Image and video hosting by TinyPic
Cracovia była dziś gorsza nawet niż Maciej Terlecki
Weszło

Cracovia była dziś gorsza nawet niż Maciej Terlecki

Po poniedziałku z Ekstraklasą wiemy już jedno: nikt z nas nie odmówi Cracovii długofalowej wizji, chodzenia sprawdzonymi ścieżkami, korzystania z rozwiązań, po których sukces przyjść zwyczajnie musi. Nie żadna tam kwadratura koła – proste, oklepane środki na jakościowy skok klubu w górę. Ostatnie lata pokazały, że najłatwiej o przebudowę klubu po spadku do pierwszej ligi (Zagłębie Lubin, Górnik Zabrze). Nikogo zatem nie dziwi, że w Krakowie powiedzieli jasno i wyraźnie: idziemy tą samą drogą.

Nie znajdujemy bowiem żadnego innego wytłumaczenia do tego drastycznego zjazdu, jaki zaliczyła Cracovia w porównaniu z poprzednim sezonem (który także był beznadziejny), nie mówiąc już o sezonie 15/16, który dziś wydaje się tak odległy jak obecność na ziemi mamutów. Oczywiście rozumiemy, że w drużynie doszło do przebudowy i że została ona zasilona tabunem nowych piłkarzy, głównie młodych. Tak, zdajemy sobie sprawę, że nie wszystko od razu musi funkcjonować jak w dobrze naoliwionej maszynie. Ale musimy też oceniać sytuację taką, jaką jest. A sytuacja jest tragiczna. Cracovia to w tym momencie absolutnie najgorsza drużyna w lidze. I od drugiej najgorszej drużyny dzieli ją… no bardzo dużo, po prostu.

Możemy dziś zastanawiać się, jaki był sens w ściąganiu Adama Deji, który dziś najpierw nie ogarniał jako środkowy pomocnik, a później nie ogarniał w roli środkowego obrońcy. Możemy rozważać, czy po takich meczach w ogóle warto przykładać szrotomierz do Zenjova. Istnieją uzasadnione obawy, że może wybuchnąć, a drugiego nie mamy. Można zastanawiać się też po takich występach czy Siplak to piłkarz czy jednak podpiłkarz. W zasadzie dziś – poza Hernandezem – nie funkcjonowało kompletnie nic. Nawet Piątek – którego przecież trudno nie cenić – po ograniu (ośmieszeniu!) dwóch obrońców Wisły w sposób niewytłumaczalny przestrzelił. Cracovia była bezradna nawet wówczas, gdy Kiełpin popełnił ogromny błąd i podał jej piłkę w okolicach pola karnego. „Pasy” nie miały pojęcia, co się robi w takich sytuacjach.

Dzisiejszy mecz – wbrew słowom Macieja Terleckiego, który uważał, że to mecz kolejki, czym obnażył fakt, że nie ogląda meczów – do mniej więcej 49. minuty można było sobie z czystym sumieniem odpuścić. Wtedy kompletnie znienacka – trochę jak wczoraj Cernych – Wisła wyprowadziła taką kontrę, że trudno jej nie oklaskać. Piątkowski podał wtedy kiedy trzeba Vareli, ten mądrze oddał do Michalaka i samemu pobiegł szukać pozycji, a później tak jak trzeba wykończył podanie. Do tego momentu – poza wspomnianą sytuacją Piątka – oglądaliśmy festiwal strzałów prosto w ręce bramkarzy. Cracovia próbowała bardzo nieśmiało się odgryzać i w końcu jej się to udało – trochę psim swędem, bo asystę przy trafieniu Javiego trzeba zapisać Sielewskiemu. Wisła jednak wykazałaby się dużym frajerstwem, gdyby nie potrafiła uporać się z rywalem, który pozorował grę w piłkę. No i w końcu wsadziła dwie sztuki – najpierw Merebaszwili zabawił się z Zenjovem tak, że ten omal nie uszkodził sobie kolan, a później walnął prosto między nogami Sandomierskiego (bramkarz mógł, a nawet powinien to jednak wyjąć), na sam koniec wyprowadziła modelową kontrę, którą wykończył Furman.

