Portugalia i Włochy – z nimi zmierzymy się w Lidze Narodów!
Weszło

Portugalia i Włochy – z nimi zmierzymy się w Lidze Narodów!

To losowanie nie mogło być niezadowalające. Wiedzieliśmy, że tutaj faktycznie nie będzie już słabych drużyn, że zmierzymy się ze europejską czołówką. No i trafiliśmy! Na kogo? Na Portugalię i Włochy. Za faworyta grupy uważać się nie możemy, ale czy mamy kompleksy w stosunku do tych reprezentacji? Raczej nie powinniśmy.

Na początku standardowo – chórek, ceremonia, gadka o tym, co Deco zjadł na śniadanie i jaką pogodę zastali dziś delegaci w Lozannie. Przedstawienie scenariuszu losowania, bla, bla bla. Potem losowanie ogórkowej części rozgrywek – swoich rywali poznały Gibraltar, Liechtenstein czy Malta. Dalej ciut lepiej, ale nasz nie interesuje już zbytnio poziom prezentowany przez reprezentacje typu Słowenii. Dywizja druga to już ciekawsze mecze, które z chęcią będziemy śledzić. Najciekawsza jest grupa 4, gdzie Walia prowadzona przez Ryana Giggsa zmierzy się z sąsiadami z Irlandii i Danią z Eriksenem na kierownicy.

Za to dywizja pierwsza, to już creme de la creme. I zajebiście, że wisienką na torcie jesteśmy w niej my. Najważniejsze – trafiliśmy na…

…Portugalię.

Wreszcie można będzie powtórzyć rzut karny Jakuba Błaszczykowskiego! Wiadomo, że marzenia o ewentualnym półfinale Euro nadal siedzą nam w głowach. Bo gdyby wspomniane karne, gdyby Kuba trafił, gdyby Fabiański się rzucił, gdyby Renato Sanchez nie był na fali wznoszącej, a kopałby po autach jak dzieje się obecnie… Teraz będziemy mogli rozwiać wątpliwości i przekonać się, czy mamy podjazd do mistrzów Europy.

A także na… Włochy.

Wbrew marce, jaką makaroniarze wyrobili sobie przez lata, to tak naprawdę najłatwiejszy rywal, jakiego mogliśmy trafić. Ostatni sukces odniesiony na naszym Euro, a najlepszym przykładem na to, ile od tamtego czasu się zmieniło, jest nasza reprezentacja. My poszliśmy w górę, oni spadli na dno. Brak uczestnictwa na mundialu w Rosji, brak dobrego kandydata na sternika tej drużyny, a jesienią, gdy będziemy ich podejmować – także brak Gigiego Buffona. Reprezentacja godna Serie B.

Dywizja 1

Grupa 1
1. Niemcy
2. Francja
3. Holandia

Grupa 2
1. Belgia
2. Szwajcaria
3. Islandia

Grupa 3
1. Portugalia
2. Włochy
3. Polska

Grupa 4
1. Chorwacja
2. Hiszpania
3. Anglia

Dywizja 2

Grupa 1
1. Słowacja
2. Ukraina
3. Czechy

Grupa 2
1. Rosja
2. Szwecja
3. Turcja

Grupa 3
1. Austria
2. Bośnia i Hercegowina
3. Irlandia Północna

Grupa 4
1. Walia
2. Irlandia
3. Dania

Dywizja 3

Grupa 1

1. Szkocja
2. Albania
3. Izrael

Grupa 2
1. Węgry
2. Grecja
3. Finlandia
4. Estonia

Grupa 3
1. Słowenia
2. Norwagia
3. Bułgaria
4. Cypr

Grupa 4
1. Rumunia
2. Serbia
3. Czarnogóra
4. Litwa

Dywizja 4

Grupa 1
1. Andora
2. Kazachstan
3. Łotwa
4. Gruzja

Grupa 2
1. San Marino
2. Mołdawia
3. Luksemburg
4. Białoruś

Grupa 3
1. Kosowo
2. Malta
3. Wyspy Owcze
4. Azerbejdżan

Grupa 4
1. Gibratar
2. Liechtenstein
3. Armenia
4. Macedonia

Terminarz:

1. kolejka: 6-8 września

2. kolejka: 9-11 września

3. kolejka: 11-13 października

4. kolejka: 14-16 października

5. kolejka: 15-17 listopada

6. kolejka: 18 – listopada

Finały: 5-9 czerwca

fot. FotoPyK

KOMENTARZE (130)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Niemcy na 80 mln obywateli mają ponad 7 mln zarejestrowanych piłkarzy, czyli około 1piłkarz /11 mieszkańców.
To śmieszne jest. Jak będę w Berlinie przeprowadzę ankietę. Znasz może zasady bycia zarejestrowanym piłkarzem? Przekrój wiekowy i inne statystyki? Taka sucha liczba, to tylko propaganda.
Staram się chodzić 5 km na dzień. Czy mogę zarejstrować się jako chodziarz?

