Image and video hosting by TinyPic
LIVE: Utrzymajcie tempo poprzedniego spotkania!
Weszło

LIVE: Utrzymajcie tempo poprzedniego spotkania!

Pewnie jakiś czas temu typowalibyśmy, że to Legia Warszawa z Lechią Gdańsk stworzą największe widowisko kolejki, ale w obecnej sytuacji Ekstraklasa danie główne serwuje w porze obiadowej, a nie kolacyjnej. Zagłębie Lubin przyjmuje u siebie zespół Górnika Zabrze i choć nie jest to starcie lidera w wiceliderem – to chyba bój dwóch w miarę najrówniej grających i punktujących drużyn tego sezonu. O Górniku napisano tony pochwał, o Zagłębiu nieco mniej, ale też trzeba pamiętać, że oba zespoły dzielą zaledwie trzy punkty. Czy dziś zabrzanie zasiądą ponownie w fotelu lidera? A może tabela jeszcze się spłaszczy i na czele znajdą się trzy drużyny z dorobkiem 22 punktów? Zapraszamy na naszą niedzielną relację live z dwóch meczów, które na papierze wydają się naprawdę godne obejrzenia.

19:57 Dobrej nocy!

Kończymy i my. Dzięki za uwagę, trzymajcie się!

19:55 Koniec meczu!

Jeśli twoim pomysłem w 92. minucie jest rajd Milosa w okolicach własnego pola karnego zakończony faulem tegoż właśnie Milosa – nie masz szans na remis. Druga połowa się odbyła, pierwsza była całkiem niezła w wykonaniu obu drużyn. Zapamiętajmy tylko to, co przed gwizdkiem – druga odsłona to morderstwo futbolu, które zresztą w Ekstraklasie popełnia się po kilka razy w kolejce. Ogółem jednak – wypada podziękować piłkarzom wszystkich czterech zespołów, że od 15.30 aż do przerwy w drugim z meczów bawiliśmy się świetnie.

19:46

No to dla odmiany trochę pozytywów.

A co tam w Warszawie? Jeśli musimy cokolwiek pisać – Lechia delikatnie przeważa. Ale to jest taka przewaga drewnianego patyka nad dmuchanym balonikiem w kwestii rankingu najbardziej użytecznych narzędzi do zrobienia naleśnika. Czyli oba w sumie do niczego, tylko balonik bardziej.

19:40

Obserwujemy sobie Hildeberto i ujmiemy to tak: gość raczej brzucha nie zrzuci tak biegając.

19:32

Mimo wszystko – trzy niezłe połówki z czterech dzisiaj rozegranych to i tak wynik powyżej oczekiwań. Naprawdę, nie ma co narzekać. Tym bardziej, że nawet teraz nie brakuje finezyjnych zagrań – przed momentem na 20 metrze od swojej bramki dwie piętki lechistów przeplecione dwoma nieudanymi dryblingami Berto.

19:28

Ostatnie minuty w kilkusekundowym skrócie.

19:17

Wynik bez zmiany.

19:17

Niezbyt szczęśliwi dzisiaj bracia Paixao. Gdy robią wszystko dobrze – popisy strzela Malarz. Ale częściej to po prostu ich błędy, nieznaczne, jednak bolesne. Złe przyjęcie – utrata świetnej szansy na gola. Chwilę później dobry drybling, ale strzał już w Malarza. Wcześniej uderzenia z dystansu, rzekomy faul przy golu po rzucie rożnym, jakieś sytuacje typu „o milimetr za słabe podanie”. Jednocześnie mają najwięcej do powiedzenia w grze Lechii – i robią najwięcej szumu, oraz najwięcej marnują. Trudny do oceny występ u obu braci.

19:11

W sumie dość niespodziewana zmiana w Lechii – wydawało się, że pierwsi do zejścia są Lewandowski i Łukasik, tymczasem Nunes zastąpił Wawrzyniaka. Aha, Mączyński gra, nic się poważnego nie stało. Co czysto piłkarsko? Przed momentem świetne zagranie Wolskiego, ale Paixao źle przyjmuje. Gdyby opanował piłkę – byłby sam na sam z Malarzem.