Jako że kolejka już za nami, możemy podsumować efekty naszej klątwy, klątwy Weszło, jaką rzuciliśmy na kilku piłkarzy nie potrafiących od dłuższego czasu trafić do siatki (KLIK). Sytuacja jest nam już od dawna dobrze znana – zawsze gdy napiszemy, że jakiś gość może się schować, bo już nie pamiętamy jak to jest oglądać jego gole, ten za chwilę trafia i uciera nam nosa. Spośród całej stawki przełamali się Zwoliński, Wolski i dziś Merebaszwili, czyli serię uznajemy za całkiem pokaźną.

Panie Probierz, gdyby trzeba było przypomnieć kilku piłkarzom jak się trafia do siatki, prosimy dać znać. Jakoś się na pewno dogadamy. Nie będzie o to łatwo, ale zrobimy co w naszej mocy.

Dodajmy, że leży to nie tylko w pańskim interesie, ale i naszym. Jeśli będziemy musieli dalej oglądać takie kaleczenie piłki, prawdopodobnie wykorkujemy.

cracovia-ssa-2008

Cracovia

25-09-2017
1
:
3
wisla-plock-sa

Wisła Płock

10. kolejka

25.09.2017

18:00

Kraków

2.0 1.4
A. Deja
3.0 1.7
G. Sandomierski
3.0 1.7
J. Wójcicki
3.0 1.9
J. Mihalik
6.0 3.3
J. Hernández
2.0 1.8
K. Piątek
3.0 1.4
M. Fink
2.0 1.5
M. Sipľak
4.0 2.0
M. Čovilo
5.0 2.4
P. Malarczyk
2.0 1.6
S. Zenjov
3.0 3.8
A. Reca
3.0 3.8
B. Sielewski
5.0 5.0
C. Stefańczyk
5.0 5.2
D. Szymański
6.0 5.3
D. Furman
7.0 6.8
G. Merebaszwili
5.0 5.4
I. Łasicki
7.0 7.2
K. Michalak
6.0 4.8
M. Piątkowski
5.0 5.6
N. Varela
4.0 4.0
S. Kiełpin
4.0 5.3
Jarosław Przybył

Zmiany gospodarzy:

P. Malarczyk

M. Szczepaniak

3.01.7

J. Mihalik

M. Wdowiak

-2.0

Zmiany gości:

N. Varela

J. Kante

-5.5

K. Michalak

P. Stępiński

--

M. Piątkowski

D. Rasak

--
Wykończenie Piątka
Pomysł na grę Zenjova
Deja na stoperze
Deja nie na stoperze

Nagroda specjalna*

Sznurek dla Sandomierskiego
Jeśli rozjeżdżają się nogi, warto poszukać jakiegoś sposobu
* każdy wybrany piłkarz ma prawo skontaktować się z w/w firmą i umówić się na odbiór nagrody.

Legenda:

Gol
Asysta
Kluczowe podanie
Samobój
Gracz meczu
Na minus
Zółta kartka
Dwie żółte kartki
Czerwona kartka

Fot. FotoPyK

KOMENTARZE (55)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Pozniej wymysle nick

dzisiaj po raz pierwszy powazniej pomyslalem Probierz out(?). Craxa coraz bardziej zaczyna mi przypominac te Podolinskiego.

grishka

racja takiej nędzy craxa dawno nie grała… nic im nie wychodzi… może utrze to troszku noska Probierzowi…ile mu płacą za taką biedę?… Pewno pan profresór juz się rozgląda za następcą… tylko poco się misiu ładowął w taki shit?

