Legia pchała się na Hama(lainena)!
Weszło

Legia pchała się na Hama(lainena)!

Legia zrobiła show w piątkowy wieczór i nie dała większych szans Śląskowi Wrocław. Szkoda tylko, że widowisko mieliśmy jedynie przez 45 minut, a druga połowa była już bardziej czekaniem na końcowy gwizdek sędziego. Jan Urban jako trener drużyn przeciwnych dotychczas dobrze radził sobie przy Łazienkowskiej, ale tym razem musiał patrzeć na klęskę swoich podopiecznych.

Trudno jednak, żeby było inaczej, skoro kapitan Piotr Celeban popełniał juniorskie błędy i kopał się po czole nawet po zmianie stron, gdy tempo gry było już znacznie wolniejsze. A że reszta wrocławskiej defensywy była tylko odrobinę mniej beznadziejna, skończyło się na czwórce do przerwy.

Pierwszego hat-tricka na polskiej ziemi ustrzelił Kasper Hamalainen, który dobił właśnie do 50 bramek w Ekstraklasie i jest już na trzecim miejscu w klasyfikacji najskuteczniejszych obcokrajowców wszech czasów. Fin był zabójczo skuteczny. Miał dwie konkretne sytuacje i obie spokojnie wykorzystał (najpierw piękna akcja z kilkoma szybkimi zagraniami, potem dogranie ze skrzydła Łukasza Brozia), do tego udało się precyzyjne przymierzyć, gdy piłka znalazła się pod jego nogami po wślizgu Mateusza Lewandowskiego. Hamalainen ma już tyle samo bramek (siedem), co w całym poprzednim sezonie ligowym, a to przecież dopiero początek drugiej rundy.

Generalnie Legia jako zespół okazała się do bólu konkretna: cztery celne strzały i cztery gole. Oprócz tego sytuacji dla „Wojskowych” wiele nie mieliśmy. Warto wspomnieć tylko o akcji z początku drugiej połowy, gdy Jarosław Niezgoda był już w polu karnym po podaniu Krzysztofa Mączyńskiego, ale wolał jeszcze podawać do dopiero co wprowadzonego Miroslava Radovicia. Serb został zablokowany. W końcówce groźnie uderzał jeszcze Michał Kucharczyk, piłka przeleciała obok słupka.

Śląsk „momenty” miał. Kilka razy obiecująco szarżował Jakub Kosecki, choć ostatecznie nic z tego nie wynikało. Były skrzydłowy Legii mógł też zapisać na swoje konto dwa gole. Po złym wycofaniu Eduardo miał miejsce i czas na strzał sprzed pola karnego, zabrakło precyzji. Później prostopadłym podaniem obsłużył go Sebastian Bergier, ale lepszy okazał się wychodzący na przedpole Arkadiusz Malarz. Koseckiemu bardzo zależało, żeby pokazać się przed swoją byłą publicznością, zagrał mimo problemów zdrowotnych, lecz po przerwie musiał już zostać zmieniony.

Urban z konieczności dał szansę młodym i chyba został lekko podbudowany. Bergier w ataku całkiem śmiało sobie poczynał – zaliczył efektowną asystę, a gdyby Kosecki lepiej się spisał, miałby nawet dwie. Wprowadzony na drugą połowę Maciej Pałaszewski też wypadł przyzwoicie w środku pola. Szybko myślał, celnie podawał, nie panikował. Od Kamila Vacka na ten moment odróżnia go tylko wysokość pensji.

Gdyby Śląsk zaraz po zmianie stron zdobył drugą bramkę (Michał Pazdan wybił piłkę z linii po strzale Roberta Picha), może jeszcze mielibyśmy jakieś emocje. Nie zdobył, więc tak naprawdę musimy się odnosić przede wszystkim do pierwszej połowy. Poza Hamalainenem dużo jakości dawał Domagoj Antolić. Kiedy Legia go pozyskiwała, charakteryzowano go jako typową „szóstkę”, ale Chorwat pokazuje, że potrafi znacznie więcej niż tylko przeszkadzać. Miał duży udział przy dwóch golach, dobrze czuł się przy wymianie szybkich podań na małej przestrzeni. Aktywny był także Krzysztof Mączyński. To jego niepozorne, za to bardzo klasowe odegranie piłki do Eduardo napędziło akcję na 3:0. Co do byłego napastnika Arsenalu – nadal ma to „coś”, w dwóch meczach wypracował już trzy bramki i dołożył kluczowe podanie. Efektywność znakomita. Przestoje w grze się zdarzają, jednak i tak Eduardo zaczyna lepiej niż wielu zakładało. Ze Śląskiem wytrzymał cały mecz, co w kontekście jego przerwy w okresie przygotowawczym jest istotnym faktem.

Legia zrobiła swoje i czeka ją spokojny weekend, w którym będzie mogła śledzić odpowiedź rywali w walce o mistrzostwo. Śląsk już dwa razy dostał w łeb i chyba powoli musi godzić się z faktem, że w tym sezonie jedynym realnym celem będzie utrzymanie…

legia-warszawa

Legia Warszawa

16-02-2018
4
:
1
Slask_Wroclaw_SA

Śląsk Wrocław

23. kolejka

16.02.2018

20:30

Warszawa

7.0 5.9
M. Pazdan
6.0 6.6
A. Jędrzejczyk
5.0 6.4
A. Malarz
6.0 6.7
Ł. Broź
9.0 9.8
K. Hamalainen
7.0 7.0
K. Mączyński
7.0 7.6
J. Niezgoda
6.0 8.0
W. Remy
5.0 7.0
C. Philipps
7.0 8.0
D. Antolić
6.0 8.1
D. Silva Eduardo
1.0 2.4
P. Celeban
4.0 3.8
J. Kosecki
6.0 5.8
R. Pich
5.0 4.0
M. Chrapek
2.0 1.5
M. Pawelec
3.0 3.5
J. Słowik
3.0 3.3
S. Riera
3.0 3.0
K. Vacek
6.0 6.0
S. Bergier
3.0 3.0
T. Rieder
3.0 2.0
M. Lewandowski
5.0 4.3
Jarosław Przybył

Zmiany gospodarzy:

C. Philipps

M. Radović

4.05.7

K. Hamalainen

M. Kucharczyk

4.05.7

J. Niezgoda

M. Vesović

-6.3

Zmiany gości:

S. Bergier

D. Łuczak

3.04.0

J. Kosecki

M. Pałaszewski

5.04.0

M. Chrapek

A. Łyszczarz

-3.0
Skuteczność Hamalainena
Mała gra Legii w 1. połowie
Spokój w defensywie Śląska
Elektryczność Celebana

Nagroda specjalna*

Podręcznik "ABC gry w obronie" dla piłkarzy Śląska
(bo od czegoś trzeba zacząć)
* każdy wybrany piłkarz ma prawo skontaktować się z w/w firmą i umówić się na odbiór nagrody.

