Kownaś przestawi Chielliniego. W kolejce po średnią hawajską
Weszło

Kownaś przestawi Chielliniego. W kolejce po średnią hawajską

Mięśnie ze stali. Postura gladiatora. Sześciopak jak z reklamy odżywek. O kim mowa? 

Na pewno nie o Kownackim. 

Kownaś owszem, wygląda jak z reklamy odżywek, ale z części podpisanej „nie musisz tak wyglądać, od dziś weź się za siebie”. Jaki sześciopak w jego przypadku jest bardziej prawdopodobny, nawet nie wspomnimy.

Myśleliśmy: może to kwestia perspektywy? Zdjęcie potrafi robić w konia. Ale inne fotki z testów medycznych w Sampdorii nie pozostawiają złudzeń.

20030721_10156293048659018_446543911_n

Winą za to, że Kownaś bardziej niż sportowca przypomina lesbijkę w ciąży, której lekarz właśnie określał płeć dziecka, nie należy obarczać obiektywu.

Screen Shot 07-11-17 at 08.32 PM

I on ma przestawiać Chielliniego? Bonucciego? Może w kolejce po średnią hawajską. Przestaje dziwić, że sromotnie przegraliśmy młodzieżowe Euro, skoro najlepszy zawodnik za podstawę diety uznaje – na oko – keczupowe Maczugi.

Screen Shot 07-11-17 at 08.33 PM

Dla dobra wszystkich mamy nadzieję, że Włosi zagonią Kownackiego do roboty.

KOMENTARZE (98)

Dodaj komentarz

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
michal kotowski

Ej ona naprawde wyglada jak brzydka lesbijka w ciazy 😀

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

YeahBunny

ta pierwsza jest bardziej męska…więc nie jak Marysia Kownacka…

Sebastian Ro(L)ewski
kup pan cegłę

tatuaże ✓
włosy na chłopczyce ✓
nadwaga ✓
radiowa twarz ✓

wypisz wymaluj uczestniczka parad równości

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Sebastian Ro(L)ewski
kup pan cegłę

to mogli cycki doretuszować i z twarzą coś zrobić

Wróżka Weszława

comment image

bastion79
KS Milan

Diego wrócił do Włoch!

Al Bundy

Ale hawajską to ty szanuj!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

WarszawaRadomiemEuropy

Testy medyczne przeszedł? Przeszedł. Włosi wybulili kilka mln ojro za potencjał? Wybulili. Ale wy po 2 fotkach wywołujecie gównoburze. Pudelek i Stanowski jedna koalicja!

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

Lluc93

VOO był po kontuzji i śmierci matki, w momencie nadrobił zaległości fizyczne, a Kownacki jest po EURO i przed bardzo ważnym krokiem w swojej karierze. Wyśmienite porównanie.

Ogólnie patrząc na ligę czy piłkarzy młodzieżówki to pomimo przykładu z góry, czyli Lewandowskiego jakoś nie widać poprawy w sylwetkach. Tak nie wyglądają sylwetki profesjonalnych sportowców, a potem pieprzenie, że na zachodzie to trzeba potrenować z rok, żeby wytrzymać tam kondycyjnie. No jak się w Polsce profesjonalista nie było to niestety, trzeba.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

pilot telewizora

Stare, dobre Weszło. Szydera na najwyższym poziomie :)

kufel

Oj, tam. Chyba w ESA to norma. (legioniści.com)

IMG_-anvld3.jpg
Sebastian Ro(L)ewski
kup pan cegłę

Sadło Chrapka vs Sadło Kownasia aka Dieta karbinadlowa vs Dieta pyrowa

0suQ3s6.jpg
estebaneiro

Był potencjał na szyderę i był potencjał na artykuł quasi-merytoryczny, żeby opisać słabe przygotowanie naszych zawodników. Wyszło z tego, coś na kształt Waszego „Wyszło”. Artykuł wygląda na pisany na telefonie, w drodze powrotnej z pracy na trasie Warszawa-Radom.