Pozniej wymysle nick

wlasnie sprobowalem sobie w glowie wybrac ktory z pilkarzy chociaz cos tam pokazywal w tym sezonie. I nie jest z tym za dobrze skoro jako jedyny ktory mi przychodzi do glowy to jest murzyn(nie dlatego ze murzyn) z lewej obrony, ktorego nazwiska nawet nie potrafie sobie przypomniec(wlasnie dlatego), co oddaje aktualna nedze w Cracovii.

Krzysztof.Reperowicz

Najlepsze jest to żę Probierz dalej nie wie czemu mu szło w Jagiellonii, a czemu nie idzie w Cracovii.

Mariusz Szewczyk

teraz się bardziej sędziowie uwzięli na niego 😉

Hans Adalbert Mazeppa - pokaz siły

No tak, chyba tylko ten Sowah coś pokazuje. Reszta to albo szrot (i pomyśleć, że eksperci z C+ w jednej z pierwszych kolejek zachwycali się Zejnovem, mimo że miał jedno udane zagranie na 10 strat), albo speszona młodzież. Piątek fajnie się znajduje przed bramką, ale celownik ma nastawiony gorzej niż Milik z Niemcami.

Pozniej wymysle nick

Piatkowi przygladam sie jeszcze od Zaglebia i w mioch oczach on jest jakis wybrakowany., nie sadze zeby mial sie z niego jeszcze okzazac Pilkarz, niby troche szybkosci ma, niby troche techniki ma, niby pilka go znajduje, niby te 1 na 8 sytuacji strzeli, ale to wszystko jakies takie „na biede”.

Krzysztof Reperowicz, moze wjechal do szatni na zasadzie „ja tu Probierz Trener”, a oni mu „taki chuj. O taki wielki chuj!”, ale to tylko moje czcze dywagacje. Teoretycznie dostal pilkarzy na tyle srednich i niekiedy z potencjalem, ze wydawac by sie moglo ze Cracovia jest dla niego jeszcze bardziej naturalnym srodowiskiem niz Jaga.

R22

Piątek po prostu jest głupi i tu macie problem , do tego wielkie ego …

Artek

Szkoda mi kibicow Cracovii. Swietne miasto, ladny stadion, wielka tradycja, pieniadze Filipiaka i jaki jest efekt? Od nastu lat kopanie sie po czolach. Ten klub jest przeklety. Tradycyjne, 14 miejsce wydaje sie na ten moment marzeniem.

GRAND_CHAMP

I co że pieniądze Filipiaka, jak sam przyczynia się do obecnego stanu rzeczy. Stanowski bazgrał na Twitterze, że najbardziej niesłownym prezesem jest DM – ja bym to miano przyznał Filipiakowi po akcji z Zielińskim.

DrMabuse
Wisła Kraków

A wcześniej ze Stawowym. Stano bazgrał wiadomo czemu.

Olisabebe

Jw, Stan przestał być wiarygodny jakiś czas temu juz

Olisabebe

W takim razie chyba widać, że problemy nie pochodzą od trenera. Problem jest z zarządem

Sztefan

Gra Cracovii w tym meczu wyglądała katastrofalnie. Bezproduktywni w ataku, zagubieni w defensywie. Wisła Płock może nie grała wielkiego meczu, a stworzyła sobie 5-6 setek, na tle tak wyglądającego rywala wypadła jak wyrachowany, solidny zespół.

grishka

dzieci we mgle…

grishka

a piątka to powinni pogonić na kopiec kościuszki i z powrotem z 10x… za co mu płacą???!!!

SmyQ

W takich chwilach uwielbiam wracać sobie do artykułu sprzed paru miesięcy o możliwym przejęciu przez Probierza Bursasporu. xD

Mariusz Szewczyk

Tam by go już po dwóch tygodniach chłostali po gołej dupie.

