Remis z ósmym sortem chilijskiej reprezentacji. I co z tego? 
Weszło

Remis z ósmym sortem chilijskiej reprezentacji. I co z tego? 

Przed mistrzostwami Europy 2016 reprezentacja rozegrała katastrofalny mecz z Holandią, po którym cały naród stwierdził, że nie mamy drużny na turniej, a obrońcy to już w ogóle (słabiutki mecz Pazdana). Chwilę potem rozegraliśmy całkiem dobry turniej, a rzeczony Pazdan został obwołany Ministrem Obrony Narodowej. 

Podchodzenie do takiego meczu jak do próby generalnej nie ma sensu. Możemy się grzać, że to ostatnie sprawdziany (chociaż wszystko już dawno przetestowane), możemy oszukiwać się, że to miernik formy drużyny (a potem nie znajdować żadnego potwierdzenia w faktach), ale im szybciej dojdziemy do wniosku, że to tylko niewiele znaczący sparing, tym zdrowiej dla nas wszystkich. Reprezentacja zagrała słabo z jeszcze słabszym przeciwnikiem. I co z tego? Nic, drodzy państwo, jedno wielkie nic. Cieszyć się możemy tylko z jednego – że obyło się bez kolejnych kontuzji.

Teoretycznie reprezentacji Nawałki powinno pójść z ósmym sortem chilijskiej reprezentacji pozbawionej czołowych piłkarzy całkiem gładko, ale rzeczywistość okazała się nieco trudniejsza. Jeśli pierwszy garnitur będzie tak wyglądać na mundialu w Rosji, piłkarze nie będą musieli nawet rozpakowywać walizek. Ale szaleństwem byłoby twierdzić, że tak będzie wyglądał mundial. Zagrali słabo i nieprzekonująco – to fakt. Raz jeszcze zapytamy – i co z tego? Nie będziemy przecież specjalnie bić na alarm (tak samo jak po 5:0 nie pompowalibyśmy balonika).

Kadra Nawałki zaczęła nerwowo. Krychowiak poraził elektryką pod własnym polem karnym do tego stopnia, że aż zastanawialiśmy się, czy to naprawdę nie Mateusz Kupczak (odróżniła go tylko bujna fryzura). Pazdan z kolei wystawił rywalowi piłkę w polu karnym, lecz ten okazał się zbyt słaby, by choćby trafić w bramkę. Zastrzeżenia można było mieć do tego, który rozgrywał dziś jeden z ważniejszych meczów w życiu – Jana Bednarka. Gdy grał do przodu, piłka lądowała na wysokości piątego piętra (a potem w rękach bramkarza). Gdy Castillo składał się do przewrotki, po prostu grzecznie się odsunął. Nie była to opoka defensywy, wyraźnie brakowało ustawienia i zrozumienia z Pazdanem, ale pamiętajmy, że to dopiero pierwszy mecz tego chłopaka w wyjściowym składzie. Może się wyrobić.

Mecz ogólnie wyglądał średnio, aż wreszcie Lewandowski uderzył z lewej nogi sprzed pola karnego. Przyjmując już doskonale wiedział, co się święci i przywalił z lewusa tak, jakby to była prawa, zapewniając sobie splendor we wszystkich światowych mediach. Reprezentacja szybko poszła za ciosem i przez moment zapachniało nawet wysokim wynikiem, a tym momentem była bramka Zielińskiego – dziwne podanie Krychowiaka okazało się skuteczne, bo rywal Grosika strasznie się obciął, ten pociągnął w swoim stylu i wystawił pomocnikowi Napoli piłkę do dopełnienia formalności. Inne akcje biało-czerwonych? Kiks Grosickiego po świetnym, miękkim podaniu Kuby poprzedzonej jeszcze lepszym, twardym odbiorem piłki na połowie rywala. Jeśli mamy szukać po dzisiejszym meczu powodów do optymizmu, dyspozycja Błaszczykowskiego jest największym z nich.

Wynik reprezentacja zaczęła wypuszczać z rąk jeszcze przed przerwą. Po rzucie z autu polscy piłkarze popełnili szereg błędów – najpierw Piszczek dopuścił do dośrodkowania, potem Bednarek źle się ustawił, Pazdan nie dał rady zaasekurować, a Linetty wracając w pole karne w pewnym momencie stanął i się patrzył (?), zaliczając totalnie niezrozumiałą interwencję. Przy drugiej bramce było nieco więcej przypadku – piłka spadła na nogę Miiko Albornoza, a ten pozazdrościł Lewemu bramki i także huknął sprzed pola karnego z lewej nogi. Niestety – jemu także udało się pokonać bramkarza i to też w nie najgorszym stylu. To działo się już po przerwie, kiedy po pierwsze – odbyło się testowanie systemu z trzema środkowymi obrońcami, po drugie – reprezentacja totalnie zgasła i wszystko wskazuje na to, że trzeba połączyć te dwa fakty ze sobą. Choć i tak kadrowicze powinni strzelić gola po tym jak Teodorczyk świetnie wypuścił Milika, ale ten – demony wracają? – spróbował podcinki nad bramkarzem i zmarnował bardzo dogodną okazję na gola. Swoje strzelić też mógł Krychowiak, który w jednej sytuacji mógł posłać precyzyjnego, ładnego rogala, ale zamiast tego wyszło mu coś na wzór wiosennej kanapki szkolnej wyjętej z plecaka we wrześniu.