Raskolnikov74
GKS Jastrzębie, polskie drużyny w pucharach, Vicenza

Dokładnie, niech zrobią reloading – już bez spławiania czytelników pięcioma zdaniami po piątym piwie. do pracy panowie

smarter

JAK ZWYKLE KRYTYKANT PSEUDO DZIENNIKARZYNA MARNEGO POZIOMU SIE NIE PODPISAŁ. PRZYPOMNE ZE TEN KOWNACKI WYCHODZAC NA BOISKA NA EURO U 21 PRZESTAWIAŁ WSZYSTKICH, JAKBY KAZDY SIE DOSTOSOWAŁ DO JEGO POZIOMU MOZE BYLBY I NAWET MEDAL, NA SYWETKE W JEGO WIEKU PRZYJDZIE JESZCZE CZAS A TY PISMAKU W JEGO WIEKU TO NADAWAŁES SIE NAJWYZEJ DO TARCIA CHRZANU, KRYTYKANCIE

Tomek Jankowski
Amika

Już się nie ślimacz Kownaś :)

detonator

Hahaha przestawiał (gwałcił) to go Pazdan notorycznie. Ten transfer to największy majstersztyk w historii ekstraklasy. Pokemon wygląda dokładnie tak jak gra. Sztandarowy produkt akademii Okienkowego Mistrza Polski 2017.

howardwebb

keczupowe maczugi XD leże

śal pelacór
Legia Gdańsk

Też mnie to rozjebao

Zawisza Czarnecki
KS Admira-Teletra Poznań

Typowy tekst pod Azję – nieco ostatnio tu dojeżdżaną i niedopieszczoną!
Jeśli to ma Wam osłodzić ponad 10 baniek dla Lecha – niech będzie. Radujcie się! :)

crespo1

Wystarczy nam tytuł Mistrza Polski :)

juzew

Dodajmy, że tytuł zdobyty dzięki Lechowi. Gdyby Jaga strzeliła w doliczonym na 3:2, to figę byście mieli a nie mistrza. :) Tak więc macie nam za co dziękować.

adrian92

Juzew: Wyluzuj, to jest szydera z Kownackiego, w całym artykule nie pada ani razu „Lech”, nie wspominając o tekście w stylu „A Legia to by sobie na takie spasienie nie pozwoliła, spójrzcie na nienaganne sylwetki Radovicia i Vadisa” 😀 Dlaczego bierzecie to tak do siebie?
PS Już to wtedy „na gorąco” pisałem, ale dzięki że nie podłożyliście się wtedy Jadze, tylko postąpiliście jak nakazywał duch sportu :)

Luka

Spuszczacie się nad tymi 10 bańkami tak jakby Rutki każdemu z wiary odpalili przynajmniej po 100ojro. Naściągali wam szrotu za milion, reszta pójdzie na modernizacje fabryki we Wronkach a u was ekstaza i jakie świetne transfery. Oj biedne gamonie…

Lechowy

Tak całkiem serio i bez spiny. Skąd ta pewność że nasciągali szrotu?

Luka

Pewności nigdy nie ma. Strasznie mi to przypomina nasz truskawkowy zaciąg Cabrale, Antolovice i jeszcze kilku. Wypalił tylko Vrdoljak. Bardziej mi tu chodziło o przedziwną radość kibiców Lecha z opierdolenia 3 wychowanków za 10 a wydanie około 1.5 bańki. Wasze kks.lech.com to prawdziwa kopalnia beki. Tego Chorwata awizujecie jako reprezentanta a kolo pojechał na jedno zgrupowanie hotel na hotel 6 mcy temu. W miarę wygląda Szwed ale przypominam nasz pianista przyszedł z podobnymi liczbami z poważniejszej ligi i dupa. Reszta zupełne anonimy.Nikt poważny nie przyjdzie za darmo jeszcze przed rozpoczęciem okienka. Takie cuda w piłce się nie zdarzają.