Stary a może
St. Białucha

Mieszkam tam chwilę i widzę co się dzieje. Dzieci w szkołach jeszcze coś grają i są organizowane treningi. Szkoła średnia to już niestety są wyjątki i bardzo rzadko komuś się chce. Mentalność norweska. Nie są w czymś dobrzy to trochę spuszczają po kiju i udają że to nie istnieje. Poza tym za chwilę to ich reprezentacja będzie wyglądała podobnie do francuskiej. Czarno to widzę w skrócie. Btw zapytaj Norka o skoki, narciarstwo ooooo to 2godz będzie pierdolił

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

whooyemooye
Legia

Z Jugolami to chyba DNA, sam wiele razy się zastanawiałem jak to możliwe że są tak dobrzy w tylu sportach drużynowych.

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Jest to kiepski przykład, albowiem Norwegowie są słabi jak dupa węża. Skoro tak dobrze szkolą, to dlaczego są tacy beznadziejni? To może byc znakomity przykład na marnowanie pieniędzy. :-]
Symbolem jest Martin Odegaard – najbardziej przeceniony grajek od czasów Freddy’ego Adu.
Możliwe, że dużo kasy idzie w PR, który łyknąłeś niczym młody pelikan.
Aaaa i jeszcze jedno: dziecinne podniecanie się liczbą zarejestrowanych piłkarzy. Oblicz jeszcze ile musielibyśmy mieć takowych, by dorównać, znacznie obecnie lepszej piłkarsko, Islandii!

17-S-92

Siatkówkę w Polsce rozjebał Polsat. TV wymusiła granie o medale na euro i mundialu przez co musieliśmy ściągać emerytów. Po euro 2017 trzynastolatki były smutne to wymusili wyjebanie trenera. I nagle trenera nie ma, młodzi nie ograni i oczywiście cała czołówka nam uciekła, bo tylko my nie pracujemy w trybie czteroletnim od igrzysk do igrzysk. W piłce to wiadomo szerszy problem, szkolenie leży. Tylko tak jest od prl-u, a teraz trafiło nam się fajne pokolenie. Co do polsatu to zauważ, że też już się wokół kadry robiło za słodko.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lelumpolelum

Norwegia to kiepski przykład, bo nigdy nie będziemy tak bogaci jak Norwegia i nigdy nas nie będzie stać na tylu trenerów dla młodzieży. Do tego jak widać ilość nie przekłada się na jakość i raczej nie ma co patrzeć na Norwegów, są już od lat dziadami europejskiej piłki. Po reprezentacji z Flo czy Bergiem nic nie pozostało, Rosenborg też niewiele pokazuje. Boniek dla szkolenie nie zrobił prawie nic i to jest fakt. Ośrodek w Białej Podlaskiej to mało. Myślałem, że będzie projekt czegoś na kształt Clairefontaine, ale widać nie da się.

17-S-92

Nie zrozumiałeś. Ok, walczmy o medale, ale noe wywalajmy trenera po słabym euro które jest co dwa lata. Zobacz reprezentacje wlochow w siatkowke. Przez trzy lata szalu nie robia a medale z igrzysk przywoza. Zdecydowanie wolałbym poswięcieć mistrzostwo europy czy swiata w siate dla medalu olimpijskiego

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

P75

zgoda, i w tym zakresie kadencja Bońka to klęska. Niby coś się robi w szkoleniu młodzieży, ale raczej są to kluby, a nie PZPN. Całkowicie położony problem szkolenia trenerów, tu klęska jest totalna. Szkoła w Białej Podlasce to chyba służy tylko do chlania na wyjeździe. Cały czas trenerzy młodzieży dostają od związku po 1000 zł, więc jak oni mogą myśleć o przyszłości, rozwoju itp. Łyżką miodu w tym kuble dziegciu jest to, że mimo wszystko zagraniczne kluby inwestują w naszych młodych graczy, a oni dają radę coraz bardziej (vide serie A). Zatem ogólny przyrost trenujących dzieciaków, mimo słabego systemu, jednak przynosi efekty. No chyba, że to przypadek.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