19:01

Nie gwizdnęlibyśmy. Ale dla równowagi – rękę w polu karnym Lechii byśmy odnotowali i ukarali „jedenastką”.

18:52 Koniec pierwszej połowy!

Nie ma co narzekać, naprawdę całkiem przyzwoity futbol z obu stron, sporo okazji, sporo niezłych zagrań, trochę niedokładności już pod samymi bramkami, ale też solidnie grają obaj bramkarze, co szczególnie trzeba podkreślić w przypadku starć Niezgody z Kuciakiem. W końcówce też sporo emocji, niestety – niezwiązanych z piłką, po prostu groźnie wyglądało starcie legionistów, z którego z kontuzją wyszedł Mączyński. Dość groźnie z poziomu telewizora, ale w sumie zszedł do szatni bez pomocy sztabu medycznego. Może zobaczymy go też po przerwie.

Co można zarzucić piłkarzom obu drużyn? Legionistom chyba trochę odpuszczenie po okresie bardzo mocnej gry w pierwszych 30 minutach, lechistom – brak uderzeń, mimo kilku sympatycznie rozwijających się ataków. No i jeszcze skuteczność Niezgody, to też trzeba podkreślić – 1/3 to jest mało, jak na napastnika mistrza Polski. Powtarzamy się, ale Nikolić w formie z tych trzech okazji by strzelił cztery gole i wykręcił asystę. Inna sprawa, że nie jesteśmy pewni, czy Sadiku, Necid, Chukwu i Sulley wyrównaliby chociaż dorobek 22-latka z Poniatowej.

18:40

Co ciekawe – padł tutaj gol, ale któryś z klocków składających się na „snejka” popełnił faul.

18:39

Pozwalanie na wykonywanie rzutów rożnych Łukasikowi oraz Lewandowskiemu, gdy na murawie jest Wolski, to jest chyba jakiś sabotaż. Rozumiemy ideę kopania dochodzących, odchodzących i kręcących, ale naszym zdaniem najgorsza piłka z niepożądaną rotacją lądująca w polu karnym (tak byłoby, gdyby rożny wziął Wolak) jest lepsza niż najlepsza piłka lądująca na nodze pierwszego obrońcy (tak robią Lewandowski czy Łukasik).

18:26

Rany, ależ ta Ekstraklasa dzisiaj przychylna. Najpierw show w Lubinie, teraz z kolei wcale niewiele gorszy mecz w Warszawie. Po pierwsze – kolejną okazję, już trzecią, miał Jarosław Niezgoda, znów jednak wygrał Kuciak, czyli aktualnie w tym starciu 2:1 dla bramkarza Lechii (ale też 3:0 w starciu Niezgoda – obrońcy z Gdańska, których trzykrotnie uprzedzał stając oko w oko z golkiperem). Po drugie, nie mniej ważne – swoje szanse mieli też gdańszczanie. Strzał z dystansu Flavio, przy którym na notę zapracował Malarz. Potem dobra prostopadła piłka do Marco, któremu zabrakło centymetrów, by dziubnąć futbolówkę nad bramkarzem. Wreszcie świetna akcja na skrzydle zakończona minimalnie za niskim/słabym dograniem Wolskiego.

Niby gramy już 25 minut, ale i tak 6-7 dobrych okazji strzeleckich po fajnych akcjach to niezły bilans emocji na minutę, szczególnie, jeśli przypomnimy sobie, że nadal pozostajemy na boiskach Ekstraklasy.

18:21

A tutaj „zaległy” gol Kuby, który dał Wolfsburgowi remis w Leverkusen.

 

18:20

Legia gra z naprawdę wysokim pressingiem, w dodatku bardzo się spieszy – praktycznie wszystko stara się grać do przodu, dopiero po kwadransie zdecydowali się na odrobinę klepania na własnej połowie. Ciekawe, czy wystarczy im sił na tak mocne granie przez cały mecz. Przed momentem w sumie powinni mieć kapitalną szansę na drugiego gola – była ręka w polu karnym gdańszczan i my chyba zdecydowalibyśmy się tutaj odgwizdać „jedenastkę”.