W skrócie – gdybyśmy po dzisiejszym meczu wyciągali wnioski, moglibyśmy się załamać. Ale nie wyciągamy. Tak naprawdę mamy tylko jeden – dobrze, że obyło się bez kolejnych kontuzji.

Fot. FotoPyK

KOMENTARZE (110)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
LordInfamous
Armia Szatana-antyżydochrześcijaństwo

Razem wykopmy rasizm z futbolu
Kick racism!!!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Wojteksiurek

Ale szuria XD

pepe72

Nie karmcie trola!

Lluc93

Jak TVP będzie tak fachowo przeprowadzać analizy Mundialu jak tego meczu to ja dziękuje za ich studia. Według Gilewicza i tych patafianów w studiu pierwsza bramka to wina Pazdana. No, bo przecież założenia miał takie, że ma upilnować dwóch Chilijczyków, Bednarek miał się ustawiać jak w Southampton, zapominając, że z tyłu nie ma dwóch stoperów, ale jednego i musi być bardziej w polu karny, a Linetty miał się przyglądać jak mu strzelec bramki ucieka.
A te 3-4-3 z Grosicki w środku i jednym Krychowiakiem do odbierania piłki to mogą z San Marino grać. Grosicki umie szybko biegać, a nie klepać z Zielińskim w środku pola. Eksperci się o te pierwsze 20 minut obrony czepiają, ale przecież ich wina, że środek pola przez 20 sekund nie umiał jej ani utrzymać, ani odebrać. Długie piłki, pressing i odbiory to nam wychodziło w pierwszej połowie, z tego padły bramki i z tego były sytuacje. Jak chcieli rozgrywać od obrony to się zawsze stratą kończyło.

nieobiektywny
Szczupak Złotoria. Baleja Starosielce

Analizy do dupy, ale transmisja to normalna profanacja
Z jednej kamery, gdzieś na dachu (chyba że powtórki)
Nie szło oglądać.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Zobacz legionisto, obrońco słabego Pazdana (cały sezon do bani) jak grała Polska po zejściu Linetty’ego – dopiero Góralski wprowadził równowagę. Wszyscy winni tylko nie mierny Pazdan. Zabawne. Już w 2. minucie miał pierwsze elektryczne zagranie. To Pazdan wprowadził nerwowość przy 2:0. Cionek przy nim to profesor.

HATEspeech
GKP Targowek

Wiadomo….wina Pazdana, bo z Legii. Nerwowosc to wprowadzil tuz przed strata gola Szczesny, bijac piatke wprost chyba w Linettego ustawionego na 16/20 metrze (nie widzialem dokladnie,ale sytuacja absurdalna) Ogolnie najgorsi na boisku Pazdan,Jedrzejczyk i Maczynski 😉 (czekam na plusy od poznaniakow ;))

GRAND_CHAMP

ty kretynie jaki cały sezon 😀 rozumiem że w Poznaniu sezon kończycie po 30 kolejkach, ale to jest POLSKA strona 😉

Marcel Gecov
Amica Poznań

kochany, to, że Pazdan miał udany mecz z Niemcami 2 lata temu to nie znaczy, że trzeba na siłę go bronić. Zgubił krycie i tyle. To jest niestety elektryk, tak, jak i Cionek. Wg mnie właśnie cały skład dobrze wyglądał tylko Bednarek, Pazdan i Cionek to elektrycy. Z takim środkiem obrony nie wyjdziemy z grupy. Jedyna nadzieja, że Błaszczykowski z Krychowiakiem będą mieli przechwyty tak, jak w peirwszej połowie meczu z Chile.

adrianL

Pazdan nie zagrał najlepiej,ale pierwsza bramka w ogóle go nie obciąża.On nie zgubił krycia.Swojego krył.Dwóch się nie da.Wina Linetty

Mucha
tyski GKS

Tylko 1-4-4-2, koniec eksperymentów.

zenek122
Drużyna Pierścienia

Mam nadzieję że to sie jeszcze poprawi ale na razie sytuacja wygląda tak – Błaszczykowski gaśnie w 35 minucie, Grosicki w 45, w 75 schodzi Lewando i robi się ciemno.

Gino Lettieri aka Zauberer
Wir spielen ohne Torwart!

Ciemno robi się zwykle po drugim golu dla Polaków. Nie od dziś. Taka taktyka, taka sytuacja.

GRAND_CHAMP

to i tak jest postęp, bo na EURO ze Szwajcarią i Portugalią gaśliśmy po jednym

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Nie po golu, a po prostu sił brakuje.
Jak można grać na 100% pierwszą połowę, a potem antyfutbol prezentować.
Mecz trwa 90 minut, a nie 45.
Ta sytuacja ma miejsce ciągle i to jest najwieksza patologia.

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Rozgryżliście reprę.Nic dodać,nic ująć.Chociaż Nawałka twierdzi że ten brak sił,to po Arłamowie.

Nefilim

Przecież to oczywiste, że muszą czuć w nogach Arłamów. Tutaj akurat bym się nie czepiał, bo ciężko oczekiwać, że będą od razu na maksie grać przez 90 minut…
Pzdr.

Olala
Widzew POLSKA Liverpool (L) Polonia Kotwica ŁKS Szerszenie Weszło

Tylko sam fakt grania podniecał. Reszta to bida z nędzą.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Gino Lettieri aka Zauberer
Wir spielen ohne Torwart!

