post Avatar

Opublikowane 19.07.2018 19:34 przez

redakcja

Długo zastanawialiśmy się nad tym, jak ten tekst zacząć, ale nie ma co się silić na jakieś kwieciste porównania czy inne wyrafinowane konstrukcje. Napiszemy prosto:

Lechu Poznań, ty już nawet nie jesteś śmieszny, ty jesteś żałosny.

Jeśli ktoś chciałby Kolejorza bronić, bo ten w końcu awansował, to sorry, ale niech lepiej zastanowi się nad poziomem swoich wymagań. Mielibyśmy pochylać się ze zrozumieniem nad piłkarzami Lecha, ponieważ w ostatniej sekundzie udało się Jevticiowi znośnie dorzucić w pole karne, Trałce musnąć piłkę i przepchnąć BEZNADZIEJNY zespół jedną rundę dalej? Chyba raczej nie. Gdyby ktoś wam nasrał na wycieraczkę i zostawił obok papier toaletowy, to też byście go nie ściskali.

Trzecia drużyna polskiej ligi pojechała dziś na kompletne armeńskie zadupie: stadion brzydki jak noc listopadowa, realizacja transmisji telewizyjnej zgrabna jak słoń w sukience mini. I tenże polski zespół od początku spotkania gra tam w sposób absolutnie żałosny.

ZERO DETERMINACJI
ZERO WALKI
ZERO UMIEJĘTNOŚCI

A trzeba przyznać, że gospodarze byli naprawdę wyrozumiali. Gdy Cywka w pierwszej połowie obcinał się jak najgorszy junior, strzał Harutyunana szczupakiem był zbyt lekki i Putnocky pewnie go łapał. Gdy Janicki i Vujadinović dogadywali się jak Tom i Jerry, Armeńczykom brakowało ostatniego podania, centymetrów, chwili zastanowienia, jednym słowem: umiejętności, by z tego skorzystać. Lech nie chciał grać w piłkę, chciał ten mecz przeczłapać i wrócić do domu, więc igrał z ogniem.

Takim malutkim, ze świeczki, nie z ogniska, ale gdy gospodarze pogadali w przerwie, zauważając jak marnego mają rywala, ten płomyczek spalił prawie całą poznańską chałupę. Po przerwie najpierw walnął Musonda, idealnie, pod ladę, wykorzystując zgranie od Harutyunyana. Potem wynik na 2:0 podwyższył sam asystent poprzedniego trafienia, uderzając jeszcze śliczniej od Zambijczyka: z wolnego w samo okienko bramki Putnockiego. Jeśli ktoś nie oglądał pierwszego meczu obu drużyn, mógł być zaskoczony, ale widzowie (sprzed telewizora) spotkania w Poznaniu już nie powinni rozdziawiać ust – tam też rywale mogli i powinni trafiać. Bo cóż, tak to niestety wygląda, że zespół grający na co dzień w sześciozespołowej lidze, który wcześniej z pucharów wyrzucił tylko przedstawiciela Wysp Owczych, nie odstawał od podobno – jak chcieliby choćby właściciele – mocnego Lecha.

Oczywiście, można mówić, że Kolejorz miał dziś trochę pecha, skoro w drugiej połowie Tomasik raz walnął w słupek, a raz piłkę wybito mu z linii bramowej, ale serio chcemy rozmawiać o meczu z jakimiś ogórami w kontekście pecha i szczęścia? To byłoby żałosne, a do poziomu Lecha nie warto się zniżać. Panowie, kompromitujecie się.

Począwszy od piłkarzy, którzy grają gorzej niż źle, kończąc na rządzących, którzy nie robią transferów i oczekują od słabych zawodników dobrych rezultatów. Miało być wyciąganie wniosków i zmiany. Jak tak dalej pójdzie, zmiana będzie jedna: zamiast pukać w dno, Lech będzie pukać od jego spodu.

Gandzasar Kapan – Lech Poznań 2:1

Musonda 50′ Harutyunyan 67 – Trałka 90+5′

Fot. 400mm.pl

Opublikowane 19.07.2018 19:34 przez

redakcja

Zaloguj się albo komentuj jako gość
Liczba komentarzy: 301
avatar
 
Zdjęcia
 
 
 
Audio i wideo
 
 
 
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

szesc
szesc

byle tylko to ‚coś wielkiego’ nie zatkało kanalizacji

robi2009
robi2009

xD

maxresdefault.jpg
podszyszkownik
podszyszkownik

nie zatka,bo będzie rzadkie…

LordInfamous
LordInfamous

Pewnie jakas gigantyczna pyra o zapachu wpierdolu

xavy1234
xavy1234

Armia barana. Zapach wpierdolu czują kibice legly którzy wciąż namiętnie odmawiają kibolom Wielkiego Lecha spotkania w lesie. Idąc dalej te pajace ze wschodu bali się spotkać nawet w lasach graniczacych z warszawooom. Ale w internecie i na stadionie gdzie wysoki płot i armia milicji kozaki jakich mało. Do Europy przekaz poszedł jeden ze kibice Legii są grozni a prawda jest taka że nikt ich nie szanuje a wręcz szczaja na kmiotkow

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Poznaniak
Poznaniak

Mendom z weszlo nalezy zwrocic uwage ze Legia do LM przeczolgala sie na kolanach i lokciach Wszyscy o tym zapomnieli Teraz pomstuje sie na Lecha i smieje z Gornika Zarowno Lech jak i Gornik nie strzelili swoich decydujacych goli ze spalonego i z pomoca sedziow czego szmata nie potrafila jak do tej pory dokonac

LordInfamous
LordInfamous

Nie bij w ten autokar pało jebana
comment image

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sofronow
Sofronow

Ta, nowa, świecka tradycja…

lubie mezo
lubie mezo

I to właśnie dlatego zawsze wyśmiewam otoczkę, którą tworzy się wokół Ekstraklasy. 🙂

technojezus
technojezus

Kolejna kompromitacja polskiej piłki i kolejny raz jest to Lech Poznań…..
Przegrać z takim zespołem z jakieś ligi amreńskiej to jest już kurwa parodia parodii.Nie było widać kompletnie różnicy między Lechem a Gandzasar’em.
Szkoda już słów na ten pseudo klub.PZPN powinien za te notoryczne komedie zabronić im grać w eliminacjach do pucharów przez jakiś czas.
Na farcie przejść pierwszą rundę P I E R W S Z Ą kurwa rundę z ,,potentatem” z Armenii.
To co to będzie w drugiej rundzie jak oni z Shakhtjor Soligorskiem grają?

varak
varak

0:0 u siebie, 0:2 na wyjeździe – „szybko strzelona bramka ustawiła mecz”, „graliśmy dobrze, zabrakło skuteczności”, „przeciwnik był bardziej wybiegany, u nas ciężkie przygotowania do sezonu”, „było za gorąco”. Czyli to co zwykle.

LordInfamous
LordInfamous

„Armeński futbol poczynił w ostatnich latach progres”

Murphy
Murphy

technojezus
Nie rozciągaj kompromitacji Lecha na „polską piłkę” Lech kompromituje siebie i tylko siebie.
Bo przecież nie Legię Warszawa prawda?

technojezus
technojezus

A to Lech nie jest polskim klubem?
Kompromitują siebie oczywiście ale i naszą piłkę.

vincent van cock
vincent van cock

każdemu polskiemu klubowi może akurat tych punktów zabraknąć do rozstawienia, każde oddanie punktów bez walki to hańba, nawet jakby było 5-0 w pierwszym meczu i awans nie był zagrożony to te punkciki trzeba ciułać dla Polski i każde przejście obok meczu polskiego klubu to kompromitacja dla całego kraju

17-S-92
17-S-92

Bodajże od przyszłego sezonu krajowy współczynnik do rozstawień klubów ma już się nie liczyć. Tylko, że kiedyś może zabraknąć jakichś ułamków do tego, by chociaż jeden klub nie zaczynał z pasterzami od I rundy tak jak teraz Jaga

Murphy
Murphy

17 S 92
Nie Bodajże od przyszłego sezonu. Tylko już od tego sezonu się nie liczy. Wszystkie współczynniki jakie kluby miały przed losowaniem pochodziły tylko z tego co ugrały same w pięciu ostatnich latach.
Minimum jest jednak 20 procent współczynnika krajowego, i jeśli klub nie ma własnego, lub ma niższy niż 20 procent krajowego, to przy rozstawianiu korzysta z krajowego.
W drugim komentarzu o punktach i współczynnikach piszesz bzdury.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

M.S.
M.S.