Aha, jedno nas martwi – jeśli legioniści zagrają w takim tempie pełne 90 minut i od tej pory będą maszerować od zwycięstwa do zwycięstwa – nigdy nie dowiemy się, czy leczenie tego zepsutego zespołu przeprowadził bardziej doktor Jozak, czy jednak szereg farmaceutów z Żylety.

O, kolejna świetna okazja, Niezgoda marnuje sam na sam z Kuciakiem. Kiedy ostatnio Legia tak grała?

18:09 GOL! 1:0!

I mamy otwarcie! Kompletnie zamulona obrona Lechii Gdańsk – wystarczyło, by Guilherme szybkim przerzutem wznowił grę po aucie, a pogubili się wszyscy, łącznie z Kuciakiem. Ten ostatni zdołał jeszcze wprawdzie wybronić strzał Kucharczyka, ale jego kumple nie nadążyli za Niezgodą. Napastnik warszawskiego klubu dopchnął piłkę do siatki i mamy 1:0!

18:08

W pierwszych minutach gry dość niespodziewanie dla wszystkich okazało się, że strzały z połowy nie są dobrym sposobem na zdobycie bramki.

17:58

Zapowiedź w wykonaniu Tymona. Nieco mniej entuzjastyczna.

17:57 Składy!

Nawet, nawet. W sumie nie pasują nam tu tylko Lewandowski i Łukasik, poza tym piłkarze, od których można oczekiwać jakości.

Legia: Malarz – Broź, Astiz, Pazdan, Hlousek – Mączyński, Jodłowiec – Kucharczyk, Hamalainen, Guilherme – Niezgoda.

Lechia: Kuciak – Augustyn, Nalepa, Wawrzyniak – Milos, Łukasik, Sławczew, Lewandowski – Flavio, Marco, Wolski.


Fot.FotoPyK

KOMENTARZE (66)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Diego Armando Siemaszko
Arka no!!!

Gdyby Świerczok strzelał ręką, to by wpadło! A w photoshopie to sie zdjecia poprawia!

Krzycho

Łooo… Ale sieknął Linetty gola, jak nie on- tylko jakiś Messi, Ronaldo ew. w ostateczności Lewy. Szok.

Wujo91
Cracovia

No ładnie Linetty walnął tą brameczke…. :) A meczyk Zagłębia z Górnikiem calkiem jak nie z naszej ligi 😀

13mistrz13

Bardzo ładnie, jak nie linetty, miejmy nadzieje że to początek czegoś nowego

Wujo91
Cracovia

Oby, fajnie jakby on obok Krychowiaka grał w kadrze, o ile bedzie w formie

Artek

Trudno mi nie odniesc wrazenia, ze odkad jest Var, to boczni dostaja hajs za niepelna prace. Wola nie podnosic choragiewki i czekac na video dla swietego spokoju.

Pozniej wymysle nick

musze przyznac, ze coraz bardziej podoba mi sie ten Kurzawa, elegancja, oszczednosc w ruchach, a niemal wszystko dokladne, przemyslane.

Wujo91
Cracovia

Majny meczyk do oglądania, oby teraz „hit” nie zawiódł… po cichu bede zadowolony jak chociaż jedna bramka padnie w meczu Legii z Lechią

Ostrovitz

Jeżeli wszystkie drużyny w tym tempie będą „gonić” majstra, to w ostatniej kolejce ESA37 cała grupa mistrzowska będzie walczyć o tytuł:-)

tss

O kurwa, ależ ostra, idąca pod prąd i bezkompromisowa ocena polskiej piłki w wykonaniu Tymona. Tytana polskiej sceny alternatywnej, nigdy plamiącego się współpracą z systemem, jurora w „Must Be The Music”……..

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Wulgarny na siłę. Coś tam kiedyś tworzył, ale i tak na Zachodzie musiałby pracować w mięsnym, a sporo piłkarzy daje sobie tam radę w swoim zawodzie. Czyli polska muzyka, to jeszcze większe gówno niż polska piłka.