Fajny sprawdzian, bo pokazał, że umiemy fajnie pograć, a jednocześnie może zmniejszy pompowanie balonika (choć kogo ja oszukuję, he he). Niepokoi gra obronna i nie tylko idzie o samych obrońców. Generalnie jednak latka lecą, a kadra Nawałki jakby wciąż ta sama. Te same scenariusze, te same błędy, to samo podejście do meczu zarówno graczy, jak i trenera.
Rzeczywiście jednak nie widzę powodów do zmartwień. Pograli, nie połamali się, pokazali że się da i na dziś mi to wystarczy. Cieszę się też, że wróciliśmy do klasycznego ustawienia. Jakoś mi się Nasi bardziej w nim podobają.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Gówno nie sprawdzian.
Kolejny mecz z rzędu który pokazuje że naszym ktoś wyłącza prąd po pierwszej połowie.
Toć przez pierwsze 20 minut drugiej połowy nas dominuje KAŻDY i to w taki sposób że żal to oglądać
Ustawienie z 3 obrońcami jest dla nas zbyt ryzykowne.Tyle ile Chilijczycy mieli miejsca po bokach to skandal.
Obrona jak obrona.Tutaj nawet Glik nie pomoże.
Pazdan jak zwykle klasa, czyścił wszystko.Nie wiem czemu zarzuca mu się bramke.Tak samo można ją dla Bednarka zapisać.
Bednarek poprawnie.Rybus słabiutko, Piszczek trochę lepiej.
Najgorsze że my nikogo na skrzydła nie mamy do zmiany.
Schodzi Kuba albo Grosicki i kogo my wstawimy?
Drewniaka Kurzawę czy alkoholika Peszkę? Tragedia.
Już widzę jak murzyny z Senegalu wchodzą w nas jak w masło przy ustawieniu z 3 obrońcami.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Pazdan klasa hahahahahahahhahahahahahaha – najsłabszy na boisku wliczając Vidala.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Co rozumiesz przez słynne pompowanie balonika? Wyjście z grupy? zdobycie gola? remis z Japonią? A może ktoś zapowiada zdobycie mistrzostwa jak w 2002? Musiałem przegapić.

michallo8

Jednak nie taka sama. Zieliński wygląda znacznie lepiej, Linetty… Tak by się chciało powiedzieć. Mamy jednak szerszą ławkę – Góralski, Bereszyński, Jędrzejczyk w formie, Kownacki. Nie będziemy grali 90min bez zmian jak na Euro.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

scrollo7

Ginoś spokojnie. Jest jeszcze mecz z Litwą, żeby chłopcy mogli sobie postrzelać i podbić morale januszy ażeby balonik był na skraju pierdolnięcia

ArthurNYC

Powiem tak z ta obrona to my szukac nie mamy co .. kazda akcja rywala I jak dzieci we mgle.. glik wracaj

seal

Skoro taka Borussia ładuje 8 goli Pazdanowi to czego oczekujesz. Bez Glika w meczach z Senegalem i Kolumbia stracimy co najmniej po 2 gole. Wiec musimy strzelić 3 zeby wygrać. Bedzie co oglądać.kk

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Ale co tu da Glik? Bednarek zagrał poprawnie.
Kogo wina że np.taki Rybus wygląda fatalnie?Piszczek też słabo zagrał.
Granie 3 obrońcami to samobójstwo dla nas.

Criskrakow

Piszczek tragedia, włączyłem mecz w 5 min i tak się zastanawiam, kto biega z 20? Chyba jakiś nowy, piłka mu skacze, co przyjęcie to na 5 metrów, myśle se, znów jakiś eksperyment Nawałki, albo zmyłka przed mundialem.

JesusChristPose
Legia Warszawa

Ale że Lewandowski nauczył się strzelać z lewej nogi w końcu, to dla mnie zaskoczenie. Najpierw przyplusował, jak wymyślił ten swój karny. Potem jak zaczął grać w wolne, ale że jeszcze lewą gicę podciągnie, to się nie spodziewałem. jeszcze jak nauczy się kiwać, to będzie napastnik kompletny.

Murphy
KTS Weszło

Zdjęcie profilowe JC
Milik nie trafia, to go Lewy musi wyręczyć 😀

trzcina

to co odpierdalali dzisiaj LAskowski z Gilewiczem to pierdolony dramat.
Ale to przeciez Szpaku jest tragiczny, a Laskowski taki cudowny

Gino Lettieri aka Zauberer
Wir spielen ohne Torwart!

Wolę Laskowskiego. Mecz ze Szpakowskim, to dla mnie doświadczenie porównywalne z walką gołej dupy z batem.

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

A ja wolę Szpakowskiego niż jakiś wynalazków Ala Hajto, Borek czy Laskowski.

joshjakeman

Borek z hajto to klasa i truskawka na torcie. A nie podniety z dupy laskowskiego czy monologi i mylrnie pilkarzy szpakowskiego.

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

,,Borek z hajto to klasa” haha

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Zgaduję, że jak przy Pazdanie, decydują sympatie k(L)ubowe…

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

? Ale wy musicie mieć smutne życie pisząc takie bzdety…….
Tu gra Legia czy Polska?
,,Zgaduję, że jak przy Pazdanie, decydują sympatie k(L)ubowe…” Otóż nie
Zresztą gdzie ja ci tutaj o Pazdanie napisałem?

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

A ja wolę Szpaka jednak.Jak przegrywamy,jest czego posłuchać,zresztą zawsze jest przynajmniej ubaw

Grandal
Legia Warszawa

Czarniecki, masz bardzo dużo z Buszewskiej.

