Arka jak bulterier, Legia jak chihuahua
Weszło

Arka jak bulterier, Legia jak chihuahua

Legia wyglądała w Gdyni tak, jakby przez cały tydzień przed tym meczem była na diecie „1000 kcal, schudnij 5 kg w tydzień”. Arka wyglądała tak, jakby sztab szkoleniowy faszerował piłkarzy kreatyną, kofeiną i nie do końca legalnymi odżywkami zza naszej wschodniej granicy. Ekipa Leszka Ojrzyńskiego rzuciła się na legonistów, którzy przyjechali z Trójmiasta z myślą „pobiegajmy przez półtorej godziny, a bramki może zdobędą się same”. No i goście poważnie się przeliczyli.

Jeśli któryś z zespołów Ekstraklasy tak wiernie oddaje słynne węgrzynowe „wiaderko witamin”, to tą drużyną jest właśnie Arka Gdynia. Jasne, Szwoch i spółka sfrajerzyli się dwa tygodnie temu w Białymstoku, gdzie przez swoje gapiostwo oddali Jagiellonii pewne zwycięstwo. Gdynianie sami sobie skomplikowali sytuację w tabeli i na dwie kolejki przed końcem rundy zasadniczej musieli pokonać Legię i Lechię, by liczyć się w walce o awans do pierwszej ósemki. Ale i Legia była pod ścianą. Zespół Romeo Jozaka czuje na plecach oddech Lecha Poznań, a każda strata punktów oznaczałaby, że uciekająca im Jagiellonia czmychnęłaby już na niebezpieczną odległość.

Wydawałoby się, że zobaczymy w Gdyni starcie na noże, że oba zespoły rzucą się sobie do gardeł, będą jak wściekłe psy, jak Tommy Lee Jones w „Ściganym”. Ale w pierwszej połowie bulterierem była tylko Arka, a Legia co najwyżej chihuahuą. Gospodarze po prosto jeździli na dupach, a do tego dokładali indywidualne zrywy piłkarzy ofensywnych. Brylował Rafał Siemaszko, który to zagrał prostopadłe podanie w stylu Andrei Pirlo, to wyskoczył do główki niczym Edinson Cavani. Mateusz Szwoch tańczył z Arturem Jędrzejczykiem. A Andrij Bohdanow kopiował Davida Beckhama. To właśnie strzał Ukraińca sprawił, że do przerwy było 1:0 dla Arki. Bohdanow przylutował z około 25. metrów, mur Legii rozstąpił się jak Morze Czerwone, piłka skozłowała jeszcze przed Arkadiuszem Malarzem i wpadła do siatki.

I było to prowadzenie absolutnie zasłużone. Bo determinacja, jakość i przede wszystkim liczba oddanych strzałów przemawiała na rzecz gdynian. Wyliczmy dobre okazje Arki – strzał Jankowskiego z woleja, Siemaszko bliski uprzedzenia Malarza tuż przed bramką, sam na sam Siemaszki, uderzenie Szwocha po rzucie rożny. Wymieńmy sytuacje Legii – pieprznięcie Pasquato w trybuny. I na dokładkę statystyka strzałów z pierwszej połowy – Arka dziewięć uderzeń, trzy celne. Legia trzy strzały, wszystkie niecelne.

Goście przebudzili się nieco po przerwie i Steinbors musiał wreszcie się wysilić po jednym z rzutów wolnych, gdy zgranie Hamalainena głową wykończył Pazdan. Ale Legia w żadnym aspekcie nie przypominała drużyny walczącej o mistrzostwo Polski. Trener Jozak próbował coś zmieniać, jeszcze w pierwszej połowie z konieczności na boisko wszedł Eduardo, na drugą połowę wybiegł już Hlousek, a nieco ponad kwadrans gry dostał Szymański. Czekaliśmy już tylko na znany manewr o kryptonimie „Ratownik Kuchy”, czyli wpuszczenie Kucharczyka na pół godziny i kopanie na niego długich podań za linię obrony. Okazało się jednak, że trudno zrealizować ten plan z Kucharczykiem wysłanym do rezerw. A propos skrzydłowego Legii – Jozak przed meczem mówił, że Kuchy wróci do składu tak szybko, jak to możliwe. Nie żeby coś, panie trenerze, ale to pan wysłał go do rezerw i wystarczy jeden telefon, by go przywrócić.

Ale co do samego meczu – Legia przypomniała sobie po przerwie, że podstawowym wymogiem zdobywania bramek jest oddawanie strzałów. Goście przeszli zatem do ofensywy, ale do uderzeń na bramkę Steinborsa zabierali się jak pies do jeża. No i skończyło się zasłużonym zwycięstwem Arki. Legioniści przegrywają drugi mecz z rzędu i w poniedziałek mogą spaść na trzecie miejsce. A gdynianie przynajmniej niedzielę i pół poniedziałku spędzą w górnej ósemce.

Aha, musimy wam coś pokazać. Enrique Esqueda, meksykański napastnik Arki, w piłkarskiej inscenizacji „Uwolnić orkę”:


arka_herb

Arka Gdynia

31-03-2018
1
:
0
legia-warszawa

Legia Warszawa

29. kolejka

31.03.2018

20:30

Gdynia

6.0 5.0
A. Marciniak
7.0 5.3
A. Bohdanow
6.0 6.5
D. Zbozień
6.0 5.0
F. Helstrup
4.0 3.3
G. Piesio
4.0 5.7
M. Jankowski
6.0 5.3
M. Szwoch
6.0 5.3
M. Marcjanik
6.0 4.7
M. Nalepa
6.0 4.0
P. Steinbors
7.0 6.4
R. Siemaszko
4.0 3.0
A. Malarz
3.0 2.6
A. Jędrzejczyk
4.0 3.9
C. Philipps
3.0 2.4
C. Pasquato
3.0 2.6
D. Antolić
4.0 2.3
K. Hamalainen
3.0 2.7
M. Vesović
3.0 2.7
M. Pazdan
3.0 2.4
M. Radović
4.0 3.7
W. Remy
2.0 2.3
C. Cafu
6.0 3.0
Tomasz Musiał

Zmiany gospodarzy:

F. Helstrup

D. Sołdecki

5.04.0

R. Siemaszko

E. Esqueda

-5.3

M. Jankowski

L. Zarandia

-3.5

Zmiany gości:

M. Radović

D. Silva Eduardo

4.05.0

C. Cafu

A. Hlousek

4.04.5

C. Pasquato

S. Szymański

-3.5
Delifn Esquedy
Arka do przerwy
Szczelność muru Legii
Wirtuozeria Siemaszki

Nagroda specjalna*

Mur dla Legii
Bo ten ustawiony przez was, to szkoda gadać
* każdy wybrany piłkarz ma prawo skontaktować się z w/w firmą i umówić się na odbiór nagrody.