Wróżka Weszława

Tymon niedawno nagrał film o tytule „Polskie gówno”, i na bank było to nawiązanie do niego. Sam nie oglądałem, słyszałem tylko że mocno ironiczny i w zasadzie o samym sobie, więc chyba możecie mu oszczędzić pojazdów, bo sam już sobie pojechał.
Choć mogę się mylić bo jak pisałem – nie ogłądałem. Na bank jednak żeby zrozumieć co miał autor na myśli trzeba znać film, sam cytat bez kontekstu może być mylny.

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Film „Polskie Gówno” jest satyrą na polski „szołbiznes”, światek muzyczny w szczególności. Pokazuje jego przywary, wady, ale jednak widać pewien sentyment Tymańskiego (autor scenariusza) do tego naszego, własnego grajdołka. Myślę, że pisząc o polskiej piłce, że to „polskie gówno” Tymański w sposób oczywisty nawiązał do filmu i zasugerował, że na szołbiznes i piłkę w naszym kraju patrzy dość podobnie. Może przaśne, może słabe, może czasem nie da się patrzeć, ale i tak żyć bez tego nie mogę i miejsce w sercu ma.

gryf01

Dobrze, że Gui wrócił. Wychodzi mu jedna piłka na trzydzieści, ale jak już wyjdzie to warto.
Gorzej, że obrona Legii kompletnie stoi. Ale co się dziwić – Astiz, Broź, same gwiazdy.

XardasKSP
Polonia Warszawa

Dobrze ze CWKSu niestac na jego pensje to niedlugo bedzie gral gdzie indziej.

A co do obrony to pare lisci Staruch im da w przerwie i odrazu sie ogarna 😀

13mistrz13

Nie stać to cienia, aby napisać jeden komentarz ktory jest prawdziwy

MikeMuc89

Legia – Lechia to nie jest pokaz catenaccio. Jakby szukać jakiejś symbolicznej nazwy stylu gry to trzeba byłoby szukać gdzieś w okolicach słowa emmentaler. Ale to nawet dobrze, bo ogląda się z ciekawością – przynajmniej jest śmiesznie.

pejsbuk

Powinien byc gol dla Lechii.
Nie bylo faulu na Malarzu
Sedzia znany chuj.

Leon Kameleon
Hutnik Warszawa

„Sędzia” to pseudonim twojego ojca pejs??

pejsbuk

Skad takie skojarzenia, Leon? Tata w prokuraturze za komuny dostawal takie podziekowania?
Co drukuje wam ten chuj?

Leon Kameleon
Hutnik Warszawa

Nie znam PRL-owskiego złoga Piotrowskiegoi…spytaj Jarka K….

pejsbuk

Chachacha
Leon, wyznawca Donalda. Tobie, frajerze juz nic nie POmoze.
Chodzisz na parady teczowych z otwartym rozporkiem w spodniach nalozonych do tylu?

Leon Kameleon
Hutnik Warszawa

parada tęczowych?? PRL-owski prokurator i ojciec.. ( tak jak go nazwałeś) – fajną masz rodzinkę…
ps Kaczora Donalda lubię

Wodzu_L

Emocje powinny skończyć się w tym meczu po 20 minutach z wynikiem 3:0 dla Mistrzów i przewaga jednego zawodnika… ale decyzje głównego są tak niezrozumiałe że zadziwiają nawet prowadzących studio w C+. Znowu biedak będzie miesiąc odpoczywał…

pejsbuk

Ten mistrz to juz dzisiaj historia.

13mistrz13

Nie to jest cały czas mistrz, czy ci sie podoba czy nie, widocznie z historii pale miałeś

pejsbuk

sracie z . zespolem z dolu tabeli u siebie w domu?

13mistrz13

Jednak ty jesteś 100 % sledik, mi sie podoba ze siedzisz oglądasz i uj cie strzela że Legia wygrywa, odreagowując piszesz bzdury, to pozwala poczuć sie lepiej, dobre

pejsbuk

Nic mnie nie strzelasz z taka gra. Srales cala 2 polowe.
legii nie bylo w 2 polowie. Jedna akcja powazna z kontry. Smiech na sali. Nawet wasi komentatorzy potwierdzaja z c+
Pazdan z Jagiellonii was ratowal w obronie.