Legenda:

Gol
Asysta
Kluczowe podanie
Samobój
Gracz meczu
Na minus
Zółta kartka
Dwie żółte kartki
Czerwona kartka

Fot. FotoPyk

KOMENTARZE (144)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Jest jak najbardziej ok! Poza świetnym meczem Sekcja (L)GBT, z sukcesem przeprowadziła również akcję postawienia zasłony dymnej, w której łapaliśmy się za rączki z naszymi chłopcami, a także skradaliśmy sobie całusy. Legia jest zajebista!

BaltazarGabka
Legia

Rac nie odpalił aby Śląsk?

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Mieliśmy tajniaków, Legia LGBT jest wszędzie!

Jan Kowalski

Boli co? ze Legia rucha klubik po klubiku. ma bolec ty nasza mala dziwko

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Nic nie boli, cieszymy się ze zwycięstwa naszych chłopaków <3. Z tej okazji organizujemy dziś grupowe walenie konia na klubowy szalik

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Homofob…

krysiapawlowicz

hej, chłopaku …………. ile kutasów dzis w wypitym najpoju czekoladowym?????????

JuanPablo

W końcu to jest taka Legia, o której można mówić w superlatywach. Autentycznie przyjemnie się ich oglądało. Spore zaskoczenie, ale widać że działania Jozaka coraz bardziej zaczynają mieć ręce i nogi. Dać mu popracować i powinien być lepszy efekt niż z tych wszystkich Urbanów, Skorż i innych wielkich fachowców.

Gdy zapowiedzi przechodzą w czyn

Lechowy

Jak rok temu Lech tak wystartował to było gadanie eeee zaraz przyjdzie zadyszka 😉 co do wczorajszego meczu drugiej połowy już nie oglądałem bo było po emocjach. Trzeba przyznać że Legia przejechała po Śląsku jak walec. Wczorajsza Legia i obecny Lech na wyjazdach, ciekawe co by z nas zostało.

jeremy

0:0

Fuska

Niedługo gra Legia (u siebie!) z Lechem (te wyjazdy), więc zobaczymy jak będzie… :)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lechowy

13 Niestety muszę Ci przyznać rację.Jak Lech jutro nie zgarnie 3 pkt to już raczej nie ma co zbierać, 7 pkt to będzie ciężko nadrobić, mając Was na wyjeździe.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

szemrany
Legia

Eduardo wciągnie dupą tą lige :)

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Potwierdzamy, dodatkowo ta jego dupa jest sexy!

T.Lee.
FC.TrałkaPałka

Hahaha jaki cwel z poznania

Screenshot_2017-12-19-19-55-20-1.png
Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Nie cwel z Poznania tylko dumni warszawiacy z krwi i kości!
Życzymy Ci zaszczytu posiadania homoseksualnych dzieci!

Innowierca
RKS Radomsko

Krzysztof Niezgoda…

WujaNieMaEunuchKochany
Torpedo Indyczów

Zaskoczony? Ja ani trochę, dzień bez błędu w artykule jest dniem straconym!

Innowierca
RKS Radomsko

Absolutnie nie jestem zaskoczony. Dlatego też uważam, że tym bardziej trzeba ich każdorazowo punktować. Dzięki temu może wpłyniemy na poprawę jakości, może…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Spektakularny

Bergier całkiem niezły, ale pewnie zaraz jak się wyleczą stare dziady to ten znowu będzie gnił na ławce

WujaNieMaEunuchKochany
Torpedo Indyczów

Oby nie bo chłopak może i nie będzie nowym Lewandowskim, ale jak najbardziej ma papiery na pokazanie tego i owego

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Chcielibyśmy zobaczyć co owy chłopiec ma w tych majtkach <3

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sekcja (L)GBT - Najlepsi Kibice
Legia Warszawa, Miłość Nie Wyklucza

Dementujemy, nie jesteśmy żadnym pejsbukiem, tylko oficjalnym profilem Sekcji (L)GBT Legii Warszawa

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Nie pamiętam kiedy oglądałem tak dobrą Legię (I połowa), aż chciało się oglądać.Druga połowa zdecydowanie słabsza ale nadal Legia miała wszystko pod kontrolą, pełna dominacja.Wysoki wynik do przerwy zazwyczaj zamyka mecz i tak było dzisiaj.
Antolić jak dla mnie jest lepszy od Moulina, to co on gra to poziom wyżej niż nasza liga.
Remy znowu solidny mecz, jednym słowem klasa, Philipps niby niewodczony ale robił swoje, Eduardo – drugi mecz i już 3 asysty.Niby 35 lat a nadal pokazuje że umie grać.
Niezgoda znowu bramka.Na serio jeżeli on dalej będzie tak strzelał i grał to nie zdziwię się że pójdzie za grube miliony jak to mówi Jozak.
Hamalainen tydzien temu większośc narzekała że Fin nie radzi sobie na skrzydle a dzisiaj hattrick w 10 min i to pierwszy w karierze.
Pierwszy gol dla Legii jak nie z ektraklasy, kapitalna akcja.
Cieszy że przy 4:1 Jozak ściągnął defensywnego zaowdnika (Philipps) i dał pograć Radoviciovi jak i to, że znowu po dwóch spotkaniach tej kolejki padło 11 goli
Jozak odmienił Legię! 2 mecze i 7 strzelonych bramek.
BRAVO!
Teraz można spokojnie czekać co pokaże Lech, Górnik i Jagiellonia.

