Zimowe okienko nawet w ćwierci nie dorówna letniemu, ale… też może się zadziać
Weszło

Zimowe okienko nawet w ćwierci nie dorówna letniemu, ale… też może się zadziać

W rozmowach z menedżerami o zimowym oknie transferowym przewijają się w zasadzie te same słowa. Spokój. Czekanie do lata. Łatanie dziur. Uzupełnienia. Zima nie jest czasem, w którym prezesi klubów zapraszają do gabinetów dyrektorów sportowych czy trenerów i razem planują długofalową wizję. Nie jest czasem, w którym łatwo wyjąć z klubu zawodnika, mogącego okazać się […]

Proszę czekać...

KOMENTARZE

Dodaj komentarz

40 komentarzy do "Zimowe okienko nawet w ćwierci nie dorówna letniemu, ale… też może się zadziać"

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Tomasz Terka

zmieńcie jak najszybciej rozmiar czcionki bo odechciewa się czytać i skrolować artykułów

Janis Biodro

Nowy rok się zaczoł, a ty już mendzisz ziomek. Ciesz się, poruchaj coś, a nie wprowadzasz negatywną atmosferę. To jest portal ludzi szczęśliwych i spełnionych seksualnie. Musisz się dostosować do naszych standartów.

Tomasz Terka

nie mierz wszystkich swoją miarą

jaa

Ruchanie jest przereklamowane, a poza tym czcionka powinna być większa bo na monitorze 16:9 2/3 strony stanowi tło. Bezsensowne marnowanie miejsca. Kto za to zapłaci?

Bring_ Back _The _90s

control plus i masz wieksza czcionke

Pasta

I gestosc komentarzy. Teraz jest jeden komentarz na ekran a wczesniej bylo ok 5. Rozlazle to wszystko,

HBKwowo

Nudy panowie.

Pazdzioch

Chyba tylko w Polsce mozna z takiego drewaniaka jakim jest Pazdan zrobic gwiazde pilki!
Kurwa koles nie potrafi przyjac, podac, grac glowa, a o dryblingu juz nie wspominam. Praktycznie zero umiejetnosci czysto pilkarskich.

Uśmiech Koali

1:52 – Pazdan podaje.

… a teraz przepros.

Niuniek

Ty widziałeś jakiś mecz Pazdana? Można nie być fanem Legii można Pazdana nie lubić ale twierdzic że jest bez umiejętnośći to czysty kretynizm. szczęśliwego nowego roku

Pawel

Obiektywizm w naszym społeczeństwie przestaje istnieć. Każdą opinią rządzą emocje.

Pazdzioch

Bez umiejetnosci pilkarskich tzn operowania pilka.
Gdyby kurwa byl takim asem srodka obrony to ktos by sie po niego zglosil, ale ludzie poza PL znaja sie na pilce i dlatego Pazdan moze pomarzyc o transferze

Raskal

Te bill z przedrostkiem de,( w sumie pasujący do Ciebie) ale ze mama pozwala Ci siedzieć w internecie?
Przecież jutro masz sprawdzian z przyrody …

Bartkovy

Szczerze – dla Michała najlepiej będzie, jak zostanie przy Łazienkowskiej. Jest świetnym obrońcą, ale nie wydaje mi się aby jakiś z klub z poważnych rozgrywek który walczy co chwile o najwyższe cele go weźmie. Pescara go niby chce, ale przecież tam nie pójdzie – byłby idiotą. Oni już spadek mają praktycznie zapewniony, a nie wiem czy to jakaś frajda dla obrońcy co mecz przegrywać. Np w przedostatniej kolejce bodajże dostali 0:3 od Bologny. Zdobyli dziewięć punktów na 54 możliwe.

jaa

Ja bym wolał pomieszkać w Pescarze niż we Wawie.
comment image

Bartkovy

Przecież on tam jedzie grać w piłkę nożną, a nie się opalać na plaży. Sam mówił już nie raz, że tak czy siak więcej siedzi w domu niż chodzi po mieście itd. Więc chyba Pazdan nie odczuje żadnej różnicy, w którym bloku będzie oglądał TV. W Legii poziom sportowy z pewnością wyższy niż w ostatnim klubie Serie A.

Šćepan Šćekić

ziomeczku – wszystko powszednieje. Rok mieszkalem w Dalmacji i po dwóch miesiącach przestało mnie to zachwycać :)

Uśmiech Koali

Legia moze sie cieszyc, ze Pazdan jest tak „niski”, chociaz cos mi sie wydaje, ze nawet wzrost nie „uratuje” Pazdana przed transferem do lepszej ligi, obym sie mylil.

Idioma

Pazdan jeśli miałby gdziekolwiek odejść to tylko do Chin. W Europie wątpię żeby znalazł się klub, który zaspokoi jego ambicje i warunki finansowe. Druga sprawa czy Legia go puści… patrząc, że znowu trzeba się ścigać w lidze to do lata zostanie i wtedy Leśny idąc mu na rękę spuści z tonu i obniży oczekiwania względem potencjalnego nabywcy.