Wodzu_L

Z Jagiellonii? Może z Górnika lub Hutnika?

pejsbuk

Wasz Dziekanowski z legii byl.
On, ten „ekszpert”, „znawca” kiedys stwierdzil, jak Pazdan przechodzil z JAGIELLONII do legii, ze sie nie nadaje ten Pazdan z JAGIELLONII do tej waszej legii.
Pare dni temu pluliscie na Pazdana, ze chujowo w legii gra i kiboli wyslaliscie do niego z piesciami.
Chuj z wami, chorzy i z tym waszym chorym zespolem.

13mistrz13

Pazdan jest z Legii, dzisiaj ratował, nareszcie, bo ostatnie mecze to przegrane punkty dzieki jego grze, której nie było. Miłego dnia. Mistrz ma sie dobrze, nie poddawaj sie Ukochana ma…….

pejsbuk

Pazdan dostaje kase w legii.
Pierwsza okazja i Pazdana nie ma wsrod was. Tobie sie wydaje, ze Pazdan ma szacunek do was, tego waszego zespolu? No pomysl, nie boli. Komentatorzy z C+, wasi z legii psy wieszaja na waszym zespole.
Tyle w temacie Pazdan w legii, miedzy wami.

13mistrz13

Znowu mnie rozśmieszsz, tak samo jest i u was, nikt nie ma szacunku do Jagieloni, graja tam bo na inne zespoły sa za słabi, Pazdan to przykład, była oferta nawet sie nie namyślał i odszedł do Legii
Teraz były za niego oferty i został, mimo ze chciał odejść.
A szacunek ma, bo ten zespół i jego koledzy dali mu misztrzostwo, puchary, możliwość gry w LM i reprezentacji, ma za co mieć szacunek, wiec tak trochę strzelasz ślepakami, możesz pisać co chcesz, ale na każdy twój komentarz zgasze w sekundę.

pejsbuk

Ta Jagiellonia ma budzet 8 razy mniejszy od tej waszej legii i wpierdol dostajecie od nas, betoniarzy
Juz nie pisz tu wiecej o LM bo jest to smieszne..
=====
Pazdan od was odejdzie jak to zrobilo pol zespolu ostanio.

13mistrz13

Co mnie wasz budżet obchodzi, to Legii wina że biedę klepiecie i jesteście tylko uzupełnieniem ligi, wygraliście raz na 8 lat z Legia i już palma odbija, jakieś mistrzostwo, puchar ?
Człowieku nie smiszaj sie

pejsbuk

wasza komisja legii, sedziowie w niewydrukowanej tabeli sie osmieszaja z toba wlacznie.
Drukarz WARSZAWA cala Polska wie o tym dobrze, tylko wy nie wiecie.

13mistrz13

Piszesz ze piłkarze odchodzą, a z jagi nie odeszli, trener scieme walnął ze do Niemiec idzie i spierdolil do marnej Cracovi, bo tak mu było fajnie w Jagieloni, widze ze już brak argumentów, policz mistrzostwa, puchary, występy w europejskich pucharach i pomyśl chwileczkę

pejsbuk

cymbal jestes i nim zostaniesz

13mistrz13

Widze ze już sie miotasz i nasza rozmowa umiera, ale cieszę sie ze jestes tak zatwardziałym kibicem Legii.

pejsbuk

gdybym mial o czym rozmawiac z toba…
oszukiwanie w meczach legii bylo nagminnym.
legia chujowo gra, ma kibicow jwidzacych jedna strone medalu.
przy tym bandytyzm, – wlasnie Maczynski mowil, ze bedzie sie sadzil z bandziorami.
pilkarze uciekaja z waszego zespolu. ( nie pisze odchodza, uciekaja)
i tyle w temacie twojego zespolu
bij sie sam dalej z tym gownem

13mistrz13

Uciekają, kto niby uciekł, kto niby sie sądzi i z kim ? Konkrety a nie z dupy życzenia.
Pisałem już, uciekł to z jagi probież, kłamiąc ze ofertę z Niemiec ma, kolejny to wasz car vasyl.
Chłopaku nie wygrasz na argumenty, spij dobrze i śnij o Legii

pejsbuk

O Probierzu same klamstwa twoje i wymysly.
Poczytaj, dowiedz sie. A nie same felietony..