Olala
Widzew POLSKA Liverpool (L) Polonia Kotwica ŁKS Szerszenie Weszło

Szpakowskiego powinni zamknąć pod celą z kilkoma kibolami, ale tak, że tylko on miałby słuchawkę do komentarza radiowego i musiałby to im to opowiadać. Kibole z Legii i Lecha, na głodzie narkotykowym. Wtedy by kurwa zobaczył co to jest praca, bo całe życie odpierdala i zatrzymał się 30 lat temu. Nie czyta, nie ogląda, nie pamięta, tylko pierdoli w kółko jak w kolejce do lekarza. Nie zna się na tym co robi.

Stabwound2

Ta intonacja Laskowskiego, kończenie każdego zdania orgazmem, jest nie do wytrzymania.

JesusChristPose
Legia Warszawa

mam to szczęście że mecze od lat oglądam bez dźwięku, ewentualnie z zagranicznym komentarzem. polecam wszystkim.

seal

A no nic z tego… Orly Górskiego przed MŚ 74 tez zawodziły w sparingach.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Sparingami podniecać się mogą tylko janusze. Przed każdą imprezą to samo.

kibic__

Przecież od początku meczu było 3-4-3. Zieliński grał w ataku od początku do końca z przerwą na pierwsza częśc drugiej połowy kiedy zszedł Linetty a zanim wszedl Góralski. To byl zresztą najgorszy moment meczu w naszym wykonaniu. Kuba ani przez chwilę nie był bocznym pomocnikiem tylko grał na wahadle.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

„Kiedy zszedł Linetty a zanim wszedl Góralski. To byl zresztą najgorszy moment meczu w naszym wykonaniu.” Cieszę się, że ktoś jeszcze ogląda mecze na trzeźwo. Oczywiście, że gralismy 3-4-3. Krach w drugiej połowie, to próba ustawienia Zielińskiego na pozycji Linetty’ego. Dopiero wprowadzenie Góralskiego przywróciło równowagę.

JesusChristPose
Legia Warszawa

aha. coś w ok. 23 minucie udało nam się wymienić 3-4 podania na połowie rywala i to do przodu.

jednocześnie drugim okiem łypałem na mecz Niemcy – Arabia Saudyjska. Gdyby dziś zamiast Chile grała ta Arabia Saudyjska, to byśmy zaliczyli oklep. Tak sądzę.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Gdyby? Sądzę, że przypuszczam iż wątpię. Ale widzę, że odkryłeś czarnego konia. Postaw na nich kasę zamiast gdybać – mają słabą grupę, duża przebitka – zbijesz fortunę. :-]

Wacław Grzdyl

Przecież to „słabe” Chile w tym samym składzie co z nami opierdoliło Serbię a z Rumunią w 10-tkę mieli 64% posiadania piłki i w 10-tkę wyszli z 0:1 na 2:1,

JesusChristPose
Legia Warszawa

Nie napisałem, że Chile było „słabe”. Nie napisałem, że AS grało rewelacyjnie. Napisałem, że gdyby AS grało dziś z Polską tak jak zagrali z Niemcami, a my byśmy grali taką tikitakę jak zagraliśmy z Chile, to dostalibyśmy łomot. No ale to trzeba było obejrzeć mecze a nie tylko czytać relację tekstową na wp.pl czy na innej interii

saminiemi

Ja pierdole, co za gówno leci teraz w tvp

GRAND_CHAMP

„Pazdan z kolei wystawił rywalowi piłkę w polu karnym, lecz ten okazał się zbyt słaby, by choćby trafić w bramkę. ” – nazwać to wystawieniem to przesada, po prostu zwlekał z wybiciem (nie tylko w tej sytuajci).

Trójka obrońców, jak można było się spodziewać, okazała się stratą czasu, do tego trzeba o wiele lepszych / bardziej ogranych piłkarzy. Krychowiak mimo że nie ogarniał na początku to ładne podania słał, atak parę razy poszarpał i 2 gole wpadły, także jest nieźle. Zieliński znowu mało widoczny.

Moim zdaniem: Szczęsny-Piszczek,Cionek,Pazdan,Rybus-Błaszczykowski,Linetty,Krychowiak,Grosicki-Lewandowski,Milik

A właśnie! Zapomniałem, że Linetty grał, chyba poza jednym strzałem nie było go na boisku

Gino Lettieri aka Zauberer
Wir spielen ohne Torwart!

Linetty, jak zwykle, zupełnie przezroczysty. Nic do chłopaka nie mam, ale kompletnie nie widzę go w reprezentacji. Ani z niego pożytek w obronie, ani w ataku. Człowiek-widmo.

Donald Trump Mexico

W pełni popieram. Niby grał tam jakieś dobre mecze w Serie A, ale niestety nadal gdy go widzę w wyjściowym składzie repry, zastanawiam się, co Nawałka miał na myśli.

joshjakeman

Cionek i goralski do 1 skladu.

Criskrakow

Jak nie lubię Mączyńskiego, tak tu uważam że jest lepszy od Linettego.

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Linetty,to gracz o podobnej charakterystyce jak Mączyński,tyle że nie drewniany.I to jest ten detal.Zresztą, Nawałka na pewno zabrałby Mąkę,gdyby ten naprawdę nie był cienki.Przecież to jego synek,podobnie jak Cionek albo Peszko.Pozostaje tylko zastanowić się,jak dramatycznie wygląda forma Mąki.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Zauważyłeś co się stało po tym jak na miejscu Linetty’ego grał Zieliński?

Mertens

to jak z mączyńskim, bezużyteczny kopacz.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Pazdan – Cionek? Wyższych stoperów mogą wystawić Pigmeje. Musi byc jeden wysoki januszu.