Bardziej niż to kto odejdzie interesuję mnie kto przyjdzie… może o tym sonda z menadżerami? ;]

Ivann

Akurat Pazdan to nie jest koleś który połakomi się na 2-3 lata wyższych zarobków bez sportowego awansu. Nie bez powodu pod uwagę biorą Turcję czy Rosję, jak dla mnie to są najbardziej realne kierunki. Zarobki wyższe, awans sportowy jest. Trzymałbym kciuki za tą Turcję zwłaszcza, poradziłby sobie jak Głowacki przynajmniej.

A co do sondy – świetny pomysł, ale nie będą rzucać nazwiskami, tak jak teraz nie rzucają nazwami klubów – były oferty, ale skąd?

Janis Biodro

Halooooooo!! Obudźcie się weszlaki!! Konkurencja podaje, że za Pazdka jest na stole oferta za 2,7 mln euro z Marsylii.

Janis Biodro

Pierdolisz Janis. Podaj źródło.

Stan Levy

Gościu, daj spokój. Ten żart, że sam sobie odpowiadasz, przejadł się już jakiś czas temu. Wymyśl coś nowego.

Janis Biodro

odwal sie lamusie. mnie sie podoba.

Bartek BAchorski

W Legii na siłę bronią się przed rewolucją ale ona jest chyba nieunikniona. Jedyne co mogą zrobić to rozłożyć ją na 2 raty(zimową i letnią). Niko już odszedł, Prijo jest już myślami w Chinach, Bereś jedną nogą we Włoszech. Przyszedł Jędza i Nagy, podobno przychodzi Chima. Nie ma co się łudzić, że po najlepszym dotąd sezonie w Legii i udanych występach w LM Gui dostanie wreszcie odpowiednią ofertę, Hamalainen albo Vako(albo jeden i drugi) jesienią w Legii już pewnie nie pograją. Langil jest na wylocie więc Legia poza Kuchym zostaje praktycznie bez skrzydłowych. Bocznych obrońców jest 3 jeden prawy, średni i wiekowy, jeden mogący grać na obu pozycjach nie może grać w pucharach w tym sezonie i jeden lewy chimeryczny. Na środku obrony jest Rzeźniczak, który swoje zawalić zawsze musi. No i jest ta defensywna pomoc na której obecnie jest Kopczyński, który na Legię jest tak 2 klasy za słaby i jedyne co może pozytywnego robić to nie zawalać meczów oraz Jodłowiec który pewnie odejdzie gdy tylko odzyska formę.
Jedne zmiany będą znaczące, inne będą kosmetyczne ale tak czy owak nie ma co się łudzić, że w Legii zimą czy latem zapanuje jakaś duża stabilizacja w kadrze.

Uśmiech Koali

Moze kadra Legii nie jest specjalnie stabilna, ale jesli chodzi o jakosc sprowadzanych zawodnikow to tutaj naleza im sie same pochwaly. Wlasciwie od jakiegos czasu kazde kolejne okienko transferowe podnosi ich jakosc sportowa, wszystko wskazuje na to, ze tym razem bedzie podobnie.

Dawid Jankowiak the Perpetrator

Szkoda, że to nie ten Nagy, ale co zrobić.

Vako bez problemu może grać na skrzydle, rozumiem, że Aleksandrowa już nie bierzesz pod uwagę. Guilherme to samo (średnio się nadaje na skrzydło do 4-3-3, ale od biedy może być).

Bartek BAchorski

O Aleksandrowie już dawno zapomniałem. Generalnie nie ma co łudzić się, że nagle odpali. Vako podobnie jak Gui raczej będzie za wszelką cenę łamał do środka niż zamykał akcje ze skrzydła. Właściwie tak samo jak Radović i Hamalainen. Pewnie ten Nagy będzie taki sam. A czasami(szczególnie w pucharach) trzeba pograć trochę z kontry i trochę szerzej albo domknąć akcję ze skrzydła czego ani Ci nieskończeni ofensywni pomocnicy ani ofensywnie grający obrońcy nie zaoferują raczej.

Dawid Jankowiak the Perpetrator

No i do tego idealny jest Kucharczyk. :-)

Dawid Jankowiak

Zgadza sie.

Profesor

Kupia czy nie kupia. To nie ma znaczenia. Za 5 lat nikt o tym nie bedzie pamietal. Jaka ksiazke polecicie na wieczor?

Zdzislaw Kazimierz

Jan Urban: – Co oni pierdolą!?

rickblaine81

Pitu,pitu gadające głowy. Rozwalił mnie wniosek „redachtora”: „Mało logiczne wydają się ruchy Artura. Latem odrzucił ofertę z Bordeaux a teraz odchodzi do Legii.” Mało logiczny to pan „redachtor” jest. Chłop dostał fajny,długi kontrakt za ciężki piniądz w mieście gdzie czuje się ok, a ten marudzi…

Kamil Grosicki

A ja gdzie?!

fronda

Tak 3bańki euro za Pazdana…tak jak te 7co to Legia odrzuciła latem za Nikolica.Teo jest chimeryczny i lepiej sprzedać go za gorącego prawa.Wiosną oby nie,może stracić skuteczność.