Legenda:

Gol
Asysta
Kluczowe podanie
Samobój
Gracz meczu
Na minus
Zółta kartka
Dwie żółte kartki
Czerwona kartka

KOMENTARZE (214)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Staszek Anioł

Przynajmniej już jedno jest pewne – liderem tej cyrkowo-kabaretowej ligi po 30. kolejce nie będzie zespół z dwucyfrową liczbą porażek. To byłoby kuriozum na skalę światową.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Staszek Anioł

A ta tabela to po co?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

fronda

Kolejny super mecz Pazdana.Teraz pewnie za 5baniek pójdzie.Mleka.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lejek
Fc PangaZdoku

Janko, nie pudruj rzeczywistości. Śmiali się bo Kolejorz w śmieszny sposób oddał puchar Arce. Jak coś jest śmieszne, to się śmiejesz. i nie ma tu co szukać usprawiedliwień.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Na wstępie gratuluję dla Arki.
Co du dużo mówić, dno i trzy metry mułu po stronie Legii.Tak jak grali, tak grają nadal.0 strzałów celnych na bramkę tylko pokazuje jak chujowa jest obecna Legia.
Legioniści tym meczem tylko potwierdzili że nie zdobędą w tym sezonie MP i mówię to ze smutkiem jako ich wierny kibic.Jeżeli Jagiellonia wygra w poniedziałek to już będzie po ptokach.
Jedyni którzy grają ostatnio w Legii to Remy i Vesović, reszta katastrofa, a najśmieszniejsze jest to że to są nowi zawodnicy.
Reprezentant Jędrzejczyk prezentuje poziom max II ligi.Ostatnimi czasy nie widziałem aż takiego drewniaka czy to w reprezentacji czy w Legii.Pomyśleć że chłop zarabia najwięcej w lidze to się rzygać chce.
Kwestia czasu kiedy Jozak wyleci z klubu.Brakuje tylko jeszcze przegranej we wtorek w PP….
Wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd.Tyle obietnic od Mioduskiego i zawodników, Jozak obwieszcza/obwieszczał jaka to Legia będzie dobra, że to tylko kwestia czasu kiedy zaczną grać a tu nic.Tylko puste słowa.
Potem niech Mioduski znowu nie zapomni zatrudnić jakeigoś amatora, a nie trenera.
Mówiło się ostatnio o jakimś bogatym sponszorze lotniczym.Wątpię by ktoś po tym co prezentuje ostatnio Legia chciał być inwestorem tak fatalnej drużyny w Polsce bez szans na grę w LM. Amatorstwo i frajerstwo pierwsza klasa.
Jak Leśnego ładnie mówiąc nie lubiłem, to żałuję teraz że odszedł z Legii.Łudziłem się że Mioduski wprowadzi Legię na wyższy poziom, a niestety sprowadził ją w dół patrząc na to ,,coś” co jest teraz.
Jeszcze brakuje żeby znowu taki Cafu powiedział że ,,ciężko się gra jeżeli przeciwnik gra z Legią na 200%”
10 przegranych w lidze, a i tak Legia zajmuje 2 miejsce w tabelii….To tylko potwierdza że nasza liga to kompromitacja.
Zawsze broniłem ekstraklasę, że aż taka słaba to ona nie jest, ale po tym sezonie zmieniam zdanie.Jesteśmy III światem jeżeli chodzi o piłkę klubową.Każdy może wygrać z każdym, a drużyna która ma tyle porażek jest ciągle w grze o mistrza (chociaż dla mnie już nie)
To jest dramat.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

T.Lee.
FC.TrałkaPałka

pejsbuk kaleko intelektualna wiesz ilu tutaj takich jak ty było którzy pluli na Legie?pojebie mógłbym wymienić chyba pół Polski ostatni to z Wrocławia i Gdańska ich już niema Legia jest, rozumiesz przygłupie co pisze?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

T.Lee.
FC.TrałkaPałka

Czy ty z jakiegoś wariatkowa piszesz idioto? co wejdę to cie pełno ty życia nie masz siedzisz przed monitorem i wypatrujsz czy ktoś coś juz napisał? Chłopie radze ci ochłonąć i zapamiętaj raz na zawsze wiesniaku tacy jak ty nie obraża mnie ,glupcami się nie przejmuje.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

drabek

B-U już minęło ponad pół sezonu. Co mamy ? Każdy widzi. Wstyd i żenadę. Nie pieprz więc głupot. kibicować im będę dalej, ale życzę sobie w Legii trenera a nie kolejnego uczącego się studenta. Licencja UEFA Pro z Jozaka trenera nie czyni tak samo jak nie uczyniła trenera z Bońka. Janas mu to szybko udowodnił. U nas trzeba kogoś pokroju Czerczesova. Tyle w temacie. Co zaś do gratulacji to na dziś gratuluję Arce zwycięstwa a z pozostałymi gratulacjami wstrzymam się do zakończenia ligi.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Od płetwy grzbietowej?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

przem_p

A stanowski mówił kiedyś, że legia jak celtic… Hahaha

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Stary a może
St. Białucha

Janko zobaczysz jak w poniedziałek będą pluć jadem. Węgrzyn kutasina już myśli co by tu ciekawego powiedziec

DefinitiveFalanga

Pozwolę sobie zauważyć, że od czasu jak Marciniak wydrukował karnego w meczu z Lechem, Legia dostaje wpierdol za wpierdolem.
I słusznie, kar(m)a musi być:)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Rejwen

… Ale pan Stępniewski sugeruje, zarówno po meczu z Jagiellonią jak i z Wisłą, że w przypadku karnego dyktowanego na korzyść Lecha zaczynają obowiązywać przepisy UEFA i takich karnych się nie gwiżdże.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kierowniku
Za swoje się huśtam!

Bredzisz. Karnego sprokurowal nieogarniety Ukrainiec. Zresztą pierwsza bramka w tamtym meczu tez jest na jego koncie.
A co do Legii, są po prostu słabi.

Iras

Pod artykułem o Arce sprzed meczu napisałem, że skoro w 2018 r. wygrali 1 mecz to w realiach naszej Ekstraklapy dzisiaj rozjadą Legię 3-0. Teraz już wiem jak bardzo się pomyliłem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

k0m4nd0s

Technicznie być może legia ma piłkarzy lepszych, trener Arki nie nadaremno nazywany jest WF-istą bo nigdy dobrym trenerem nie był natomiast ma jedno potrafi wyzwolić w chłopakach wolę walki. Udało mu się taką ekipę zebrać w Kielcach i teraz w Gdyni natomiast gdy nie udało się w Bielsku i Zabrzu wyszło, że trenerem jest kiepskim. Niemniej przykład teoretycznie lepszej legii i słabszej Arki pokazuje, że w tej lidze nie trzeba mieć fury pieniędzy i bajecznie technicznych graczy. Tu trzeba mieć tylko pomysł na grę czytaj stalowe płuca, pressing cały mecz i el LE zapewnione. Wstydem na cały świat jest to, że legia mając taką ilość przegranych spotkań walczy o mistrza, Lech z taką serią na wyjazdach walczy o mistrza i mój Górnik z tak słabą formą w 2018 roku nadal ma szanse na mistrza. To pokazuje tylko tyle, że jesteśmy sto lat za murzynami i jeszcze długo nie będziemy się liczyć w Lidze Europejskiej bo o LM to nie ma nawet co mówić…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Iras

No właśnie wystarczy ambicja, ciężko przepracowany okres przygotowawczy, żeby wyrobić kondycje i do tego może przetrenować solidnie SFG i każda ekipa z ekstraklasy jest w stanie zająć miejsce dające puchary. I teraz pytanie: Czy tylko jesteśmy mądralami sprzed komputerów, którzy gówno się znają czy jednak nasi kopacze są kompletnymi debilami i nie zauważają, że wystarczy tak niewiele a możesz grać o mistrza nawet jak jesteś piłkarzem Górnika Zabrze (ten sezon), Cracovia czy Piastem (2 sezonu temu).
Jak Wojciechowski był rakiem na i tak chorym organizmie zwanym ekstraklasą tak wprowadził w Polonii świetną rzecz: stosunkowo niewysokie wynagrodzenie piłkarzy i mnóstwo kasy do podniesienia na boisku. Im większą serię zwycięstw zaliczysz tym więcej zarobisz. Gdybym był właścicielem jakiegoś klubu to wprowadziłbym taki system motywacyjny. I teraz pytanie: Czy piłkarz X zgodziłby się grać za np. 10 tys. zł podstawowej pensji, wiedząc, że w danym miesiącu ma do zagrania 4 mecze za które może dostać łącznie kolejne 30 tys., o ile je wygra czy wybrałby drugi klub w którym pensja zawsze + – wynosi 25 tys., więc jego zaangażowanie nie wpłynie na wysokość przelewu. Coś mi się wydaję, że z mentalnością polskich zawodników to miałbym ciężko skompletować kadrę.
P.S. Jak coś z tym Wojciechowskim pomyliłem to sorry, było to dawne i pewnie nie pamiętam dokładnie a nie chce mi się sprawdzać.

k0m4nd0s

Nie pomyliłeś tylko z racji tego, że zmieniał on tez trenerów jak rękawiczki nikt nie odbierał go poważnie. Ja również jako jedyną receptę na poprawę polskiej ligi widzę wprowadzenia, że nie zależnie czy nazywasz się Ronaldo czy Piesio dostajesz 5 tyś podstawy, drugie 5 tyś jak jesteś w wyjściowej jedenastce i tyle. Następnie odpowiedni procent premii za remis i 100% kontraktu za zwycięstwo. Masz podpisany kontrakt na 150 tyś miesięcznie jak Jędrzejczyk to ok ale jak wygrasz 4 spotkania w danym miesiącu jak przepierdzielisz 4 i będziesz siedział na ławie dostajesz całe 5k i do widzenia. To by spowodowało, że zawód ten wybierali by nie ci co potrafią trochę pokopać tylko ci co wiedzą ile tu trzeba wyrzeczeń by coś osiągnąć. Aktualnie polski piłkarz: żeli, solarka, klub nocny, kolorowe alkohole, sportowe samochody, blachara na siedzeniu pasażera czytaj wygodne życie a nic nie trzeba dać od siebie. Szkołę załatwi klub, paparazzi opłaci klub hulaj dusza piekła nie ma. Tylko wiesz jaki jest problem? Na całym świecie zdarzają się gagadki tego pokroju ale są w mniejszości a u nas jest tak słaba ekonomia w kraju, że klub nie stać na to by wywalić pół składu, nie stać na to by jako pierwszy wprowadzić takie zasady bo drużyna y wykupi naszych dobrych graczy i spadniemy z ligi. Tu trzeba rozwiązania systemowego by to spółka Ekstraklasa S.A. tak jak wprowadziła podział tabeli na grupy tak wprowadziła taki system wynagrodzenia. Młody ambitny zawodnik będzie tym bardziej zasuwać aby wyrwać się z Polski i pojechać na zachód by zarobić większe pieniądze więc będzie to z korzyścią i dla naszego klubu i dla reprezentacji. Nie wiem tylko jak zareagowała by na to UEFA’a bo jednak jakieś zasady są wspólne i czy to aby nie jest właśnie narzucane, że kontrakty muszą być stałe. Wojciechowski łamał wszystkie zasady ale ostatecznie po takiej próbie i tak im kasę wypłacił natomiast następca czyli Król miał ich w dupie i nie płacił w ogóle:D

Jedno jest pewne, polak ma mentalność taką, że jak nie ma bacika to robi robotę na odwal byle dostać kasę, co tam rozwój, co tam szef byle odbębnić. Gdyby był etos pracy to do piłki leserzy w ogóle by się nie garneli a nawet jakby któryś chciał się prześlizgnąć to by dostał mało płacone i tyle. Teraz młody zawodnik dwa razy prosto kopnie, dziennikarze robią z niego gwiazdę, klubu prześcigają się płacąc im miesięcznie po 20-30 tyś zł i tak 20 latek zarabia w miesiąc o 10x więcej niż jego ojciec to jak on ma mieć szacunek do tego pieniądza ?!

Iras

„polak ma mentalność taką, że jak nie ma bacika to robi robotę na odwal byle dostać kasę, co tam rozwój, co tam szef byle odbębnić”. Pozostałość po komunie. Czy się stoi czy się leży to mój hajsik się należy.
Wchodzi taki młody 18-latek do drużyny i widzi, że ma wokół siebie „piłkarzy” których do tej pory podziwiał w telewizji, którzy są znani, podjeżdżają na klubowy parking super furami, a na imprezach pojawiają się z najładniejszymi dziewuchami. Dla młodego od razu stają się autorytetami, chce być taki jak oni, naśladować ich. A potem jest trening i widzi, że jego herosi się opierdalają, obrabiają dupę trenerowi, balują do rana nawet jeśli są reprezentantami Polski. Taki gość nie chce być jakimś odrzutkiem, więc robi to co pozostali, żeby czasem nie pomyśleli o nim, że jest jakimś lamusem. No i błędne koło trwa od wielu, wielu lat. A gdyby taki młody trafił do zespołu gdzie większość stanowią goście z mentalnością np. Błaszczykowskiego, którzy by mu codziennie opowiadali jak ciężko jest osiągnąć sukces, jak ciężko trzeba zapierdalać każdego dnia, jak trzeba się odżywiać, regenerować to o naszych piłkarzy walczyliby jak o Chorwatów. No ale pomarzyć sobie można, a rzeczywistość jest szara

GRAND_CHAMP

To co tu napisałeś, to nie jest tylko polska rzeczywistość. Cała piłka nożna jest przepłacona, a głównym problemem jest beznadziejne zarządzanie klubami. W tym takie kwiatki jak kontrakt Jędrzejczyka, ale na litość boską ten pomysł z kontraktami tylko obniżyłby poziom ligi, bo pozbylibyśmy się obcokrajowców.

XardasKSP
Polonia Warszawa

Kolejna piekna porazka CWKSu, jest ich tak wiele ze juz nie ciesza tak jak kiedys skoro przy tym wyscigu zolwi nie maja prawie zadnego znaczenia dla ligowej tabeli.

Pozostaje zyczyc Lechowi i Jagielloni zeby dali rade to wykorzystac aby CWKS tym razem tego Mistrza sie nie doczlapal.

PS. Ciekawe jak sie czuja ci CWKSiacy ktorzy obwiescili Mistrzostwo w Lutym 😀 Nie mowie ze go nie bedzie ale oni chyba mysleli o autostradzie a nie o potykaniu sie o wlasne nogi w sposob podobny do menela na glownym 😀

Bodek

Gratuluję zwycięstwa z Turem Bielsk. Zdaje się, że w następnej kolejce gracie „Dumo stolicy” z GKS Wikielec?

XardasKSP
Polonia Warszawa

Gramy i pewnie tez wygramy, dzis sie cieszylem przy K6 za tydzien bede sie cieszyl w Wikielcu. A jak z wami „Lutego Mistrzami”, juz patere odbieracie czy do konca sezonu poczekacie 😀 ?

Stary a może
St. Białucha

Wróciłeś nicponiu

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Poker

Warszawa czeka powrót Polonii do ekstraklasy, bo to raz ze najstarszy klub w stolicy ale tez prawdziwie warszawski klub.

Bodek

To zdaje się, że prawdziwych warszawiaków w stolicy jest około dwóch tysięcy.

GRAND_CHAMP

Lepiej mów za siebie, bo Warszawiaków tu trochę jest, a nie każdy zamierza się utożsamiać z takim wysrywem. W Warszawie Polonia nie istnieje, jeśli ktoś zamierza temu zaprzeczyć to jest albo trollem albo kretynem.

adrian92

Poker: To nie wiedziałem, że za historię dajemy teraz miejsce w Ektraklasie…
Poza tym: najstarzym klubem w Warszawie jest Korona, jak coś.
Co znaczy „prawdziwie warszawski”? Tzn. że mierzą zawartość warszawskiej krwi w żyłach osób przychodzących na K6? A jak ktoś ma mniej niż 100%, to eutanazja na miejscu? Pamiętam mojego dobrego kolegę z podstawówki, zagorzałego kibica KSP, rodem z Kielc (przynajmniej tam się urodził, rodzina wyjechała do Warszawy jak był mały), rzecz jasna, jak to mówił o rodowitości tego klubu… Właśnie przez takie puszenie się i dorabianie na siłę ideologii nikt KSP ma taką małą popularność w Warszawie, choć jak widzę baza kibiców w Poznaniu mocno się trzyma 😉

Porter

Tyle, że Polonia nie ma drużyny, kibiców, stadionu, ani pieniędzy.

XardasKSP
Polonia Warszawa

Zobaczymy Polonia przetrwala PRL to i przetrwa konserwatora zabytkow.

PS. Szacun za nick, malo ktory starszy kibic CWKSu potrafi tak szczerze sie przyznac. Chociaz przynajmniej spiewaja CWKS zamiast wymazywac literki w stylu GTSu 😀

Medalion

Co ja wymazuje, ja nic nie wymazuje 😛

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Nie ma polonii w warszawie!!!
Tylko legia!!!!

pitras

Stanowski, to był skład na mistrza czy na wice? Od razu widać że druga Szkocja, polski Celtic.

T.Lee.
FC.TrałkaPałka

Kwestia czasu chociaż 4 MP w 5 sezonów to chyba przyznasz ze to wyczyn godny Celticu.Mistrz jest jeden (L)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Szykanator

Tak jak bylo na Rumaku do Europy tak teraz na Jozaku do Europy….

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

okrutnik

7 – 8 kolejek temu pisałem że Jozak o idiota , którego jedyna taktyką jest bezmyślna brutalność bezmyślnych kopaczy ; ale wtedy zostałem na tych łamach okrzykniety debilem , dlatego teraz mam to w dupie i sie nie wypowiem.

Chata Kumba

O jejku wypowiedz się, błagam !!! Musisz się wypowiedzieć – przecież wszystko przewidziałeś. I to na 7-8 kolejek do przodu. Zaraz zemdleję jak się nie wypowiesz. Nie możesz mieć swojej wypowiedzi w dupie , bo jest najważniejsza na całym weszło

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

adrian92

pejsbuk, nie wierzę, że znasz Grzesiuka :) Choć po cichu zawsze przeczuwałem, że kochasz Warszawę, tylko boisz się to napisać tu na Weszło.. Śmiało, pisz, nikt Cię za to nie zje :)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

adrian92

Nie.
Po pierwsze nikt normalny nie nazywa Białegostoku „Biedastokiem”, poza kilkoma trollami. Już to chyba zresztą pisałem.
Co do PW, to była głupota ze strategicznego punktu widzenia, jeżeli mnie pytasz, natomiast nie wiem co bym zrobił gdybym był na miejscu tamtych ludzi. Ty pewnie wiesz… Jeżeli chodzi o Twoje miasto to też się ciesz, że nie jest w granicach Białorusi, a przypomnę ponadto że w 1919 roku bodajże Piłsudski powiększył dekretowo granice miasta, żeby większości nie uzyskali w nim Żydzi i czerwoni… Ja tam za obecną Warszawę jestem wdzięczny całemu Narodowi Polskiemu, szkoda tylko że tak wiele osób żeruje na tym mieście nie płacąc tu podatków.. także spokojnie się zwróciło!

Marcinecckie

Legia spuchła.

Użytkownik usunięty

Legia kurwa

Gmoch
Boruta Boruszkowice

Przyznacie jednak, że Legia potencjał ma, skoro nawet w takich parapetach jak wy, wzbudza tyle emocji

9 x LechMistrz x 9

nie rozumiem, jakim trzeba byc smieciem, ludzkim gownem, zeby minusowac Twoja wypowiedz.

Jaruzelski
Cccp legia

I taki właśnie wasz poziom poznansko-krakowsko-bialostocko-slaski czy skąd tam jeszcze jesteście ( nie znam za wielu miejscowości bo nie muszę ruszać się z warszafki, no raz w roku do mielna ale tam tak samo jak u nas) :( a u nas to kultura jest panie ale co ja się tu produkuje.

9 x LechMistrz x 9

smieszne, ze ten cwel „grand_champ” dal twojemu komentarzowi lapke w gore. nie rozpozna sarkazmu nawet jak ten go kopnie w pizdę.

GRAND_CHAMP

Dałem łapkę, bo mnie to rozśmieszyło
w przeciwieństwie do innych jego komentarzy

a w cwela to się możesz pobawić ze swoimi rodzicami :)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kierowniku
Za swoje się huśtam!

Zgadzam się z Tobą.
Klub jest po prostu źle zarządzany. Być może to tylko chwilowe turbulencje, ale wiadomo jak to wygląda w naszych realiach. Jozak przegra prawie wszystko co się da i dostanie kolejny kredyt zaufania, zeby go zwolnic po pierwszej/drugiej kolejce po wrześniowej przerwie na kadrę.

Verpakovskis

Drugie starcie Siemaszko-Malarz i w obronę bramkarza Legii rusza niemrawo Hamalainen i w miarę normalna reakcja Vesovica. A gdzie reszta? Pamietam Koronę Ojrzyńskiego. Oni chyba tam wszyscy ruszyliby.

Criskrakow

Proporcje proporcjami, z tym masz rację ale ja widzę błąd w zarządzaniu. Zarząd legii chciałby mieć ciastko i zjeść ciastko. Nie da się jednocześnie zatrudniać gotowych graczy i wygrywać mistrzostwa i promować młodych Polaków do dalszej sprzedaży za granicę. A tu zatrudniono sztab który z założenia miał robić te dwie rzeczy jednocześnie, Bo RJ był brany jako spec od młodych talentów a wciśnięto mu graczy(nawet uznanych), ale tworzących jedną z najstarszych drużyn w Polsce. A gość nie ma doświadczenia w prowadzeniu takiej zbieraniny.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

adrian92

„jak daleko zaszedł!” No, sukces 😉

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Spektakularny

Pieso 4 jeden z najlepszych na boisku lol

nippon

W Legii moze bylby najlepszy. Ale tak po prawdzie pierdolil wszystko co dostal. Dziwie sie ze nie zjechal z placu w przerwie. Mowie to jjako kibic Lecha,sympatyzujacy. Piesio to byl sabotaz dla Arki

Lola14

Taktyka za Jozaka taka sama jak za Magiery czyli podajcie do VAdisa

śal pelacór
Legia Gdańsk

Legia Warszawa sial pelacur

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kierowniku
Za swoje się huśtam!

Normalnie piszą inne portale, tam sie wyprowadz.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kierowniku
Za swoje się huśtam!

Ale mi poszło w pięty. Jak sie skończą święta, to pokażesz kolegom w klasie jaki jestes kozak.

Cerber24

Ziomek, ale po co taka odpowiedź? Kolega Tobie dobrze odpisał. Tutaj ludzie wchodza właśnie po to żeby czytać relacje napisane w tak specyficzny sposób (I są tak pisane od zawsze). Zwykły opis meczu możesz znaleźć na innych stronach

Szynkers88

A ja właśnie dlatego czytam relacje na Weszło, ta poezja klozetowa mi się podoba.

Lysy
Casanova barów mlecznych

Moim zdaniem zaczęła się gra drużyny przeciwko trenerowi.

Grimmy

Kto tam miał grać przeciwko trenerowi? Od wejścia Eduardo (pierwsza połowa), w Legii było 6 piłkarzy, którzy przyszli w zimowym okienku. Jaki oni niby mają interes, aby grać przeciwko trenerowi? Do tego Hamalainen – człowiek, który po dwóch latach od przyjścia do Legii, dostał prawdziwą szansę dopiero od Jozaka. To razem 7 na 11. A takich piłkarzy jak Antolić, Vesović czy Eduardo, smiało można nazywać żołnierzami Jozaka. Kto pozostaje? Malarz, Jędza, Pazdan. No i Pasquato, w sumie też nowy. Malarz gra zawsze na 100%. Pazdan od długiego czasu „gra na transfer”, a Jędza jest po prostu słaby. To nie granie na zwolnienie. Legia jest po prostu słaba. Macie dobrych piłkarzy, nie macie drużyny. Przytrafiło się Wam to, co nam jesienią. Brakowało zespołowości, team spiritu, zgrania, kolektywu. Zrobiliście rewolucję w składzie, aby wszystko zaskoczyło, potrzeba czasu. A Wy go nie macie. Przed rundą pisałem, że z trójki Lech, Jaga i Wy, dawałem Wam najmniejsze szanse na mistrza. Na razie idzie po mojemu. Jeśli przeskoczymy Was w tabeli w poniedziałek, to jestem pewny, że skończymy o miejsce wyżej od Was na koniec sezonu. Zobaczymy czy Jaga wytrzyma tempo, które sobe narzuciła. Moim zdaniem spuchnie, ale może to tylko moje, życzeniowe myślenie…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Criskrakow

Grimmy: Podoba mi się ten tryb pisania „lech to my”. Szkoda że za tym nickiem kryje się zwykły kibic sukcesu, który żyje nadziejami :)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Grimmy

Chodziłem na mecze Lecha w drugiej lidze, kiedy w pewnym momencie widmo spadku do trzeciej zaglądało nam w oczy. Chodziłbym nawet gdyby Lech spadł jeszcze niżej. Zabawne jest to, że bycie kibicem sukcesu zarzuca mi to typek z herbem Wisły Kraków w awatarze. Przypomnij mi, jakie mieliście frekwencje w Krakowie przed erą Cupiała. My w Poznaniu, w drugiej lidze, mieliśmy lepsze frekwencje niż wszystkie kluby 1 ligi. A piszę „Lech to my”, bo piłka nożna jest dla kibiców. Czym byłby ten sport bez nich? To rzesze kibiców nadają sens temu kopaniu balona przez często już starych chłopów, które bez setek milionów fanów oglądających co tydzień swoje drużyny, byłoby czymś bardzo niepoważnym.

Medalion

To się zdziwisz, ale frekwencja przed Cupiałem była lepsze niż u was, ba Amica miała często lepszą niż Lech.

Szczepek
Legia Warszawa

Jak sie opiera druzyne na emerytach, ktorzy graja ze soba pierwszy rok, mowia w innych jezykach to ciezko oczekiwac agresji w grze.

Verpakovskis

W Jadze jest tak samo i efekt inny. Choc obcokrajowcy faktycznie nie sa wiekowi. No poza Kelemenem.

esi_bmf

Wypisz wymaluj – sytuacja w Lechii.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Ted

Legia ewidentnie za multi-kulti, kadra: Łotysz, Brazylijczyk, Francuz, Hiszpan, Czarnogórzec, Luksemburczyk, Chorwat, Czech, Włoch, Portugalczyk, Fin, Serb, Amerykanin, Chorwato-Brazylijczyk.

Użytkownik usunięty

za to Wisła kultywuje odwieczne braterstwo bałkańsko – hiszpańskie

Perseusz1917

Jaki łotysz? Jaki brazylijczyk?

Ted

Legia ta ma niezłe multi-kulti. Kadra: Łotysz, Brazylijczyk, Francuz, Hiszpan, Czarnogórzec, Luksemburczyk, Chorwat, Czech, Włoch, Portugalczyk, Fin, Serb, Amerykanin, Chorwato-Brazylijczyk.

KUBA97

A u nas krytykowali,ze Hiszpanie,Chorwaci itd,brak Polaków i inne pierdolenie. Ale ta zgraja powyżej to już – ee,o co chodzi,Legia taka polska,jest zajebiście. To mają co chcieli- totalny burdel. :-) I to się może szybko nie skończyć.

Jaruzelski
Cccp legia

Ty rasistowskie i homofobię! Jesteśmy wyzwolonym kosmopotylicznym klubem z metropolii!

Bartek BAchorski

Jeśli Jaga i Lech nie wyprzedza Legii po 37 kolejkach to będą beznadziejnymi dziadami. W niezłej dyspozycji musi być Eduardo skoro Jozak woli domombiniwac miejsce dla Pasquato pod nieobecność Niezgody. Ogólnie to transfery powoli wychodzą bokiem. O ile jeszcze Ci którzy w okresie przygotowawczym grali wyglądają jako tako, a czasami optymistycznie(Antolic, Phillips, Remy) to reszta już tragicznie. Vesovic miał być kozakiem a na razie umie tylko kiwacw poprzek i dać w mordę przeciwnikowi Kuchy gorzej nie wypada od niego nawet w kiksach, Eduardo to jakias fuzja Masłowskiego z Trickovskim, Mauricio ma ładne okulary, a Cafu to jakiś człowiek widmo, niby jest na boisku, niby nawet dużo biega(według statystyk) ale wszystko to robi chyba wtedy gdy pilka jest 20 metrów dalej. Do tego na boisku jest Hamalainen, który ten mecz zagrał tak jak z Wisłą, tylko że z Wisłą nie marnował miejsca w składzie. Jędza który biega jak z wagonem węgla, Rado który gra jak co wiosnę no i Paździoch król który gdy nie ma Astiza koksuje za dwóch. To nie może się udać.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lechowy

O 13, gdzieś Ty był jak Cię nie było? PIerwszy do kmentowania wszystkiego,a jak wyszły na jaw brudy z szatni o których Ci zresztą pisałem wczesniej, nawet nie piskłeś słowem. Plułeś na wszystkie kluby jakie to są malutkie,a Legia taka wielka i jaki ma super skład.To dlaczego ten super sklad gra taką lipe i dostaje oklep ? Licze, że ta.lekcja pokory Cię czegoś nauczy.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lechowy

Przykładów to Ci mogę wymienić kilka, mało razy to pisałeś jaka to Jagiellonia jest malutkim klubikiem,Brudy w szatni? Pisałem Tobie,na weszło były o tym teksty nawet, ale zapewne niechcący przeoczyłeś. Siedzisz na tym portalu i robisz z siebie wszechwiedzącego boga, tyle że te Twoje przewidywania ostatnio coś się nie sprawdzają. Otwórz się bardziej na świat,to może przestaniesz być pośmiewiskiem na Twitterze gdzie wiara drze z Ciebie łacha.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lechowy

Nic nie slyszales o slynnych odprawach meczowych prowadzonych przez panią psycholog? Że Jozak na tych odprawach nie przeporwadza żadnych analiz, nie daje żadnych wskazówek swoim piłkarzom? Coraz częściej niektorzy piłkarze wyrażają swoje nie zadowolenie z pracy trenera i jego ziomowego zaciągu jak podchodzą do swoich obowiazkow. O Rado też można by wiele napisać jak psuje atmosferę. I jakich Ty kompleksach mówisz chłopie, to jest Twój jedyny argument? Bo jeśli tak to bardzo słabo. Nie chce Cie oceniać ale Ty masz chyba jakąś manie wielkości. Bardzo czesto na Twitterze pisze z kibicami Legii, i bez urazy ale poziomem dyskusji bardzo daleko Ci brakuje do nich. Wiesz dlaczego? Bo Ty już na starcie nie dasz sobie nic przepowiedziec tylko Legia jest najlepsza i ma najlepszy skład i koniec. Nonstop kiedy tylko możesz to sobie Lechem ryj wycierasz. Jaki to ma słaby skład,jaki to trener jest słaby a jak Ci wytknąłem kiedyś Wasze letnie transfery to pisałeś że wszyscy odpalą. I faktycznie odpalili,ale z klubu bo ich już tu nie ma. A ten słaby Gytkuś znów strzelil,pięć ostatnich meczy siedem bramek a na koncie ma już ich 17. Więcej niż wszyscy napastnicy którzy przyszli do Legii w tym sezonie razem wzięci,ale Ty oczywiście za chwilę wyjdziesz argumentem z dupy byle tylko umniejszyc jego zasługi. Ile dały punktow te bramki,a to się piłka przypadkowo od niego odbije….. Jeśli Legia nie zdobędzie w tym roku tytułu to napiszesz że ten brak dobrze jej zrobi, tylko skoro Legia ma zajebisty skład to powinna go zdobyć prawda? Dodasz jeszcze że Jagiellonii tytuł pójdzie na marne bo puchary,albo że Lech zdobył go przypadkowo itd itd bo ciężko będzie napisać byliscie poprostu lepsi.

Screenshot_2018-03-19-08-13-39-1.png
Screenshot_2018-03-19-07-47-54-1.png
Screenshot_2018-04-04-05-54-55-1.png
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lechowy

Ale kto ma Ci te brudy potwierdzić, trener, pilkarze, Mioduski? Serio Ty jesteś taki naiwny czy tylko na sile próbujesz postawić na swoim? Te informacje pisały osoby które w sprawach Legii są bardzo dobrze zorientowane, wiedzą co się w szatni nawet dzieje. Ale co ja tam będę Ci tlumaczyć, jak racja jest tylko po Twojej stronie i nic do Ciebie nie dociera. Będzie dowód czarno na biało a Ty i tak swoje. Sam posiłkujesz się jakimiś pojedynczymi wpisami z dupy z forów,albo ten twój tekst kiedyś o tym kibicu Arki co Ci mowił na temat zgody z Lechem. Kutryna. I tu jest roznica, ja nie przepisuje tego co napiszę jakiś anonim, a od osób które mają pewne inforamcje..
Sam się zastanawiam dlaczego ja w ogole tracę czas na Ciebie. Tak jak z tym mistrzostwem, Lech wygra fartem, bo rywal był słabszy. Legia jak wygra tytuł to dlatego że była lepsza. Kolejny raz to robisz, gdzie musisz umniejszać czyjeś zasługi. Piszesz o farcie Lecha? Zobacz ile razy Legia go miała w różnych meczach. Przypomnij sobie ostatni mecz w 37 kolejce zeszłego sezonu.

Lejek
Fc PangaZdoku

he he he wszyscy mają bekę ale z Legii kolego 13. Pyska (jak to zresztą często robisz) Lechem sobie nie wycieraj. Bo i powodu nie ma (chwilowo). Masz duży problem z akceptacją a przecież nic nie zmienisz. Nadal będzie Was trenował prawie trener, nadal grać będą prawie piłkarze, nadal będą ich piec policzki od zebranych liści na parkingu.
Tu masz bekę najprawdziwszą. Zaakceptuj to, zrozum, kiedyś będzie lepiej.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Porter

Cóż, przez ostatnie kilka lat Legia lała wszystkich, jak chciała, więc sie trochę do tego przyzwyczailiśmy, ale zdrowy rozsądek podpowiadał, że tak nie będzie zawsze. No i nie jest. Z Arka w pierwszej połowie zawodnikom sie nie chciało, w przerwie powiedzieli sobie kilka męskich słów i w drugiej połowie już im sie chciało. Biegali, starali się, ale byli w tym tak beznadziejnie daremni, że żal było patrzeć. Naprawdę chciałbym dowiedzieć się, jaką taktykę nakreślił trener Jozak, bo wyglądało, jakby nie wiedzieli, co maja grać. Wszyscy czekali na piłkę stojąc, nikt nie wychodził na pozycję, akcje nie były przyspieszane. Przecież Legia nie tylko nie oddała celnego strzału, ale nie stworzyła zagrożenia pod bramką przeciwnika.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Criskrakow

„Biegali, starali się” a nie wiedzieli że tu chodzi o granie w piłkę.

Porter

Właśnie tak wyglądało: jakby nie wiedzieli, że tu chodzi o grę w piłkę, albo jakby nie wiedzieli co grać. Każdy zawodnik Legi dostawał piłke na stojąco i oddawal ją stojącemu koledze. Każdy ruch bez piłki był dla kolegów zaskoczeniem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Porter

Cztery tytuły w pięć lat, to jest chyba lanie wszystkich?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

DrMabuse
Wisła Kraków

Mam wrażenie, że popelniono błąd w zimowym naborze, ściągając całą kupę graczy ze środka pola o inklinacjach defensywnych a nie interesujac się praktycznie wcale skrzydłowymi. W ten sposób są oni teraz miotani z pozycji na pozycję, a napędu z tego nie ma…

Carlitos
Wisła Kraków y Górnik Konin

Nigdy nie zrozumiem tego, że Legia nieraz bawi się w szkolenie trenerów, stać ich na Eduardo czy kontrakt dla tej pokraki Jedrzejczyka to czy nie warto zainwestować porządny kontrakt w trenera? Przecież Jozak ma 50 lat i nigdy nie był trenerem! Przecież on ma gorsze CV od Kiko zero taktiko z którego wszyscy się śmiali.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

leszcz

Z tym VAR-em to jest jeden wielki dramat ! Lech grał z Legią , Kostewycz dotknął piłkę ręką i karny był ! Marciniak argumentował tą decyzję że ręka była powyżej głowy (to że było to przypadkowe zagranie i piłka nie znacznie zmieniła tor lotu nie miało znaczenia). W tej sytuacji należy zapytać dlaczego Arka nie miała wczoraj przyznanego rzutu karnego? Swoją drogą Legia gra teraz takie szambo , że sędziowie za dużo jej nie pomogą .

areq
Kolejorz

Tam Marciniak czekał na taki błąd,tutaj Musiał gwizdał uczciwie.I w meczu z Arką i w meczu z Lechem takich karnych się nie gwiżdże…

leszcz

To jest sport ! Gdzie tu sprawiedliwość skoro sędziowie robią co chcą , a dokładniej POMAGAJĄ Legii . Nie można tego inaczej nazwać

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

WF
MKS

Każda taka ręką to błąd zawodnika. Za dużo juz w tym sezonie odgwizdano takich rąk żeby teraz zmieniać zasady. Tylko niech wreszcie ustalą jedne dla wszystkich i niech się ich trzymają. Jeszcze bardziej ewidentny karny był w meczu Legia Górnik. Ręka Hlouska. Oczywiście nie gwizdnięty przeciwko Legii. Niech szanowne Kolegium Sędziów wyda jakieś oświadczenie w sprawie interpretacji takich zdarzeń. Za dużo już takowych.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Grimmy

„Dobrze wczoraj Wieszcz prawiŁ:
Nieumyślna ręka = rzut wolny z pola karnego.” To nie Wieszczu, tylko zacytowali Bjelicę.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

WF
MKS

Jak jutro Jaga dobrze się sprawi, to na koniec sezonu w Białymstoku będzie szpaler. W takim wypadku życzę Legii drugiego miejsca po sezonie zasadniczym.

kurczi

Czepiacie się Enrique? Niestety ale trzeba było akcentować faule Legi skoro Musiał na wszystko im pozwalał. Wybicie piłki 10m dalej od miejsca faulu, nie ma problemu, notoryczne podchodzenie Jędzy przy aucie, bez reakcji. Nie wspominając już o wieszaniu się na zawodnikach Arki przy pojedynkach główkowych. Dwa „faule” przy kontakcie Siemaszki z Malarzem też śmieszne. Na filmiku też widać „naturalne” ułożenie rąk Pazdana. No i czemu przemilczeliście sytuację z końcówki pierwszej połowy kiedy to Arce należał się karny? W pierwszym spotkaniu też sędzia pomagał Legi nie odgwizdując ewidentnego faulu Pazdana na Siemaszce, a który obrońca Legii powinien jeszcze wylecieć z boiska bo był ostatni przed bramkarzem. W końcu Arka pokonała Legię mimo pomocy ze strony arbitra.

k0m4nd0s

Zasady gry w piłkę są proste jeśli zawodnik dotknie ręką piłkę w polu karnym mają tą rękę w nienaturalnym miejscu lub powiększając obrys ciała / blokując dorgę do bramki jest rzut karny i kropka. Gdy zawodnik Lecha naturalnie uniósł ręce do góry bo nie chciał faulować hamującego zawodnika legii i przez to piłka dotknęła jego ręki nie zmieniając lotu piłki i lądująć i tak pod nogami legionisty został podyktowany karny. Argument był to błąd techniczny piłkarza Lecha. Natomiast w tym meczu gdy czarny próbuje wybić piłkę i cholera wie dlaczego podczas próby wybicia ma obie ręce u góry jakby ktoś miał za chwilę do niego strzelać i nabija sobie swoją rękę poprzez nieudolne wybicie to karnego nie ma czyli to nie jest błąd techniczny zawodnika. Było jest i będzie, że w tej lidze są równi i rów.. i legia.

Mixu
WISŁA KRAKÓW KRÓLOWA POLSKI

Wesołych, radosnych oraz rodzinnych Świąt.

Użytkownik usunięty

Królową Polski jest Maryja cheretyku ty

Mixu
WISŁA KRAKÓW KRÓLOWA POLSKI

Królową Polski oczywiście i masz rację jest Maryja a królem Pan Nasz Jezus Chrystus, tego nie zaneguje nigdy. Natomiast faktem powszechnie znanym jest że Królową Polski piłkarskiej jest Wisła Kraków.

Jaruzelski
Cccp legia

Nieprawda!legia jest bardziej krolowsza niż wisła!

Użytkownik usunięty

eej, jeśli Jezus jest królem a królową Maryja to znaczy że ktoś tu ma kompleks Edypa??

Użytkownik usunięty

Zdjęcie profilowe Hala Madryt tak, ty

Jaruzelski
Cccp legia

Wybacz ale wyznaje rozdziałem religii od polityki, a tym bardziej religii od ekstraklasy.
Choć jak czasem widzę te cuda z udziałem moich ulubieńców to zastanawiam się czy jakaś wyższa siła w to nie ingeruje…

leszcz

kto przemilczał ten przemilczał!

Skandaloza

a tak sie napierdalaliscie z Lecha i jego 0:0 z Arka
a sami w ryj dostaliscie szmaciarze !!

Jaruzelski
Cccp legia

Przed 1989 spokojnie byśmy wygrali a tak to co zrobisz :(((((

Wróżka Weszława

Lech ma szansę dogonić Legię, ale to się nie zdarzy. Przynajmniej nie w tej kolejce

Lejek
Fc PangaZdoku

I to się nazywa myślenie życzeniowe.

Wróżka Weszława

Lech by musiał wygrać na wyjeździe, a wszyscy wiemy że to się nie zdarzy.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lejek
Fc PangaZdoku

Tak było do tej pory ale każda seria musi być kiedyś przerwana. Nie ma zespołu co nigdy nie wygra na wyjeździe. Lech ten mecz wygra bo, podkreślam, chyba zmieniło im się coś w głowach. I nie paraliżuje już gra o stawkę. Ale oczywiście biorę pod uwagę też to, że w poniedziałek wieczorem będę przeklinał ten wpis.
Oby nie.

Wróżka Weszława

No tak, wygrali CAŁE DWA mecze z rzędu, na bank totalnie im się pozmieniało w psychice, teraz mają mentalność zwycięzcy i będą szli po 3 punkty na Wiśle jak po swoje…

Lejek
Fc PangaZdoku

Gdzie Ty w moim wpisie znalazłeś to co piszesz to nie wiem. Niczym się nie zachłystuje tylko na to liczę. Że pójdą właśnie jak po swoje, bo niby czemu mają się Wisły bać?

Użytkownik usunięty

Zdjęcie profilowe Lejek prawie bym uwierzył, ale spojrzałem w kalendarz

Medalion

Teraz, żeby tylko Jagiellonii udało się zdobyć pierwsze w historii mistrzostwo, a pycha zgubiła Legię i Lecha. Bardzo fajna sprawa dla kibiców, ale i całej piłkarskiej Polski.

Lejek
Fc PangaZdoku

jak pycha to tylko Legia…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lejek
Fc PangaZdoku

chęci zdobycia mistrzostwa nie nazwałbym pychą, my idziemy na majstra reszta chce być Mistrzem Polski.
Słowa Tutka, fakt słabe ale to znowu marketing.
Mi chodziło o coś innego, o tą Waszą wieczną wyimaginowaną wyższość nad innymi bo jesteście klubem ze stolicy. Że jak graliście w LM to już nikt nie powinien nawet myśleć o podjęciu walki z Wami, z gruntu wygrana. O latach świetlnych za kasę z LM nie będę wspominał. I po takiej katastrofie finansowej, wizerunkowej, sportowej (10 porażek) Wy nadal swoje.
To tak bardziej w ten deseń.

Medalion

Legii bardzo się przyda lekcja pokory – okazuje sie, że pieniądze nie zawsze wygrywają lige, a im więcej masz tym więcej wydajesz. Lubię Legię, ale nie
żeby seryjnie wygrywała ligę, bez przesady 😛

Jaruzelski
Cccp legia

Nam się po prostu należy bo jesteśmy ze stolycy! A wy jesteście biedni i z podlasia i nigdy tego nie pojmiecie. Zawsze będziemy przed wami i nie tylko wami. Mamy nawet sekcję lgtb. A u was zaścianek

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Janko! Przez dyskusje z Tobą narazam się wielu naszym. A czy to ważne czy się tu w waszej stolycy urodzilem? Warszafiak to warszafiak, mogę być z Grójca, raszyna czy innych ząbek. Ważne że serducho bije dla (L)!!!!! Powiem Ci że mój dziadek się tu sprowadził w 45 z innej zagranicznej (wschodniej ) metropolii. Niby tylko na chwilę a już tak został. Nawet się polskiego w końcu nauczył tyle że emeryturę mu ostatnio obcięli :((
A Ty od ilu pokoleń jestes poznanianka? Słyszałem że prawdziwe poznaniaki piją tylko z rusałki

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Szczecin… Kiedyś to dobre chłopaki tam były prawi(L)ne takie, widzisz jakby los inaczej się potoczył to może spotkalibyśmy się po jednej stronie barykady w tak to wybacz nie mogę się z Tobą zadać
Jacy są nasi? Serio nie wiesz? Za długo Cię tu obserwuje żeby Ci uwierzyć w tym temacie powiem tylko że zieloni (od niedawna też tteczowi) a nie niebiescy(możesz się obrazac) jak policja i Lech
Pomnik czynu mówisz.. coś mi swita, (dziadek dużo opowiadal o tych dobrych czasach) ciekawe czy wiesz z jakiego miasta pochodzą te orły? (Mała podpowiedz: to wasza wiesz co;-)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Nie wiem czym zasłużyłem sobie na takie miano. Nie mam nic do ukrycia, nie zmieniłem nazwiska (dziadek zmienił to ja już nie musialem) ani nic takiego. Te Twoje teorie spiskowe to takie typowo poznanskie, czy tylko Ty je sobie roisz??co do reinkarnacji to pozwolę sobie zacytowac klasyka (bez urazy tym razem): „to stara i mądra religia, nie dla takich matołów jak ty”

Lejek
Fc PangaZdoku

Nic mi nie wiadomo o „poznańskich teoriach spiskowych”
:)

Jaruzelski
Cccp legia

Sorki to do Janki było. A Ty nie pyra?

Lejek
Fc PangaZdoku

Pyra.
Wiem, że do Janko ale skoro pytałeś czy teorie spiskowe Janko są typowo poznańskie to odpowiedziałem.
:)

Jaruzelski
Cccp legia

Hmm..dobrze, powiedzmy że Ci uwierzylem, ale i tak po każdej kolejce, gdy sugerujecie że sędziowie nam pomagają (sick!!!) mam wrażenie że wszyscy stamtąd nosicie takie stożki z foli aluminiowej
Takie właśnie:

signs-alluminio.jpg
Lejek
Fc PangaZdoku

He he he mnie też to śmieszy ale przyznać trzeba, że sędziowie w tej kwestii nie pomagają. Często się mylą a to daje pole do teorii spiskowych.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Janko Ty znowu swoje :( kiedy w końcu zrozumiesz że to cwks i nam się należy

comment_eTFJRhWK8AWD6WE8CXkK6UqMCfP2nK6q,w400.jpg
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Wszystkiego dobrego z okazji świąt życzę :)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Dzięki, już jutro o 15.30 dużo się w tej kwestii może wyjaśnić 😉
A teraz idę pierdolnąć jedyne prawilne piwo królewskie prosto z puchy. Tylko u nas takie można takie dostać.

hqdefault.jpg
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty

przecież Koseckiego już nie ma

Jaruzelski
Cccp legia

Ech co za czasy… Za komuny to byśmy wam pokazali
Tylko legiunia i ZSRR!!!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

O nie, nie będę z Tobą dyskutować Janko! Po Twoich komentarzach można łatwo stwierdzić że nie jesteś przyjacielem naszego kochanego cwks.
Swoją drogą za doncia było roznie. Owszem sędziowie byli na wyższym poziomie ale mloducha nam zamknął :((((((

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Jaruzelski
Cccp legia

Marne twe nadzieję! Nawet jeśli teraz jakims cudem się nie uda ( w co nie wierzę, bo mistrzem jest legia!) To pamiętaj że graliśmy w czempions lig! Mamy tyle hajsu że mozecie nam naskoczyć przez następne sto lat!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Belser

W sumie to już od dawna jestem pogodzony z faktem, że nie zdobędziemy mistrzostwa w tym roku widząc poziom gry jaki sobą reprezentujemy. Od tylu lat od ilu kibicuje to takich wkładów i braku zaangażowania czy tez pomysłu na taktykę meczową nie widziałem… Stasiu wróć!

Użytkownik usunięty

spokojnie, wróci po mistrzostwach :) jeśli fsb go nie otruje

Murphy
KTS Weszło

Romeo zrobił Kucharczykowi przysługę, odsyłając do rezerw. Nie musi się choć chłop tłumaczyć dlaczego jest taki fatalny. 😀

Jaruzelski
Cccp legia

Kuchy King!!!

Voitcus

Być może nie będzie musiał dzięki temu również brać udziału w kolejnej rozmowie motywacyjnej na parkingu

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

wpDiscuz

INNE SPORTY