GRAND_CHAMP

musi bo inaczej Bednarek by nie grał? 😉 gorzej niż wczoraj na pewno by nie było więc się nie ośmieszaj

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Typowa Polska za Nawałki….
Pierwsza pozioma na połowie, aż chciało się oglądać, a druga to był antyfutbol.
Ja rozumiem aby to się zdarzyło pierwszy raz, ale to się dzieje mecz w mecz….
Nawet na euro tak graliśmy.Grosicki nawet mówił że ,,nie wie czemu grają pierwszą połowę na 120%, a drugą na 90%”
Jakie 90% To było raczej mniej niż 10%
Przez pierwsze 20 minut my kompletnie nie istnieliśmy.My ani razu dwóch/trzech podań nie wykonaliśmy.Cały czas laga na pałę.Tego nie dało się oglądać.
Pokazali Lewego jak łapami macha i mordę drze co oni robią.
No ale nic trzeba balon pompować jak zwykle, a prawda jest taka że jak pewnie nie strzelimy na MŚ pierwsi bramki/bramek w pierwszej połowie to w drugiej każdy nas zciśnie jak jakiś trampkarzy.
Kurna najpierw jakaś Korea, wczoraj drugi skład Chille, z czym do ludzi.
Czy oni nie myślą w tej kadrze?
To wygląda jakby oni grali na maxa pierwszą połowę, a potem im sił brakuje.
Wstyd.
I gdyby nie Lewy to by było ta sama chujnia jak do 2013/14 roku.

jazwima

płaczki i „znafcy” – po co wyciągacie JAKIEKOLWIEK wnioski po meczu towarzyskim na 10 dni przed mundialem? po jaką cholerę porównywać połowę do połowy? ludzie! to po to sztab zamyka treningi i dopracowuje w tajemnicy szczegóły, aby nagle na 10 dni przed imprezą zagrać pierwszym garniturem i wysypać się ze wszystkiego co ma w rękawach? a może zeszli do szatni i sztab nakazał – Panowie zmiany i gramy na pół gwizdka – niech wszyscy się przekonają, że jak zawsze prujemy 30 minut, walimy 2, a później oddajemy mecz bez walki?? kilka zagrań to był powtórzony schemat – zagranie na 50 metrów na dobieg Grosika – na Euro zagrał tak Milik, wczoraj zagrywał tak Bednarek, zagrywał Krycha i podobnie jak w meczu z Portugalią tak wczoraj padła po tym zagraniu jedna bramka, zagrali mecz treningowy, podobał mi się Linetty – obok Krychy stabilizował środek, fajnie pokazał się Teo po wejściu – powinien mieć asystę, w pierwszym momencie był wq… ale chwilę później odwrócił się do Milika i klaskał motywując, zdecydowanie lepiej wyglądamy w ustawieniu 1-4-4-2, bo Piszczek nie musi myśleć o robocie, którą robi automatycznie i ma czas na rozegranie do przodu, a druga połowa… jak Cionek wchodzi na półprawego, Bereszyński na lewe wahadło, Zieliński jest cofany na 8 to co wy chcecie analizować???

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Janusze mają swe pięć minut. Oni przygotowaliby szczyt formy na sparing z Chile, ale dla drugiego składu, pierwszy by nie grał z ostrożności. Wcześniej ogłosiliby koniec treningów, by nikt się nie połamał przed Mundialem. Taka już dola przygłupów. :-)
Linetty dobry mecz, bez niego nie istnielismy w drugiej połowie.

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

,,po jaką cholerę porównywać połowę do połowy?”
Po taką że tak gramy od euro 2016.
Najpierw super, a potem nagle wylew.

jazwima

uważasz, że sztab tego nie widzi? powiedz mi jaka była największa bolączka tej reprezentacji w eliminacjach – dużo traciliśmy bramek, ale przed eliminacjami selekcjoner powiedział, że będziemy strzelać i grać ofensywnie świadomie decydując się na ewentualne błędy i straty bramek – i tak było, a na Euro mieliśmy jedną ze szczelniejszych defensyw, teraz może być podobnie i wszyscy będziecie odszczekiwać jak się okaże, że w Rosji każda druga połowa jest lepsza od tej pierwszej, w meczu z Chile piłkarze mieli po treningach i zgrupowaniu poczuć minuty na boisku, zderzyć się z rywalem nie kolegą z reprezentacji, trochę wojenki psychologicznej (Vidal – Błaszczykowski) a NIE GRAĆ 120% jak na mundialu i tyle, a to że gościowi siadła piłka na 2:2 po niefortunnym wybiciu Rybusa, albo że Milik nie strzelił w czystej sytuacji – co by to zmieniło gdyby było 3:1?? nagle byście twierdzili oho w pierwszej było 2:1 w drugiej wygraliśmy 1:0, bez pompki bez podniety, spokojnie poczekajmy tydzień i tyle, dla mnie ważne jest aby nie było – mecz otwarcia, mecz o wszystko, mecz o honor, jak będzie trochę futbolu w wykonaniu reprezentacji i jakości to wyniki powinny być – ale nie zawsze muszą bo to sport

Miszcz Joda
Der Adler im Flug ;)

Rozumiem, ze njemal w kazdym meczu o stawke tez wchodzi Nawalka i mowi: „Dobra panowie, bylo 120% normy a teraz zaslona dymna przed nastepnym spotkaniem”. A juz murarka po strzeleniu gola Portugalii to byl misterny plan Pana Trenera na final.

Mnie sie wydaje, ze mecze z Dania (3:2 i 1:4) byly bardzo miarodajne i obnazyly wszystkie slabosci. Raz nam sie udalo (druga polowa jak zawsze chujowa) a w drugim meczu Dunczycy zamietli nami podloge. I tak to na ogol wyglada. Raz z druzyna na zblizonym (lub wyzszym) poziomie nam sie przyfarci, ale rownie dobrze moze byc lomot.
Po prostu nie widac tutaj ciaglosci jak np. u Niemcow. Wiecej przypadku.

sqnatop

Jaki korwa sztab smiesznie….. Mamy pilkarzy na wysokim poziomie… To leci z byka lol

sqnatop

Gownono gowno gowno…….. Magiczna arytmetyka pana Nawalki korwa wy nie rozumiecie ze to trener z pizdy? 1-0 dlanas a ten drze sie do lewego zeby sie cofał…. Z czym do ludzi… Niech korwa borek jeszcze 8 książek napisze jaki to nawałka… Jak zupe widelcem jadł… Korwaaa jeatescie odjebani od rzeczywistości

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Kto pompuje balon? Słychac tylko matołów bredzących, że ktoś pompuje balon.

Szczepek
Legia Warszawa

Czy ta druzyna zagrala kiedys dobrze w 3-5-2?
Po co te eksperymenty jak widac, ze nie wychodzi?

FCKierpce

To z tego, że to nie było remis 0:0 do zapomnienia, który można sobie olać. Kolejny raz kadra powtarza swoje błędy, i przeciwnik tu nie ma znaczenia: czy to Portugalia, czy Kazachstan czy 10 garnitur Chile. Klasowa drużyna, gdy gra z rezerwami innego kraju, po prostu ten wynik dowozi i wtedy ten mecz jest do zapomnienia. No a poza tym, to jak zwykle za Nawałki: nie widać żadnych schematów – kto ma piłkę to ciągnie dopóki przeciwnik do niego podejdzie lub grana jest laga do przodu. Zero zamknięcia Chilijczyków na ich własnej połowie, a tak przecież powinno być. Sami Chilijczycy zrobili to z łatwością, od początku drugiej połowy siedli na nas przez kilkanaście minut. Nawałka nie wyciąga wniosków, miesza systemami, zmiany robi bez wyczucia -stare grzechy :)

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Siedli, bo Nawałka próbował bardziej ofensywnego wariantu z Zielińskim zmiast Linetty’egona w środku. To był, UWAGA, sparring. Testowanie. Wariant z Zielem na środku nie wypalił. Wszedł Góralski i zaczęło to wyglądać lepiej.

Miszcz Joda
Der Adler im Flug ;)

A jakie warianty cwiczyl Nawalka w neczach z Kazachstanem (2:2), Dania (1:4) czy Portugalia?
Przeciez poza nielicznymi wyjatkami to zawsze jest sraka w drugiej polowie.

Martinez76

Wnioski są następujące:
Niby wynik mniej ważny, ale tego typu sparingi są po to, żeby w nich wygrywać z przeciwnikie prezentującym podobny styl gry do grupowego rywala na MŚ. Wygląda na to, że Kolumbia nas rozklepie.
Nie mamy środka pola. Krycha ma zrywy a poza tym nic. Linetty jest zwyczajnie za słaby fizycznie, mentalnie i technicznie.
Gra obronna w tym wychodzenie spod pressingu wyglądała dziś słabiutko.
Nie widzę podstaw do optymizmu, drużyna jest bez formy a tej raczej nie da się osiągnąć w tydzień.
No i Milik…

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Znasz wyniki sparingów Japonii, Kloumbii i Senegalu? Może być jak w naszej E-klasie, ale ja nie oceniam po pozorach.

pepe72

Zawisza, ja tylko dopisze:
Chorwacja 2:1 Senegal
Szwajcaria 2:0 Japonia
Egipt 0:0 Kolumbia (1.6.2018).

Detros

Jeżeli chcemy coś oceniać, to oceniać musi w kontekście. Jak spojrzymy na mecz z Chile i powiemy to był tylko sparing, chłopaki pobiegali i jest ok. to pewnie nie mamy się czym martwić. Ale jeżeli dodamy do tego, że w meczach o punkty straciliśmy najwięcej bramek z niemal wszystkich drużyn, które w swoich grupach zajmowały pozycje pomiędzy 1 a 3 to sprawa zaczyna się komplikować. Gdy w takiej sytuacji nie potrafiliśmy zbudować do dzisiaj obrony, która jest wstanie zatrzymać 3 sort Chile, to jak zatrzyma Senegal i Kolumbie?

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Senegal zatrzymał potężny Luksemburg, Kolumbia również nie błyszczy.

Detros

I kto tu błyszczy? Chyba czas żeby wszyscy, którzy zasiedli przed medialnym balonikiem pompując go do granic wytrzymałości wmawiając tym samym kibicom, że mamy 8 reprezentację świata uderzyli się w pierś, bo symptomy blamażu na mundialu było widać znacznie wcześniej niż w meczu z rezerwami Chile.

Urban

Milik dal nam przedsmak swoich popisow na mundialu. Obrona czy z Glikiem, czy bez, jak zwykle panika przy kazdym ataku

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Asysta Teo – miód!

MuchyZNosa

I jeszcze ten jego uśmieszek po spierdolonej akcji. Jak on tak zrobi na MŚ to wyjdę z siebie i stanę obok..

Wacław Grzdyl

jedna sytuacja i nie strzelił – dramat,

JesusChristPose
Legia Warszawa

trudno tu nawet mówić, że mial 100% sytuację

Mertens

z pazdanem daleko nie zajedziemy… już ze słabymi Koreańczykami dał popis, wczoraj znowu. Paralityk.

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Nie no najlepiej to Cionka dać który jak wszedł to grał gorzej niż tragicznie, albo jakiegoś Kamińskiego.

Mertens

Oni nie popełniali takich kretyńskich błędów. Kamiński nie został do końca zweryfikowany, ale gra regularnie w BL. Cionek to może i przecinak co wybija po autach (przynajmniej nie do przeciwnika), ale potrafi się ustawić i miał dobry sezon. Stawianie na paralityków z polskiej ligi to strzał w kolano.

Ostrovitz

4-4-2 na początku drugiej połowy to było dno dna, nikt nie wiedział, jak właściwie ma grać i co robić w grze do przodu. Zieliński niby miał grać niżej, ale przy pressingu Chilijczyków nie dochodził w ogóle do piłek. W tym czasie Milik snuł się po boisku i zupełnie nie potrafił pomóc przy rozegraniu. Masakra.
Tak dymicie na Linettego, ale kiedy grał w środku przy Krychowiaku, to Krycha mógł wyjść po piłkę i ją przetransportować wyżej do Zielińskiego albo rozrzucić po skrzydłach.

dario armando

Może niewiele ,ale jednak nawet takie mecze coś znaczą Po 1-Nawałka wystawił prawie mój skład i to się sprawdziło ,bo pierwszą połowę zagraliśmy lepiej ,a Rybus którego nie miałem w podstawie był absolutnie najgorszy na boisku .PO 2 – znowu byliśmy lepsi w ataku niż obronie więc musimy strzelić kilka goli ,żeby wygrać i tak zakłada mój system gry .PO 3 -rozumiem ciężkie nogi ,ale ci młodziacy za mocno hulali i obawy przed poważnymi przeciwnikami wzrastają .Na plus – Krychowiak ,Lewandowski ,Bednarek.Grosicki .Teodorczyk.Poprawnie – Szczęsny,Błaszczykowski.Linetty ,Paxdan,Fabiański ,Na minus ,-Zieliński ,Piszczek ,Milik ,Rybus,Cionek,- oczywiście te oceny są adekwatne do poziomu oczekiwań wobec zawodnika w stosunku do jego piłkarskiej klasy .W meczu z Litwą ,Beresia trzeba wstawić na lewą obronę ,dać sporo minut Kownasiowi ,bo rzeczywiście może wnieść więcej niż Arek

Skandaloza

I tak nalepszy był Kręcina w Polsacie.

Redaktor: Ile przeciętnie zarabia polski piłkarz w Ekstraklasie?
Rychu: 25-30 tys złotych.
Redaktor : Ile?
Rychu: Brutto.

Oni naprawde uwazaja ludzi kompletnych debili.
Mysle ze po kompromitacji na MŚ, ktora zbliza sie wielkimi krokami, czas by PIS wział za dupe cały ten PZPN z Bońkiem pyskaczem na czele !!!

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Niech ten PiS się za nic nie bierze bo wszystko co robi to psuje i szkodzi Polsce.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

doogee

Zdjęcie profilowe Skandaloza
Wy z PiSu, tak jak wszyscy komunisci macie tendencje do zabierania tym, ktorzy zarabiana więcej. Zapamietaj gląbie, że to wolny rynek reguluje zarobki, a nie Pan prezes inny sekretarz partii. Tak to dziala w kapitaliźmie. I nie zmienia tego faktu nawet to, ze kopacze są przeplacani.

Skandaloza

co innego zarobic wiecej a co innego ukraść (Krecina, Lato teraz Boniek)
w PZPN siedza sami złodzieje tylko w białych rekawiczkach
trzeba rozjebac ten układ bo to ostatni bastion komunizmu rodem z PRL-u
co innego wolny rynek, tumanie a co innego machloje w PZPN
paniał?
a od PIS-u sie odpierdol bo robia dobra robote w przeciwieństwie do lewackiego ścierwa!!