Šćepan Šćekić

Sławek Wojciechowski nadal w bawarskich barwach 😀

pep pep

wycena 31.12.2016 lepsza od tm o co łatwo

70 Lewandowski
21 Milik, Krychowiak
18 Zieliński
15 Szczęsny
14 Teodorczyk
11 Linetty
8.5 Piszczek
7 Grosicki
6.5 Skorupski, Fabiański
4 Kapustka, Błaszczykowski
3.5 Stępiński,Rybus, Bielik
2.8 Kownacki, Pazdan
2.5 Drągowski
2.3 Bereszyński
1.8 Wszołek
1.7 Dawidowicz, Jędrzejczyk
1.5 Lewczuk, Cionek, J. Bednarek
1.4 Borysiuk
1.2 Żyro
1.1 Tytoń, Salamon
1 Mierzejewski, Olkowski,Wilczek, Świderski, Klich
0.9 Bargiel,M.Kamiński, Białkowski, Kędziora
0.8 R.Gikiewicz, Mączyński, Góralski Grabara, Golla, D.Dąbrowski, Kucharczyk, Jach, Majecki
0.7 Sobiech, Jóźwiak,
0.6 Furman, Polański, Starzyński, Rad.Murawski, Mystkowski, Raf. Janicki, Stolarski, Gumny, Budziński, Chrzanowski
0.55 S.Szymański, Boenisch
0.5 Przybylko, Jodłowiec, Wolski, D.Kopacz, Rudol, Sadlok, Kieszek, Kubicki, Schikowski, Niezgoda, Wieteska, Gajos, Parzyszek, Kuszczak, Praszelik, Boruc
0.45 Peszko, Wojtkowski, Dankowski , Sobota, Drygas, K.Piątek, Konczkowski, Tuszyński, P.Frankowski, Żuk, Zawada, Bednarczyk,
0.4/0.3 Kupisz, Mazek, Kosecki, Jałocha, Bochniewicz, Chrapek, Czerwiński, Lipski, Formella, Kwietniewski, Perquis, Hołownia, Płacheta, Cetnarski, S. Pawłowski, Makuszewski, Sandomierski, Wojcicki, Wdowiak, Nalepa (Ferencvaros), Puchacz, Kucz, Małecki, Kort, Jaroszyński, Rob. Janicki, Drawz, P.Olszewski, F.Bednarek, Leciejewski, Janus, Osyra, K.Michalak, Gol, K.Kamiński, Augustyn, Kądzior, Szczepaniak, Łasicki, Mleczko, Dej, Łukasik

3.3.Odjidja-Ofoe
2.9 Guilherme (L)
2.6 Prijovic
2.5 Nikolic
2 Slavchev
1.7 Milinkovic-Savic, Quazaishvili
1.2 Moulin,
1.1 Kadar, Romanchuk, Gyurcso
1 Dwali , J.Nunes
0.9 Runje,Maloca, Cernych
0.8 Guilherme (Termalica), Gutkovskis, Delew, Guti
0.7 Hlousek, Putiwcew,
0.6 Jovic, Jevtic, Guzmics, Arajuuri, Morioka, Kulenovic
0.55 Vassiljev, Krasic, Tetteh
0.5 Radovic, Covilo
0.45 Hamalainen, Rapa, Polacek
0.4/0.3 Ondrasek, Buric, Putnicky, Khomchenovski, Hebert, F.Paixao, Jovanovic, Mraz, Krivets, M.Vinicius, Hofbauer, Markovic, Diaw, Forsell

Krzysztof Stanowski

Fajnie, że wróciłeś:)

pep pep

Cóż FB to było nie dla mnie. Zaś co do rynku transferowego, czy nie myśleliście o tym, aby przed okienkami transferowymi sporządzić i publikować własne wyceny Polaków ? Fakt, byłoby to kontrowersyjne, a okienko też by sporo weryfikowało (choć nie zawsze bo taki ranking chyba ,tak jak u mnie, nie widział by czynnika długości kontraktu) , ale nigdzie nie ma realistycznych
Większość waszych rankingów i tak wyróżnia się na plus, ale dlaczego w rankingu Polaków na pozycjach, tam gdzie są to pozycje obsadzane podwójnie nie dajecie 20 zawodników? To jest nielogiczne, że łapie się lewy obrońca z ,,dziesiątej jedenastki roku” , a nie łapie się środkowy obrońca z ,,szóstej jedenastki roku „

pep pep

errata
14 Glik (wyczyścił się niechcący)

wpDiscuz
Najnowsze wpisy

INNE SPORTY

WARSZAWA 14.05.2016
GRAND PRIX POLSKI NA ZUZLU --- 2016 LOTTO WARSAW FIM SPEEDWAY GRAND PRIX OF POLAND
GREG HANCOCK
FOT. PIOTR KUCZA/ 400mm.pl
17 stycznia, 17:49
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic