić. Liczyć sobie te matematyczne szanse. Albo przynajmniej zostawić po sobie, spadając, jako takie wrażenie. Tymczasem po remisie z Koroną sytuacja Arkowców wygląda tak, że Wisła Kraków już się utrzymała, a Wiśle Płock w czterech […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Na początku były żarty, ale teraz Chrobry naprawdę zbliża się do baraży…

Po dziewięciu ligowych kolejkach Chrobry Głogów prowadzony przez Ivana Djurdjevicia miał 4 punkty. Przegrał siedem z dziewięciu meczów, w tym dwukrotnie tracąc po pięć bramek. Kibice Lecha, którzy ucieszyli się z wylosowania swojego ulubieńca w Pucharze Polski, tuż przed meczem zastanawiali się, czy w ogóle dotrwa na stanowisku do spotkania I rundy.  Dziś głogowianie ograli […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Hejt Park: grillujemy Kowala!

W Hejt Parku można dziś grillować Kowala. A z tego co wiemy – Wojtek czeka na wasze trudne pytania. Prowadzi Krzysztof Stanowski. Zapraszamy!
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

ŁKS to nie drużyna. ŁKS to stan umysłu

Nie uwierzycie – ŁKS Łódź wyglądał dziś jak ekstraklasowa drużyna! Nie przez siedemnaście minut, nie po tym, jak mocno przymrużyliśmy oczy. Nic z tych rzeczy. Zupełnie szczerze musimy powiedzieć, że z przyjemnością obserwowaliśmy pierwsze 45 minut w wykonaniu drużyny Wojciecha Stawowego w meczu z Wisłą Kraków. Problem polega na tym, że sędziowie mają w zwyczaju […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Stal z walkowerem za mecz z rezerwami Lecha? Wyjaśniamy sprawę

1 lipca. II liga. Rezerwy Lecha Poznań podejmują Stal Stalowa Wola. Na boisku kilka znajomych nazwisk. Ze starszych – chociażby Grzegorz Wojtkowiak, Krzysztof Kiercz czy Michał Fidziukiewicz. Z młodszych – przykładowo Paweł Tomczyk. Ale przy tym, nie oszukujmy się, ten mecz nikogo w kraju nie elektryzował. Dół tabeli trzeciego poziomu rozgrywkowego, środek tygodnia, wielkiego natężenia […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Stanowisko: Ile zarabiają polscy sędziowie?

Ile zarabiają polscy sędziowie? Czy to zarobki adekwatne do wykonywanej pracy i dlaczego niekoniecznie? O tym Krzysztof Stanowski w cotygodniowym „Stanowisku”. Polecamy także nasz duży tekst, który poświęcamy tej sprawie. 
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Inni grają w piłkę, my „wyciągamy wnioski”

Przypomnijcie sobie, jak wiele słyszeliście wywiadów pomeczowych trenerów i piłkarzy, w których ci przekonują, że trzeba wyciągnąć wnioski. Jestem pewien, że setki. „Wyciągamy wnioski” notorycznie, regularnie, jakby były mistrzostwa świata w „wyciąganiu wniosków”, to zajęlibyśmy drugie miejsce, by potem „wyciągać wnioski”, dlaczego nie pierwsze. Potem jak sprawdzić, czy ktoś rzeczywiście „wyciągnął wnioski”, to raczej nikt. […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Czy polscy sędziowie zarabiają za mało? „Stawki nie rosną od lat”

W sobotnim „Stanie Futbolu” pół-żartem, pół-serio rzuciliśmy, że niespodziewanym następstwem błędu Piotra Urbana w meczu Zagłębia Sosnowiec z Odrą Opole będzie nasz tekst o podwyżkach, na które zasługują polscy sędziowie. Wtedy mówiliśmy o tym z przymrużeniem oka, ale postanowiliśmy zbadać ten temat, zapytać, jak wyglądają warunki pracy polskich arbitrów i… stwierdziliśmy, że taki tekst faktycznie […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Quiz piłkarski. Kogo jeszcze nie gościliśmy w Ekstraklasie?

Choć niełatwo w to uwierzyć, bo czasami wydaje nam się, że w Ekstraklasie wylądował już każdy możliwy wynalazek – są na mapie świata kraje, z których nasze kluby jeszcze nikogo nie ściągnęły. Nawet całkiem piłkarskie. Ciekawi jesteśmy, czy będziecie potrafili je wskazać. Oczywiście nie wszystkie, a 25 z nich. Zapraszamy na kolejną odsłonę naszego quizu! […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Od obrońcy sezonu do składowej beznadziejnego ŁKS-u

Różnie toczą się kariery piłkarzy po trzydziestce. Jedni starzeją się pięknie – jak Arkadiusz Malarz czy Marcin Robak, którzy dopiero na finiszu swojej kariery naprawdę rozwijają skrzydła. Inni grają bardzo długo, ale gasną powoli i trzymają przyzwoity poziom – do głowy przychodzi nam tu Arkadiusz Głowacki. W przypadku Macieja Dąbrowskiego oglądamy jednak proces nie spadku […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Czy FC Strefa Spadkowa utrzymałby się w lidze?