P75

To bardzo dobrze, że są inwestycje w infrastrukturę. Jednak nam chodzi o szkolenie trenerów, moim zdaniem kluczowy klocek układanki. A tu jest istny dramat na wszystkich płaszczyznach, zwłaszcza wśród trenerów młodzieży, niedoinwestowanych, niedoszkolonych itp. Przecież Polska już od dłuższego czasu ma lepszą infrastrukturę od takiej np. Chorwacji, a efektów nie ma za bardzo. Obecny wzrost zainteresowania piłką jest moim zdaniem pokłosiem bardzo dobrego pokolenia piłkarzy na czele z Lewandowskim. W skokach taka sama była reakcja na Małysza, w siatkówce na złoto MŚ, a w koszykówce na sukces na ME. jednak na tym paliwie daleko nie zajedziemy.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Chata Kumba

P75 co do trenerów pełna zgoda, natomiast porównująć naszą infrastrukturę z Chorwacką według mnie trochę przestrzeliłeś. Co do dużych stadionów masz rację. Natomiast kilkukrotnie byłem tam na wakacjach i zawsze robiły na mnie wrażenie boiska w pipidówkach. Kilkuset mieszkańców, a tam pełnowymiarowe płyty z trawiastą nawierzchnią i sztucznym oświetleniem.

P75

tak jak we Włoszech, w których byłem w wakacje 97. I tam o 22 młodzicy grali mecze. Może przesadziłem, w końcu gdzieś te chorwackie talenty muszą trenować. Tym niemniej w Polsce infrastruktura też już nie jest problemem.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sbadze

Przede wszystkim trzeba zacząć od nauczycieli wf w szkołach, którzy z racji pracy na państwowym stanowisku w szkole zarabiają niewiele, przez co zamiast skupić się na jak najlepiej przeprowadzonych zajęciach, po prostu je odbębniają rzucając piłkę, zazwyczaj nie taką jaką uczniowie by chcieli. Druga sprawa, że młodzież/dzieci nie są w żaden sposób zachęcane do uprawiania sportu przez nauczycieli (co do rodziców nie będę generalizował, bo z tym pewnie jest bardziej różnorodnie). „Bierzesz udział w zawodach sportowych? Aha, no czyli nie ma Cię u mnie na lekcji.” Zwłaszcza najgorzej to wygląda w szkole średniej, gdzie są 3 jednostki lekcyjne wychowania fizycznego w tygodniu, które czasowo zajmują maksymalnie 1,5h. Jadąc dalej uczniowie nie mają dodatkowych zajęć w szkole ze sportów drużynowych, więc aby w takich brać udział, trzeba poszukać na własną rękę i zapłacić, co samo zniechęca do aktywności. Oczywiście, że są tam lepsi trenerzy, ale naprawdę nie trzeba wiele, ludzie 14+ lat byliby w stanie sami to poprowadzić.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Giovanni

Problem z małą liczbą trenerów zaczyna się tam gdzie zwykle. Z powodu braku kasy. Pierwszy kurs UEFA C to koszt ok. 1500 zł, UEFA B to juz 2500 zł,a z każdym kolejnym koszty są jeszcze większe. do tego dochodzą płatne konferencje, staże itd. A zarobki trenera młodzieży zazwyczaj wystarczają na zwrot kosztów i czteropak na koniec miesiąca, żeby przepić te ciągłe narzekanie żony że Spędza godziny za boisku i penisa z tego ma…

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

tristan

ronaldo sam siebie powstrzyma

pewnie w tym meczu będziesz za Portugalią z uwagi na twojego idola

Wicher

Jak Ronaldo wejdzie z ławki to pewnie na końcowe minuty więc może nie zdążyć dobiec do Pazdana.

KanielOutis1

Powiedz – co robiłeś, jak wielki CR nie miał nic do powiedzenia w pojedynkach z reprezentantem TWOJEGO kraju, zawodnikiem jakiejś tam Legii?
a) głośno się złościłeś, aż Cię mama przyszła uciszyć,
b) tupałeś nogą z bezsilności,
c) rzucałeś wściekle podręcznikiem od matmy,
d) czy też zmoczyłeś łóżko w nocy?

