Przewrotka Cristiano Ronaldo najpiękniejszą bramką w historii Ligi Mistrzów?
Weszło

Przewrotka Cristiano Ronaldo najpiękniejszą bramką w historii Ligi Mistrzów?

Do teraz nie potrafimy znaleźć odpowiedniego przymiotnika, by opisać wczorajsze trafienie Cristiano Ronaldo. W końcu Portugalczyk zasadził bramkę, której piękno dostrzegłby komplet laik. Na dodatek dokonał tego w ćwierćfinale Ligi Mistrzów, co jeszcze bardziej zwiększa skalę trudności. Zaczęliśmy się więc zastanawiać, czy wczoraj nie padła najpiękniejsza bramka w tych elitarnych rozgrywkach, jeśli weźmiemy pod uwagę tylko ćwierćfinały, półfinały i finały.

Poniżej pięć naszych propozycji, w których uwzględniliśmy również wcześniejsze odpowiedniki Ligi Mistrzów. 

– Mario Mandzukić (Juventus – Real Madryt <- finał w sezonie 2016/2017)

– Cristiano Ronaldo (FC Porto – Manchester United <- ćwierćfinał w sezonie 2008/2009)

– Dejan Savićević (AC Milan – FC Barcelona <- finał w sezonie 1993/1994)

– Lionel Messi (Real Madryt – FC Barcelona <- półfinał w sezonie 2010/2011)

– Zinedine Zidane (Real Madryt – Bayer Leverkusen <- finał w sezonie 2001/2002)

Zapraszamy do dyskusji w komentarzach, a także podrzucanie swoich propozycji. Pamiętajcie jednak, że bierzemy pod uwagę gole od ćwierćfinału w górę, a więc Marek Citko i trafienie z Atletico Madryt nie było brane pod uwagę. Na koniec wrzucamy raz jeszcze cudeńko od „CR7”.

fot. NewsPix.pl

KOMENTARZE (60)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
eneene5

Na 1 miejscu Zidane, na 2 Zidane, na 3 Zidane:)

panucci82

Nie no, bramka zajebista, ale bramki z przewrotek zdarzają się w miarę co jakiś czas, nie mówię tutaj tylko o LM, a bramka Ziozou to dla mnie jedna z dwóch najładniejszych bramek w historii piłki.Uderzyc tak piłkę z takiej świecy, odrazu, bez przyjęcia i to jeszcze w finale.

Waldemar Blyskotliwy

Zgadzam się. Taki strzał wybitnym piłkarzom (Messi, Ronaldo, Zidane, Ronaldinho) wyszedłby raz na 100 uderzeń. Nigdy nie widziałem podobnej bramki, za to z przewrotki zdarzają się od czasu do czasu nawet w Ekstraklasie (np. Rok Elsner, Razack Traore, P. Kaźmierczak, F.Starzyński, A.Piech). Oczywiście nie umniejszam nic bramce Ronaldo, absolutnie genialna, ale do bramki Zizou nie ma podjazdu

derlis

Genialne uderzenia z woleja wyszły też Hamitowi Altintopowi i Miroslavowi Stochowi, uznane za bramki odpowiednio lat 2010 i 2012

Quotsa

Zapomniałeś o Diego. Takie rzeczy koleś robi…

Wróżka Weszława

Przewrotka przewrotce też nierówna. Bo to co strzelił Mandzukić (oczywiście nic nie ujmując tej bramce) gdy piłkę przyjął i stosunkowo „na spokojnie”, „panując nad nią” sobie uderzył to zupełnie co innego od strzelenia przewrotką z pierwszej piłki dośrodkowania lecącego na wysokości tak na oko praktycznie dwóch metrów, czyli to co zrobił Ronaldo. No mnie zamurowało, osobiście
1. Zidane
2. Ronaldo z wczoraj

wertico

Stankovic z Schalke polecam zobaczyć kto nie widział :)

wielki_naukowiec

podbijam, na pewno ładniejsza, niż Messiego

derlis

Dla mnie najlepszą Hulk piznął Szachtarowi 😀

Bardzo ładny był też wolej Robbena z 2010 roku przeciwko Manchesterowi United

Wróżka Weszława

Juninho tego typu bramek to nastrzelał całą masę, ale czy akurat na poziomie ćwiećfinału LM to nie pamiętam..

derlis

Ten mecz Porto – Szachtar był w fazie grupowej, ale w przypadku takiego huknięcia to myślę że niewiele to znaczy
Juninho to wiadomo, jeśli chodzi o wolne to jest Juninho i reszta, ale osobiście to z jakiegoś powodu właśnie ten rzut wolny Hulka podoba mi się najbardziej ze wszystkich jakie widziałem

magikmag

No fajnie, ale takich bramek jak Taboret strzelił to było w lidze mistrzów mnóstwo – Saul Nigez vs Bayern rok temu – pierwsza z brzegu. Kogoś tu chyba dupa boli okrutnie, że dwie najładniejsze bramki w LM jebnął zawodnik Realu.

derlis

Przewrotek też było mnóstwo:
– powyższa Mandzukicia
– Griezmann przeciwko Romie
– Mexes przeciwko Anderlechtowi
– Bressan przeciwko Barcelonie
– Rivaldo przeciwko Manchesterowi United
Pięć z brzegu
Kogoś tu chyba dupa boli okrutnie, że znalazła się choć jedna bramka Messiego, która przecież nawet i tak nie wygra (XD), bo tylko dureń postawi ją wyżej od tej Zidane’a

magikmag

I każda z tych bramek jest dużo ładniejsza i bardziej wyjątkowa niż ciągniecie tu karła za uszy do rankingu, żeby tylko był. Minięcie 3-4 zawodników i kopnięcie farfoclem widzimy każdego roku. Ale miło, że musiałeś się cofnąc aż o 20 lat żeby znaleźć pięć pierwszych z brzegu (xD)

derlis

To wskaż mi minięcie 3-4 zawodników i kopnięcie farfoclem z każdego roku W LIDZE MISTRZÓW (przecież o niej mowa), bo jak na razie wskazałeś tylko 2016, a dopiero potem pogadamy czy to jest ciąganie za uszy
Chodzi o to, że jest tam każdy typ najładniejszych goli w piłce nożnej: jest uderzenie z dystansu, jest przewrotka, jest cudowny wolej, no i jest też mijanie rywali (i to nieprzeciętnych) jak tyczki, a kto robi to lepiej niż Messi?

magikmag

16/17 Ozil vs ludogoretz (ladniejsza brama niż taboreta)
15/16 Saul Nigez vs Bayern
14/15 Suarez vs Psg
13/14 Bale vs Schalke 04, CR vs Galatasaray

Dalej mi się już nawet nie chce szukać. Reasumując to ja mam racje, elo.

derlis

No to ci jeszcze pomogę jak ci się nie chce bo był jeszcze Pastore przeciwko Chelsea i Vladimir Weiss przeciwko PSG w 2013/14
Nie zmienia to faktu, że też mogę powiedzieć, że to nie były ładniejsze gole niż ten Messiego, bo tak jak mówi kolega niżej, łatwość z jaką Messi sobie tam biegł była zadziwiająca
Też mogę powiedzieć że Ronaldo się ciągnie za uszy bo wymieniłem pięć przewrotek, gdzie każda ładniejsza od tej jego, może poza tą Rivaldo XD

zuy_pan

Tylko w golu Messiego piękne jest to, że on wchodzi w ten drybling na takim luzie jakby grał z dziećmi z podstawówki, takich rzeczy się nie widuje często

Zenon Zawodowiec

Bramka Zizou zjada resztę dupą, oj później się na podwórku próbowało powtórzyć, oczywiście bezskutecznie.
A co do przewrotek: po tym, co zrobił Ibra, wszystkie inne wyglądają blado.

derlis

Najgorzej było prawonożnemu powtórzyć, tak jak w moim przypadku 😀

Wróżka Weszława

Zidane też jest prawonożny

derlis

Ale chodzi mi o to że uderzył to lewą, a ja lewej nigdy nie miałem, w przeciwieństwie do niego 😛
To był typ zawodnika u którego niejeden nawet nie wiedział która jego noga jest mocniejsza

Tomekrox

W meczu o jaka stawkę strzelił Zlatan?

Zenon Zawodowiec

Zlatan nie gra meczów o stawkę, to stawka gra o Zlatana.

A tak na serio, to, że był to mecz towarzyski nie umniejsza faktu, że to najbardziej widowiskowa przewrotka ostatnich lat (a może i w historii, kwestia gustu).

derlis

Zgadzam się
Jedyne bramki którym ujmuje ranga meczów, to takie w których jeden gość drybluje wszystkich i pakuje gola, bo w towarzyszach nierzadko nie chce się za takim latać na złamanie karku, a bramek typu przewrotka czy uderzenie z dystansu nie da się przewidzieć niezależnie od tego czy to towarzysz czy finał wielkiej imprezy, poza tym taka piłka nie zawsze musi „najść” wykonującemu :)

WieslawWojnar

Myślisz, że łatwiej jest załadować przewrotką na hasioku z kolegami niż w ćwierćfinale LM? To jest wszędzie tak samo trudne.

pawlo15

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

derlis

Bramka Scholesa przeciwko Barcelonie też niczego sobie

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

derlis

A proszę uprzejmie 😀

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

derlis

I, jak się potem okazało, też dające finał, bo dwumecz zakończył się wynikiem 1-0

Tomekrox

1/4 LM 2012/2013 Barcelona vs Atletico, bramka Diego.

derlis

2013/14* 😀

Hivth

15 lat kariery próbował wtoczyć kulę przewrotką, czasem zahaczając komizmem o poziom Benny’ego Hilla, w końcu się udało i widzę, że mediom odjebało totalnie. Po bramce Mandzukica w finale cisza (dodajmy – z pozycji o wiele trudniejszej niż ta penaldo), a tutaj król i najlepsza bramka w historii. Co oznacza dobry PR, matko boska.

derlis

No wiesz, z drugiej strony pokazał, że metodą prób i błędów można osiągnąć wszystko, bo próbował i z różnych pozycji, i z różnych piłek, aż w końcu naszło, a wiesz jaki jest Ronaldo; jak już mu raz coś wyjdzie, jak coś pęknie po pierdyliardzie nieudanych prób, to potem to leci jak z automatu, czyli pewnie jeszcze z 4-5 takich brameczek w jego wykonaniu ujrzymy nim karierę zakończy 😛

Hivth

To tylko gdybanie, trzymam się faktów. Taki Suarez (którego nie trawię na poziomie zbliżonym z penaldo) przewrotek i nożyc to pewnie z tuzin zaliczył w karierze mając przy tym 10x mniej prób, a jakoś nie czytam po każdej wielkich tyrad mediów o najpiękniejszej bramce LM/LL/PL. Zresztą sam wymieniłeś kilka bramek z przewrotek – niektóre trudniejsze jak Mandzukica, niektóre o wiele prostsze jak Griezmanna – i po żadnej nie było nawet 5 linijek tekstu o tym, a tu czy w prasie czytam o najlepszej bramce w historii LM – niezła bufonada.

derlis

No PR zrobił swoje, ale tak samo jakby zamiast Messiego objeżdżającego Real wstawić np. Mane, to każdy by na to lał równie mocno co na przewrotki inne niż ta Ronaldo
W przypadku tej dwójki to zaszło już tak daleko, że brak któregokolwiek z nich w jakimkolwiek zestawieniu to wręcz skandal (nie mówiąc o ewentualnym triumfie), niekiedy oczywiście niesłusznie

Hivth

Która bramka Mane, bo nie mogę żadnej zbliżonej znaleźć?

derlis

Nie znajdziesz, bo to było hipotetyczne założenie, że gdyby Mane wstawić za Messiego w tamta akcję z 2011 roku która jest tu w rankingu, to nikt by tego tak nie przeżywał 😛
Messi jest według mnie lepszym piłkarzem niż Ronaldo, ale niestety także i w jego przypadku PR też czasem działa; nie mówię o tym konkretnym, bo według mnie ten gol jest tu zasłużenie, ale ogólnie

Marcin Sz

Nie rozumiem dlaczego nie ma gola Bressana z 1999 roku. Pewnie dlatego, że strzelił go Barcelonie https://www.youtube.com/watch?v=dtELTmFr8Ys

Hivth

No świetna dedukcja, jest bramka „Dejan Savićević (AC Milan – FC Barcelona <- finał w sezonie 1993/1994)", ale nie ma Bressana, bo strzelił Barcelonie. Ucz się lepiej do testu gimnazjalnego.

Marcin Sz

Chłopcze, ja chodziłem do podstawówki dawno temu, 8 klas. I nie mam nic przeciwko Barcelonie ale lubię obiektywne serwisy. Czy w kwestii Dumy Katalonii portal Weszło ma szanse być obiektywny? Odpowiedz sobie sam.

Laki
Real Madryt

Chyba jednak chodzi o to że brali pod uwagę gole które padły przynajmniej w ćwierćfinale.

Hivth

Swoją drogą to:

nie było w LM? Jak nie przepadam za bramkami na pustą z połowy, tak przy tym woleju wolej Zidane’a to bieda.

danny_trejo

Jakbys pokopal troche pilke z zyciu, to wiedzialbys, ze wolej Zidane’a byl znacznie trudniejszy do wykonania od tego na pustaka z polowy boiska. Tez ladny strzal, udalo sie, ze mu siadla dobrze, ale raczej smieszne jest porownywanie go z tak doskonalym zlozeniem sie do pilki ze swiecy w okienko, z bramkarzem w bramce (taka mala roznica), w dodatku w finale LM przy stanie 1:1…

RonaldinhoR10

A co ma do rzeczy jaki był wtedy wynik i czy to 1/2 czy inny mecz. Leciała piłka zajebał weszlo i tyle. Do legendy przeszła tylko dlatego że to był zizu i że była stawka. Ale takie gole padają pewnie dosyć często w najróżniejszych spotkaniach od towarzyskich meczy poczynając. Ale one nie przejdą do historii.

danny_trejo

Nie chce mi sie tlumaczyc rzeczy oczywistych

Hivth

Jakbyś miał mózg zamiast kalarepy to nie pisałbyś o mnie w taki sposób, jakbyś wiedział dokładnie czy grałem w piłkę w życiu czy nie, czy umiem język francuski i czy kupę robię o 8 czy 9:30.

danny_trejo

Wlasnie z bredni, ktore piszez wiadomo, ze gowno o pilce wiesz, smieszny przyglupie. :-)

Nefilim

Zdecydowanie bramka ZZ z, Leverkusen.
Pzdr.

Spoconymarek

Jak dla mnie Evra powinien znaleźć się w tym zestawieniu, zadupcył takiego luja że do dziś pewnie leczy haluksy

Rainheaven

Echhh. Taka bramka, jak ta od Ronaldo przypomina mi pewnego mistrza, który trochę przedwcześnie skończył karierę.

areq
Kolejorz (w dniach 14.06-15.07 tylko reprezentacja!!)

Van Basten moim zdaniem strzelił najładniejszą bramkę w meczach o stawkę (finał ME1988) ever. Ta z Twojego linka też kapitalna. Co do pytania z artykułu.Zizou nr 1 Crystyna z wczoraj nr2.

Rainheaven

Z podanych propozycji trochę nie ma co wybierać, bo wielu wybitnych bramek po prostu brakuje (np. Crouch- z Galatą). Ale z tego co jest- fakt. Zizou to Zizou. Wiedział co robił w każdej milisekundzie tego strzału. Mistrz.

Filip Piotr Skóra

A mię się podobała ta brameczka, Szanownego Pana Ronaldińo: https://www.youtube.com/watch?v=9O3otJu2FWE

Janusz Ekspert

plusik dla Ciebie, już myślałem, że nikt nie wspomniał o tej bramce i sam chciałem ją wrzucić.

adek89

TAK! jedna z najlepszych w historii, coś niesamowitego, dziwne, że nie znalazła się w zestawieniu.

Skandaloza

Real w im bardziej chujowych strojach gra, tym lepiej gra :-)

wpDiscuz

INNE SPORTY