Atomowy

Można się zastanawiać, czy to tak dobra Legia, czy beznadziejny Śląsk z najgorszą obecnie obroną w lidze.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

R4 K.O. 87
Manchester United

Zdecydowanie to tak dobra Legia, z poziomu murawy ogladalo sie cudownie, pressing, doskok, pilka po sznureczku, bez strat, pietki Eduardo i wykonczenia Hama, poezja. Z taka gra LM nie bedziemy sie wstydzic. Tylko kurwa mac ten Kuchy…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Może i Śląsk słaby ale prawdą jest też to, że Legia po przerwie gra coraz lepiej a dzisiejsza pierwsza połowa to klasa sama w sobie.

Atomowy

Gdyby grała przeciwko jakiejś przeciętnej ligowej obronie można by wyciągać jakieś wnioski. To jaką parodię odwalają obecnie Celeban z Pawelcem, to czegoś takiego dawno nie widziałem. Dodaj do tego pokraka Lewandowskiego i Riedera z 4. ligi niemieckiej…

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Już nie przesadzaj.
Legia była o kilka klas lepsza w pierwszej połowie, a w drugiej mimo gry na pół gwizdka nadal kontrolowała mecz.
Legia już widać że wychodzi na prostą.
Śląsk mocny może nie jest za to cieszy że Legia strzeliła tyle bramek.
Główny sprawdzian będzie i tak za dwa i trzy tygodnie czyli Legia vs Jaga i Legia vs Lech.
Zresztą ja jak i zapewne każdy kibic Legii woli się cieszyć z 3pkt niż pisać że nie ma co się zbytnio cieszyć bo rywal słaby.
Liczą się pkt i Legia na razie po 2 meczach ma 6pkt.

Kibic Sukcesu

Legia niby dominowała, ale tak po prawdzie to z tej dominacji mogło wyjść ledwie 1 bramkowe prowadzenie i wtedy gdyby była ta akcja z wybiciem z linii bramkowej przez Pazdana to by wszystko inaczej się odbierało. Widać, że gra kombinacyjna wygląda coraz lepiej. Antolić grał dzisiaj jak profesor. Przyjęcie kierunkowe, wizja gry i dokładność. Legia musi popracować nad tym żeby unikać takich strat jak dzisiejsze, które napędzały kontry rywali. Dla mnie zbyt łatwo Śląsk się dzisiaj przedzierał środkiem mimo, że mieliśmy tam trzech graczy. Wydaje mi się, że duża w tym wina Phillipsa, który był chyba dzisiaj najgorszy. Aż ciekawy jestem jakie miał statystyki i czy to potwierdzą jak się ukażą.

Aerth

Słabość rywala jeszcze trzeba umieć wykorzystać. A w tej lidze różnie z tym bywa.

allende73

Owszem Legia grała, zwłaszcza w pierwszej połówce, dobrze, ba nawet bardzo dobrze. Prowadziła grę przez większość jej czasu. Kontrolowała wynik. Problem polega jednak na tym, że przy takiej dyspozycji obrońców Śląska, to i Sandecja, by ich ograła. Był to istny horror co odwaliła obrona Śląska, a demonstracją beznadziejności była czwarta bramka. Też trzeba powiedzieć sobie wprost, Legia miała cztery sytuacje i cztery bramki strzeliła (gdyby Śląsk miał taką skuteczność, to pewnie byłoby 4:3). Taka skuteczność oczywiście stanowi dobry dla zespołu symptom (w istocie pokazuje, że w końcu ma to te akcje wykańczać), pytanie jednak czy w meczu z nie dość, że w ogóle słabym przeciwnikiem, co do tego mającym dużą część składu w szpitalu, można rokować jakieś daleko idące wnioski?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Strudzio
ŁORSOW FANS!!

Co?!
Remy za zajebista grę, stabilnie, pewnie z jakimś tam rozegraniem 6 a Pazdan co zawalił gola, prawie drugiego (Kosa) dostaje 7 jakby zagrał jakieś cholernie solidne zawody?

theczarek

Weź nic nie mów, te oceny dawał jakiś dzieciak bez pojęcia o piłce :/
Remy to przekot, jakie on ma podanie, jak czyści niemal wszystko, roboty mial coraz mniej bo po prostu z czasem nikt na niego nie grał. Dla mnie w 3 najlepszych ns boisku, obok Hamy i Antolicia. I raczej drugi a nie trzeci.
Nie widziałem do tej pory w naszej lidze obrońcy z takim wyprowadzeniem pilki jak Remy.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

theczarek

Swoją drogą pamiętam ze to samo bylo z VOO, tez weszlo go ignorowalo w ocenach az w końcu wyczytali z superaka ze to kocur jest i nagle przeistoczyl się w swietnego gracza wg weszlo. Niestety absolutnie nie zgrało się to z jego faktycznym wejściem w wysoką formę, tez mnie to wsciekalo tak samo jak teraz z Remym.
No ale cóż, Stano wybrał taka drogę a nie inną, postawił na młodzież to i efekty są dość oczywiste.

Kibic Sukcesu

Mimo wszystko Remy raz się zapędził pod linią boczną i stracił piłkę z czego poszła kontra a ze dwa razy próbował długich prostopadłych podań z czego po jednym niedokładnym też poszła kontra. Strzały dzisiaj też raczej do zapomnienia choć fajnie, że próbuje. Generalnie jednak wydaje się, że Dąbrowski może się wygodnie rozsiąść na ławce bo szybko z niej nie wstanie co mnie specjalnie nie martwi.

allende73

Jak tak dalej pójdzie to prędzej Pazdan na niej zasiądzie. Poprzedni mecz Pazdana do zapomnienia, ten – nie wiem skąd ta ocena, bo wybił piłkę z linii? – niewiele lepszy. Bramka dla Śląska, jego błąd, akcja Koseskiego sam na sam z Malarzem, mógł przeciąć, wybicie piłki z linii, ale też po jego dobrym dograniu do Picha.

Buncol

Widzę że nie tylko ja dostrzegłem słabszą grę Remeygo.
Kilka niecelnych podań na kontrę rywala, dwa słabe strzały.
W defensywie bardzo poprawnie, ale w ofensywie dużo słabiej niż z Zagłębiem.