To nie przejście obok meczu, tylko najzwyczajniej w świecie takie drużyny, jak Lech, Górnik czy Jaga są tak słabe, że kończą granie na drugiej rundzie wstępnej.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

The BFIYEH
The BFIYEH

Legia kompromituje siebie a Lech siebie. To są klubowe rozgrywki

yorki
yorki

Dokładnie! Legia sama potrafi się skompromitować i nie będzie pomagał jej w tym żaden Lech.

I Sekretarz KC PZPN
I Sekretarz KC PZPN

No Legia nie dostaje wpierdolu w pierwszych rundach od Ormian, pajacu.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kanapowy Janusz
Kanapowy Janusz

Przypominam, że Morderczy Górnicy z Soligorska kilka dobrych lat temu opędzlowali Cracovię Stawowego w Pucharze Intertoto… Śmierdzi mi podobną akcją w dwumeczu z Lechem.

allende73
allende73

O jakiej kompromitacji piszesz? Kompromitacja jest wówczas, kiedy zdecydowany faworyt i drużyna zdecydowanie lepsza, przegrywa i to najlepiej w złym stylu. Tymczasem polskie drużyny, i nie ważne czy mówimy o Lechu, Górniku, Jadze czy Legii (do niej dotychczas można mieć najmniej pretensji, co nie znaczy, że w ogóle), już takiej pozycji wobec drużyn z Armenii, Mołdawii, Azerbejdżanu i kilku innych państw nie posiadają, Żyjemy nieco w nostalgicznej bańce czasów przeszłych, w których można było oczekiwać, że mistrz, wicemistrz, czy trzecia drużyna rozjadą Karabach, czy Gandzasar trzema bądź czterema bramkami. Te czasy jednak minęły. Polska liga nawet jeżeli zaliczyła jakiś progres to niewielki, tymczasem te ligi zaliczyły relatywnie znacznie większy progres, wręcz skok, zbliżając się do poziomu naszej ligi (dlatego śmiać mi się chciało jak z śmiano się z Rzeźniczaka, że odszedł do ligi azerskiej, przecież nie była to sportowa degradacja, a finansowo zyskał, no i pograł w LM). Dlatego też nie ma co stawiać naszych drużyn w charakterze jakiś małych potentatów w starciu z mistrzami czy wicemistrzami tych państw, a potem się zawodzić i pisać o kompromitacji.Oczywiście postawa Lecha godna pożałowania, zwłaszcza za brak jakiejkolwiek determinacji, niemniej było to zupełnie do przewidzenia. P.S. Piszesz, że znowu Lech skompromitował polską piłkę, rozumiem, że inne drużyny na przestrzeni ostatnich lat notowały same sukcesy, tylko ten zły Kolejorz ciągle w dupę dostawał? A Legia i Jaga w zeszłym sezonie, albo Cracovia dwa sezony temu? To jest właśnie ten problem, o którym piszę. Przestańmy się łudzić i zwodzić.

The BFIYEH
The BFIYEH

Hmmm ktoś zabronił innym klubom zająć 3 miejsce i samemu grać w pucharach?

szemrany
szemrany

Hahahahahahahahaha xD

Innowierca
Innowierca

Najważniejsze dla Poznaniaków, że Legia kiedyś tam dostała 4:14 w dwumeczu od Borussii

Murphy
Murphy

Innowierca
To jest najważniejsze co najwyżej dla jakiś spierdolin umysłowych. Którzy Będą o Lechu/Legi/Wiśle/wstaw dowolny inny klub pisać pod każdym tekstem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Innowierca
Innowierca

To akurat fakt, zgadzam się. Niestety tych normalnych, merytorycznych kibiców jest zdecydowanie mniej.

marcinw13
marcinw13

Normalny, merytoryczny kibic już od dawna nie ogląda tej gównianej ligi, nie kupuje biletów na chujowe mecze, chujowych drużyn z tej ligi. Normalny kibic woli te, powiedzmy 30 złociszy wydać na jakiś dobry obiad na mieście, albo, kurwa, na torf do kwiatków na działce, na cokolwiek.

areq
areq

A Ty nie tak ha ha bo wpierdal od Trnavy gwarantowany.Zakład?

piokon
piokon

O co?

areq
areq

I padło z lekka na ryjek na razie…:) Ha ha ha

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

xavy1234
xavy1234

Zapomniałeś dodać że legja to FC Hollywood i polski bayern i że w tabeli wszech czasów nie uwzględnił nikt tego że tirówka jak miała spaść to generałowie się wkurwili i wymusili na pzpn rozszerzenie ligi. Ale skąd ty szczylu możesz o tym wiedzieć jak karmią cię tam gownem i gówno wiesz.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

LordInfamous
LordInfamous

Bo mu za to płacą, C+ to mistrzowie kreacji, tak pięknie to gówno ekstraklasowe owijają w złote sreberko, że gdy przychodzi do walki w pucharach to każdy kibic oczekuje minimum fazy grupowej swojej druzyny

marcinw13
marcinw13

Najlepsze jest to, że wciąż znajdują się kolejni ludzie gotowi za to gówno płacić jak za czekoladę i jeszcze twierdzić, że ten smród kału to przecież jest normalne.

AsafaPowell
AsafaPowell

Najlepsze by było jakby Canal plus wreszcie stracił prawa do Ekstraklapy. Te Ich cukierkowe relacje to jeden z największych problemów polskiej piłki. Potem taki Cetnarski czy Majewski myśli że jest gwiazdą światowego formatu, bo w Canale plus się nim podniecają i Węgrzyn powie jakie to fajne mecze są. Nigdy nie słyszałem na Canale coś negatywnego.

Murphy
Murphy

Dlaczego obrażacie stolicę Armenii? Nazywając ją zadupiem?
Stadion jest jaki jest. Może nie najładniejszy, ale są i gorsze.
Tego co zaprezentował dziś Lech, nie należy nazywać nawet grą. Nie wiadomo co to było.

Ale jest to pokłosie tego, co zrobiono, a raczej czego nie zrobiono w Poznaniu po dwóch pierwszych golach. Czyli tego że nie wbito następnych.

Po strzale Tomasika piłkę wybito jeszcze z przed bramki, a nie z linii bramkowej.

Tak czy inaczej
Wstyd, hańba, blamaż, kompromitacja, dno, poruta, jedno wielkie śmierdzące gówno.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

17-S-92
17-S-92

Czym się wielce różni Lech od tych Ormian? Patrząc po dzisiaj to jedynie może stadionem (który został wybudowane za kasę mieszkańców Poznania). Sportowo niczym – oba kluby odpadłyby w następnej rundzie z Białorusinami. Z tym, że Gandzasar zostawiłoby ma boisku ambicje.

LordInfamous
LordInfamous

Grali gówno ale to jedyny polski reprezentant w pucharach

robi2009
robi2009

Jak jedyny? Górnik, Legia, Jagiellonia?

LordInfamous
LordInfamous

mniejszośc niemiecka, radziecki klub wojskowy i odpady z białorusi

emperor
emperor

jesteś pewien, ze ewentualny plebiscyt w stadt Posen wygrałaby Polska?

Bergen
Bergen

Ale ty armia jestes jebniety

Sofronow
Sofronow

I jak godnie prezentuje polski futbol…

Lluc93
Lluc93

Długo nie trzeba było czekać. Po meczu z Irlandczykami jak to, jak można z ogórkami z Irlandii wygrać tylko 4-0. Pisałem wtedy, że jak ktoś jest ogórkami i pasterzami to polskie kluby i w czwartek udowodni to Górnik odpadając z ostatnim zespołem ligi mołdawskiej, który na 14 meczów wygrał tam 1 (i już oczywiście przegrywa). Ale wcześniej pokazał się Lech, cały na biało. Już w Poznaniu te murzynki powinny wcisnąć kilka goli, ale dzisiaj to była już kompromitacja nad kompromitacjami. Wbijcie sobie w końcu do pustych łbów zanim znowu będziecie pisać o ogórkach, że to my nimi jesteśmy. Gdyby wyjąć wyniki Legii z pucharów to bylibyśmy w rankingu za litewską ligą. Ale za chwilę kibice Lecha znowu będą się cieszyć jak to można z BVB 8-4 przegrać. Rzeczywiście w porównaniu z ich corocznymi popisami to jest tragedia.