Nie żebyśmy chcieli odbierać szanse, wiemy, że piłka lubi nieprawdopodobne scenariusze. Wiemy niemniej też, że zostały cztery kolejki, a tabela jest dość nieubłagana. Widzimy w niej tąpnięcie, prawdziwą punktową przepaść między ostatnim bezpiecznym zespołem, a tymi, które zajmują pozycje spadkowe. Zadajemy sobie więc dziś pytanie: jak wyglądałby zespół złożony z graczy ze strefy spadkowej? Na […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

„Jestem dobrym trenerem. W Wiśle Płock podziękowano mi przedwcześnie”

„Po moim odejściu Wisła nie zrobiła żadnego progresu, podziękowano mi przedwcześnie”, „niektórych zawodników nazywam tłukami piłkarskimi”, „Wisła Płock nie ma swojego DNA”, „mam żal, że nie dano mi dłużej popracować w Płocku”. To pierwszy wywiad Dariusza Dźwigały na temat odejścia z Wisły Płock. Ale nie tylko, bo rozmawiamy o filozofii gry, wyszkoleniu technicznym ekstraklasowiczów, powtarzalności […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Rafał Gikiewicz: Chcę pojednać się z bratem

W piątkowej prasie sporo ciekawego. Rafał Gikiewicz mówi o konflikcie z bratem, Tomas Pekhart przedstawia swoją historię, Dominik Hładun i Jakub Łabojko komentują doniesienia transferowe na swój temat, jest sylwetka Thiago z Cracovii i kilka innych rzeczy. Zapraszamy.  PRZEGLĄD SPORTOWY Dawid Kownacki miał fatalny sezon, w którym będąc najdroższym piłkarzem w historii Fortuny Düsseldorf, nie […]
03.07.2020
Weszło Extra
03.07.2020

Krzysztof Zając. Prezes, który doprowadził do spadku Korony

Krzysztof Zając to jeden z najgorszych prezesów ostatnich lat w Ekstraklasie. Główny odpowiedzialny spadku i możliwego upadku Korony Kielce. Spadku, bo kielecki klub spada właśnie do pierwszej ligi. Upadku, bo z trzech lat rządów Zająca Korona może się nie otrząsnąć. Nie ma kompetencji, by prowadzić klub piłkarski. Dał się poznać jako człowiek działający na oślep, […]
03.07.2020
Weszło
03.07.2020

Pechowy wieczór Teodorczyka i Zielińskiego, czyli wtorek z Serie A

Wtorkowe mecze Serie A nie były być może majstersztykiem i najwyższą jakością serwowaną nam przez calcio w ostatnich tygodniach. Ale porażki Napoli i Romy przyniosły nam wiele odpowiedzi i jeszcze więcej pytań. Niestety, jeśli chcemy w dzisiejszych spotkaniach znaleźć pozytywne wieści o naszych stranierich, to trochę się rozczarujemy. Bo o ile Zieliński i Teodorczyk wypadli nieźle, […]
03.07.2020
Hiszpania
03.07.2020

Tempo pełzające, ale do mistrzostwa już tylko cztery kroki!

Nieprawdopodobnie wymęczył dzisiaj własnych kibiców Real Madryt. Po euforii z wtorkowego wieczoru, gdy Barcelona zremisowała z Atletico Madryt, już po kwadransie dzisiejszego meczu nie pozostał nawet ślad. Masz szansę odjechać na 4 punkty odwiecznemu rywalowi, grasz u siebie z Getafe, tytuł jest już naprawdę na wyciągnięcie ręki. I co? Właściwie masz szczęście, że rywal niczego […]
03.07.2020
Weszło
02.07.2020

Operacja „bij mistrza” rozpoczęta. City zlało Liverpool na kwaśne jabłko

Chyba trochę za bardzo poświętowali piłkarze Liverpoolu przyklepanie mistrzowskiego tytułu. Można się było oczywiście spodziewać, że The Reds w dzisiejszym spotkaniu z Manchesterem City nie pojawią się na murawie zmobilizowani w stu procentach. Dla nich sezon się tak naprawdę zakończył, pozostało ewentualnie kilka rekordów do pobicia, ale to wszystko. Jednak świeżo upieczonym mistrzom Anglii zwyczajnie […]
02.07.2020
Weszło
02.07.2020

Idzie, idzie Podbeskidzie. I pewnie dojdzie, ale w Bełchatowie ledwo się ruszyło

Podbeskidzie Bielsko-Biała mogło dziś odskoczyć Warcie Poznań na pięć punktów i uczynić milowy krok w kierunku Ekstraklasy. Zamiast tego w Bełchatowie ledwo się ruszyło, rzutem na taśmę ratując remis. GKS w dość naiwny sposób stracił prowadzenie, ale i tak zespół ten kolejny raz zasłużył na pochwały. Bieda tam ciągle taka, że nawet ta przysłowiowa mysz […]
02.07.2020