Lluc93

Oceniający jest dobry, Pazdan, który mieszał palce w każdej groźniejszej akcji Śląska oceniony najwyżej z obrońców. Przy golu załatwił go Bargiel, przy sam na sam Koseckiego nie sięgnął podania, a jak wybijał z linii to on spierdolil podając głową Pichowi. Strasznie elektryczny jest i dużo zamętu w obronie wprowadza.

Andrzej Dudziarz

„trener nie panuje nad tym zespołem”
„zmarnowany okres przygotowawczy i chujowe treningi, będzie im ciężko wyprzedzić Górnika i Lecha”
„kupili zimą jakiś nieznany szrot o chujowych umiejętnościach, który nie będzie się rozumiał z resztą zespołu”

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lola14

To jak Panie Stanowski w tym sezonie Lech będzie mistrzem bo jak nie teraz to kiedy prawda?

Sbadze

Jak Legia nie spuchnie z czasem, to będzie poza zasięgiem Lecha. Dużo lepiej weszli w rundę wiosenną. Jak my musimy się martwić o to, żeby strzelić Arce czy Pogoni gola, bo na więcej nie ma co liczyć, no to o czym my rozmawiamy? Mam nadzieję, że Lech zacznie wygrywać, bo jak jutro znowu nie wygrają, to tych punktów już można nie odrobić.

cannabinolpl

Zupełnie nie jestem kibicem Legii, ale muszę napisać, że ten Eduardo to naprawdę dobry strzał transferowy był. Gość się dopiero rozkręca, ale naprawdę widać, że to jest ktoś, kto liznął grania na całkowicie innym poziomie. Może i emeryt, ale na naszą ligę pan piłkarz. Widać wielką klasę w pojedynczych jak na razie zagraniach, ale nawet na nie patrzy się z przyjemnością.
I z innej beczki. Weszlaki, powielacie błąd pisarski, który mnie strasznie wkurwia – a niestety jest coraz powszechniejszy. Otóż po liczebniku zapisywanym cyframi stawiamy kropkę wtedy, i TYLKO wtedy, kiedy jest on w kontekście zdania liczebnikiem porządkowym. PORZĄDKOWYM. Czyli „Hamalainen strzelił 50. (pięćdziesiątą) bramkę w ekstraklasie” – z kropką – ale: „Hamalainen dobił do 50 (pięćdziesięciu) bramek w ekstraklasie. BEZ kropki.
Moja polonistka w podstawówce, starej dobrej podstawówce sprzed lat, za takie coś urządzała z typa pośmiewisko. No ale to nie były czasy dysleksji i innego dys-chuj-wie-czego…

Uśmiech Koali

Niby ta jakość było widać tylko 20 minut, ale Śląsk nic nie zrobił żeby dobra gra legionistów musiala trwac dłużej 😉 ciekawe jak Legia będzie prezentować się na tle jakiegoś poważniejszego przeciwnika 😉 wstępnie wygląda to trochę tak, że Jozak ma dojścia do piłkarzy umiejętnościami przerastających ekstraklasę za nieduże pieniądze i bezlitosnie z tego korzysta 😉

theczarek

Teraz jeszcze namowili tego prezesa z Basel…
Koniec ery przasnego prezesa „ile sobie nar**asz tyle masz na zakupy” Lesnego, a zaczyna się budowanie klubu klasowego.
Ze 2,3 lata i będzie naprawdę super, tak to widzę. Żal tylko, ze liga zamiast gonić Legię, to ewidentnie zwija się coraz mocniej :(

adrian92

theczarek: Obawiam się że przełożenie nie jest tak proste, sam Heusler nie jest gwarantem sukcesu akedemii czy skautingu, ale obyś miał rację z potęgą Legii i kompletnie mylił z dalszym zwijaniem samej ligi. Kocham Legię, wczoraj (jest już 17-sty) dała mi ładny prezent na urodziny, ale jako patriota chcę też mocnego Lecha, Wisły, Górnika itd…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Uśmiech Koali

Nazywanie Zagłębia bez Swierczoka powaznym przeciwnikiem to grupa przesada 😉 ale nie o to chodzi, że czekam na mecz z Lechem, Górnikem czy jakaś inna drużyna obecnie uważana za „poważna”, chodzi mi tylko o to, że czekam na spotkanie z ekipa, która zmusi Legie do tak intensywnej gry w większym wymiarze czasowym 😉

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Uśmiech Koali

Gdybym to wiedział to bym napisał 😀 jak się nikt taki w tym sezonie nie znajdzie to trudno, nie obraze się, jeśli zobaczę taki mecz dopiero w fazie grupowej LM 😉

Astana-Scherife

TBB Nieciecza,czy nawet Sandecja.haha

spuavick

Górnik tydzień temu w Płocku pokazał jaki jest „poważny” 😉

Uśmiech Koali

Legia na ten moment wygląda najlepiej, ale nie skończyła się nawet 2 kolejka rundy wiosennej więc nie ma co skreślać tych drużyn, które póki co zaprezentowały kaszanę 😉 Górnik w jakimś sensie był poważny bo dostał poważnie po dupie 😉

Astana-Scherife

Legia pokazala jaka jest powazna w ostatnim meczu w 2017

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

100% prawdy kolego.
Tydzień temu pisali niektórzy ,,wygrana na farcie” tylko co z tego że Legia była lepsza.
Wczoraj kompletna dominacja to nagle przeciwnik słaby 😀

Należy przyzwyczaić się do czytania takich pierdół.

Legia gra słabo i wygrywa? To wina sędziów!
Legia gra dobrze? Eeee słabi przeciwnicy! nie ma się co cieszyć!

Uśmiech Koali

Jest się z czego cieszyć, ale nie należy przeginać 😉 jesli piłkarze Legii, podobnie jak większość jej kibicow wpadną w hurraoptymizm, że po dwóch wygranych kolejkach w Ekstraklasie są potęga nie do pokonania to będzie kiepsko 😉 Lech swego czasu jechał z ligowymi ogórkami po 3:0, a finalnie w lidze w cymbał od Legii, w pucharach żenada 😉

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Bo Lech to Lech, nie moja wina że jak mają grać z czołówką to kupa w majtkach.

Dysk Dzokej

Jezus Maria oglądam tylko skróty, więc proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale Niezgoda to jest niesamowity grajek i raz dwa chcę go widzieć w kadrze. Jego inteligencję boiskową podczas każdego ruchu z piłką porównałbym do tej Lewandowskiego, a to najlepszy możliwy komplement. Trzeba inwestować w tego chłopaka, niech jeździ na każde zgrupowanie z Lewym i się uczy, reszta sama przyjdzie.

Uśmiech Koali

W klubie od Eduardo, w kadrze od Lewego, takie korepetycje to ja rozumiem 😉

PhoenixLk
Legia Warszawa

A ja bym nie chciał… był sobie piłkarz – Kapustka miał na nazwisko… kojarzysz, co się z nim ostatnio dzieje?

Jak na moje oko – JEŚLI UTRZYMA SKUTECZNOŚĆ… to może rywalizować o miejsce 3/4 (zależy od systemu)…

Uśmiech Koali

Wiadomo, powołanie dopiero jak zasłuży 😉 ale do Kapustki nie ma co go porównywać, inne charaktery 😉

Dysk Dzokej

Różnica między Kapustką a Niezgodą jest taka, że ten pierwszy nie gra w piłkę a ten drugi gra w piłkę.

PhoenixLk
Legia Warszawa

Kapustka w sezonie przed odejściem do Anglii zagrał w 33 meczach… Czyli grał… jak teraz Niezgoda… Stąd takie porównanie

Uśmiech Koali

Kapustka to przebojowy chłopak i za szybko uwierzył w swoją wielkosc, Niezgoda zdaje się wiedzieć, że dopiero się uczy i na transfer do poważnej ligi jest jeszcze za słaby 😉 takie odnoszę wrażenie. Charakterologicznie raczej przeciwieństwa, Niezgoda jest nieśmiały i kroczy w stronę większej przebojowości, Kapustka powinien popracować nad pokora 😉

PhoenixLk
Legia Warszawa

hmm… sądzę, że większość by uwierzyła, jakby zewsząd słyszała same pochwały…;)

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

fajf

niestety przykro to pisać ale na tę legię da się patrzeć, do tego jeszcze niestety wszystkie ruchy transferowe wydają się udane, łącznie z trenerem, na cóż stano powinien teraz odszczekać wszystkie kalumnie wylane na szopena …. wydaje się że jednak istnieją lepsi prezesi niż boguś i trenerzy niż magiera

Uśmiech Koali

Bogusia nikt nie oceniał po dwóch meczach, nie ma wiec co się zapędzać z ocena Mioduskiego 😉 dobrze to wygląda, ale za mało danych żeby już teraz wyciągać takie wnioski 😉 ale też zaszaleje i stwierdze, że Jozak ma zdecydowanie lepsze rozeznanie na rynku transferowym niż Zewlak, nie spodziewam się teraz tekstów w stylu „ten nie dla nas, bo Chińczycy płacą więcej, ten odpadł bo oferta z Zachodu”, najprawdopodobniej ściągnął tutaj piłkarzy, którzy nie kosztowali dużo i nie trzeba im płacić +500 tys euro jak Chukwu i potem śpiewać w zaprzyjaźnionych mediach, że tak trzeba bo inaczej nie przyjdzie tutaj nikt prezentujący fajny futbol 😉

Kibic Sukcesu

Nie ma co się podniecać. Zobaczymy jak Legia będzie umiała zatrzymać zawodników jeśli Remy czy inni zagrają dobry sezon i pokażą się w europejskich pucharach. Wtedy teza Leśnego, że aby utrzymać w naszej lidze dobrych graczy trzeba im dobrze płacić może znaleźć potwierdzenie. To, że w porównaniu z Chukwu czy Jędzą zarabiają oni rozsądne pieniądze teraz, może się okazać bodźcem do odejścia jak zgłosi się choćby gówniany APOEL i zaproponuje im dwa razy większą pensję. Moim zdaniem nie ma sensu łudzić się, że taki Remy przyszedł tu z myślą, że jak będzie wymiatał to chętnie zostanie tu kilka lat. Moim zdaniem zwinie się jak tylko pojawi się konkretna oferta dużego kontraktu. Pamiętajmy, że każdy z przychodzących do Legii mówił, jak to im się projekt podoba a potem …Priović, Vadis, Mulin czy nawet Nagy po pół sezonu dobrej gry i gadaniu jak wiele Legii zawdzięcza.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

BaltazarGabka
Legia

Jaki Szopen, bardziej Paderewski.

Chata Kumba

Rzeczywiście, masz rację :-) zdecydowanie Paderewski

Szynkers88

A ja muszę dołożyć łyżkę dziegciu do tej beczki miodu. Niektórzy znowu dają się zwieść urokowi Ekstraklasy. Hamalainen? „Przekot”… Panowie, ten sam Hamalainen nie był w stanie nic zrobić przeciwko Astanie i Sheriffowi i to nie jest przypadek. To gracz, który ma swoje atuty, jak inteligencja boiskowa, umiejętność gry kombinacyjnej, nie najgorsza technika, ale motorycznie i siłowo to gracz, który nie dałby rady w silniejszych ligach. Spokojnie… Fajnie, że Eduardo ma już 3 asysty i udział w bramce, ale skoro gracz, który w pełni nie przepracował okresu przygotowawczego, po kilkumiesięcznej nieobecności na murawie, wykręca takie liczby, to w jakim punkcie my jesteśmy? Remy, Phillips, gracze odpaleni z ligi francuskiej, stają się gwiazdami ekstraklasy. Może dramatyzuję, bo to w końcu sport i być może rzeczywiście Jozak ze sztabem podnosi jakość tych piłkarzy, ale zwycięstwa Legii według mnie potwierdzają słabość naszej ligi. Dla mnie prawdziwa weryfikacja przyjdzie w eliminacjach pucharów.

Uśmiech Koali

Słuchaj, gdyby piłkarze z epizodami w 4-5 lidze Europy nie przewyższali umiejętnościami graczy z Ekstraklasy która jest na miejscu chuj wie którym to by było coś nie tak 😉

Szynkers88

W sumie racja 😉

adrian92

Szynkers, tak sobie myślę o czym piszesz… ogólnie masz rację, nie daliśmy rady „ogórom” i to jest trochę wstyd, ale z drugiej strony…. Jakoś tak przyszedł mi do głowy sezon 2011/12. Ok, Legia wtedy grała nieźle, ale była też 7. na koniec Wisła. I obie te drużyny zagrały wtedy w 1/16 LE. A czy realnie rzecz biorąc (nie demagogicznie) Ekstraklasa była wtedy wiele lepsza? Nie sądzę. Jeżeli nawet, to 5-10% max, a i w to wątpie. Dążę do tego że liga raczej nie zmienia poziomu, jeżeli już to na nasze nieszczęście robią to inni, ale i tak uważam że głównym przyczynkiem do tego ostatniego pogorszenia wyników jest brak umiejętności obecnych trenerów i ich sztabów do odpowiedniego operowania „zasobami ludzkimi” po krótkiej przerwie letniej oraz ESA37..

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Uśmiech Koali

Mówiłem o umiejętnościach, skoro ktoś w ogóle zwrócił na nich uwagę i kupił do Ligue 1 to już w tym momencie można stwierdzic, że będą lepsi od większości piłkarzy z Ekstraklasy którzy takiego zainteresowania nigdy nie wzbudzili 😉 z tego co kojarzę to Phillips coś w tej Francji pograł, Remy swego czasu też byl graczem podstawowego skladu, a Ty chcesz deprecjonować ich umiejętności bo na pewnym etapie coś nie pyklo 😉 to że piłkarz w danym momencie grzeje ławę i pojawia się okazja żeby go ściągnąć z ligi silniejszej do ligi słabszej nie oznacza, że on nagle zapomniał jak się podaje, przyjmuje pilke, porusza po boisku i tak dalej 😉

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Uśmiech Koali

No kiepsko świadczy o Ekstraklasie, ale nie do końca wiem co Ty chcesz udowodnić 😉 miejsce naszej ligi w Europie doskonale odzwierciedla poziom rozgrywek, nadal nie rozumiem dlaczego dziwi Cię, że piłkarze z doświadczeniem w Ligue 1 okazują się gwiazdami Ekstraklasy 😉 przecież nawet w eliminacjach do LM Legia grała z drużynami ze Szkocji, Chorwacji, Słowacji itd, a te ligi są kaszaniaste na tle francuskiej 😉 najzwyczajniej w świecie piłkarze z Ekstraklasy są kiepsko wyszkoleni technicznie, jeśli pojawia się piłkarz który z techniką nie ma większych problemow i przy okazji z głową to zostaje gwiazda, proste 😉 mnie tam bardziej cieszy niż martwi, że Legia zaczęła sprowadzać piłkarzy, którzy nie są tak piłkarsko ograniczeni jak Kopa i Broź 😉

KanielOutis1

Kopczyński to nie jest przykład polskiej piłki klubowej, ponieważ czysto piłkarsko prezentuje poziom czwartej klasy rozgrywkowej.

Aerth

Prawda, tylko z drugiej strony widać, ze u Jozaka Hamalainen odżył. Pamietasz, jak to u Magiery było? Siedział na ławce, wszedł, pokazał się, coś strzelił, kolejny mecz pierwszy skład i padaka, po której wracał na ławkę i cykl się powtarzał.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Kibic Sukcesu

Ta liga to jest dramat i to się szybko nie zmieni. Właściciele klubów wciąż są krótkowzroczni i wolą ściągać szrot z krajów ościennych niż szkolić a na dodatek liga od lat kisi się w tej samej myśli taktycznej, w której Borysiuki czy Furmany robią za gwiazdy a bracia „Pajszao” straszą ligę swoimi snajperskimi nosami.
Wszyscy najlepsi gracze na świecie grają w kilku najlepszych ligach świata a reszta to duża pula graczy, którzy będą dobrzy jeśli trafią do pasującej im ligi, będą grali taktyką, która im odpowiada a to i tak chuj bo nawet jak będą odrobinę lepsi od miejscowych to wszystko i tak chuj jak im trener zjebie przygotowanie fizyczne lub sami o to „zadbają”. Przecież Legia nie przegrała z Astaną bo nagle się okazało, że Legia ma gorszych zawodników tylko dlatego, że różnica w umiejętnościach była na tyle niewielka że wystarczyło żeby lepiej przygotowani fizycznie rywale ją z nawiązką zniwelowali. Przygotowanie fizyczne i taktyczne to w tej chwili ogromny kapitał średnich drużyn, których jest na pęczki w europie. Tutaj Legia dała dupy na początku sezonu. Do tego doszły problemy motywacyjne niektórych graczy i efekt był taki, że drużyna, która o mało nie wygrała z Realem nie potrafiła wygrywać konstruować płynnych akcji przeciwko drużynom z dołu naszej tabeli.

spuavick

Cały czas się wszystko sprowadza to tematu: „ściągamy szrot – trzeba szkolić swoich”. Ale kto ma to robić?

Zdobyć licencję UEFA Pro dla człowieka z ulicy w Polsce to zadanie z tych „mission impossible”.
Poza tym „polska myśl szkoleniowa” utknęła w latach 70 i tam ma się całkiem dobrze, a poza tym klepanie się po pleckach i jest ok.

Uśmiech Koali

Liga od lat kisi się w tej samej myśli taktycznej, bo przy piłkarzach tak ograniczonych piłkarsko wybór taktyki nie jest prosty 😉 gra piłka odpada, więc pozostają tylko te warianty gdzie piłka się nie gra, a jak piłka się nie gra to liga wygląda jakby nikt piłka grać nie umiał 😉 ale mimo wszystko wydaje mi się, że za jakiś czas ten problem zniknie i Ekstraklasa wypleni się piłkarzami, którzy mają jakiś konkretny warsztat 😉 za dużo powstaje piłkarskich akademii żeby nie miał się podnieść poziom techniczny naszej ligi 😉

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Optymista.Te piłkarskie akademie,to jest byznes. Najlepsi idą do mocniejszych lig,a ci którym czasem dobrze się odbije od przeszczepu,zostają w tej lidze na długie lata.Kucharczyki,Trałki i tym podobne.Uzupełnione przeszczepami z innych lig.I tak do zajebania.A,i dodawszy polską zajebistą myśl szkoleniową.Poziom techniczny już jest wyższy-stadiony,hehe

technojezus
murzyny z Afryki > szrot z UE

Jaki jest sens porównywać gracza przed formą do gracza z formą? Hama od ostatnich kilku msc był najlepszym graczem Legii.Mimo kilku słabszych spotkań w tym okresie, zawsze ciągnął Legie.
Zresztą co do pucharów to Legia wtedy grała taki kał że chciało się płakać.
Dzisiejsza Legia pokonałaby Astane jak i Sheriff.

Buncol

Śmieszą mnie teksty typu „golicie ogóry” a w pucharach będzie łomot.
Legia gra teraz na takim poziomie że spokojnie przeszłaby obie drużyny z którymi latem odpadła.
Legii potrzebne są latem wzmocnienia bo obecni rezerwowi nie gwarantują póki co jakości.
Nie wiemy czy Rado się odrodzi bo prawdę mówiąc oba ostatnie mecze miał słabe. Kucharczyk nie wymaga komentarza bo jego ograniczenia znane są od lat.
Nadal nie mamy dobrego zmiennika dla Holuska. Jędza w obronie poprawnie ale w ofensywie dramat.
Także latem dział sqautingu będzie miał dużo pracy

Szynkers88

To co piszesz to może i prawda, a może i „urok ekstraklasy”. Ja nie krytykuję Hamalainena, tylko wyrażam moją opinię na temat tego zawodnika. W moim komentarzu uwzględniłem całokształt jego występów w Ekstraklasie. To na pewno nie „przekot”. Ten typ piłkarza, nawet w formie, nie odwróciłby losów tych dwumeczów – natomiast potrafi być kapitalnym trybem w dobrze funkcjonującej machinie – niemniej nie kiwnie trzech rywali i nie strzeli gola z niczego. Przypomnijmy sobie Kabanangę i Twumasiego i pomyślmy o ich potencjale. Astana chyba ściągnęła tych zawodników za kasę, której żaden polski klub nie byłby w stanie przeznaczyć na transfer…

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Myślę,że to nie jest dramat.To jest prawda o Ekstraklasie

WomaszTolek

Znaczy się czyli teraz wyjebany ze Slaska pocieszny Jasiu, zastapi sympatycznego Bartoszka, który zostanie wyjebany z B-B Niecieczy i zastąpi pociesznego Jasia w Slasku ?
A trzeba pamietać, że gdzies za rogiem czai się z pewnościa jakaś Skorża czy inny Rumak…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Bartek BAchorski

Phillips nie miał czasem asysty/kluczowego podania przy golu Niezgody? Ogólnie pierwsza połowa to był pojedynek drużyny której piłka nie przeszkadzała z drużyną dla której trafianie nogą piłki było wyzwaniem. Druga połowa to nuda. MVP meczu to jednak Mielcar który przez 40 minut się zastanawiał czy do top 3 wziąć Eduardo czy Pazdana, żeby w doliczonym czasie wziąć asa Picha.

Uśmiech Koali

Nie ma co się dziwić 😉 nie po to Canal+ stara się stworzyć pozory, że Ekstraklasa jest piłkarsko kilka poziomów wyżej niż w rzeczywistości, żeby komentatorzy robili im krecia robotę 😉 porównywanie Picha do Eduardo wpisuje się w obraną taktykę 😉

Kris1985

Aż się zalogowałem by dodać-najlepszy był jak podał atak Legii, a potem podawał pomoc: Mączyński, Phillips i się zaciął odnośnie trzeciego, więc Hame, którego wcześniej podał w ataku, podał jako 3 pomocnika…

adrian92

Nawet mi nie mów o tym ich śmiesznym top3, czasami mam wrażenie że oni nagrywają komentarz wcześniej a potem wracają tylko na to podsumowanie…

Voitcus

Zdjęcie profilowe Bartek-BAchorski Bartek BAchorski: Chyba nie – moim zdaniem podanie przejął bodajże Celeban i dopiero Niezgoda mu zabrał, więc chyba można uznać, że bez asysty.

Bartek BAchorski

Dlatego się zastanawiam czy asysta czy kluczowe podanie ale chyba jedno z dwóch(zgranie było na tyle precyzyjne między dwóch obrońców że obydwaj zgłupieli)

Kibic Sukcesu

W początkowej fazie gry irytowało mnie to ile było prostych błędów w przyjęciu czy podaniach Legionistów. Ale jak im w końcu wyszła akcja to palce lizać. Potem Śląsk się posypał w defensywie i Legia to wykorzystała. Żeby nie było tak różowo to jednak irytowały kolejne straty na kontry dla rywali. Jak na grę trójką w środku to rywale mieli myślę za dużo swobody. W ogóle mam wrażenie, że o ile Antolić zagrał po profesorsku to Mączyński a szczególnie Phillips nie mieli jakiegoś szczególnego dnia. Zwłaszcza ten drugi. Po jego zejściu Legia przeszła na stare 4231, ale Rado dużo psuł i przez to nic się nie działo. Potem jeszcze wszedł Kucharczyk, który również większość akcji psuł i zacząłem sobie przypominać męczarnie z rundy jesiennej.
Rado z resztą chyba sam wie, że słabo tym razem wypadł bo po końcowym gwizdku widać było jak kręci niezadowolony głową.Generalnie wygląda to obiecująco, ale błędy przez które mogło i powinno być w pewnym momencie 3-2 były dość wyraźne. Dla Legii dobrze, że zanim zagra z Lechem zdąży dzięki takim meczom jak ten czy z Zagłębiem je wyeliminować i wtedy może będzie kawał meczycha wreszcie między bezpośrednimi rywalami do mistrzostwa a nie szachy i kto popełni mniej błędów.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

I tu możesz mieć rację.Z Bjelicą i jego Taktyką,to Lech przestaje być konkurencją do mistrzostwa

Buncol

Też zauważyłem że Rado zagrał źle. Nie miał ani jednego udanego zagrania. Tracił piłke na zwodach i niecelnie podawał. Oddał jeden strzał prosto w obrońce.
Kuchy podobnie.
Obaj na razie głęboka rezerwa

Voitcus

Legia szybko strzeliła i potem czekała na końcowy gwizdek – trudno się dziwić. Moim zdaniem, mimo wszystko, Hamalainen zagrał słaby mecz. Najpierw ogrywał go Kosecki, raczej nie błyszczał. Przy drugim golu wyszło jak wyszło, bo jego podanie było niecelne. Nie zrozumcie mnie źle – po prostu umiał się dobrze znaleźć w odpowiednim miejscu w odpowiednim momencie, ale zarówno wczoraj jak i w meczu z Zagłębiem raczej miał przebłyski, a solidnej ciągłej pracy w tym jednak nie było.