Miszcz Joda
Miszcz Joda

Patrz ani Gornik, ani Lech jednak nie odpadly.
Wole takie wymeczone niz odpadniecie po „pieknej walce”. Niech nawet graja na stojacaobrzygania po libacji denaturatowej. Byleby przeszli.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Tekker
Tekker

Kogo to obchodzi? Przecież w Canal+ mówią cały czas, że poziom ligi nieustannie rośnie 😉

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Strudzio
Strudzio

Nie płaczcie tylko potem że nikt nie chce do was przechodzić.
XD

Mecenas_Misiura
Mecenas_Misiura

Spokojnie, to przez samolot. I Marciniaka. I Legię. W następnej rundzie czeka zdaje się ktoś z Białorusi, tam pociągi dojeżdżają i jest normalne jedzenie, oparte o warzywa bulwiaste.
Dziś zapewne odpadnie kwiat młodzieży ze Śląska – co powinno zmobilizować ekstraklasę do wprowadzenia przepisu o obowiązku posiadania 9 młodzików w wyjściowej 11 a gdy ktoś ma bramkarza U21 powinien móc wystawić dodatkowego obrońcę.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

bartr
bartr

„warzywa bulwiaste” – rozjebałeś mnie…

Marlowe
Marlowe

Panie redaktorze! Armeńczykom?! Armeńczykom!!! Kurwa! Do szkoły matołku.

antyhamouma
antyhamouma

Jak najbardziej poprawna forma, sam musisz wrócić do szkoły. Armeńczyk = mieszkaniec/ obywatel Armenii. Ormianin = przedstawiciel grupy etnicznej znanej jako Ormianie. Te dwa zbiory się czesto pokrywają, ale nie zawsze.

Marlowe
Marlowe

Masz rację. Dokształciłem się:
W skrócie – Armeńczyk to mieszkaniec Armenii, zaś Ormianie to naród, który mieszka i tam, i w Rosji, i w USA, i w Polsce.
Przepraszam Panie redaktorze.

michalszostak
michalszostak

I widzisz? Nawet bez szkoły się udało. Google>Uniwersytet.

drHouse
drHouse

Szacun, że się zrehabilitowałeś. Niewiele takich postaw w necie. Zwłaszcza tutaj

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Buncol
Buncol

Napiszcie mi bo nie oglądałem meczu. Czy znów sędziowie i warszawski spisek przyczynli się do porażki wielkiego Lecha?

Marlowe
Marlowe

Marciniak uruchomił swoje kontakty. Poza tym świecił laserem z trybun Tomasikowi po oczach. Pod koniec meczu trochę sie zdrzemnął i tylko dlatego udało sie Trałce strzelić honorowego gola.

sam_losco
sam_losco

Przecież Trałka to kumpel Marciniaka, więc jego gol to też sprawka sympatycznego sędziego z Płocka.

technojezus
technojezus

Zepsuty samolot który miał ich zabrać to też zapewne sprawka Legii.

fronda
fronda

Mamy kurwa dosyć,ale Ivanowi ponoć nie są potrzebne wzmocnienia.

MikeMuc89
MikeMuc89

Najgorsze jest to, że szybko zaczyna się spełniać smutna przepowiednia – że Wasza legenda firmując to wszystko swoim nazwiskiem, niedługo będzie przez kibiców wyganiana z Poznania na kopach.

LordInfamous
LordInfamous

Przecież taki był cel tej nominacji, rzucili wkurwionym kibicom legende klubu na pożarcie

Sofronow
Sofronow

Podobają mi się te europejskie standardy…

bitch-please_o_674961.jpg
areq
areq

To nie jest nasza legenda. Charakterny chłopak, zadziora -bardzo lubiany przez kibiców,ale na pewno nie legenda….

MikeMuc89
MikeMuc89

areq
No dobra, nie będę się upierał, chociaż wygląda na to, że niektórzy za taką go uważają. W każdym razie szanowany były zawodnik, oddany pracownik rzucony na pożarcie, z misją niemożliwą do wykonania.

PRT
PRT

No przecież Ronaldo mu nie kupią, czy Neymara. Skład na papierze jest mocny ja na polską ligę,, tylko to Ekstraklasa, więc z każdym potrafią przegrać.

theczarek
theczarek

Mocny? Kurcze przejrzałem i doszedłem do wniosku że na dziś skład jest na pierwszą ósemkę ale napewno nie na puchary. Większość lepszych odeszła, nie przyszedł nikt dobry. Obecny skład jedt gorszy od kilku klubów eklapy, pewnie jescze przyjdą wzmocnienia ald jeśli nie, to wróżę miejsce 7 na półmetku.

piokon
piokon

No tak, bo wasza legenda jest Piotr Reiss. Jaka druzyna takie legendy :D:D:D

areq
areq

A co ma Ivan mówić? jak się upomni to go wypierdolą po remisie z Miedzią:) Byle kurwa przeczekać do następnego sezonu,gdzie kasa za transmisje ma być (szacunkowo) dwa razy większa niż obecnie….

Olala
Olala

Areq / wg. Twojej przepowiedni ten sezon znowu psu w dupę i to wszyscy.

areq
areq

Tak.Na przetrzymanie do czasu nowego kontraktu tv.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

skttr
skttr

Szeliga aka 14mistrz, jeśli kopiujesz coś z innej strony (w tym przypadku z kkslech.com), to to podpisz pajacu. Nie umiesz nic samemu napisać (co mnie nie dziwi, boś głupi) to chociaż to podpisz odpowiednim autorem.

XardasKSP
XardasKSP

Chociaz jak wiecie lubie Lecha no bo kto ma ogrywac CWKS jak cala extraklapa gola i wesola bez kapitalu i budzetu…..

Ale serio powinni odpasc to by mieli kubel zimnej wody i by moze zaczeli budowac druzyne od nowa. A tak dojda do lepszego rywala i jak odpadna znowu bedzie „nic sie nie stalo” i pech i krzywo trawa rosla na boisku rywala i w ogole….. I beda kontynuowac bez zmian a tu trzeba jakiejs rewolucji.

Zwlaszcza widzac jak slabo gral CWKS w zeszlym sezonie a to i tak nie wystarczylo aby ktokolwiek doczlapal sie do Mistrza…. kubel zimnej wody byl potrzebny a tak bedzie znowu wszystko ok.

MikeMuc89
MikeMuc89

Mieli już sporo kubłów zimnej wody i na głowę i na klatę i w krocze. Kolejny niczego by nie zmienił.

XardasKSP
XardasKSP

Nie mieli bo odpadniecie z Utrechtem etc. to mozna wytlumaczyc „krzywa trawa, rywal mocny i szczescie mial i w ogole”.

A jakby odpadli z druzyna z Armenii w pierwszej rundzie po tak zenujacym meczu to niedaloby sie tego zamiesc pod dywan. Trzeba by zrobic jakies gruntowne zmiany.

MikeMuc89
MikeMuc89

Stjarnan, Żalgiris? Arka Gdynia w finale PP, ostatnia w tabeli Pogoń Szczecin w kolejnej edycji pucharu? Mniejsze i większe kompromitacje w lidze? Gdzieś Ty się uchował? 🙂

MikeMuc89
MikeMuc89

Już pomijam fakt, że od czasu ostatniego mistrzostwa cały czas mieli zdobywać kolejne i zacząć dominować w lidze, a nigdy nie wychodziło – w okolicznościach mało chwalebnych, żeby nie powiedzieć kompromitujących.

XardasKSP
XardasKSP

Wlasnie dlatego cos powinni zmienic bo inaczej znowu „jakos to bedzie” i tak cala liga gra. I skonczy sie jak zawsze ze niczym w wyscigu meneli CWKS upadajac po potknieciu przypadkiem spadnie jako pierwszy znowu na mecie o punkt albo roznica bramek bo tego chyba jeszcze nie bylo.

miszcz
miszcz

odjezdzac lidze to miala legia za hajs z ligi mistrzow he heh he

XardasKSP
XardasKSP

Mysle ze dzisiejsza kompromitacja by przebila tamte bo tam rywal cos gral, pozatym po tamtych doszlo do jakichs zmian a teraz sa usatysfakcjonowani tym co bylo w zeszlym sezonie i kolejny bedzie taki sam.

Co do ligi to przeciez CWKS zalicza takie same kompromitacje w polach kukurydzy etc. do tego 11 przegranych meczow. Liga to liga tu kazdy uzna a jakos to bedzie i tak wlasnie wygladal zeszly sezon. A taki solidny eurowpierdol na wejsciu moze by kogos otrzezwil.

A tak bedzie ze „Bialorus ma mocna lige a BATE gralo w LM” etc.

Miszcz Joda
Miszcz Joda

To ta Arka co ostatnio z Legia gladko wygrala?
Kazdy, kazdy jeden klub polski ma swoja sciane wstydu.
Natomiast poza Legia sciany z osiagnieciami to bidna z nedza.

Buncol
Buncol

No strasznie gładko Arka wygrała że w drugiej połowie nie mogli wyjść z własnej połowy. A gdyby nie Steinbors to przyjeliby trojpaka

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Murphy
Murphy

pejsbuk
Kurwa człowieku wypierdalaj, to jest tekst o Lechu Poznań, a nie Legii Warszawa.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

BaltazarGabka
BaltazarGabka

Teraz idź tutaj: http://weszlo.com/2018/07/19/odrodzenie-novaka-djokovicia-serb-wrocil-szczyt/ i koniecznie napisz coś o Legii.