Legia sie zajmij, uciekaja z legii tak, tak.

Wodzu_L

Szkoda czasu dla leszcza, oglądał dzisiaj mecz nasz z wypiekami na twarzy i cieszył sie że sobie na forum poużywa, a tu taki niefart….

Leon Kameleon
Hutnik Warszawa

Który to już raz ???
z Jagiellonią w polu karnym ręką zagrywa Guti
z Amiką w polu karnym zagrywa Dilaver
i teraz poraz trzeci ręka w polu karnym
Pod rzad trzy mecze !!
i zero reakcji sędziów !
Janka walcz o sprawiedliwość !

pejsbuk

Masz racje. Nastaw dupsko, bedzie wiecej ku twojej uciesze.

Leon Kameleon
Hutnik Warszawa

pejs – jak ty sie odzywasz do matki??

pejsbuk

To nie bielmo…Sperma ci oczy przyslonila.

Znaffca

Co zrobić aby w obecnej sytuacji Legii piłkarze rozumieli o co graj?
Wystawić 7 polaków.
PS. Hama do zmiany, za niego Nagy na skrzydło, i Gui do środka, później Szymańskiego za Kuchego
Najszybsza ofensywa w lidze…. chyba.

magdaLena

„szereg farmaceutów z Żylety” – to miało być śmieszne?
kurw.. banda troglodytów, to na każdym kroku powinno być potępiane, a odnoszę wrażenie, że wg niektórych tzw. dziennikarzy nic takiego się w sumie nie stało

Wodzu_L

A co się stało?

mosquito1983

A co redaktor naczelny zrobił kibicom Legii że taki ładny transparent wywiesili?

Kolo

Ale drukowanie stefańskiego dla legii, to jest żenujące. Dajcie im od razu mistrza, po co ta parodia ?

PhoenixLk

mówisz o tej ręce Augustyna?

MikeMuc89

Ten mecz to jest parodia piłki nożnej. Bramkarze nie potrafią łapać, obrońcy bronić, pomocnicy podawać. a napastnicy strzelać. Nikt nie potrafi poprawnie przyjąć piłki. Wygląda to też tak, jakby nikt nie potrafił się poprawnie ustawić na boisku. Sędzia nie potrafi sędziować. Gdyby kamera pokazywała częściej trenerów to okazałoby się, że i oni potykają się o schodki, nie mogą utrzymać równowagi, a przede wszystkim nie potrafią kierować zespołem. Hit polskiej ligi.

crespo1

Stano ma nowych fanów

22459415_1699456943399708_7823424446262514184_o (1).jpg
Janusz Kibol

Ja rozumiem bycie fanem, ale to co tu widzimy to jest już promocja pedalstwa :-p

pejsbuk

Tam nic sie nie zmieni nic miedzy nimi. Kompromitacja…
Sformulowania prosto z kryminalu.
Kazdy lepszy, okazja i spierdala z tego zespolu.

13mistrz13

Dalej śmiecisz pejsik, jedni odchodzą na ich miejsce przychodzą inni, raz lepsi, raz gorsi, jak to w piłce.
Raz piłka zeszła z nogi graczowi Jagieloni i w głowach szumi na kolejne kilkanascie lat

13mistrz13

No to stano sobie spokojny spacer po Warszawie późniejsza porą raczej odpuści chyba

pejsbuk

bo prawde wali wam w oczy

13mistrz13

Pejsik, za prawdę nie byłoby transparentu, ale widze że Ty tylko komentarze czytasz i sie miotasz felietony omijasz, gdybyś je czytał, wiedziałbyś o co chodzi

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Gelb ist meine farbe!

Będzie omijał słabo oświetlone parkingi?

13mistrz13

I oświetlone też, jak to mówią chłopaki z żylety, Legia to My, Warszawa to też oni i raczej nie ma znaczenia, czy to dzień czy noc

dupa

O co chodzi z tym transparentem o Stanowskim?

Marian Lichtman
Turbadurzy

Podejrzewam, że to nagroda za wypuszczenie w świat niusa o klapsach miłości, ale pewnie są na tym portalu bardziej kumaci.

wpDiscuz
Najnowsze wpisy

INNE SPORTY