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

KanielOutis1

Acha, to przepraszam. Źle Cię oceniłem. Przyjmiesz mnie do znajomych???

howardwebb

Ten fioot to musi byc internetowy troll, nie ma innej opcji. Nawet zaczynam go lubić, bo na prawdę dostarcza porcje solidnej beki

Wicher

Z pewnością.

szroter
Stanzwioski

za chwilę pojawią się tu superznafcy więc zanim dopiszecie nam już 0 punktów – lepiej dostać 4 razy od Włochów i Portugalii (co wcale nie musi być faktem oczywiście), ale czegoś się nauczyć, niż rozkminiać czy tym razem będzie ciężko w Azerbejdżanie, czy trochę ciężko na innym Zakaukaziu 😉

Fate

Fajnie, że rozlosowano ligę towarzyską, ale napiszcie jak teraz mają wyglądać eliminacje do Euro, bo chyba jakieś zmiany będą, skoro nie ruszą w normalnym terminie i awans można uzyskać z innych rozgrywek.

FC Bazuka Bolencin

Losowanie będzie dopiero 2 grudnia w Dublinie, czyli de facto dopiero po fazie grupowej ligi narodów. A jak będą wyglądać? Nie mam zielonego pojęcia.

lion
Stomil Olsztyn

Eliminacje będą wyglądać prawie normalnie, oprócz tego, że:
1. całe odbędą się w roku 2019
2. podział na koszyki ma się odbyć na podstawie wyników z meczów grupowych ligi naródów. Nie wiem, na jakiej dokładnie zasadzie, ale tak ma być.
3. z eliminacji awansuje 20 drużyn – po 2 z każdej grupy. Będzie 5 grup po 5 zespołów i 5 grup po 6 zespołów. Zwycięzcy swoich grup ligi narodów będą losowani do grup 5-cio zespołowych, bo będą jeszcze mieli w 2019 turniej final four ligi narodów.
4. 4 druzyny awansują na euro z ligi narodów.

FC Bazuka Bolencin

O, dzięki. Teraz to już dużo bardziej przejrzyste się wydaje.

MrMr

„podział na koszyki ma się odbyć na podstawie wyników z meczów grupowych ligi naródów. Nie wiem, na jakiej dokładnie zasadzie, ale tak ma być.”
W koszykach będzie po 10 zespołów. W pierwszym będzie 10 najlepszych drużyn Ligi Narodów (czyli cała Dywizja A poza dwoma z najgorszym bilansem z ostatnich miejsc).
W drugim te dwie plus drużyny z Dywizji B, które zajęły pierwsze i drugie miejsca w grupie. I tak dalej. Warto zatem mieć dobry wynik w Lidze Narodów.

Benis Jądro
K S K 1953

del

Benis Jądro
K S K 1953

Zdjęcie profilowe ... lion

A co z gospodarzem? Francja nie ma miejsca z automatu?
Wtedy wychodziłoby, że z eliminacji awansuje 19 drużyn. Bo 4 z Ligi Narodów to pewniak,

lion
Stomil Olsztyn

Twoja stara to Francja.

lion
Stomil Olsztyn

Jaka Francja? Nie ma gospodarza.

Benis Jądro
K S K 1953

Jak to? To EURO 2016 już było?

michalszostak
Premier League

„Reprezentacja godna Serie B.”, „Na dnie”…

Mógłbyś się drogi redaktorze podpisać? chciałbym wiedzieć, kto jest takim ignorantem i unikać w przyszłości Twoich tekstów.

muzzi91
Real Madryt

Miałem prosić o to samo. Przez chwile myslalem, ze to moze ironia albo sarkazm, ale Ci kretyni chyba naprawde mysla, ze bez Bufonn’a reprezentacja Włoch jest słaba.

JC

To że jest godna serie B, nie jest równoznaczne ze stwierdzeniem „słaba”.