MikeMuc89
MikeMuc89

BaltazarGabka
Akurat ostatnio zawodniczka Legii wygrała juniorski Wimbledon, więc w sumie mogłoby być nawet adekwatnie. 🙂

Innowierca
Innowierca

To niezły wstyd dla reszty zespołów z Eklapy, skoro co roku oglądają plecy tego amatorsko zarządzanego klubu.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko
Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko

To zdjęcie jest bardziej adekwatne do ległej hahah!

legła.jpg
Maria
Maria

na tym zdjęciu to kolejarz fajansiasz

Maciejak
Maciejak

Nie ma to jak nabijać się ze śmierci,w dodatku jednego z najlepszych pilkarzy w historii Polski.Dla niewtajemniczonych,to auto po wypadku śp Kazimierza Deyny

Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko
Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko

Trzeba było nie wsiadać po pijaku do samochodu! Dobrze, że swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem nikogo innego nie zabił.

Skorzonera Wezymord
Skorzonera Wezymord

Jesteś zwykłą mendą, w zasadzie dziwie się się ze takie wszy są tolerowane na tym portalu, przekraczasz wszelkie granice dobrego smaku, krytyki i zachowania, ludzka ameba która dorwała się do komputera i wylewa swoje frustrację w internecie bo przecież nic innego poza marszczeniem nie ma do roboty. Smutny jesteś.

zenek122
zenek122

NIby napis o Legii a na zdjęciu wyraźnie Lokomotywa Kolejarzy.

Innowierca
Innowierca

Widzę, że ten wynik Legii w dwumeczu z BVB, to jedyny sukces reszty polskich zespołów w europejskich pucharach. Smutne…

Maria
Maria

a tutaj to wykolejeniec lech w drodze do , napiszcie gdzie

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

LordInfamous
LordInfamous

Co za żydłak pisowski, to nie jest temat o Legii

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lluc93
Lluc93

I nie wiem skąd taka wiara w Ivana jako wielkiego zbawiciela Lecha? Bo fajny człowiek? Nic, że w III lidze jego zespół nic nie pokazywał, Ivan to lechista z krwi i kości i on wpoi gwiazdeczkom, że za te barwy muszą zapierdalać. No to dzisiaj zapierdalali, aż się trawa paliła. Tylko leżaka im brakowało. Widać po wypowiedziach, że Rutki znowu sobie zatrudnili „trenera” tanim kosztem, któremu wszystko ma pasować. Wzmocnienia mu niepotrzebne, ma świetnych piłkarzy z rezerw. I te jego pierdolenie, że on chce tylko piłkarzy, którzy będą umierali za Lecha. Przecież tylu piłkarzy nad łóżkiem w dzieciństwie mieli plakat Piotrka Reissa. I marzą o grze tam. Taki Tiba to na bank aż dokładał do transferu, żeby tylko z wielkim Ivanem pracować. Tak jak pisałem wczoraj, jak do października się na stołku utrzyma to będzie dobrze.

Kierowniku
Kierowniku

Kazda z naszych eksportowych drużyn ma inną politykę.
Legia postawiła na wzięcie najlepszych nazwisk w kraju, umownie powiedzmy – na wydawanie pieniedzy. Lech zdecydowal sie na wychowywanego przez siebie trenera z dna klubu i (sic!) ambicje. W Gorniku konsekwentnie stawiają na „młodzież”. Zostala jeszcze Jaga, gdzie mozemy mowic o tzw stabilizacji. Ktory model bedzie najlepszy? Albo inaczej, ktory bedzie najbardziej efektywny?
Jesli odlozymy emocje na bok, oraz odpuscimy sobie ocene wizualną, na razie sprawdza sie każdy (czekamy co pokaze Jaga).
Łaska kibicowska na pstrym koniu jeździ. Jeden efektowny dwumecz i będzie wychwalanie pod niebiosa. Kolejne kompromitacje – zaploną stosy.
Nabijamy się, ze nie ma juz slabych druzyn, ale uważam, ze są i wlasnie dla nich są te rundy eliminacyjne. Czy chcemy czy nie, zaliczamy sie do tego grona. Wynika, ze trzeba (uwaga niespodzianka) wywalczyć awans z rownymi sobie, żeby w kolejnych latach traktowano nas poważniej.
Zawsze irytowalo mnie patrzenie na ranking i rozstawienie, bo jesli jakas ekipa chce pograć jesienią w Europie, to musi golić wszystkich ogórków jak leci, bo niby jak pozniej ma sie nie skompromitować. Teraz widzę ze wlasnie szczęśliwe losowania to podstawa sukcesów naszych pucharowiczow, ale nawet to sie kończy, bo ogórki tez maja ambicje, trenerów i dokonuja transferów.
No ale prawdziwe narzekanie dopiero się zacznie – startuje ekstraklapa!

Lluc93
Lluc93

Ale przecież żaden z tej Zarii czy Gandasparu w polskiej lidze by się nie przebił. Podniecanie tymi murzynkami, ale jakby oni umieli prosto kopnąć piłkę częściej niż raz na 10 prób to by Lecha już nie było. Teraz będą boje polsko-słowackie gdzie mistrzem Słowacji jest zespół zbudowany na odrzutach z polskiej ligi. Dla 99 procent piłkarzy z ich ligi oferta od Miedzi Legnica jest jak dla naszych z BUndesligi. I zapewne Legia się pomęczy z tą Trnavą gdzie od razu na pierwszoplanową postać wskoczył Grendel, który nie grał w Górniku nawet w I lidze, a Górnik odpadnie z Trencinem. Nie wiem czy to jest spowodowane specyfiką naszej ligi, tym brakiem przygotowań czy ambicji?

Kierowniku
Kierowniku

Gdyby być złośliwym, roznice miedzy slowacka a naszą ligą, moznaby sprowadzić do infrastruktury (oni nie mieli Euro), oraz medialnego opakowania ligi (wieksze wplywy z tv). Sportowo są na tym samym poziomie, dlatego z nimi gramy na tym samym etapie eliminacji.
Co gorsza, wcale w tej rywalizacji nie sa na straconej pozycji.

RK
RK

No proszę , Górnik juz bierze w ryj .

technojezus
technojezus

To było do przewidzenia.

MaksymyGorkiego
MaksymyGorkiego

Dobrze, ze wyciągnęli remis. Nie narobili siary jak Lech. Współczuję kibicom tej drużyny.

podszyszkownik
podszyszkownik

Dobry Boże,tu sam Ivan nie pomoże….Albo-tu nie ma co grać,tu trzeba dzwonić….

Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko
Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko

Widzę komuchy z ległej szmaty już w natarciu hahahahahahah!

Buncol
Buncol

-Lech!!!!
-Co?????
Kardzan Kapan!!!!!

Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko
Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko

-legła!
-Co?
-Borussia 4:14!
Albo:
-legła
-Co?
-1993!
Albo jeszcze:
-legła
-Co?
-Ssanie komuszego drągala w PRLu!

Buncol
Buncol

Opierdolił was Gardzan Kapan a ty z Borussią wyjeżdzasz?
buahahahhahahhah

Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko
Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko

Śmieciu, nie jestem kibicem Lecha.

Maria
Maria

tylko tak mówisz bo ci wstyd za tych ćwoków

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Seksowny Cweliga z kolczykiem w uchu nokautuje i rozlicza użytkownika Sportowy_Maniak
Seksowny Cweliga z kolczykiem w uchu nokautuje i rozlicza użytkownika Sportowy_Maniak

kradzież zdjęcia ktore lata po internecie xDDD

Longo67
Longo67

Prawda. Ale może Panowie z Weszło znają odpowiedz co jest nie tak z naszą piłka że zaczynając od reprezentacji a na klubach kończąc oprócz jakości czysto piłkarskiej brakuje zaangażowania, ambicji, wybiegania

PRT
PRT

Bo to naród intelektualistów, a nie kopaczy.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sofronow
Sofronow

a arcybiskup Paetz i najsłynniejszy dyrygent poznańskich słowików?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sofronow
Sofronow

Pejs nie kontruj aż tak ostro…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Wacław Grzdyl
Wacław Grzdyl

Sofronow, gościa z Poznania szukaj na zdjęciu

Wacław Grzdyl
Wacław Grzdyl

.

v. Lynden
v. Lynden

Pół żartem, pół serio dodam, że zapomniałeś wspomnieć o Uszolu 😉

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

kubbak92
kubbak92

Cały czas mówi się iż Lech jest w bardzo kiepskiej sytuacji: stracił obrońcę który trzymał ten bałagan za mordę, stracił praktycznie całą ławkę a na domiar złego brakuje transferów. Czy jestem zaskoczony że gra wygląda aż tak słabo? Pewnie, kto by nie był. Jednak trzeba też spojrzeć na to okiem faktów i realizmu. Trener Kolejorza dostał do posprzątania stajnie Augiasza i stara się to w jakikolwiek sposób realizować, mając zerowe doświadczenie! Nie próbujmy robi z Djurdevica jakiegoś Mourinho czy innego Guardioli. Wpadki będą się zdarzać i teraz zobaczymy czy nowy trener Lecha będzie umiał z nich wyciągnąć wnioski. Poważnym tematem będzie ta zmiana taktyczna… Takiej dziurawej obrony to Lech dawno nie miał, defensorzy są totalnie pogubieni i chyba nie są świadomi swej roli. Dodatkowo środek pola nie potrafi korzystać z szeroko grających wahadłowych, którzy jednocześnie niezbyt czają o co chodzi na ich pozycji (może poza Tomasikiem).