Lechowy

Po to jest ta Akademia żeby wychowywać,sprzedać za dobrą kasę, i wprowadzać następnych.

matp12
Legia Warszawa

Faktycznie, też zauważyłem, że ostatnio troszeczkę nabijają się z ligi chińskiej i ogólnie za mało tekstów o niej powstaje, że o lidze mongolskiej nie wspomnę. Nie rozumiem jednak co mieszkańców tych pięknych krajów może interesować nadwaga Kownackiego, że niby jest w ich typie? Tak serio to trochę więcej szacunku by nam wszystkim nie zaszkodziło. Ja np. Poznań lubię i szanuję, Lech działa mi na nerwy, ale i tak wolę mecze z nim niż z Niecieczą lub Sandecją (bez urazy). Mogę również przyznać to, że boli mnie (i jednocześnie jestem pod wrażeniem) za ile Lech sprzedał swoich piłkarzy i to piłkarzy dość przeciętnych. Po tym okienku transferowym stwierdzam, że zupełnie nie ogarniam zasad rządzących rynkiem transferowym. Najlepszy ze sprzedanych przez Lecha piłkarzy (Kędziora) poszedł za najmniejsze pieniądze, do najgorszego klubu, chimeryczny napastnik, nie wyróżniający się niczym za wyjątkiem wieku i po raz kolejny problemami z utrzymaniem wagi idzie do Sampdorii za nota bene grube pieniądze, normalny cyrk. Co do samego tekstu musisz przyznać, że dla młodego chłopaka, w dodatku zawodowego piłkarza, taka sylwetka to wstyd.

detonator

Azja wow, to może historycznie spolegliwe pizdy z Zachodu zdradzający ojczyznę Szwedom hmm? Jak tam Was Sienkiewicz określił w Potopie? Tchórze i słabeusze :)) Naprawdę pokemonie myślisz, że ktos w Warszawie poczuje się lepiej bo totalny pizdeusz, który nie wiem czy strzelił jedną bramkę Legii w karierze, wygląda jak pokraka? To nie POZnań, gdzie najpierw nienawidzi się Legii, a później kocha klub grający na licencji Amici Wronki. Ale faktycznie, smuteczek bo tyle zarobiliscie. Chuj, że od 20 lat oglądacie nasze plecy. Na kolana przed Okienkowym Mistrzem Polski 2017!

karwasz_w_twarz

Spolegliwy – taki na którym można polegać, pewny

adrian92

Zawisza: Ale człowieku, czy oni nie żartowali już sobie z Rado czy VOO? Stary, to jest stare Weszło, czysta szydera a Ty traktujesz to jak atak na największą świętość. :) Co byś napisał gdyby Kownacki poszedł tam z Legii? Trochę luzu :)

Lluc93

A Rutek da ci się tym nowym jachtem przepłynąć, że dla was w Poznaniu ważniejsze, żeby właściciele kieszenie napchali niż trofea?

albano_marino

A jak tam Vadis Odzidzia wyglądał? Ten profesjonalista. Grubas zaniedbany w meczu z Górnikiem Zabrze grał jak ostatnia łamaga, wiec nie smiejscie się z Kownackiego weszlaki.

lion
Stomil Olsztyn

Czy jeśli Vadis to grubas i grał z Zabrzem jak łamaga, to nie można ponabijać się z Kownasia? Pokrętna logika.

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta

FC Bazuka Bolencin

Wygląda to jak z jakiejś okregowki, ale mimo wszystko tego fińskiego niedoszlego pulpecika z Cracovii albo Maćka Iwanskiego za najlepszych czasów to jednak nie przebił :)

Lechowy

Albo Radovicia z czasów w Ljubljanie :)

XA8cLa2.jpg
zdyrman

Brawo Lech, brawo Rutki

Gino Lettieri vel Wunderwaffe
Wir spielen ohne Torwart!