FC Bazuka Bolencin

To samo rzuciło mi się w oczy. Tak, Włochy to zdecydowanie najsłabszy rywal jakiego mogliśmy trafić, do takich wirtuozów ze Szwajcarii to nie mają nawet startu 😀

Michal Sz

No niewątpliwie są potęgą, skoro nie dali rady wirtuozom ze Szwecji. Poziom przypierdalania się w komentarzach o byle co jest tutaj coraz większy i jest to niestety nawet większe dno niż to, na którym znalazła się kadra Włoch.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

michalszostak
Premier League

Jak sobie chce to się będę przypierdalac i nic ci do tego. Jak poziom wyrazów jest z rynsztoka, to nie zabraniaj mi tego napisać.
Zresztą Italia nie jest słaba, a dwa mecze że Szwecja o niczym nie świadczą.

Michal Sz

Nie, w ogóle dwa mecze ze Szwecją o niczym nie świadczą, to że nie pojadą pierwszy raz od 60 lat na mistrzostwa świata to też drobiazg. Nie ma to jak przypierdalać się o jakieś bzdury, a samemu pisać głupoty takie, że głowa boli.

michalszostak
Premier League

Kurwa miałęm nie odpisywać, ale nie mogę…
To co z tego, że nie jadą na mudial po raz pierwszy raz od 60 lat? Wg. mnie jest to właśnie dowód na… POTĘGĘ PIŁKARSKĄ TEGO KRAJU, że przez 60 lat cały czas byli w elicie i mogę ci obiecać… że będą.

To tak jakbyś przekreślił piekną, nieskazitelną modelkę, tylko dlatego, że w wieku 35 lat wyskoczył jej jeden pryszcz, który przysłonił jej wieloletnią ocenę.

ps. a może weź pod uwagę nie, że przegrali ze Szwedami, tylko, że zajeli drugie miejsce i do ostatnich minut walczyli o mundial? Nie? to już mniej podchodzi pod tezę?
Hiszpanów nie dotykam, bo wiadomo, że są najlepsi.

Michal Sz

Rzeczywiście było nie odpisywać, bo nawet nie rozumiesz czego tyczy się cała dyskusja. Bez odbioru.

dario armando

Od 60 lat byli w tej elicie i nigdy mnie futbolowego estetę nie zachwycili .Chuj kładę na takie potęgi i pięknie ,że ktoś ich w końcu wydymał ,skoro oni to z innymi przez lata robili.Zidane i Suarez też się pewnie ucieszyli z ich absencji na mundialu,.

AmberMozart

raz jesteśmy na fali, to wyszło buractwo. Za parę lat wrócimy na swoje miejsce, gdzieś w okolice drugiej pięćdziesiątki w rankingu, to spokornieją (chociaż wtedy nie będzie to reprezentacja Polski tylko znowu PZPN 😉 )

lola

rece opadaja….. pryszczate tepe gimby..

KUBA97

Pewnie Stanowski to pisał. Poziom gruntu.

Janusz Ekspert

a rywale pokroju Słowenii to już nawet „zbytnio nas nie interesują” :) przypomnijcie mi, czy Veratti, Belotti, el Shaarawy, Insigne, albo Immobile nie są czasem Włochami? Czy z każdego Polaka, który kopnie u nich w lidze prosto piłkę nie robi się u nas zbawiciela kadry? Bo może mi się coś pomyliło i nie o te Włochy chodzi.

Laki
Real Madryt

No i spoko będzie okazja żeby powtórzyć karnego Błaszczykowskiego

lookass

Mam wrażenie, że te teksty to pisze gimbaza i to co raz młodsza. Teksty typu ,,makaroniarze” … ehh rozumiem, że na weszło była zawsze lekka szyderka ale bez przesady. O Niemcach będziemy teraz pisali szwaby, o Francuzach – żabojady itd? Trochę żenada.

FC Bazuka Bolencin

Będą, ale do momentu jak nam ktoś z nich jakiegoś koncertowego wpierdolu nie spuści kiedyś w jakimś ważnym meczu. A ocenianie siły kadry na podstawie jednego (skądinąd wyjątkowo nieudanego) dwumeczu barażowego to już jest poniżej jakiejkolwiek krytyki.

Fidel

gorsi hiszpanie i makaroniarze – z nimi zmierzą się polaczki w lidze narodów.

Jak Co Szabat: Moshe Ohayon - Prywatnie Kolega Herberta Dicka
Legia Warszawa

Spokojnie, mam nadzieję, że śmierdzący złodzieje dadzą radę w Lidze Narodów i przynajmniej zremisują z makaroniarzami. Szanse cyganów z półwyspu iberyjskiego oceniam najniżej mimo wszystko.