Pracy a pracy… Bo …, ….. i kamienia kupa.

Murphy
Murphy

kubbak92
Naprawdę uważasz, że któryś z piłkarzy który z Lecha odszedł zrobiłby dziś, albo w pierwszym meczu różnicę?
Kurwa. Trzeba było pierwszy mecz wygrać z 4-0 A nie przestać grać po dwóch strzelonych golach.

kubbak92
kubbak92

Oj pewnie że tego w ogóle nie rozważam. Piszę tylko o tym iż najpierw wszyscy się rozwodzą nad tym jak Lech jest w czarnej d… a potem iż zaskoczył słabą formą. Problem widzę zresztą nie w kadrze, a braku zgrania etc…

Murphy
Murphy

kubbak92
Brak zgrania. Na Boga. Wystarczyło że Lech przez chwilę zaczął biegać, i już stworzył sobie sytuacje bramkowe.
Problem w tym że uznał, że ten mecz uda się wygrać/zremisować nie biegając.

kubbak92
kubbak92

No nie zgodze sie. Bieganie bez sensu jest rownie wartosciowe co stanie bez sensu. Wyglądało by to lepiej, jednak bylo by to rownie nieskuteczne. Mental jest wazny i prędzej zdobyli dzieki temu ta bramke.

Longo67
Longo67

Może któś wytłumaczy dlaczego kadra, Legia, Lech wszyscy raptem chcą grać z wahadłowymi nie mając do tej taktyki odpowiednich wykonawców.

kubbak92
kubbak92

Chyba nikt tego nie wie. Jednak byc moze naucza tych graczy grac na tej pozycji, potrzeba do tego czasu, nie posiadamy zawodnikow wybitnych taktycznie.

sam_losco
sam_losco

Longo67 bo teraz gra wahadłowymi jest modna i trener ogłaszając grę tym systemem chce sprawić wrażenie nowoczesnego, znającego się na najnowszych światowych trendach trenerskich.

Wróżka Weszława
Wróżka Weszława

Oni serio Cywkę do pierwszego składu wzięli!?
W biednej Wiśle to grał głównie jak był gdzieś wakat, jako zapchajdziura, i poszedł tam grać w pierwszym składzie??

Miszcz Joda
Miszcz Joda

Przeciez kadra Lecha to szmateks w czystej postaci. Jak oni sie nie wzmocnia to chwala Bogu juz w nastepnym sezonie nie beda mieli okazji sie kompromitowac w Europie.

emperor
emperor

Zamiast malkontencić uśmiechnijcie się i pomyślcie, że w całej Armenii teraz liczą ile zdobyli punktów do rankingu UEFY za to zwycięstwo z zawsze groźnym zespołem z Polski #pięknofutbolu

Mixu
Mixu

Chuj z ziemniakami..poczekajcie na Górnik 😉

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Innowierca
Innowierca

Jak narazie to zapowiada się równie „wesoło”.

Szyderca
Szyderca

Jeżeli Lech puka w dno od spodu, to gdzie umiejscowicie Górnika? Poniżej dna kopalni?

Kunta Kinte
Kunta Kinte

Krety chyba niestety odpadną…

Lluc93
Lluc93

Ambicją Górnika to jest utrzymanie, szczególnie jak wymienili Kądziora z Kurzawą na Ryczkowskiego i Ambrosiewicza… Oni nie idą na mistrza i przynajmniej ćwierćfinał LM po podpisaniu każdego ogórka.

Murphy
Murphy

Szyderca
Będzie Górnika do Lecha porównywał??? Może do Legii od razu.

Buncol
Buncol

Przyjdzie liga , mecze z Legią i zaraz się zacznie porównywanie do Legii. Ba te zespoły są o niebo lepsze od Legii. To one powinny mieć mistrza.
A potem Młodawia i Armenia weryfikują tych moralnych mistrzów

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko
Ubeccy ojcowie użytkownika Juri nokautują i rozdziewiczają go w jego brzydkie, owłosione dupsko

Awans to awans głupie, wszawskie śmiecie z kiblowskiej!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

theczarek
theczarek

Ty, ale wiesz, że mimo wykolejenia i ogólnie fatalnego stanu tego „składu”, to i tak odjechała? to wystarczyło na takie przaśne kluby jak Amicolech czy Jagiellonia, więc wrzucając takie grafiki ośmieszasz przede wszystkim kluby, którym Legia odjechała z Amicą na czele. Choć jej już odjeżdża po malutku Jaga, patrząc na to, co wczoraj zaprezentowali, lech idzie śladami Lechii z ubiegłego sezonu.
Jeszcze w Poznaniu zatęsknią za pucharami, a nie jakieś buńczuczne mamy kuwa dość przy wysokim jak na lecha miejscu w tabeli.

Buncol
Buncol

Ale się kurwa musisz pieklić.
Ani jednego słowa o Lechu.
Lech Lech Kolejorz duma Poznania znalazł kolejnego pogromcę wśród europejskich potęg.
Kardzan Kapan był nie do przejścia, ale wam się udało.
Szacun. Liga Europy jest wasza

Habanero
Habanero

Bardzo mądre zdanie-„kończąc na rządzących, którzy nie robią transferów i oczekują od słabych zawodników dobrych rezultatów.”

camora
camora

Na tym etapie trzeba przechodzic rywali jak najmniejszym nakladem sil. Lech gra dalej i to zamyka temat. Gornik tez moze grac piach byle awansowal.

Mateusz Borek
Mateusz Borek

Górnik gra piach i do przerwy przegrywa. Takie są fakty.

Murphy
Murphy

camora
Tak i jakby jeszcze tych sił mniej dołożyli, graliby dogrywkę. Albo od razu mogliby skupić się na lidze. Przy okazji należy też oszczędzać się w PP, bo przecież trzeba grać w lidze, o miejsce w pucharach, w których trzeba oszczędzać się żeby grać w lidze……
Kurwa
WYPIERDALAJ!!!!!!!!!!!!!!

camora
camora

Ale nie grali dogrywki i awansowali.Sklad maja jak na te chwile przecietny i bez lawki.Zagrali dopiero drugi mecz i to na koncu swiata a ty oczekujesz huj wie czego. Graja dalej i styka. A ty sam sobie pobiegaj.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

theczarek
theczarek

Wy naprawdę macie w tej Wlkp altrnatywną rzeczywistość. jak można bagatelizować takie ośmieszenie się? no jak? co Wy jesteście, jakiś Piast Gliwice? chyba po malutku w tym kierunku spływacie, przynajmniej mentalnie.
potem się dziwią, że jest jak jest i „mają kuwa dość”….
żenada i tyle,.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kierowniku
Kierowniku

Po takim meczu, przed startem ligi, pewnie teraz w Poznaniu zadają sobie pytanie: moze zamknięty stadion, to nie taki zly pomysł.

GEDANIA
GEDANIA

Dla dobra polskiego futbolu PZPN powinien zakazać tym poznańskim pokrakom występów w eliminacjach do europejskich pucharów (nie: europejskich pucharach) przez najbliższe 10 lat. Gracie z polską flagą na trykotach, wy pały jebane!