711dronow

ja chetnie wrocilbym do swojego komentarza pod tamtym tekstem, w ktorym pisalem ze nie idzie do zadnego kurwa Bursasporu i pytalem, czy weszlo przeprosi czytelnikow jesli sie tak nie stanie, no ale niestety zostal zminusowany i usunięty. Przypominam, ze tekst ukazal sie dzien przed meczem Jagi z Legią i ze gracze Jagi zaglądają na weszlo.

Kutinio

Fajnie wypadł Michalak, w ekstraklasie brakuje przebojowych skrzydłowych z dobrym dryblingiem

Mariusz Szewczyk

Szczerze, to moim zdaniem lepiej się prezentuje niż Szymański. Ten mi się wydaje troszkę na wyrost reklamowany, a Michalak rewelacja.

Olisabebe

W Płocku Szymański by się mocniej wyróżniał. Wśród lepszych o to trudniej

711dronow

ciekawe, czemu tak reklamuja Szymanskiego? przeciez nie dlatego, ze w mocarnej akademii legii brakuje talentow, maja chociazby kopczynskiego.

Odzidzia_Pajszao

Matko jedyna. Toż to wygląda jakby ktoś siedział nad tą naszą umęczoną Ekstraklasą i bawił się w jakieś cholerne voodoo. Spisywana na dno Korona jedzie sobie niczym Cadillakiem. Śląsk z Urbanem podnosi głowę, niegdysiejsi pierwszoligowcy z Górnika cieszą oczy i zmysły, a skazany na sukces Probierz niczym bohaterka dziecka Rosemary. Legia i Lech w ruinie. Kadra porozpieprzana kontuzjami.
I ostatnie ujęcie na trenera Mamrota, ujęcie w stylu tego zawsze ostatniego z Mody na sukces. Zmrużone oczy i pełne siły spojrzenie w dal.

Vinni

Z każdym kolejnym meczem Cracovii jestem bliższy stwierdzenia, że za dobre wyniki Jagi był odpowiedzialny asystent Probierza czyli Krzysztof Brede, a nie sam trener Probierz. Cracovia gra fatalnie i jest na szarym końcu Ekstraklasy. Chojniczanka Brede jest na drugim miejscu na zapleczu i często gra całkiem solidny kawał piłki. Weźmy też pod uwagę fakt, że Brede nigdy wcześniej nie był pierwszym trenerem, a mimo tego jakoś swój zespół poukładał mimo nijakiego doświadczenia.

Verpakovskis

Ciekawa teoria. Kto wie czy nie masz racji.

Verpakovskis

Ale wcześniej był Zalewski zdaje sie w Jadze i były sukcesy. Kurdziel tez jest dobrym trenerem. Jeśli Probierz zostanie dluzej w Cracovii to powoli Pasy beda wchodzic na odpowiednie tory.

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Te tory prowadzą wprost do I ligi.

Vinni

Taka teoria wydaje mi się jedyną logiczną. Nie wierzę, że Cracovia jest aż tak słabą drużyną w tym sezonie. Jasne, personalnie skład nie powala, ale nie jest to też skład który dostawałby baty od każdego.
Trenera Brede obserwuję od początku tego sezonu z racji tego, że kibicuję Chojniczance. Wydaje się on naprawdę konkretny. Zawsze przygotowany, widać w grze plan taktyczny i analizę rywala, a zawodnicy są w pełni gotowi do biegania przez 90 minut, więc przygotowania przed sezonowe też potrafi przeprowadzić.
W Cracovii brakuje w zasadzie wszystkiego tego co wymieniłem, także coś w mojej teorii może tkwić skoro jest aż taka różnica.

PhoenixLk

zobaczymy tabelę po ostatnim meczu w ekstraklasie i 1 lidze… Jeśli dojdzie do zamiany ligami obu zespołów – Twoja teoria zyska potwierdzenie.