Kurwa, jak dziwnie jest tak pisać takim rynsztokowym językiem. Jak autor tekstu dał sobie radę?

lookass

Nie zrozumiałeś o co mi chodziło.

Michal Sz

Pan to panie wielki dorosły pewnie nigdy takiego określenia nie użył. Nieźle już tu w bani wam bulgocze, „makaroniarze” przeszkadzają,

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zacofany Stefan
Legia Warszawa

Prosiłbym kogoś lepiej poinformowanego o odpowiedź na to jak to będzie z tą ligą narodów? Ona będzie organizowana co sezon, raz na dwa lata czy tylko raz na 4 lata jako taka dodatkowa furtka eliminacji do euro? Z góry bardzo dziękuje :)

dario armando

Raz na 2 lata po każdej wielkiej imprezie.

Zacofany Stefan
Legia Warszawa

Do mś też będą dodatkowe furtki eliminacji?

dario armando

Chyba tak ,ale dokładnie nie pamiętam na jakiej zasadzie.

Sportowy Maniak

LN 2020/21?

dario armando

Rozgrywki grupowe zapewne w 2020 roku.ale play offy nie wiem kiedy ale zapewne w 2021.

Sportowy Maniak

Analogicznie jak teraz -grupy w roku parzystym 2018 (potem 2020), play offy w roku nieparzystym 2019 (2021)

Kawi

Tekst napisany przez jakiegoś niezbyt ogarniętego gimnazjalistę sprawił, że aż musiałem się zarejestrować. „Reprezentacja godna Serie B”, „makaroniarze”. Szkoda, że nikt się nie odważył podpisać pod tym dziełem…Ciekawe czy autor to ten „specjalista” od Ligi Europy? Jeśli nie, to już kolejny „redaktor” ignorant.

AmberMozart

uważaj, ostatnio jakiś redaktorek rozdaje bany za krytykę. Bo to łatwiejsze niż przyznać się przed soba do swojej indolencji.

ot.ja

Wynik losowania całkiem fajny, a tak poza tematem – zdaje mi się, czy Jach przeszedł do Crystal Palace ? Bo albo mi się coś pomyliło, albo Weszło coś przegapiło.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Don Gregorro

ot.Ja – nic Ci się nie pomyliło.
Jarosław Jach przeszedł do Crystal Palace.
Kosztował około 3 miliony euro.
Podpisał kontrakt ważny do czerwca 2021 roku.

dario armando

Bardzo ciekawa grupa , trochę niespodziewanie możemy celować w Final Four ,choć oczywiście możemy być ostatni.Portugalia powinna być jesienią słabsza niż obecnie z powodu braku Ronaldo lub coraz bardziej cieniującego Ronaldo .Włosi nie weszli na mundial pokolenie mają nieprzesadnie zdolne ,więc przy odpowiedniej mobilizacji i strategii gry jesteśmy w stanie zadziwić piłkarski świat.

Don Gregorro

Włochy – ”reprezentacja godna Serie B”.
Czy szanownemu autorowi tego artykułu sufit na łeb nie spadł?
Powiem tak – ten artykuł jest godny klasy C.
Oczywiście mam tutaj na myśli poziom rozgrywek w Polsce, a nie model Mercedesa.

Julian997

A czego się spodziewacie po tym portalu ??

Zobaczcie sobie ich zapowiedź przed Euro 2016, co pisali o Italii. Najsłabsza kadra, po co tam jadą, upokorzą się.
Po pokonaniu w pierwszym meczu Belgii, potem w 1/8 Hiszpanii, zachwyty jaka to Italia mocna, jak Conte ich przygotował, jaka organizacja gry.

Najbardziej mi się śmiać chce jak inni na prawdę myślą, że Polska jest lepsza od Italii. Włosi nie jadą na mundial tylko i wylącznie przez nieudacznika Venture, który mając lepszą kadrę niż Cone w 2016 nie załapał się na mundial. Tylko przez ten pryzmat Włosi są trakotwani jak amatorzy. Wystarczy zatrudnić Contego bądź Ancelottiego i znowu Italia jest wielka.
To ta jakbym teraz zamiast Nawałki kadrę Polski prowadził Smuda i gdyby Polska zaczęła przegrywać to byli by znowu wyszydzani.