Szyderca
Szyderca

Wy spokojnie możecie z niemiecką, jak za 100 lat się w końcu dostaniecie do tych eliminacji.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

theczarek
theczarek

myślę, że Lech zagrał na maksa swoich możliwości i tyle. nie ma się co gorączkować. Raczej kibice powinni zastanowić się, jak jest zarządzany klub, że wiecznie brakuje na wzmocnienia mimo przychodów ze sprzedazy zawodników.
Ja wiem co mówi zarząd, kasa idzie na szkolenie, cuda wianki. a tak naprawdę cała ta akademia polega na skupowaniu zdolnej młodzieży z całej Polski.
tymczasem Legia ma już ponad 100 (!) piłkarskich mini szkółek rozsianych po Polsce i po malutku po cichutku robi fundamenty pod budowaną akademię z prawdziwego zdarzenia. drugą w kraju po Zagłebiu Lubin. a w Wlkp będą dalej liczyć na cuda wianki ale dopływ talentów może w pewnym momencie się zwyczajnie urwać, bo konkurencja robi się coraz większa.

przemo00116
przemo00116

Nie wiem ile trzeba było obejrzeć kompromitacji polskich klubów by by być zdziwionym tym dzisiejszym meczem.Przeciez jakby to Lech wygrał bez problemowo to by było pozytywne zaskoczenie.Dwie wyrównane druzyny i Lech miał więcej szczęścia dlatego awans.Takie są fakty.

technojezus
technojezus

,,Dwie wyrównane druzyny”
Lech – wycena 20mln
Gandzasar Kapan – wycena 4mln
No nie ma co WYRÓWNANE

Detektor
Detektor

Jezusie, sportowo wyrownane.

technojezus
technojezus

Sportowo oczywiście że tak

Penguin
Penguin

Gandzasar 4? Chyba łącznie z gruntem pod stadion

Buncol
Buncol

Według Weszło Corc City byłoby ojebane przez przeciętnego polskiego trzecioligowca.
Ja coś czuje że w polskiej ekstraklasie walczyliby o podium.
Przy popisach Lecha i Górnika , Legia wydaje się klubem z innej planety.

Miszcz Joda
Miszcz Joda

Bo Legia jest z innej planety. Roznica w budzetach jest spora.
Lech zaciska pasa i chce sie spiac w 65 mln pln a Legia poluzowala pasa i dobija do 120 mln pln. Trzecia sila ma budzet 40 mln pln. A wicemistrz ma ok. 28 mln pln.

theczarek
theczarek

co racja, to racja. tyle, że w Legii budżet 1 drużyny procentowo nie jest tak duzy, jak w innych klubach. sporo kosztów jest rozsianych tam, gdzie są generowane z nich przychody. to po prostu duże przedsiębiorstwo, które zarabia więcej, ale i generuje dużo większe koszty (poza 1 składem). dlatego zrównywanie poziomu budżetów nie do końca ma sens.
co z resztą widać po kwotach transferowych. w składzie legii nie ma obecnie żadnego zawodnika, za którego musieli dać więcej niż kilkaset tysięcy. chyba tylko pasquato, który jest odstrzelony. reszta to albo za grosze, albo z kartą na ręku.
Legia dominuje tylko wysokością kontraktów, i to jest akurat fakt ale też nie tak, żeby dostansować resztę o dwie długości. inna sprawa, że Legii o wiele łatwiej namówić piłkarza do przenosin niż takiej Jadze, Lechowi czy Zagłębiu.

theczarek
theczarek

i co ważne, sukcesy w Europie są Legii potrzebne nie tylko do inkasowania przychodów z nich, ale i żeby reszta fabryki dobrze działała. rodzić mniej chętnie zapłaci za Legia Soccer Schools na 2 końcu Polski, jak klub odpadnie z jakimiś Słowakami. jak gra w LE, LM – to inna bajka. dlatego wielkość klubu mierzona jest tutaj w sukcesach na arenie międzynarodowej. dlatego też inne kluby Legii nie dogonią zbyy szybko, bo wszystkie, wg mnie łącznie z Lechem, traktują puchary jak niepotrzebne zamieszanie wręcz jak Probierzowy pocałunek śmierci w kontekście ligi – a tylko ona się liczy, bo pozwala zachować stołki.

Pinker
Pinker

Górnik dołączy to tego elitarnego grona chyba…
Serio, Panowie – to co pokazują naszego kluby to nic innego jak odzwierciedlenie tego co na mundialu pokazaliśmy, czyli wielkie nic. Niestety. Niby są piłkarze z zagranicy, lecz to szrot.

Murphy
Murphy

Pinker
Po Górniku i letniej wyprzedaży, nikt się niczego nie spodziewał. Ale odpadnięcie z ostatnią drużyną tamtejszej „ekstraklasy” będzie blamażem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

camora
camora

Napisz cos rozsadnego bo tylko pierdolisz farmazony. Namietnie udowadniasz ze nalezysz do grona intelektualnych ameb poznanskich warszawskich bialostockich itp. Umiecie tylko jechac po sobie i nic wiecej.Nie wiem z czego to wynika.Kanapki wam kurwa w szkole zabietali czy jak?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kierowniku
Kierowniku

Ale żenada. W przekroju calego meczu Bryndza-cos-tam było z dwie klasy lepsze od Lecha. Najgorzej wydane 5 zł w moim życiu.

nsg
nsg

Z ciekawości zapytam: czy za awans do kolejnej rundy przysługują jakieś pkt w rankingu czy tylko wygrane/remisy mają znaczenie?

A żeby pozostać w temacie: Lech się sportowo kompromituje, k***a, kompletnie.

extreme
extreme

Tylko zwycięstwa i remisy.

Murphy
Murphy

nsg
Zależy o jakim rankingu mowa.
Do krajowego liczą się zwycięstwa lub remisy.
Do klubowego punkty są przyznawane za awans, do kolejnych rund.

17-S-92
17-S-92

Nic nie jest dodawane teraz za awans. Dopiero od wiosennych rund w pucharach a jak wiemy tak daleko nie zajdą

Murphy
Murphy

17 S 92
Co Ty człowieku bredzisz. Do rankingu klubowego liczą się punkty za awans do kolejnych rund eliminacyjnych. Tyle że od tego roku nie ma punktów w el LM, bo Ci co odpadną trafiają do el LE.
Za awans do fazy grupowej zespoły dostają odpowiednio 3 punkty w LE i 4 w LM. Tutaj też jest różnica. Bo te punkty które dostaje się na dzień dobry za awans do LM, są dodawane do tego co ewentualnie się w LM ugra.
Natomiast to co w LE, to jest minimum, i jak się nie ugra więcej za zwycięstwa dajmy na to to zostają trzy punkty.
Do krajowego liczą się punkty za zwycięstwa i remisy w meczach eliminacyjnych. Które są dzielone przez dwa

17-S-92
17-S-92

Do fazy grupowej są. Ale nie ma za awans z gandzasarem

17-S-92
17-S-92

Zanim zaczniesz pouczać ogarnij tabele: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/ccoef2019.html
Bonusowe punkty są za awans do fazy grupowej ligi mistrzow i za każdy awans do kolejnej rundy później.

Murphy
Murphy

17 S 92
Wklejać tabelki, i linki też potrafię.
Przeczytaj sobie pytanie. A brzmiało ono ”
Z ciekawości zapytam: czy za awans do kolejnej rundy przysługują jakieś pkt w rankingu czy tylko wygrane/remisy mają znaczenie?”
Ponieważ nie sprecyzowano o jaki ranking chodzi prawidłowa odpowiedź brzmi tak jak napisałem.

Zależy o jakim rankingu mowa.
Do krajowego liczą się zwycięstwa lub remisy.
Do klubowego punkty są przyznawane za awans, do kolejnych rund.
To że tego nie rozumiesz i pierdolisz coś o jakiś bonusowych punktach o których nikt tutaj nie pisze, i próbujesz dyskutować sam ze sobą specjalnie mnie nie dziwi.

17-S-92
17-S-92

Pierdolisz. W kontekście artykułu chodziło o awans Lecha z Gandzasarem. I za ten awans nie dostał żadnych punktów. Póki co Lech ma tylko pkt za zwycięstwo u siebie. I też się jebiesz w zeznaniach, bo przykładowo za awans do grupy LM są 4 pkt do rankingu klubowego, co przekłada się w naszym przypadku na 1 pkt do krajowego (dzielisz przez liczbę drużyn) – i to jest tak zwany bonus. Nie spinaj dupy

Murphy
Murphy

Sam się ogarnij debilu.
Za awans do każdej kolejnej rundy eliminacyjnej klub dostaje punkty.
Właśnie w tym kontekście Lech za awans do II rundy eliminacyjnej zainkasował 1,5 punktu.
Wstawiłeś kretynie w dodatku tabelę której nie rozumiesz. Bo wstawiłeś tabelę ze współczynnikiem krajowym, a ten jest obliczany w kwalifikacjach na podstawie zwycięstw, a punkty zdobywane za awans do następnych rund kwalifikacyjnych się do niego nie liczą.
Popatrz sobie https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/tcoef2019.html
I zobacz na punkty Legii, Lecha i Górnika Zabrze. Odpowiednio 2 punkty dla Legii, i po 1,5 dla Lecha i Górnika.
Różnica wynika z tego że nawet jak Legia odpadnie z II rundy el LM to trafia od razu do trzeciej rundy LE.