Pozdrawiam;)

Vinni

Obawiam się, że Probierz za długo sobie w Cracovii już nie popracuje 😉 Dlatego prawdopodobnie nigdy nie dowiemy się, czy moja teoria jest prawdziwa.

Verpakovskis

Trafnie piszesz o Krzysztofie Brede moim zdaniem. Nie zmienia to faktu,że cenię Probierza. Troche mial pecha w tym sezonie i kilka punktow powinien miec wiecej.Mecz z Legia, Wisłą K. niezły a bez punktów.

Vinni

Jasne, nie przekreślam Probierza, bo to w sumie ciekawy trener. Jednak po obecnym sezonie dużo bardziej doceniam Krzysztofa Brede niż trenera Michała. Polecam wszystkim obserwować trenera Brede, bo moim zdaniem jest to kandydat na kogoś więcej niż tylko przeciętnego trenera w Ekstraklasie. Ma bardzo fajny warsztat, jak nabierze doświadczenia w samodzielnej pracy to myślę że daleko zajdzie.

baran

Wisła Płock ma jedynie 5 pkt straty do liderów, zatem w dalszej perspektywie może powalczyć o puchary jeśli nie o mistrzostwo. Pochwalić należy również Michalaka, w aktualnej formie lepszy od Nogya z Legii. Moim zdaniem Piątek ma pojęcie, tylko zastanawia dlaczego Stoki pogonił go z Zagłębia. Czyżby sodoweczka? A jak reszta kolegów kopię się po czole, to trudno o rozwoju.

Natta

Śmiechłam przeczytawszy ten tytuł, ale przypomniało mi się, że jestem kibicem Cracovii

17-S-92

Może ktoś się wreszcie zczai, że o dobrych wynikach Jagi nie decydowało rzemiosło Probierza. Ja pierdole wyłączyłem ten mecz w przerwie, bo mnie wkurwiał.. Wcześniej obejrzałem puchar Polski z Zagłębiem bo lubię ekipę z Lubina. No kurwa masakra. Gdyby Probierz był serio zajebisty to nawet z kiepskimi zawodnikami by coś stworzył. Nie wiem jakieś piętno swojego pomysłu by odbił. Zostanie wypierdolony za chwilę coś czuję. To znaczy już powinien. Po meczu z Zagłębiem pisałem, że Cracovia to jeden z lepszych powodów, że ligę trzeba zmniejszyć. Nie może być miejsca w najwyższej klasie rozgrywkowej dla tego typu drużyn.

marjush-zet

Tego typu drużyna dwa sezony temu zajęła 4 miejsce. W tym samym sezonie 2015/2016 Górnik Zabrze spadł do I ligi. Gdzie jest dzisiaj? Dlaczego nie ma być miejsca dla „tego typu drużyn”? Akurat w Cracovia w przeciwieństwie do np. Ruchu Chorzów jest dość poukładana finansowo i w każdej chwili może się rozwinąć i grać dobrą piłkę.

Forbrich-Barber
Amica Wronki

Defensywa Cracovii nigdy nie była jakoś wybitnie szczelna, ale co jest w tym roku to bije rekordy. Przy bramce Furmana obrońcy to chyba się założyli, kto bardziej spierdoli.

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Teraz się kłócą, kto wygrał zakład.

OtylyKibol

Stilic w Płocku, a TSW szachuje ligę Bashą… nie do, urwa, wiary…

Janko Buszewska
Jadwiżański KS

Odczepcie sie od Terleckiego!
Dziwne ze jeszcze nigdy wam murawski i wolski nie przeszkadzali.
Terlecki ma nawet fajne, lekkie uwagi, nierzadko bardzo celne i pokazujące glupote, niskie IQ zawodnikow. Moze dzis nie byl w formie (nie oglądałam),
co sie zdarza,niemniej, nie jest on męczący (ani MECZĄCY jak murawski),
nie nudzi i mecz jakos da sie przezyc.

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Jak mogłaś nie oglądać? Przegapiłaś kolejny element anty poznańskiego spisku!