Spektakularny

Zenada tekst

AmberMozart

A ja w sumie bardziej jestem zainteresowany grupami w dywizji 4, zwłaszcza Kosowo/Malta/Wyspy Owcze/Azerbejdżan
ci najlepsi grają ze soba na każdej dużej imprezie, ale mało jest okazji by pooglądac jak słabeusze mierzą się ze sobą o prawdziwą stawkę, a nie tylko towarzysko.

Lelumpolelum

Nie będę śledził z wypiekami na twarzy, ale chętnie spojrzę na wyniki, może nawet jakiś mecz obejrzę. Liechtenstein i Wyspy Owcze mogą pokazać, że coś potrafią i nie powinno się ich zaliczać do takich kompletnych ogórów jak Andora, San Marino i Gibraltar.

szroter
Stanzwioski

ja już sobie założyłem, że sobie wybiorę któryś z tych hitów i jadę 😀 jedzie ktoś ze mną?

FC Bazuka Bolencin

Fajną analizę niecałą godzinę temu przeprowadzili w studiu tvp, nasi byli kadrowicze i byli trener. Miałem wrażenie że oni dalej zatrzymali się na tym kto był mocny powiedzmy w 2001 albo 2006 roku. A to przecież wszystko się zmienia. Wesoło było posłuchać ich prognoz dotyczących dywizji 3 a zwłaszcza 4 :)

AmberMozart

wrażenie, że oni zatrzymali sie na 2001 to ja mam od lat. Wszyscy nasi etatowi „eksperci” zachowuja sie tak, jakbyświat zamrożonokilkanaście lat temu i absolutnie nic nigdy się nei zmieniało, bo zwyczajnie nie oglądają i nie śledza piłki poza meczami, które akurat oglądaja w studio.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

lion
Stomil Olsztyn

Włosi to dno, serie B, najsłabszy możliwy rywal, a poza tym to makaroniarze. Co za kretyn to pisał?

Jazon

Chciałbym się upewnić, że dobrze zrozumiałem. Czyli zwyciężca dywizji 4 ma automatyczy awans na mistrzostwa europy?

szroter
Stanzwioski

tak, niezły bonus co :)

MrMr

Nie zwycięzca każdej z grup, tylko zwycięzca playoffów.

lion
Stomil Olsztyn

Czyli zwycięzca dywizji 4.

MrMr

Nie. Zwycięzcą dywizji D jest ten spośród zwycięzców grup, który będzie miał najlepszy bilans. Niekoniecznie wygra on playoffy, a nawet niekoniecznie weźmie w nich udział.

lion
Stomil Olsztyn

Wszyscy się będą o niego modlić w losowaniu. I o zwycięzce dywizji 3 również.

Zdzichu.Mroczkowski
A.C. Milan

A jak ktoś nie wierzy? To też będzie się modlić? Jaki jest odpowiednik modlitwy u ateistów?

lion
Stomil Olsztyn

Ateiści będą marzyć.

17-S-92

Do puli zarzutów o chujowość tekstu wrzucę fakt, że Deco wszedł losować tylko naszą dywizję. Kurwa w robocie jednym okiem oglądałem, a więcej zarejestrowałem niż oddelegowany redaktorek

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Wacław Grzdyl

to może przypomnijmy, że 4 ligę losował Aleksander Hleb, 3 ligę Jarii Litmanen, 2 ligę Vladimir Smicer a naszą wiadomo już, że Deco (munizator)

gryf01

Ciekawe czy Liga Narodów zbliży się kiedyś prestiżem do Mistrzostw Europy. W końcu prestiż ME spada od kiedy powiększa się liczba uczestników, a żeby wygrać Ligę Narodów trzeba wygrać z najlepszymi w najwyższej lidze. Trochę jak w hokeju.

New Logo
Juventus F. C.