Jeśli ktoś się miesza to Ty się debilu mieszasz. Wyciągasz jakieś dodatkowe gówno o którym nikt tutaj nie dyskutuje bo jest dla wszystkich jasne, tylko nie dla takiej spierdoliny umysłowej jak ty.
Fakty są takie w chwili obecnej do rankingu klubowego za awanse do kolejnych rund Legia zarobiła 2 pkt Lech i Górnik i Jagiellonia – która zacznie od II rundy mają po 1,5 punkta.
Do rankingu krajowego za zwycięstwa i remisy odpowiednio 2/1/1,5/0

Pytanie było jasne i postawione w kontekście obecnej fazy eliminacji, a nie jakiejś wydumanej kurwa grze w fazie grupowej.

zenek_ze_wsi
zenek_ze_wsi

Nie oglądałem meczu – co dzisiaj zrobiła Lechowi ta klika sędziowska? Sędziował może Marciniak?

KoStUcHy
KoStUcHy

Lubie te emocje, te puchary… walkę i zaangażowanie do końca. I ten charakter… qurwa.. nie czujecie blusa, wystarczy trochę wyobraźni i jest widowisko. Dla mnie to naprawdę koniec świata, środek wakacji a emocje jak w ćwierćfinale LM. Bałem się że Leszki nie dojadą na ten koniec świata.. ale dojechali i kto wygrał mecz… qurwa Trałka, do kadry go Jurek bierz, nawet się nie zastanawiaj.

podszyszkownik
podszyszkownik

Co tu robią Warszawiaki? Dowartościowują się chyba,jakby było czym.Tak naprawdę,sami z siebie się śmiejecie.Zakopać tą ligę,i nasrać na grób.

Detektor
Detektor

Czytam zawsze o polskich klubach w rozgrywkach miedzynarodowych, a to ze sie Lech zesral w tym meczu tego nie zmienia.

Boudente
Boudente

Co za bzdury i bezsensowne krytyka. Lech niczym rzymscy gladiatorzy chciał zapewnić kibicom rozrywkę. Była dramaturgia, piękne gole i emocje do końca. Kolejorz stwierdził „dobra. Strzelamy tego gola”. I tak zrobili na luzie. Extra emocjonujące widowisko i 3 : 2 w dwumeczu. Nie to co ta śmieszna Legia. Bez emocji 4:0 w marnym stylu.

lubie mezo
lubie mezo

I kogo to niby dziwi?

areq
areq

Jest mi po prostu,tak po chrześcijańsku:) , wstyd…
Wstyd kurwa za tych człapiących patałachów.
Za transfery najwolniejszych zawodników w lidze (Cywka, Tiba).
Za grę tfu chodzenie na poziomie 3 ligi.
Za szykujące się upokorzenia w lidze i pucharach-taki Szachtior Soligorsk wpierdoli nam z 5 bramek w dwumeczu.
Za grę 3 obrońcami , gdy nie ma ŻADNEGO sensownego obrońcy w drużynie.
Za zrobienie Vujadinovica kapitanem.
Za pizde z kitką w ataku.
Za wieczne zwalanie na sędziów,gdzie widać że nawet opłacony sędzie by nie pomógł
Za te kurwa coroczne nadzieje ze strony Gargamela i pozostałego zarządu,gdy gołym okiem widać, że chodzi im tylko i wyłącznie aby te powiedzmy sto osób pracujących czy współpracujących z klubem opchało się kabzą ,kosztem naiwności kibiców.
Żal mi tych kibiców wierzących,że te piłkarzyny grają choć kurwa w 50% dla nich.
Mam dość.Ostatni rok kupowałem karnet.Złotówki ode mnie nie dostaną.
Nc+ umowa,koniec października i w pizdu,niech mamią pseudojakością ligi innych naiwnych.
Oczy mi krwawiły na widok tych pajaców.

Buncol
Buncol

Tak po ludzku ci współczuje.
Pozdro

Dominik
Dominik

Dzielny zespół z Armenii pokazał pastuchom z Poznania gdzie ich miejsce:D
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA BUEHAHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHE

war3d
war3d

Ludzie miejcie litość,Górnik już przegrywa,Lech przegrał jak to wszystko nazwać?Polskie drużyny już prawie odpadają na poziomie 1 rundy eliminacji!!,praktycznie najniższego poziomu w pucharach z jakiego można odpaść!!Nie potrafią przejść takiej przeszkody dziś, o co będzie za 3 lata?Zabraknie rund do odpadania?Zostaną preeliminacje do eliminacji,czyli runda 0 albo runda -1 jak kto woli.

Poznaniak
Poznaniak

To nie jest wazne Legia ma znowu mistrza Po co sie starac jak wszystko mozna zalatwic Zielony stoliczku nakryj sie

Buncol
Buncol

No tak jak z Legia przegrywacie to przy zielonym stoliku, ale jak w pucharach dostajecie wpierdol od ormianskiego wicemistrza to czyja wina? Odpadacie z coraz smiesznijeszymi klubami z coraz niższych lig ale co tam. To wina układu warszawskiego że wam Ormian wylosowali

piokon
piokon

Tak to sobie tlumacz, kibicu „druzyny”, ktorej legenda jest Piotr Reiss.

Poznaniak
Poznaniak

Wypisz wymaluj taka sama sytuacja ma miejsce w Polsce Inwestorzy uciekaja budzet ledwie zipie wypierdalaja sedziow tracimy kontakt z Europa i swiatem a rezimowa prasa rezimowa telewizja mowia zupelnie cos innego Dziwi mnie ze tym razem walicie prawdę Czyzby wazeliniarze z tego portalu zrozumieli ze z lizania PiSowskiej dupy trzeba sie bedzie niezadlugo tlumaczyc i to ostro Ja juz skopiowalem sobie ten tekst i skopiuje ewentualny tekst o usunieciu mnie z tego portalu i pozniej sobie porozmawiamy Lech jednak awansowal dalej wy tylko mozecie dalej pisac i to wszystko co mozecie o Lechu w ostrym tonie a poza tym nic

Poznaniak
Poznaniak

Aha A Legia znowu wstapi na tron Ano zobaczymy

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

obwarzanek
obwarzanek

Widać, że Poznaniacy zainspirowali się mocno mundialem. Gol strzelony w ostatnich minutach meczu co było znakiem rozpoznawczym tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej jednocześnie świadczy o ogromnej sile charakteru i determinacji 😉

Marek83
Marek83

I po stałym fragmencie.

Poznaniak
Poznaniak

Ale nie ze spalonego i bez pomocy sedziego

Komandor
Komandor

Podejrzane milczenie Janka Kobuszewskiego… Sprawdza czy Marciniak nie przebywa w Armenii kopiąc doły pod wielkopolską potęgą ?

Matciak
Matciak

Nie oglądałem, nie czytałem komentarza Weszło! Awansowali – ok! Czekamy na następny mecz. Po co tyle pier…enia?

Cebulak Janusz
Cebulak Janusz

Dokąd zmierzasz Lokomotywo poznańska?

17-S-92
17-S-92

Do Szczekocin.

Cebulak Janusz
Cebulak Janusz

do dupy

Weszło
19.09.2020

Trio Sobczyk-Jimenez-Nowak bezlitośnie rozjeżdża Legię

Można przecierać oczy ze zdumienia. Ależ to ekscytujący tercet. Klepeczka, jeden kontakt, wymienność pozycji, powtarzalność, efektowność, efektywność. I wszystko to przy skołowaniu defensorów rywali. Górnik Zabrze dysponuje atakiem, którego autentycznie przeciwnicy mogą się bać. Jimenez, Nowak i Sobczyk wyglądają, jakby grali ze sobą nie od miesiąca, a od dobrych kilku lat. Dzisiaj roznieśli Legię. Mistrzowską […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Tottenham. Gra w piłkę nożną. Golf. Czy to będzie właśnie ta kolejność?