A czy przypadkiem nie stanie się kolejnym biedaczkiem, który będzie musiał koło 7-ej rano wstawać?

sailor
Lech Poznań

Linetty też przychodził jako chuchro, ale zagonili go na siłownię i są efekty. Myślę, że Kownackiemu Włosi też nie odpuszczą.

ako

najpierw masa…

Kulturalny Komentator

Dobry komentarz. Sam byłem wśród tych, którzy wróżyli Linettemu zmiażdżenie przez włoskich obrońców. Miło się tak pomylić. No ale to musi być klub nastawiony na rozkręcanie i późniejszy zysk z piłkarzy. Sampdoria jest strzałem w dziesiątkę.

theark
Wisła Kraków

A w Polsce to nie ćwiczy się na siłowni? Na zachodzie mają po prostu lepszych lekarzy i lepsze „witaminki”.

Sbadze

No Kownaś powinien ogarnąć dietę, z tego co czasem można było zauważyć, to często pije enernetyki, co wg mnie jest niedopuszczalne w tych czasach. Tylko, czy to jest powód, żeby obsmarowywać go w artykule? Sprawia to komuś radość, czy nabija wyświetlenia? Zawiść, bo innemu Polakowi się powiodło? Chłopak dostał się do dobrej ligi, będzie zarabiał dobry hajs, a myślę że sztab Sampdorii postara się o to, aby jego sylwetka była lepsza. Teraz są wakacje, on dawno nie grał, a kopanie w ekstraklasie nie jest takie wymagające jak w poważnycb ligach, za jaką uważam również Serie A.

Poznański kibol z gorącą pyrą z grilla w odbycie
Lech

Gdy profesjonalny piłkarz wygląda jak 40 latek, który nigdy nie podniósł więcej niż 5 kilogramów i nie przebiegł więcej niż 50 metrów do autobusu to jest to kurwa powód aby go obsmarować i wyszydzić. Wakacje, od dawna nie grał… przecież to zaniedbany i spasiony gówniarz – tłuszcz na brzuchu, torsie, bokach, plecach, ramionach…

Lechowy

Patrząc na Twój nick,można stwierdzić że jesteś równie intelignetny co sylwetka Kownackiego. Czyli pozostawia wiele do życzenia.

Wróżka Weszława

Jemu się udało, odniósł sukces, wyhodował sobie przyjaciela – Maćka a zawistne chujki zazdroszczą i piszą takie gówniane artykuły. Bo sami przyjaciół nie mają i im dupska pękają!

Siwy z Łęcznej
Górnik Łeczna

Chuja się znacie, każda laska przed okresem puchnie, po prostu organizm wtedy zatrzymuje więcej wody w organizmie.

zamocny

no co wy, ja wyglądam bardzo podobnie a tez uprawiam sport, 3 razy w tygodniu po 20km na rowerku, poza tym spacery i od czasu do czasu basen.

Poznański kibol z gorącą pyrą z grilla w odbycie
Lech

To idź do lekarza bo masz problem z przemianą materii. Wyjdzie Ci jak będziesz starszy i pewnie w miarę młodo umrzesz. Zadbaj o swoje zdrowie człowieku.

Maxizer

Ale kozackie tatoo jest! To najważniejsze.

Łukasz Em
Odra Opole

Dzięki, uśmiałem się!

fronda

Dupa boli,że Lech potrafi dobrze sprzedać?Podpisz się intelektualisto.

Prejuce Nakoulma

Dupa boli że Lech nie ma siłowni, ja pierdole który to już piłkarz wychodzi z Lecha, a wygląda jakby wychodził z McDonalds. Wstyd.

Poznański kibol z gorącą pyrą z grilla w odbycie
Lech

Ale wy macie jazdę, ja pierdolę. Wy naprawdę myślicie że cały świat na Was patrzy i zazdrości….

Użytkownik usunięty
Użytkownik usunięty

Treść usunięta