Będzie przynajmniej więcej meczów do obstawienia u buka

howardwebb

tzw ziemniaki już zacierają ręce 😉

Zdzichu.Mroczkowski
A.C. Milan

A co mają do tego Poznaniacy?

howardwebb

Zaszło nieporozumienie. „Ziemniaki” to bukmacherka naziemna- fortuny i te inne 😛 A do poznańskich pyr nic nie mam 😉

Korekta

1. „To losowanie nie mogło być niezadowalające. Wiedzieliśmy, że tutaj faktycznie nie będzie już słabych drużyn, że zmierzymy się ze europejską czołówką.” -> Literówka „ze” -> „z”.
2. „Dalej ciut lepiej, ale nasz nie interesuje już zbytnio poziom prezentowany przez reprezentacje typu Słowenii.” – Literówka „nasz” -> „nas”.
3. „Za to dywizja pierwsza, to już creme de la creme. I zajebiście, że wisienką na torcie jesteśmy w niej my. Najważniejsze – trafiliśmy na…” -Wskazany byłby cudzysłów albo kursywa dla „creme de la creme”.
4. „Bo gdyby wspomniane karne, gdyby Kuba trafił, gdyby Fabiański się rzucił, gdyby Renato Sanchez nie był na fali wznoszącej, a kopałby po autach jak dzieje się obecnie…” – Powinien być przecinek przed „jak”.
_
Bez złośliwości
Pozdrawiam

Wicher

Gdyby mecze były rozgrywane dziś to mógłbym powiedzieć, że nawet damy radę nie spaść, a może nawet zająć 1 miejsce. Z Portugalią może być rożnie, a rozsypanych Włochów powinniśmy przynajmniej raz ograć. Ale… rozgrywki są dopiero za ponad pół roku. Po MŚ. Jeżeli tam dostaniemy 3 razy w bańkę to to reprezentacja się rozpadnie w drobny mak i w LN będziemy chłopcami do bicia. To samo może być z Portugalia. Jeżeli Ronaldo zawiedzie, tak jak zawodzi w tym sezonie w Realu, to też tam się wszystko posypie. Włosi już są w rozsypce więc oni mogą ugrać najwięcej. Różnica między Portugalia, Włochami, a Polską jest taka, że MY kompletnie nie mamy następców jakich tamte reprezentacje mają na pęczki.
Czy warto się bić z nimi na siłę? Spadek do dywizji 2 wcale nie musi być taki bolesny. Być może Portugalia bądź Włochy wygrają Final Four i być może trafimy ich w grupie eliminacji ME 2020. Jeśli taki układ się spełnił to mamy jeszcze większą szanse na awans na Euro 2020 a potem gra w LN w dywizji B z reprezentacjami, z którymi realnie możemy konkurować na co dzień. Bez spiny na Portugalię czy Włochy.

Wacław Grzdyl

jak będzie losowanie grup eliminacyjnych euro 2020 to nie będzie wiadomo kto zapewni sobie awans z ligi narodów, mało tego, przed końcem eliminacji nie będzie w ogóle tego wiadomo

Wicher

Fakt. Zagmatwane to wszystko.

Sportowy Maniak

„Reprezentacja godna Serie B” – pomysłowa metafora.
Tekst w porządku, ale trochę krótki.
Nie zgodzę się z tym, że ciekawą grupą będzie gr. D dyw. A. Walia, Irlandia i Dania -serio?
Walia to może i najładniej grająca drużyna z Wysp (aleRozdroże charakter Wyspiarzy mają tak czy tak), ale Irlandia to chamy i brutale pokroju Szkotów, Duńczycy też będą grać pasztet. Irlandia-Dania to będzie po prostu rzeź. Zero gry, tylko kontuzjowanie przeciwnika.

axl bach

Ci co piszą, że „Bracia Włosi” to makaroniarze, to sami są szmaciarze. Ha poszedł pocisk. BTW. Poziom tekstów sięga dna. Stano jeśli to czytasz – ODDAJCIE NAM STARE DOBRE WESZŁO :)

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Skid n’ Roses?

Zdzichu.Mroczkowski
A.C. Milan

Raczej Guns n’ Row.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Zdzichu.Mroczkowski
A.C. Milan

Co to jest ZapowiDaja?

wpDiscuz

INNE SPORTY

Tyson Fury boxing sparring session in Manchester, United Kingdom

Featuring: Tyson Fury
Where: MANCHESTER, United Kingdom
When: 06 Jun 2018
Credit: WENN.com

*****No UK Tabloids & Tabloid Websites*****
FOT. WENN/NEWSPIX.PL
POLAND ONLY!
---
Newspix.pl *** Local Caption *** www.newspix.pl 
mail us: info@newspix.pl
call us: 0048 022 23 22 222
---
Polish Picture Agency by Ringier Axel Springer Poland
18 sierpnia, 23:33