Janko Buszewska
Jadwiżański KS

GL: Juz was Pskit poznał i obnażył, a my nie zapominamy!
To wtedy rodzil sie wasz faszyzm… ale mielismy wtedy jeszcze klapki…
na oczach!

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Stało się. JB się zafiksowała i będą od teraz nazywany faszystą. Śmiać się? płakać? Wzywać pomocy?

Janko Buszewska
Jadwiżański KS

GL: Bagatelizowac! Przeciez to naduywane (przez was) słowo, jak wiele innych, utracilo jakiekolwiek znaczenie i jeno śmieszy.
Tak wiec. smiej sie i placz… ze smiechu! 😉

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Was? Mnie, w przeciwieństwie chyba do ciebie, jest jeden!

Janko Buszewska
Jadwiżański KS

The One and Only!
PS No i po co taki pesymizm? Jakies 4% w wyborach nazbieralibyscie,
(a jak Michnik przed wyborami zrobi kolejna przebierankę
.Mumi Wolnosci, to na start załapiecie i ze 28% poparcia!)
ale w mediach… nadal macie 80%.
Pokrywa sie to zreszta z iloscia obcego nam kapitalu, bo u niemieckich socjalistow ordnung musi być!
Pociesz sie, ze masz tez tysiące klonow i maja zaprogramowane dokladnie takie same teksty i rownie zniewolone umysly.
YOU”RE NOT ALONE!
DRUNK NAD OCTEM!

R22

ciekawe kiedy Probierz wymieni dziwki ?? Albo towarzysz Filipiak alfonsa …

Mariusz Szewczyk

Cracovia ma swój styl. Styl Michała Probierza.

zee33

Probierz do łks. Pewne info.

kosmak

Weszlackie szmaty znowu przyczepiły się do MT. Pewnie by chcieli, żeby ta baba Ćwiąkala komentowała swoim piskliwym głosikiem wszystkie mecze…. No i ciekawe, że ani słowa na temat trenerskiego geniuszu Probierza…

Urban

Terlecki jest jednym z promyków w tej nudnej do wyrzucania braci komentatorskiej. Przynajmniej jest wesoło. Może cwiakale i tego tam Mirosławskiego z ich debilnym akcentowaniem na 2ga sylabę skomentujecie? Może wzięli to od Jurasa – nie wiem- ale pasuje do wydarzeń boiskowych jak Probierz do Cracovii.

Marek Madej

Probierz mial sie za trenera z tzw top u Zrobil czystke personalna w Cracovii i teraz placi za swoja glupote Inaczej tego okreslic nie mozna Smiem twierdzic ze jezeli do klubub powrocilby Jacek Zielinski bylby w stanie Pasy jeszcze uratowac a tak pan Misio bedzie trenerem na zapleczu ekstraklasy Chyba ze okaze sie czlowiekiem honorowym i poda do dymisji ale zwykle jak ktos wydziera sie zbyt glosno to na zaden honorowy gest nie jest go stac

kibicu

Hajto ma 10 razy więcej wpadek od Terleckiego ale weszło nic nawet o tym nie wspomniało bo to kolega Borka a jego krytykować nie można. Więc przyjaciół też nie. Jakby Hajto komentował w TVP i był kolegą powiedzmy Szpakowskiego czy kogoś stamtąd to szydery na weszło nie było by końca.

Krzysztof Jarzyna ze Szczecina
Szef Wszystkich Szefów

Współczuję osobom niewidomym siedzącym przy meczach na Eurosporcie. Przez sympatycznego Macieja są notorycznie robieni w chuja, że „oglądają” mecz na miarę finału ligi mistrzów, a każde proste kopnięcie piłkarza traktowane jako „świeeeetne zagranie” niczym Ronaldinho czy inny Neymar.

wpDiscuz
Najnowsze wpisy

INNE SPORTY