Ciekawa jest sprawa z Broziem – moim zdaniem dziś zagrał przyzwoicie, parę razy skrzydłem pociągnął jak nie on i moim zdaniem był lepszy od Jędrzejczyka. Trochę szkoda, że nie chcą przedłużać kontraktu, bo może Jozak by coś jeszcze z niego zrobił?

Słaby mecz Pazdana (nie wiem, czemu wyższa nota niż u Remy’ego) – dał się ograć przy bramce, a to że wybił piłkę z linii to było po jego zagraniu do przeciwnika. Trochę martwi to w perspektywie mistrzostw w Rosji. Mączyński całkiem dobrze.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Buncol

Broź zagrał bardzo dobry mecz

OrtalionowyRycerz

Sam jestem kibicem Widzewa, jednakże muszę uczciwie przyznać że na tą chwilę zapowiada się na to iż Legia zakończy ten sezon dwucyfrową przewagą nad wiceliderem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

gryf01

Dobry mecz Legii, zaczęli bardzo ładnie wiosnę. Po tym co się działo na Florydzie miałem trochę obaw, ale jeszcze raz okazało się, że na naszą ekstraklasę wirtuozów nie trzeba. Tylko w miarę solidny zespół a taki zaczynamy mieć. Oby teraz nie uwierzyli za bardzo w siebie tylko dalej gryźli trawę, a będzie dobrze.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Mi_2

Wygrana z Jagą i „Mistrza już mamy…”. Brawo Romeo!
Super transfery, zarówno te przychodzące jak i wychodzące. Trener wciągnie tę ligę nosem.
Dla mnie Antolić jest najlepszym transferem, facet jest wszędzie. Remy przetur. Eduardo – fajnie szukali się z Hamą.
W beczce miodu, łyżka dziegciu: słabo wypadł Rado, dla mnie wciąż elektryczny jest Pazdan, czasu potrzebuje Vesovic.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Skandaloza

jesli Slask nie wypierdoli dyscyplinarnie tego parodysty Urbana to zleci z Ekstraklapy.

Grandal
Legia Warszawa

Malinowe kinole odfajkowane. Fajna gra w pierwszej połowie daje do myślenia. Legia Jozaka idzie w dobrym kierunku. Zobaczymy jak będzie dalej, ale można spojrzeć na to z optymizmem.
Niestety Rado w tej chwili nie nadaje się na grę dłużej niż ostatnie 2-3 minuty. Po wejściu grał totalny piach.

adihasz
Arsenal, AC Milan

LEGIA WARSZAWA MISTRZ

Franzischek
Ekipa nc+

Legia zagrała jak zespół nie z tej ligi. Szybko, skutecznie, bez pierdolenia. Wszystkie oczy patrzą na Fina, ale ja bym zwrócił uwagę na trójkę ze środka pola. Philipps, Antolić i Mączyński świetnie się uzupełniają.
I tak na marginesie, jakim cudem Chrapek ma tę samą ocenę co Philipps? Ja wiem, że to wasz ulubieniec i razem z komentatorami Canal+ piejecie z zachwytu nad jego rzekomym przeglądem pola. No, ale wszystko ma swoje granice.

bacik

Wszystko fajnie ale poziom na trybunach dalej zenujacy. W pierwszej polowie na gorze zylety pobito dwoch gosci. Bydlo napadlo na kolesi poniewaz osmielili sie uzyc telefonow komorkowych. Kilkunastu kumatych wyzylo sie za swoj niedorozwoj na normalnych kolesiach. w drugiej polowie bylo tak samo. Na stadionie jest monitoring tylko jakos nie wierze ze cos z tym sie zadzieje.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Gordon
Olympique Lyon

To był Eduardo i nie szarpał, tylko rękę na barku położył, bramkarz Śląska zagrał padając że nominację do Oscarów dostanie, wspaniały upadek prawie z tulupem. Ale mógł za to dostać żółtą kartkę to prawda.

Według twojego umysłu pełnego paranoi, pewnie gdyby został ukarany żółtą, to raptem Śląsk by wygrał mecz.

Jakoś on nie zbierał się do wybicia tej piłki za szybko, a i nie było do kogo wybić, skoro z 5 z drużyny Śląska było jeszcze w polu karnym.

y1GlAe8.gif
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

podszyszkownik
Para a Frente Lech Poznan

Jak na razie,to można powiedzieć że Legia ma pograne. Bo raczej nikt inny mistrzostwu nie zagrozi. Reszta to będzie dramat,wyłączywszy jakieś pojedyncze przebłyski.Probież w łeb od Jagi,Lech-Pogoń biorę remis w ciemno i tylko ciekawy jest los trzeciego miejsca po tej kolejce

adihasz
Arsenal, AC Milan

Janko jesteś strasznie przykrym chłoptasiem

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Legia rozegrała tak dobry mecz, że skończyłem go oglądać po 30 minutach, bo emocje dla mnie się skończyły. Kapitalna ta bramka na 2:0. Eduardo, jeśli się nie rozpadnie, da dużo stołecznej drużynie. Hama ma wreszcie z kim grać. :)

Aerth

Jeśli chodzi o akcję z asystą Eduardo do Hamalainena to bramka na 1:0 była :)

Orw14
Legia, RMCF, CFC

Polecam stąd wypierdalać.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

To na co czekasz? Wypierdalaj. 😉

Astana-Scherife

Legia wskazala Slaskowi miejsce w szyku.Zagrali lepiej niz w Lubinie..Zasluzenie wygrali,Slask z taka gra moze obok Sandecji byc powaznym kandydatem do spadku.Teraz troszke uciekaja innym zobaczymy jutro jak bedzie.Trzeba obiektywnie powiedziec,Legia Slaska zmiotla.

wpDiscuz

INNE SPORTY