To już oficjalna informacja, Gareth Bale żegna się z Madrytem, na razie w ramach rocznego wypożyczenia, ale chyba nikt nie ma wątpliwości, że to koniec. Walijczyk w Realu zaczynał z ciężarem oczekiwań ważącym przeszło 100 milionów euro. Potem odbył jeden z najpiękniejszych lotów w historii klubu, gdy Królewscy rokrocznie wygrywali Ligę Mistrzów. Ale już pożegnanie […]
19.09.2020
Weszło FM
19.09.2020

Jan Mela, meczyki i Liga Minus. Niedziela w WeszłoFM

Niedzielę w Weszło FM rozpoczniemy programem „W ciemno”, który prowadzi Marcin Ryszka. Jego gościem będzie Jasiek Mela – chodząca inspiracja dla każdego z nas, gość, który mimo niepełnosprawności potrafił zdobyć dwa bieguny. A przy tym to chodząca dawka życiowego luzu, co w połączeniu z podejściem do życia Marcina da mieszankę wybuchową. O godz. 10.00 na antenie […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Pogoń znów wygrywa po borowaniu bez znieczulenia

Pogoń Szczecin jest na początku tego sezonu w ścisłej czołówce najbrzydziej grających drużyn Ekstraklasy, ale punktowo jest nieźle: cztery mecze, siedem punktów. W Gliwicach „Portowcy” mogli wysoko przegrać, a wygrali. Dziś przez większość spotkania również prezentowali mniej jakości niż zdziesiątkowany Śląsk Wrocław i mimo to ponownie sięgnęli po pełną pulę. Dla nas najlepszą wiadomością jest […]
19.09.2020
Anglia
19.09.2020

Pan piłkarz Mateusz Klich bierze Premier League przebojem!

Bloody hell, co to jest za historia, aż chciałoby się wykrzyknąć. Mateusz Klich wszedł do Premier League nie tylko z drzwiami, ale też z futryną i od razu podporządkował sobie pokój. Znaczy, dobra, brzmi to trochę zbyt podniośle, ale kurczę, kto zabroni nam się cieszyć, że w końcu jakiś polski piłkarz z pola radzi sobie […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Płacheta z golem, Jóźwiak z asystą, Helik z czerwoną kartką. Działo się w Championship!

Kariera Przemysława Płachety pędzi ostatnio w co najmniej takim tempie, jak on sam po boisku. Pół roku w Pogoni Siedlce, sezon w Podbeskidziu, tyle samo w Śląsku, rekord transferowy wrocławian i przenosiny do Norwich. Nie ma co zapeszać, ale wydaje się, że skrzydłowy nie chce się zatrzymywać. Gdy tylko dostał trochę więcej czasu na boisku, […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Sukces: Lechię w końcu chciało się oglądać

Widzieliśmy mocniejsze wejścia w sezon niż to w wykonaniu Lechii, bo owszem, punktowo tragedii nie ma, trzy oczka wpadły, ale jeśli chodzi o grę? Nawet nie dramacik, a jeden wielki regularny dramat. Warta mogła spokojnie wygrać, natomiast zapłaciła frycowe, ale już Raków z Górnikiem nie zostawili nawet reszty, ładując gdańszczanom po trzy gole. I cóż, […]
19.09.2020
Niemcy
19.09.2020

Wszystkie problemy Krzysztofa Piątka

Spokojnie. Krzysztof Piątek nie jest w czarnej dziurze. Może już nie grzeje nikogo tak, jak za swoich złotych czasów w Genui i Milanie, ale to dalej bardzo przyzwoity snajper przyzwoitego klubu w bardzo silnej lidze. I na razie nie grozi mu zmiana tego statusu. Polak to żadna efemeryda. Swoje umie i będzie umiał. Problem w […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

FREEBETY w eWinner! 60 PLN na powrót Bundesligi

Tęskniliście za ligowym graniem? Bo my tak i z tego co widzimy eWinner także. Ten legalny polski bukmacher przygotował bowiem atrakcyjną promocję na powrót Bundesligi. Czekają na nas freebety za sam fakt obstawiania meczów piłki nożnej. W ten sposób w sobotę i niedzielę możemy zarobić łącznie 60 PLN! Jak? Sprawdźcie szczegóły promocji „Futbol Totalny”. Gracze […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Aubameyang czy Fabiański – kto będzie górą w tym pojedynku?

Łukasz Fabiański kontra była drużyna. Co prawda dla „Fabiana” spotkania z Arsenalem nie są już zapewne niczym szczególnym, ale bądź co bądź to jednak potyczka dwóch ekip z Londynu. „Kanonierzy” zwykle niemiłosiernie lali West Ham, więc szykuje się trudne spotkanie dla polskiego bramkarza. Jakie są nasze przewidywania na ten mecz? Tym razem sprawdzamy, jak wygrać […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Fundambu ładuje przewrotką, Widzew odbija się od dna

Czekaliśmy, czekaliśmy i stało się. Merveille Fundambu zdobył swojego premierowego gola w pierwszej lidze. A że dodatkowo Widzew wygrał i zgarnął pierwsze trzy punkty w nowym sezonie, to zakładamy, że w Łodzi humor gituwa. Zupełnie odmienne nastroje panują za to w Olsztynie. Zero bramek i zero pomysłu na to, jak ten stan rzeczy zmienić. Tak […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

LIVE: Górnik demoluje Legię przy Łazienkowskiej. 3:1!

Stal Mielec w Gdańsku, czyli beniaminkowie wciąż szukający jakiegokolwiek zwycięstwa – czy Lechia okaże się tak przeciętna, by umożliwić? Śląsk Wrocław w Szczecinie, próbujący podkreślić swoją dobrą grę i wysokie aspiracje na tle zespołu, który ma tylko aspiracje, a nie ma gry. Na deser spotkanie przy Łazienkowskiej, gdzie Legia podejmie Górnik – często przy takich […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Wraca Serie A! Nowy klub Milika zgarnie trzy punkty na inaugurację?

Serie A najpóźniej wraca do gry, ale też najpóźniej rozgrywki zakończyła. Za nami kilka tygodni transferowego zamieszania, m.in. z udziałem Arkadiusza Milika. Dziś jego – prawdopodobnie – nowy klub może zgarnąć pierwsze punkty w starciu z Hellas Werona. Na jakie typy warto zwrócić uwagę w meczu AS Romy? Sprawdzamy to razem z Totolotkiem! Hellas Werona […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Dwa lub trzy gole w hicie kolejki w Warszawie? Czemu nie!

Przed nami polski klasyk, czyli starcie Legii Warszawa z Górnikiem Zabrze. Klasyk, ale też mecz, który od lat nie zapowiadał się tak ciekawie, jak dziś. Zabrzanie na początku sezonu zaskoczyli świetną formą i pomysłem na grę. W opozycji do nich jest Legia, która niemiłosiernie łączy bułę. Czy to pozwoli Górnikowi odnieść pierwsze od ponad 20 […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Zagłębie zgarnia młodzieżowców. Ratajczyk krok od Lubina, będzie transfer z Legii

Zagłębie Lubin jest bardzo aktywne na rynku transferowym w kwestii młodzieżowców. Na Dolny Śląsk trafili już Jakub Bednarczyk i Kamil Bielikow, a teraz „Miedziowi” dopinają dwa kolejne transfery. Nazwisko Adama Ratajczyka na tej liście nikogo już nie zaskoczy, natomiast jak udało nam się ustalić, Zagłębie dokona także ciekawego ruchu, osłabiając ligowego rywala.  Łukasz Łakomy, 19-letni […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Czy Legia powinna zazdrościć Górnikowi Manneha?

Pomyśleć, że rok temu byliśmy przekonani, iż Alasana Manneh okaże się kolejnym transferowym nieporozumieniem, tak typowym dla obrazu tej ligi. Całkiem obiecujący facet z Barcelony B, który otarł się o trzecią ligę hiszpańską, zdobył doświadczenie w lidze bułgarskiej i sygnalizował, że w Polsce wcale nie będzie czuł się specjalnie zagubiony. Ale zaczął fatalnie. Jesienią nie […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Czy w Lechii Gdańsk coś się wypaliło?

Funkcjonowanie każdej drużyny to pewien cykl. Najpierw się ją buduje, metodą prób i błędów szuka stanu optymalnego, aż wreszcie – prędzej czy później – osiąga ona swój szczyt. Później już bardzo trudno się na nim utrzymać, zwłaszcza przy niewielkich zmianach kadrowych. W takiej sytuacji najczęściej następuje jazda w dół – czasem wolniejsza, czasem szybsza. Coraz […]
19.09.2020
Weszło
19.09.2020

Sztylka: – Trener ma rywalizację na każdej pozycji. Dziś okienko uznajemy za zamknięte

– Mamy swoją filozofię, określoną politykę transferową na dane okienko. W ostatnim sezonie mieliśmy 4-5 długotrwale kontuzjowanych polskich piłkarzy, co spowodowało, że trudno było w tamtym momencie rygorystycznie pilnować naszej filozofii budowy drużyny. Sytuacja zmusiła nas do tego, że proporcje zostały zachwiane. W tym okienku chcieliśmy to więc wyrównać, żeby ta szatnia była jak najbardziej […]
19.09.2020