Wacław Grzdyl

bastion komunizmu to był za Laty, Listka, Dziurowicza

rober6666

Bardzo mi przykro, ale moim zdaniem nie wyjdziemy z grupy…
Dlaczego?
Wszyscy żyjemy sukcesem naszej Reprezentacji na ME 2016 i przez pryzmat owegoż patrzymy na nadchodzące MŚ.
Niestety. Sukces na ME wynikał głównie z tego, że NIE TRACILIŚMY bramek. Lecz wtedy wynikało to z fenomenalnej formy Fabiańskiego, Pazdana i Glika, którym wychodziło dosłownie wszystko! Mniemać, że tym razem będzie podobnie to jak roić sobie dwie wygrane z rzędu „szóstkę” w Lotto. Zwłaszcza bez Glika… Skuteczność w ofensywie była żenująca, głównie za sprawą Milika, który moim zdaniem będzie główną przyczyną nadchodzącego niepowodzenia.
Mistrzostwa to ciężki turniej, gdzie drużyny zwłaszcza w fazie grupowej grają ostrożnie, skupiają sie na obronie. Powoduje to, że dogodnych sytuacji do zdobycia gola jest jak na lekarstwo, a jeżeli juz sie pojawiają to TRZEBA JE WYKORZYSTYWAĆ. I kto niby ma to robić? Lewandowski? Lewandowski jest „kozak”, to chyba nie budzi najmniejszych wątpliwości, ale wiedzą o tym defensorzy Kolumbii, Senegalu i Japonii, ktorzy Lewandowskiemu pograć nie dadzą.Będą przewracać, blokowac, podcinać, trącać i szczypać. Oczywiście wielkośc Lewandowskiego spowoduje , że stale będzie absorbował uwagę dwóch, czasami nawet trzech obrońców, co otworzy drogę innym do sytuacji strzeleckich. No właśnie. A kto ma być tymi „innymi”?
Oczywiście Milik. I zapamiętajcie moje słowa – Milik tradycyjnie koncertowo zmarnuje te kilka sytuacji w każdym meczu, jakie dzięki Lewandowskiemu sie pojawią…
Ponieważ Milika nie lubię ( za ME 2016 ) bardzo wnikliwie oglądałem go w meczu towarzyskim z Koreą odkąd wszedł w 61 minucie. Z długopisem i kartką odnotowywałem KAŻDY jego kontakt z piłką. 3/4 takich kontaktów kończyło się bezproduktywna strata piłki – niecelne podania, straty własne, niecelne strzały. Nie wiem skąd ma taki PR, ale po meczu stwierdzono w studio, że Milik zagrał bardzo dobre spotkanie. Ręce opadają. Tak więc sukcesem będzie strzelenie choćby jednej bramki w meczu, co w sytuacji, kiedy nie ma szans na zachowanie czystego konta „z tyłu” będzie przyczynkiem do tego iz bedą tradycyjne juz trzy mecze na mistrzostwach – „otwarcia”,”o wszystko”, oraz „o honor”….

marcinw13
Manchester United 1997/98

Szczerze pisząc też mam odczucia, że albo z grupy nie wyjdziemy w ogóle, albo na jakimś dzikim farcie doczołgamy się do drugiego miejsca. W eliminacjach mieliśmy najgorszą obronę ze wszystkich ekip, które awansowały z pierwszych miejsc a jak przyszło grać na poważnego w ofensywie przeciwnika, którym była Dania w rewanżu, to dostaliśmy ciężki wpierdol. Nasze gwiazdy są w dużo słabszej formie niż dwa lata temu. W zasadzie swój poziom utrzymali tylko Lewandowski i Piszczek. Kontuzja Glika wbrew pozorom to wcale nie taka totalna katastrofa, bo w tym sezonie Glik jest dużo słabszy niż jeszcze rok temu, widać to było w reprezentacji, gdzie często prokurował groźne sytuacje. Pazdan też jest słabszy niż był. Na Euro mieliśmy w miarę solidną lewą obronę, bo Jędrzejczyk zagrał naprawdę dobry turniej. Teraz jest o kilka klas gorzej… I taka chujowa obrona ma wyjść na Kolumbię z Falcao, Rodriguezem i Cuadrado, ma wyjść na Senegal z Mane.. Do tego dodajemy Krychowiaka, który zapomniał jak się gra w piłkę a jeszcze dwa lata temu był płucami i sercem drużyny…Nie kupuję tego, chociaż mam nadzieję, że się mylę.

Realnie patrząc wyjście z grupy to max. I to już będzie sukces.

Oczywiście realnie patrząc to w 1992 Dania nie miała prawa zostać mistrzem Europy, a dwa lata temu Walia nie miała prawa pokonać Belgii w ćwierćfinale Euro. Także wszystko jest możliwe. Piłka jest jedna, bramki są dwie a Krystyna Ronaldo jest jebanym symulantem. 😉

Wacław Grzdyl

Ględzicie jak bohaterowie „Chłopaków do wzięcia” ni mo dziewczyny, ni mo na wiosce wszystkie wyjechały, w promieniu 5 kilometrów na jidnygo chłopa przypodo 0 dziewczyny

Rysiek_Kieliszek
Santana Wielki Klincz

A tak miało być pięknie.

okrutnik

dziadki nie maja siły biegać – Grosicki po przerwie człapał jak czapla . Krychowiak nie nadaje sie do tarcia chrzanu , a co dopiero do gry w reprezentacji . Pazdan – jak nagle człowiek , który cały sezon kaleczył w półamatorskiej lidze , ma nagle być podstawowym stoperem na mistrzostwach swiata ? Linetty jest pindzisiat osiem razy gorszy od Kapustki 2 lata temu . Jedyny szacun za ten mecz należy się Kubie , który zapierdalał jak dwudziestolatek , mimo niedawnej cięzkiej kontuzji .
Nie widze tego . Te mistrzostwa to bedzie koniec tej reprezentacji , i Legia może zacierać ręce bo Nawałka za kilkanaście dni bedzie wolny , a co za tym idzie klub z Warszawy może bedzie miał trenera przed startem sezonu .

Taiczo
Ekstraklasa=Tego nie da się zrozumieć.To trzeba przeżyć.

O jak widzę gównoburza na maksa to był tylko sparing i tyle. Oceniać będziemy 19 czerwca coś około 19.15 kiedy będziemy po 1 meczu naMŚ.
Jedno co mogę powiedzieć to nie możemy dawać tyle stałych fragmentów gry Senegalowi i Kolumbii bo nas wykończa. Tak samo nikt nie blokuje strzałów zza pola karnego.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

nagi

Pazdan to sie nadaje do wypowadzania psow na spacer a nie pilki.Przykladowa pilka do Pazdana,stoi jak wryty i mysli jak tu nie spierdolic i odegranie do najblizszego z kryciem na plecach albo laga do przodu,katastrofa.Ojcze Pio czuwaj nad Paziochem w czasie mistrzostw .

wpDiscuz